- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90 LCI
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 23:49
A 177le-s motornál mi a helyzet a kartergáz szűrővel? Kell cserélni, vagy tisztítani?
Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 23:49
Elküldve: 2013. július 12. péntek, 23:05
szotakdavid írta: Szia Tano!
Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?
Üdv Dávid
Elküldve: 2013. július 12. péntek, 22:42
jlaci74 írta:szotakdavid írta:nickname írta:szotakdavid írta:Tano írta: M47 tulajok figyelem
Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!
Szia Tano!
Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?
Üdv Dávid
55-75 közt mozog, a teile -n 58ezer
köszi azt már tudom
Ha valaki 150 Le-s motornál küzd ilyen problémával akkor van egy patika állapotú, 2004-es bontott házam, lerakódás és olajsármentes belsővel.
Az új ár töredékéért...
Elküldve: 2013. július 12. péntek, 22:23
szotakdavid írta:nickname írta:szotakdavid írta:Tano írta: M47 tulajok figyelem
Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!
Szia Tano!
Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?
Üdv Dávid
55-75 közt mozog, a teile -n 58ezer
köszi azt már tudom
Elküldve: 2013. július 12. péntek, 21:26
nickname írta:szotakdavid írta:Tano írta: M47 tulajok figyelem
Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!
Szia Tano!
Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?
Üdv Dávid
55-75 közt mozog, a teile -n 58ezer
Elküldve: 2013. július 12. péntek, 21:20
szotakdavid írta:Tano írta: M47 tulajok figyelem
Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!
Szia Tano!
Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?
Üdv Dávid
Elküldve: 2013. július 12. péntek, 21:07
Tano írta: M47 tulajok figyelem
Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!
Elküldve: 2013. július 12. péntek, 17:31
Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 11:31
Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 09:13
zoliika írta:
Akkor az ÉN autómat nagyon elkúrták!Eu4-es ezt garantálom mindenkinek!
Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 00:28
YELLOW írta:YELLOW írta:ZoleeSRB írta:YELLOW írta:ZoleeSRB írta:YELLOW írta:ZoleeSRB írta: Sziasztok!
Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?
tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.
hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..
hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.
az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...
na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)
kicsit elkanyarodtunk Zoli kérdésétől, de talán anno pont szotakdavid, vagy nickname javított ki, amit írtam fentebb. méghozzá akkor volt róla szó, aikor valaki kérdezte FL-es turbo berakható-e FL előttibe.... és akkor jött az elektronyos vs vákuum téma, meg az EU4 meg a hová hajló, nem hajló kipuff cső
Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 22:29
YELLOW írta:ZoleeSRB írta:YELLOW írta:ZoleeSRB írta:YELLOW írta:ZoleeSRB írta: Sziasztok!
Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?
tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.
hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..
hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.
az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...
na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)
Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 21:38
Padre323i írta:valter320d írta:
"a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély..."
Érdekes akkor minek függvénye?
A hónap függvénye.Mert 2004 (gondolom 9.-ik) hónapban már DPF-esek voltak az E60-ok és az E90-ek.De az e46 nem.Még egyszer:GYÁRILAG DPF nélkül nem lehet Euro 4.Ha a gyárban nem rakták bele,akkor utólag már hiába az erőlködés.
Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 20:58
Padre323i írta: "tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja."
EU 4-es E46 és E39 nem létezik.Legalábbis diesel biztos hogy nem.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.
Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 20:10