- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Compact
- Modell: 320td
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2013. október 20. vasárnap, 08:20
Milan írta:tibee01 írta: Sziasztok!
Új vagyok még ezen a fórumon, sőt BMW-m sem volt még soha! Egy 2005ös 6os váltóval szerelt EU4-es E46 320D touring tulaja lettem.
Érdeklődni szeretnék, hogy nincs e ötletetek mi lehet a probléma:
A kíváncsiség kedvéért is nagyon szépen jártam 2 tank üzemanyagig, de még még a 900 km-t sem sikerült elérnem egy tankkal. Én ezt kicsit sokallom, annak ellenére, hogy tényleg 90-100al jártam vele.
Semmi kormot nem látok, nagyon szépen jár a motor, és a kipugáz szaga sem utal rossz injektorra. Diag szerint 4207es hibakód van, ami ha minden igaz lambdaszonda fűtés hibát jelent, de ha jól tudom ennek a jelét a vezérlés csak magas terhelés esetén veszi figyelembe a koromképződés esetében. A pill fogyasztásmérő egyenletes 140-es tempónál 8 litert környékén mozog, én ezt is sokkallom.
Nincs vmi ötletetek, mi okozza ezt a problémát, merre induljak el a hibakeresésben? Azért is választottam ezt a típust, mert az ismerőseim, akiknek ezzel a 150 lovas motorral szerelt autójuk van, mind nagyon dícsérték, hogy nagyon takarok a dinamizmusa ellenére!
Előre is köszönöm szépen a segítségeteket!
Ezt a 900 km-t hány literből sikerült megtenni? Már csak a mérési pontosság miatt kérdezem, mert én 1100 km-t megyek az enyémmel, de akkor már nem sok üzemanyag marad a tankban, és 62-65 litereket tankolok hogy színig legyen.
Én se megyek el 900-at, csak 850-870-et vegyesben, de szerintem nem is para. 57 literből.
Amúgy a 62-65 liternél már tényleg nem sok marad benne
Pár napja én azt az infót kaptam, hogy nem érdemes teljesen kifogyasztani a tankot, mert az üzemanyag pumpát hűti az üzemanyag és ha nem lepi el, akkor hamarabb fog elromlani (morogni) vagy valami ilyesmi Szóval érdemes akkor tankolni, ha kigyullad a lámpa ez miatt.