Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 23:49


A 177le-s motornál mi a helyzet a kartergáz szűrővel? Kell cserélni, vagy tisztítani?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 23:05


szotakdavid írta: Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


Igen, jól mondták, bruttó 73 volt maga a ház, a fehárvári BMW szervízben a Rack-nál csináltattam. A szerelés 32 volt, tehát ha otthon megcsinálod akkor ennyi lejön. Járulékos költség is akad, tömítés, olaj és fagyálló pótlás. Ott ezeket is elég jó áron mérték, de ezt sajnos otthon nem tudtam volna megcsinálni magamban.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 22:42


jlaci74 írta:
szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
Tano írta: M47 tulajok figyelem

Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!


Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


55-75 közt mozog, a teile -n 58ezer





köszi azt már tudom


Ha valaki 150 Le-s motornál küzd ilyen problémával akkor van egy patika állapotú, 2004-es bontott házam, lerakódás és olajsármentes belsővel.
Az új ár töredékéért...


A 150 le motornál már ezt kiküszöbölték!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 22:23


szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
Tano írta: M47 tulajok figyelem

Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!


Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


55-75 közt mozog, a teile -n 58ezer





köszi azt már tudom


Ha valaki 150 Le-s motornál küzd ilyen problémával akkor van egy patika állapotú, 2004-es bontott házam, lerakódás és olajsármentes belsővel.
Az új ár töredékéért...


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 21:26


nickname írta:
szotakdavid írta:
Tano írta: M47 tulajok figyelem

Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!


Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


55-75 közt mozog, a teile -n 58ezer





köszi azt már tudom


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 21:20


szotakdavid írta:
Tano írta: M47 tulajok figyelem

Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!


Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


55-75 közt mozog, a teile -n 58ezer





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 12. péntek, 21:21

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 21:07


Tano írta: M47 tulajok figyelem

Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!


Szia Tano!

Forintban mit jelentett,hol mennyiért cserélték?

Üdv Dávid


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 12. péntek, 17:31


M47 tulajok figyelem

Megtörtént az olajszűrőház csere, teljesen új került bele. Örömmel jelenthetem, hogy indítás után így már egyből 1-2 mp-en belül elalszik az olajlámpa sok állás után és nagy melegben is, mikor hígabb az olaj. Tehát akinek több idő után alszik el, mint nekem is a csere előtt, annak melegen tudom ajánlani ezt a cserét, mert akkor rossz a házban a szelep. Sajnos nem olcsó az alaktrész, de hosszú távon mindenképp jobb így a motornak!
Üdv!

státusz BMW2222

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 11:31


Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a 2006 318D (122LE)-M47N2 motoroknak van e valami típushibájuk amit feltétlenül cserélni kell?
Vélhetőden 170e km van az autóban, magyar és a szerviztörténete nem tiszta.
Hallotam szívósor problémáról, kartergáz szűrő cseréről stb..
Most vettem az autót é s biztosra akarok menni.

Nagyon köszi
B

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 09:13


zoliika írta:

Akkor az ÉN autómat nagyon elkúrták!Eu4-es ezt garantálom mindenkinek!


Ennél jobb bizonyíték tényleg nem kell.




ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. július 08. hétfő, 00:28


YELLOW írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.


az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...


na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)


kicsit elkanyarodtunk Zoli kérdésétől, de talán anno pont szotakdavid, vagy nickname javított ki, amit írtam fentebb. méghozzá akkor volt róla szó, aikor valaki kérdezte FL-es turbo berakható-e FL előttibe.... és akkor jött az elektronyos vs vákuum téma, meg az EU4 meg a hová hajló, nem hajló kipuff cső



Tényleg nagyon elkanyarodtunk a témától!
Felhívtam Kasza bontóst (aki ismeri nem kell bemutatnom,nem tegnap kezdett BMW-t bontani)ő azt mondta, h 2004 x hónaptól mindegyik 320d 6sebességes és elektromos turbós,de 2003 x hónapjtától extraként lehetett kérni 6sebességgel és szintén elektromos turbós,szóval azt mondta ami gyárilag 6sebességgel adtak ki az biztosan elektromos turbós (e46 320d-ről beszélek).Az is biztos h ami 2003-2004 x hónapjáig gyártottak az euro3 motor,és 2004-2005 már euro 4.De nem vágom mi a f.. változtattak rajta??
Viszont a bmw-nél is kérdeztem (igaz nem tudom mennyire volt szakember a szerelő) ő viszont azt mondta h hiába 6 sebesség vákumos turbós és csak 2004ben volt a váltás!!
Én BMW szervíz ide vagy oda Kaszának hinnék..

