davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2013. május 16. csütörtök, 21:51


Halló!

Filózom már egy ideje rajta, de most aktuális lett a dolog. Voltam nemrég szoftverfrissítésen fogyasztás, gyorsabb váltás miatt (mivel automataváltos). Változást nem tapasztaltam fogyasztásban se erőben sem.
Szóval a lényeg,: elég rendesen kormol a kocsi, természetesen hibakódolvasásnál minden rendben. Valaki azt mondja hogy ez a típus szeret kormolni.... Hol kezdjek neki a kutatásnak? Nem szeretnék egy vagon pénzt kidobni az ablakon, ezért írok ide, hátha valakinek van ötlete. kösz

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. május 14. kedd, 23:25


Padre323i írta: Sziasztok!
A 136 lovas olajszűrőházát hogy kell kijátszani a helyéről?
Köszönöm!


Hátha esetleg valakinek szüksége lesz rá.
Az olajszűrőház cseréjéhez ki kell szedni a pollenszűrőházat,a főfékhengert takaró műanyag elemet,az önindító pozitív kábelét le kell kötni,a nívópálcát a házával együtt ki kell húzni.Ezután sem könnyű,de így már ki lehet forgatni az o.sz. házat,felfelé jön ki.Lefelé sehogy sem,mert a kormányrudazat nem engedi.Kell a házhoz új tömítés és a nívópálcához O gyűrű.
Nem kell levenni a szívósort,nem kell kivenni az önindítót és az o.sz. házról sem kell levenni a hőcserélőt.
Bontottat vettem,nagyon remélem hogy jó lesz.Mivel először csináltunk ilyet,igénybe vett 5-6 órát.

Szerk:mivel a szűrőházba csatlakozik a motortartóbak,először az kell lekötni és meg kell emelni a motort.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 14. kedd, 23:33

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. május 14. kedd, 18:16


Sziasztok!
A 136 lovas olajszűrőházát hogy kell kijátszani a helyéről?
Köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. május 12. vasárnap, 11:57


Tano írta:
pot írta: Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.


Szia!
A hűtővized szintje nem fogy esetleg?


A hűtővizem nem fogy semmit , lehet hogy egy kicsit az olajszint de lecseréltem azóta nem fogy belőle.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. május 12. vasárnap, 09:01


pot írta: Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.


Szia!
A hűtővized szintje nem fogy esetleg?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. május 12. vasárnap, 01:12


Sziasztok nem tudom mi lehet az autómmal van egy e-46 320d 150 ló , hidegen szürkés fehéres füst jön belőle de ha eléri az üzemi hőfokot meg szűnik a füst akár hogy nyomom neki egy gram füst sem jön belőle .De ezt nem minden nap csinálja. Tegnap lecseréltem benne az olajat olajszűrő ,levegő szűrő. Amúgy szépen jár a motorja jól húz nagyon megy nem tudom mi lehet vele. Ma ki takaritottam a EGR szelepet is , holnap le cserélem a katalizátor szűrőt is ,. Remélem nincs nagy gond vele , ha valaki tud valami tanácsot az jó lenne . Előre is köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Angyalboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 06:51


YELLOW írta:
Angyalboy írta: Sziasztok! Van egy e46 320D-m 2000-es évjárattal. Jelenség a következő. Amíg az autó nem éri el az üzemi hőfokot, megy, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mihelyst bemelegszik, érezhetően rángat pár másodpercet, majd olyat produkál, mintha rossz lenne a légtömegmérő, elmegy az erő. EGR tisztítva, turbó jó. Hidegen diagnosztika szerint jó a légtömegmérő is. Ötletek? Köszönöm


hidegen jó? akkor miért nem néztétek már meg melegen is? vagy következtessek a megfogalmazásból arra, hogy melegen rossz? mert akkor a válaszod meg is van.

amúgy az ilyen hidegen jó melegen nem téma, nem légtömegmérő általában. hanem olyan cucc, amit befolyásolhat a hő a felmelegedés. szondák, jeladók, ha benyás lenne akkor gyertyák. vagy épp adagoló. melegen hogy indul, nehezen?


Én is valami jeladóra gyanakszom, de nem tudom melyik lehet a ludas. melegen és hidegen is könnyen indul.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 05. vasárnap, 19:44


Angyalboy írta: Sziasztok! Van egy e46 320D-m 2000-es évjárattal. Jelenség a következő. Amíg az autó nem éri el az üzemi hőfokot, megy, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mihelyst bemelegszik, érezhetően rángat pár másodpercet, majd olyat produkál, mintha rossz lenne a légtömegmérő, elmegy az erő. EGR tisztítva, turbó jó. Hidegen diagnosztika szerint jó a légtömegmérő is. Ötletek? Köszönöm


hidegen jó? akkor miért nem néztétek már meg melegen is? vagy következtessek a megfogalmazásból arra, hogy melegen rossz? mert akkor a válaszod meg is van.

amúgy az ilyen hidegen jó melegen nem téma, nem légtömegmérő általában. hanem olyan cucc, amit befolyásolhat a hő a felmelegedés. szondák, jeladók, ha benyás lenne akkor gyertyák. vagy épp adagoló. melegen hogy indul, nehezen?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Angyalboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. május 05. vasárnap, 18:49


