Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. február 07. csütörtök, 19:48


singletrack írta: Csak egy gyors kérdés attól akinek automatája van:

Mikor berakjátok R-be, akkor kell várnotok kb. 1-2 sec-et, hogy elkapja? Nekem csak utána mozdul meg a kocsi, ha egybõl rálépek a gázra, csak felpörög. Még mindig szenvedek az 1500rpm körüli beremegéssel, ha pedig az elõbbi is csak nálam fordul elõ, akkor még több bizonyosságot kapok, hogy a váltóval van a baj...
Köszi elõre a segítségeteket!


Hi!
A váltoval kapcsolatban,az enyém is szokott néha ilyet csinálni.
Sajnos én nem tartom norm.dolognak
Gondolkozhat,h merre is :

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. február 07. csütörtök, 18:36


Csak egy gyors kérdés attól akinek automatája van:

Mikor berakjátok R-be, akkor kell várnotok kb. 1-2 sec-et, hogy elkapja? Nekem csak utána mozdul meg a kocsi, ha egybõl rálépek a gázra, csak felpörög. Még mindig szenvedek az 1500rpm körüli beremegéssel, ha pedig az elõbbi is csak nálam fordul elõ, akkor még több bizonyosságot kapok, hogy a váltóval van a baj...
Köszi elõre a segítségeteket!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. február 01. péntek, 07:32


moo320d írta:
Petike írta:
moo320d írta: akkor nincs megoldás arra ha egy manuál 320d 1500 -nél beremeg pici gázon és egyébként minden normális rajta????


...motor-és váltótartó bakjaid rendben vannak??? Esetleg egy hibás befecskendezõ fúvóka is okozhatja ....csak felvetés.

Rhantos lehet, hogy több épkézláb ötlettel tundna szolgálni.

üdv:

petike

olyan mintha kihagyna a "gyújtás" de nem mindíg és csak nagyo finom gáznál



...akkor ez valszeg csúcs lesz. Rakasd modic-ra és nézesd meg a csúcsok állapotát, ha vmelyik szar, ki fogja adni a gép.

petike

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. január 31. csütörtök, 21:25


Petike írta:
moo320d írta: akkor nincs megoldás arra ha egy manuál 320d 1500 -nél beremeg pici gázon és egyébként minden normális rajta????


...motor-és váltótartó bakjaid rendben vannak??? Esetleg egy hibás befecskendezõ fúvóka is okozhatja ....csak felvetés.

Rhantos lehet, hogy több épkézláb ötlettel tundna szolgálni.

üdv:

petike

olyan mintha kihagyna a "gyújtás" de nem mindíg és csak nagyo finom gáznál

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. január 31. csütörtök, 20:55


moo320d írta: akkor nincs megoldás arra ha egy manuál 320d 1500 -nél beremeg pici gázon és egyébként minden normális rajta????


...motor-és váltótartó bakjaid rendben vannak??? Esetleg egy hibás befecskendezõ fúvóka is okozhatja ....csak felvetés.

Rhantos lehet, hogy több épkézláb ötlettel tundna szolgálni.

üdv:

petike

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. január 31. csütörtök, 17:57


akkor nincs megoldás arra ha egy manuál 320d 1500 -nél beremeg pici gázon és egyébként minden normális rajta????

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2008. január 04. péntek, 22:53


collins írta: ajajjj.. annak lesz egy ára akkor...
kettõstömegû lendkerék az asszem 2 kilo körül van.


Inkább több,de meg lehet szerezni olcsóbban is .


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz zorics

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2008. január 04. péntek, 18:04


Üdv
Én tapasztalatom itt van.
Remélem neked nem ez lessz.

http://www.bmwe46.hu/modules.p...;amp;t=432

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 04. péntek, 17:40


ajajjj.. annak lesz egy ára akkor...
kettõstömegû lendkerék az asszem 2 kilo körül van.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. január 04. péntek, 08:14


moo320d írta: na és akkor mi van ha nem automata váltos a gép és berezeg.........



...valószínû a kettõs tömegû lendkerék szarakszik, esetleg a kupplung tárcsával együtt.

petike

státusz moo320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. január 04. péntek, 06:33


na és akkor mi van ha nem automata váltos a gép és berezeg.........

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 21:24


Nem tudom hogy a Bmw-nek milyen a turbója, de faterom fordjánál egy kis elektromotor állítja a lapátok dõlésszögét, na az szokott behalni nála. Ha hasonlítanak akkor esetleg az lehet. Bár a ford rugalmasabb 0-2000-ig éppen ezért.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 18:50


zezoka írta:
moo320d írta: mi az a turbogeometria javítás ilyet még nem hallottam....


Én se! Én nem hallottam, mikor fater vett át az autót. Õ meg nem tudta pontosan elmondani.


Illetve gondolom geometria tisztítás lehet az a javítás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 18:47


moo320d írta: mi az a turbogeometria javítás ilyet még nem hallottam....


Én se! Én nem hallottam, mikor fater vett át az autót. Õ meg nem tudta pontosan elmondani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz zezoka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 18:44


kyncza írta: hány km volt a vasban? mi az a lock up akkor pontosan? nekem nem csak 1esben van olyan csúsztató érzés, hanem a többi sebességben is...ez baj? amúgy sztem annak ellenére, hogy a váltóban elvileg "élettartam garos" olaj van, érdemes 10-15e km-ént cserélni és márkássat tenni bele. Legalábbis többen mondták, hogy meghálálja...


118k km . Elvileg...

Minden fokozatban van, mint kiderült, kb 120nál zár össze teljesen.

Én úgy hallottam, h mindenképp ajánlatos az olajcsere, 60k km-ként.