szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 06:17


valter320d írta:

Szia
Olajszűrő ház alján lévő szelep,és sajna nincs külön csak házzal együtt van ami újonnan 80 rongy egy használt meg ugy kb 8000 asszem de bontósa válogatja láttam már 23000ér is!Garit kell rá kérni és elmondani neki mi a problem!Ez áll fenn nekem is már kb 1,5 éve! Csak azt nem tudom le kell engedni ahoz az olajat hogy lecseréljem a házat vagy nemtom!


Olajat le kell,de még a vizet,ha jól emlékszem,de ebben nem vagyok biztos.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 21:45


Padre323i írta:
Tano írta:
Padre323i írta: Sziasztok!

20d 136LE.Indítás után 1-2 mp-ig ég az olajnyomáslámpa,"zörög" a motor amíg meg nem kapja az olajat.Ez hidegen,melegen ugyanaz,ugyanannyi idő kell neki,nem változik.Ugyanaz a jelenség,mint olajcserekor az első indítás.5W-40 BMW olaj,Mann szűrő,de csere előtt is ugyanez volt.
Van valami típusbetegség?


Szerintem az 1-2 mp még normálisnak számít. Mégiscsak fel kell épülnie annak a nyomásnak. Ha hosszabb, akkor az a korábbi tapasztalatok szerint vagy a szűrőház alján lévő szelep, vagy a szivíttyú hibáját jelenti.
E kapcsán kérdezném én is, hogy lehet külön kapni azt a szelepet? Mert én az ETK-ban nem találtam meg.


Sajnos ez hosszabb mint kellene.Inkább 2-3 mp.Ahogy írtam ez pont olyan mint amikor olajcserénél az első indításnal kicsit tovább ég a lámpa mint kellene,tőke,lánc hang aztán amikor megjön a nyomás szép csend.Na nálam minden indítás ilyen.Meleg motornál ha egyből ráindítok akkor jó,fél óra állás után már nem.



Szia
Olajszűrő ház alján lévő szelep,és sajna nincs külön csak házzal együtt van ami újonnan 80 rongy egy használt meg ugy kb 8000 asszem de bontósa válogatja láttam már 23000ér is!Garit kell rá kérni és elmondani neki mi a problem!Ez áll fenn nekem is már kb 1,5 éve! Csak azt nem tudom le kell engedni ahoz az olajat hogy lecseréljem a házat vagy nemtom!

hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 09:11


Sziasztok!
Tegnap elmentem munkába, majd ooyan fél 3 körül hazaértem.
8-kor indultam volna cigiért de az auto nem indult...
Mintha kemerült volna az akksi,plussz még füstölt is a motor ha szemből állunk az autoval akkor a jobb oldalt jött föl a füst!
Sokszor próbáltam inditani de semmi csak vánszorgott...
Most reggel 4 szeri indításra beindult igaz nehezen kapta el meg nem is egészségesen tekerte a kocsit...
Utanna inditok és pöccre!
Kérdésem az h ez hány százalékban lehet az önindito?
És még valami...
Ha valaki megcsörgetne egy hozzáértő azt visszahívom!
06306239650
Előre is köszönöm!
Roland

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 21:05


hun_tigoo írta:
valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
hun_tigoo írta: Olyat produkál a motrom hogy alig akar elindulni de csak néha..
Gondolok itt arrra hogy tegnap moziztunk az arénába és mikor vége lett a filmnek akkor alig akarta beinditani a kocsit az akksi...
Elhalványult még a kilométerórám ais mikor inditottam...
Valaki tapasztalt ilyesmit?
A töltésre rámértünk inditáskor 10-re megy le de ammikor jár a motor 13-14 a töltésem...
Izzitógyertya lehet ludas?
Privátot irjatok légyetek szivesek, előre is köszönöm!


valószínű akksi lesz. biztos régi már. a 10V elég kevés indítózás közben. még lakatfogóval egy áramerősséget is lehetne mérni, lehet az önindító túl nagy áramot vesz fel.


Úgy emlékszem nem rég vett új akksit...De hány Ah????


Önindító lesz a ludas vagy az aksiban alacsony az inditóáram vagy mind2 együtt nálam ez volt.


nekem valami ilyen problémám volt vettem egy 90es akksit és happy minden DE
lehet nála nem ez lesz a probléma méresd ki!


Szerintem öninditó...beszorul az a baja...
a szerelőm meg nem veszi fel a telót...


