Elküldve: 2013. november 30. szombat, 09:16
YELLOW írta:kempelen írta:ember84 írta:jlaci74 írta:kempelen írta:ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?
Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.
Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.
Lájk !
Köszönöm!Gondolom nem ördöngős cserélni,csak meg kell emelni a motort valamennyit,gondolom minden enged annyit.
A bal oldalival nem lesz gond, gyorsan cserélhető. A jobboshoz ki kell szedned a légszűrőházat, mert nem férsz másképp a felső anyához.
Kicsit meg kell emelni a motort igen és könnyen kiszedhető.
Rá kell hagyni az emelőre, mert az új magasabb lesz és kicsit tovább kell majd emelni a motort, amikor beteszed az újat.
Az egyik oldalon egyformák a bakok a kézi és az automata váltós verziónál, de másik oldalra külön ír bakot a kézi és az automatához. Mosta sajnos fejből nem megy éppen melik oldal az.
a kérdés hol tudod normálisan megemelni a motort?
Ez nem kérdés. Megtalálható és megoldható a biztonságos emelés.