Sziasztok! Van egy e46 320D-m 2000-es évjárattal. Jelenség a következő. Amíg az autó nem éri el az üzemi hőfokot, megy, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva. Mihelyst bemelegszik, érezhetően rángat pár másodpercet, majd olyat produkál, mintha rossz lenne a légtömegmérő, elmegy az erő. EGR tisztítva, turbó jó. Hidegen diagnosztika szerint jó a légtömegmérő is. Ötletek? Köszönöm

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. május 02. csütörtök, 00:45


sziasztok. tudnátok ajánlani itt érd vagy pest környékén egy megbízható becsültes szakit aki a légtömegmérőm felprogramozná? köszi. tel számot is ha tudtok.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 23:26


valter320d írta: Ja igen kedves Milan! Ismét csak ezt tudom mondani bocsánat hogy ismétlem magam: VALAKI AZT ÍRTA A NAGY MIKLÓS IDÉZET:"Tényleg nincs változás, legfeljebb megszűnnek a 100.000km-enkénti turbócserék, a hibás olajszint jelzések, a kormány véghelyzetnél motorfulladások, a fordulatszám ingadozások,a turbó túltöltések és még vagy százezer probléma."
SZOFTVER FRISSÍTÉSRŐL!!!!!!
Érezni lehet a külömbséget!



Úgy legyen...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 21:40


laciiking320d írta:
YELLOW írta:
majky73 írta:

Nekem azt mondták hogy jó a 10-40-es is,mert elég öreg a motor.Persze garázsban állok,így nincs gondom a téli indítással.


aki ezt mondta, az meg nagyon ért hozzá. nem a szocializmus korában vagyunk, ahol a ladák így mentek.
oylan olaj való bele, amit előírnak. és a legsűrűbb az 5w-40. ha ezt is eszi, akkor motorgenerál és kész. szelepszárszimering, szimering, gyűrűsor,, ecetera, ecetera csere.


nem eszik semmi olajat...hála istennek...



olyan meg nincs, szokták volt mondani. akkor gázolajjalhígul az olajad, ami kis mértékben szintén nem olyan nagy gond.
de ha nincs iylen gond, akkor az 5w-30, 5w-40 mehet bele. longlife-01 és felfelé.

laciiking320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz laciiking320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 21:37


YELLOW írta:
majky73 írta:

Nekem azt mondták hogy jó a 10-40-es is,mert elég öreg a motor.Persze garázsban állok,így nincs gondom a téli indítással.


aki ezt mondta, az meg nagyon ért hozzá. nem a szocializmus korában vagyunk, ahol a ladák így mentek.
oylan olaj való bele, amit előírnak. és a legsűrűbb az 5w-40. ha ezt is eszi, akkor motorgenerál és kész. szelepszárszimering, szimering, gyűrűsor,, ecetera, ecetera csere.


nem eszik semmi olajat...hála istennek...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 19:33


majky73 írta:

Nekem azt mondták hogy jó a 10-40-es is,mert elég öreg a motor.Persze garázsban állok,így nincs gondom a téli indítással.


aki ezt mondta, az meg nagyon ért hozzá. nem a szocializmus korában vagyunk, ahol a ladák így mentek.
oylan olaj való bele, amit előírnak. és a legsűrűbb az 5w-40. ha ezt is eszi, akkor motorgenerál és kész. szelepszárszimering, szimering, gyűrűsor,, ecetera, ecetera csere.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz majky73

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. május 01. szerda, 19:18


majky73 írta:
laciiking320d írta:
majky73 írta:
valter320d írta:
majky73 írta:
laciiking320d írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problámám hogy kigyulladt a piros olajlámpám....menetközben leállítottam majd ujraindítva elaludt...13-14 ezer km-van az olajban BMW5w40 Longlife....megnéztem az olajszintet-tökéletes....letekertem az olajbeöntőt-felhordja az olajat...
Tudtok segíteni mi lehet a probláma?

hidegen is 4-5 másodperc után alszik csak el a lámpa....és idáig azonnal elaludt mikor elindult....
Nem merek vele elindulni míg nemtudom h mi lehet a baj...

köszi előre is!



Nekem is ez a gondom.Holnap olajgombát cserélek.Olcsó,és gyorsan kész.Leher ha csak kitisztitod az id elég.Az is lehet hogy csak vékony az olajad.



Nekem azt mondták jó a 10-40-es is,mert elég öreg már a motor.Mivel garázsban állok télen sincs baj az indítással.
MÉRESD MEG AZ OLAJNYOMÁST!!!!!!Most komolyan! Vagy ha neked is későn alszik el a az olajlámpád?Mert akkor nem jó az olajszinted!!!! Mivel az olajszűrőház visszaengedi az olajat és így a szint reggel mindig a maxxnál van!De mikor indítod felveszi az olajszűrő
és rögtön hiányzik az olajból és már akkor nem jó az olajszint!Ez csak az adagolós 136
lovasnál van ez a probléma!!!


Nálam olajcsere után kezdte el.Garantáltan benne van az 5L,csak volt egy motormosás.Azért kezdem a gomba cseréjével.




5w 40 vagy 10w 40 et rakjak bele?




Nekem azt mondták hogy jó a 10-40-es is,mert elég öreg a motor.Persze garázsban állok,így nincs gondom a téli indítással.