Könnyen lehet ez a baja,vidd el egy jó villamoságishoz vagy vegyél egy bontottat Kasza barátomnál akad mindig

hun_tigoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz hun_tigoo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2013. április 19. péntek, 10:53


valter320d írta:
szotakdavid írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
hun_tigoo írta: Olyat produkál a motrom hogy alig akar elindulni de csak néha..
Gondolok itt arrra hogy tegnap moziztunk az arénába és mikor vége lett a filmnek akkor alig akarta beinditani a kocsit az akksi...
Elhalványult még a kilométerórám ais mikor inditottam...
Valaki tapasztalt ilyesmit?
A töltésre rámértünk inditáskor 10-re megy le de ammikor jár a motor 13-14 a töltésem...
Izzitógyertya lehet ludas?
Privátot irjatok légyetek szivesek, előre is köszönöm!


valószínű akksi lesz. biztos régi már. a 10V elég kevés indítózás közben. még lakatfogóval egy áramerősséget is lehetne mérni, lehet az önindító túl nagy áramot vesz fel.


Úgy emlékszem nem rég vett új akksit...De hány Ah????


Önindító lesz a ludas vagy az aksiban alacsony az inditóáram vagy mind2 együtt nálam ez volt.


nekem valami ilyen problémám volt vettem egy 90es akksit és happy minden DE
lehet nála nem ez lesz a probléma méresd ki!


Szerintem öninditó...beszorul az a baja...
a szerelőm meg nem veszi fel a telót...

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 21:02


compact írta:
Padre323i írta: Sziasztok!

20d 136LE.Indítás után 1-2 mp-ig ég az olajnyomáslámpa,"zörög" a motor amíg meg nem kapja az olajat.Ez hidegen,melegen ugyanaz,ugyanannyi idő kell neki,nem változik.Ugyanaz a jelenség,mint olajcserekor az első indítás.5W-40 BMW olaj,Mann szűrő,de csere előtt is ugyanez volt.
Van valami típusbetegség?


Üdv!

Szerintem szelep probléma lesz, mert engedi, hogy visszafolyjon az olajteknőbe az összes olaj, így minden indításnál újra fel kell tölteni minden olajfuratot és járatot olajjal!



nekem is ez a baj!Pont most cseréltem olajat ugy emlékszek elöte nem csinálta


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 17:25


Padre323i írta: Sziasztok!

20d 136LE.Indítás után 1-2 mp-ig ég az olajnyomáslámpa,"zörög" a motor amíg meg nem kapja az olajat.Ez hidegen,melegen ugyanaz,ugyanannyi idő kell neki,nem változik.Ugyanaz a jelenség,mint olajcserekor az első indítás.5W-40 BMW olaj,Mann szűrő,de csere előtt is ugyanez volt.
Van valami típusbetegség?


Üdv!

Szerintem szelep probléma lesz, mert engedi, hogy visszafolyjon az olajteknőbe az összes olaj, így minden indításnál újra fel kell tölteni minden olajfuratot és járatot olajjal!





Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 15:12


Padre323i írta: Sajnos ez hosszabb mint kellene.Inkább 2-3 mp.Ahogy írtam ez pont olyan mint amikor olajcserénél az első indításnal kicsit tovább ég a lámpa mint kellene,tőke,lánc hang aztán amikor megjön a nyomás szép csend.Na nálam minden indítás ilyen.Meleg motornál ha egyből ráindítok akkor jó,fél óra állás után már nem.


Nekem ugyanez van. Én is gondolkodom a szelep cseréjében, de ha bontott házat veszek, akkor honnét tudjam, hogy benne a szelep jó-e? Jó lenne külön beszerezni ezt a szelepet valahonnan, mert csak ezért egy új ház kicsit húzós árú.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 14:46


Tano írta:
Padre323i írta: Sziasztok!

20d 136LE.Indítás után 1-2 mp-ig ég az olajnyomáslámpa,"zörög" a motor amíg meg nem kapja az olajat.Ez hidegen,melegen ugyanaz,ugyanannyi idő kell neki,nem változik.Ugyanaz a jelenség,mint olajcserekor az első indítás.5W-40 BMW olaj,Mann szűrő,de csere előtt is ugyanez volt.
Van valami típusbetegség?


Szerintem az 1-2 mp még normálisnak számít. Mégiscsak fel kell épülnie annak a nyomásnak. Ha hosszabb, akkor az a korábbi tapasztalatok szerint vagy a szűrőház alján lévő szelep, vagy a szivíttyú hibáját jelenti.
E kapcsán kérdezném én is, hogy lehet külön kapni azt a szelepet? Mert én az ETK-ban nem találtam meg.


Sajnos ez hosszabb mint kellene.Inkább 2-3 mp.Ahogy írtam ez pont olyan mint amikor olajcserénél az első indításnal kicsit tovább ég a lámpa mint kellene,tőke,lánc hang aztán amikor megjön a nyomás szép csend.Na nálam minden indítás ilyen.Meleg motornál ha egyből ráindítok akkor jó,fél óra állás után már nem.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 14:33


Tano írta:
Padre323i írta: Sziasztok!