Lehet kicsit egyszerűbben tenném fel a kérdést van köztünk olyan akinek 2003 e46 320d van 6 sebességes és elektromos turbója van gyárilag???


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 22:29


YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta: Sziasztok!

Tudna esetleg vki segíteni, aki szakértő a témában??
e46 320d 150LE, a kérdés az volna,h a 6 sebességes változatból is csináltak úgy mond 2 fajta motort?
Amelyik vákumos turbós és amelyik elektromos turbós??
Vagy ami gyárilag 6 sebességes az mind elektromos turbós?



tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja.


hát igen,tényleg nem rád gondoltam,de no para
e46 320d mindegyiknek lefelé görbül,a következő szériának egyenes.
Én abban a hitben vagyok,voltam,hogy ami 6 sebességes az mind elektromos turbós és elméletileg jobb mint a vákumos..
De olyan állítás is van h tök mind1 h 6 sebességes, mert e46 320d-hez csak 2004.03-04 havától van csak elektromos turbó és a porlasztó is kicsit más..


hát itt írták... talán ha rákeresel erre ki is dobja. azért jegyeztem meg, mert én nem így tudtam.


az a gond h sok mindent írnak ide amiből fele nem úgy van...


na de én ezt azért jegyeztem meg, mert egy nagyokos írta, pont az én hülyeségemre. (mert én azt hittem minden FL elktromos túrós már)


kicsit elkanyarodtunk Zoli kérdésétől, de talán anno pont szotakdavid, vagy nickname javított ki, amit írtam fentebb. méghozzá akkor volt róla szó, aikor valaki kérdezte FL-es turbo berakható-e FL előttibe.... és akkor jött az elektronyos vs vákuum téma, meg az EU4 meg a hová hajló, nem hajló kipuff cső

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 21:38


Padre323i írta:
valter320d írta:


"a 2003 utáni E60 és társai brigád inkább már euro 4-esek, de nem. A mobile.de-n a 2004-es 530d E60ak-ból fele euro-3, fele euro-4 viszont csak 10%-ukban volt DPF, tehát nem a részecskeszűrő függvénye. Rejtély..."
Érdekes akkor minek függvénye?


A hónap függvénye.Mert 2004 (gondolom 9.-ik) hónapban már DPF-esek voltak az E60-ok és az E90-ek.De az e46 nem.Még egyszer:GYÁRILAG DPF nélkül nem lehet Euro 4.Ha a gyárban nem rakták bele,akkor utólag már hiába az erőlködés.






Rosszul tudod, 2003 év végétől vezették be az E46 szériánál.


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 20:58


Padre323i írta: "tudom nem rám vagy kiváncsi de kivételesen már tudom
volt mindkettő. az elektromos turbo-s az EU4-esek, amiknek nem görbül lefelé a kipuffja."

EU 4-es E46 és E39 nem létezik.Legalábbis diesel biztos hogy nem.2005-ben vezették be a 4-et,az első E60 és E90 is EU 3-as.EU 4-es csak DPF-el szerelt lehet.





Akkor az ÉN autómat nagyon elkúrták!Eu4-es ezt garantálom mindenkinek!

"10


- az ENSZ-EGB 83.05 előírás C jóváhagyás (B) és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott Dízel-motoros (EURO-IV.);"
Ez volt a környezetvédelmi besorolás gépjárműveknél......ha nem hiteles az idézet meg tudjátok találni!Itt pedig a forgalmim!

Nem bírtam tovább ezt a sok hülyeséget olvasni tovább,különben nem másoltam volna be a forgalmi ezen lapját.Egyébként olvasgattam volna még egyéb összeesküvés elméletet és paranoiát csak ez már fájt nagyon.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. július 07. vasárnap, 21:15

Motorok22
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Motorok22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. július 07. vasárnap, 20:10


Sziasztok tud valaki 2004 e46 malamilyen probléma visszahívásról?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 07. vasárnap, 20:11