YELLOW írta:
tusi_ írta:
Halliho.
Olyan jelensegem van, hogy padlogazas gyorsitasnal nem megy valami atomul a kocsi, viszont ha visszanegedem kicsit a gazt, akkor belodul. Hirtelen jon egy kisebb rantas es a motor is szepen porog fel onnan. Szvsz tul sok benzint kap, tulsagosan eldusul(hat) a keverek. Namost szerintem egy ilyen kocsinal nem lenne szabad, hacsak nem hibas valami. Amire tippelek az a legtomeg mero, vagy az egr szelep.
Gyertyak ujak, levegoszuro uj...
hanyas fokozatban?
elektromos gáz van, padlózhatod. sosem lesz olyan, mint egy bowden-es gázpedál reakció. mert a computer magának optimalizál. ha 1500-2000-ről nyomsz 5.-ben padlót, akkor ne csodálkozz. ráadásuk benzins autód van, ami inkább 3000-től éled. mondjuk az N46 más alatta is, ha olyanod van. nagyobb súly kisebb motor okozhat ilyet. nem tudom korábban milyen autód volt. vagy eddig nem csinálta?
Csak most tünt fel. Eddig nyomtam egy padlot es nem vettem eszre, hogy nem megy jol, mert tudom, hogy nem egy dizel, vagy turbos, ami pincetol a padlasig tol.
Tegnap viszont nyomtam 4. ben egy padlot, - holott ritkan csinalom, mert csak feleslegesen eldusit - de vissza kellett engednem a pedalt a forgalmi helyzet miatt es hirtelen megugrott.
Az tiszta, hogy szivobenzin es a Valvetronic miatt csak 3200-3500 kozott indul, de akkor sem hinnem, hogy ez normalis. Utana probalgattam es ha nem padlo, csak mondjuk 3/4 gaz, akkor is csinalja alacsony fordulaton. Ha megfeleloen fordulaton van, mondjuk 2800 es ott lepek oda, akkor 4000 nel is dusit meg, holott ott mar a szelepek a Valvetronic miatt kijebb nyiltak. Ha ott is visszanegedem a gazt, akkor is lodul egyet es nem bug a motor, hanem normal hangon uzemel.
Sajnos kiolvasni nemtudom az OBD-t, meg aztan a Legtomegmero hiba kod nincs is benne - ha jol tudom.
Ha a tied ist ezt csinalja, akkor ez igy van jol