20d 136LE.Indítás után 1-2 mp-ig ég az olajnyomáslámpa,"zörög" a motor amíg meg nem kapja az olajat.Ez hidegen,melegen ugyanaz,ugyanannyi idő kell neki,nem változik.Ugyanaz a jelenség,mint olajcserekor az első indítás.5W-40 BMW olaj,Mann szűrő,de csere előtt is ugyanez volt.
Van valami típusbetegség?


Szerintem az 1-2 mp még normálisnak számít. Mégiscsak fel kell épülnie annak a nyomásnak. Ha hosszabb, akkor az a korábbi tapasztalatok szerint vagy a szűrőház alján lévő szelep, vagy a szivíttyú hibáját jelenti.
E kapcsán kérdezném én is, hogy lehet külön kapni azt a szelepet? Mert én az ETK-ban nem találtam meg.


Én úgy tudom nem lehet, csak házzal együtt

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 14:31


Padre323i írta: Sziasztok!

20d 136LE.Indítás után 1-2 mp-ig ég az olajnyomáslámpa,"zörög" a motor amíg meg nem kapja az olajat.Ez hidegen,melegen ugyanaz,ugyanannyi idő kell neki,nem változik.Ugyanaz a jelenség,mint olajcserekor az első indítás.5W-40 BMW olaj,Mann szűrő,de csere előtt is ugyanez volt.
Van valami típusbetegség?


Szerintem az 1-2 mp még normálisnak számít. Mégiscsak fel kell épülnie annak a nyomásnak. Ha hosszabb, akkor az a korábbi tapasztalatok szerint vagy a szűrőház alján lévő szelep, vagy a szivíttyú hibáját jelenti.
E kapcsán kérdezném én is, hogy lehet külön kapni azt a szelepet? Mert én az ETK-ban nem találtam meg.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. április 18. csütörtök, 10:56


Sziasztok!

20d 136LE.Indítás után 1-2 mp-ig ég az olajnyomáslámpa,"zörög" a motor amíg meg nem kapja az olajat.Ez hidegen,melegen ugyanaz,ugyanannyi idő kell neki,nem változik.Ugyanaz a jelenség,mint olajcserekor az első indítás.5W-40 BMW olaj,Mann szűrő,de csere előtt is ugyanez volt.
Van valami típusbetegség?

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 19:49


szotakdavid írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
hun_tigoo írta: Olyat produkál a motrom hogy alig akar elindulni de csak néha..
Gondolok itt arrra hogy tegnap moziztunk az arénába és mikor vége lett a filmnek akkor alig akarta beinditani a kocsit az akksi...
Elhalványult még a kilométerórám ais mikor inditottam...
Valaki tapasztalt ilyesmit?
A töltésre rámértünk inditáskor 10-re megy le de ammikor jár a motor 13-14 a töltésem...
Izzitógyertya lehet ludas?
Privátot irjatok légyetek szivesek, előre is köszönöm!


valószínű akksi lesz. biztos régi már. a 10V elég kevés indítózás közben. még lakatfogóval egy áramerősséget is lehetne mérni, lehet az önindító túl nagy áramot vesz fel.


Úgy emlékszem nem rég vett új akksit...De hány Ah????


Önindító lesz a ludas vagy az aksiban alacsony az inditóáram vagy mind2 együtt nálam ez volt.


nekem valami ilyen problémám volt vettem egy 90es akksit és happy minden DE
lehet nála nem ez lesz a probléma méresd ki!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz csabika0810

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 19:37


sziasztok!
Olyan kérdésem lenne h az mitől van ha megyek a kocsival és kidobom üresbe akkor kb 800-850-re esik vissza az alapjárat amig gurul!
ha megállok akkor teljesen visszaesik az alapjáratra!
és ez hidegen és melegen is ezt csinálja!

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. április 14. vasárnap, 18:13


valter320d írta:
YELLOW írta:
hun_tigoo írta: Olyat produkál a motrom hogy alig akar elindulni de csak néha..
Gondolok itt arrra hogy tegnap moziztunk az arénába és mikor vége lett a filmnek akkor alig akarta beinditani a kocsit az akksi...
Elhalványult még a kilométerórám ais mikor inditottam...
Valaki tapasztalt ilyesmit?
A töltésre rámértünk inditáskor 10-re megy le de ammikor jár a motor 13-14 a töltésem...
Izzitógyertya lehet ludas?
Privátot irjatok légyetek szivesek, előre is köszönöm!


valószínű akksi lesz. biztos régi már. a 10V elég kevés indítózás közben. még lakatfogóval egy áramerősséget is lehetne mérni, lehet az önindító túl nagy áramot vesz fel.


Úgy emlékszem nem rég vett új akksit...De hány Ah????


Önindító lesz a ludas vagy az aksiban alacsony az inditóáram vagy mind2 együtt nálam ez volt.