státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 09:16


YELLOW írta:
kempelen írta:
ember84 írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



Lájk !

Köszönöm!Gondolom nem ördöngős cserélni,csak meg kell emelni a motort valamennyit,gondolom minden enged annyit.



A bal oldalival nem lesz gond, gyorsan cserélhető. A jobboshoz ki kell szedned a légszűrőházat, mert nem férsz másképp a felső anyához.

Kicsit meg kell emelni a motort igen és könnyen kiszedhető.

Rá kell hagyni az emelőre, mert az új magasabb lesz és kicsit tovább kell majd emelni a motort, amikor beteszed az újat.

Az egyik oldalon egyformák a bakok a kézi és az automata váltós verziónál, de másik oldalra külön ír bakot a kézi és az automatához. Mosta sajnos fejből nem megy éppen melik oldal az.



a kérdés hol tudod normálisan megemelni a motort?



Ez nem kérdés. Megtalálható és megoldható a biztonságos emelés.



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 07:14


ember84 írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



Lájk !

Köszönöm!Gondolom nem ördöngős cserélni,csak meg kell emelni a motort valamennyit,gondolom minden enged annyit.



HA motortartó bakot CSERÉLSZ, akkor a váltó tartó bakot is cseréld.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 30. szombat, 06:59


kempelen írta:
ember84 írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



Lájk !

Köszönöm!Gondolom nem ördöngős cserélni,csak meg kell emelni a motort valamennyit,gondolom minden enged annyit.



A bal oldalival nem lesz gond, gyorsan cserélhető. A jobboshoz ki kell szedned a légszűrőházat, mert nem férsz másképp a felső anyához.

Kicsit meg kell emelni a motort igen és könnyen kiszedhető.

Rá kell hagyni az emelőre, mert az új magasabb lesz és kicsit tovább kell majd emelni a motort, amikor beteszed az újat.

Az egyik oldalon egyformák a bakok a kézi és az automata váltós verziónál, de másik oldalra külön ír bakot a kézi és az automatához. Mosta sajnos fejből nem megy éppen melik oldal az.



a kérdés hol tudod normálisan megemelni a motort? ugye a tartó bak, és a blokk között van egy tartó kar. egy BMW-s ismi azt mondta, ő ugy cserélné, hogy amelyik oldalon csreéljük, ott ablokknál keresni kell egy jó helyet kitámasztani, ami megtartja a motort, mondjuk egy erős fa. a másik odlalon tartja a bak. majd a szerelési oldalon leszdni a kart a blokkról, majd meglazítani kiszedni a baknál, vagyis leszendi a aksztniról. aztán szépoen kiscreélni a bakot, majd vissza. aztán a másik oldal.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 22:37


ember84 írta:
jlaci74 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



Lájk !

Köszönöm!Gondolom nem ördöngős cserélni,csak meg kell emelni a motort valamennyit,gondolom minden enged annyit.



A bal oldalival nem lesz gond, gyorsan cserélhető. A jobboshoz ki kell szedned a légszűrőházat, mert nem férsz másképp a felső anyához.

Kicsit meg kell emelni a motort igen és könnyen kiszedhető.

Rá kell hagyni az emelőre, mert az új magasabb lesz és kicsit tovább kell majd emelni a motort, amikor beteszed az újat.

Az egyik oldalon egyformák a bakok a kézi és az automata váltós verziónál, de másik oldalra külön ír bakot a kézi és az automatához. Mosta sajnos fejből nem megy éppen melik oldal az.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 22:32


jlaci74 írta:
kempelen írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



Lájk !

Köszönöm!Gondolom nem ördöngős cserélni,csak meg kell emelni a motort valamennyit,gondolom minden enged annyit.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 22:31


jlaci74 írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Ha szar akkor összeül, ami szemre látszik legalábbis ha megnézel egy hibátlant is látni fogod a különbséget.
Leállításnál koppan, alapjáraton sok rezonanciát átvisz a kasznira.
Terhelésre nagy az elmozdulása , behúzott kézifékkel próbálj előre és hátra elindulni, közben figyeld mekkorát emelkedik a motor.


Köszi!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 21:44


kempelen írta:
ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



Lájk !



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 21:42


ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Ha szar akkor összeül, ami szemre látszik legalábbis ha megnézel egy hibátlant is látni fogod a különbséget.
Leállításnál koppan, alapjáraton sok rezonanciát átvisz a kasznira.
Terhelésre nagy az elmozdulása , behúzott kézifékkel próbálj előre és hátra elindulni, közben figyeld mekkorát emelkedik a motor.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 21:40


ember84 írta: Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?


Vannak egyértelmű motortartó bakra utaló jelek, de ez egyáltalán nem jön be mindig. Néha csodálkozik az ember, hogy nem látszódnak a jelek és nincs külső elváltozás, mégis mennyivel másabb az új bak és csak levételkor derül ki hogy cserére érett, amikor már ketté esik a kezében.
Első jelek, ha a motor ránt leállításkor vagy koppanás hallatszik és ha alapjáraton is van bizonyos rezonancia. (feltéve, hogy tudjuk, nem a szíjtárcsa adja a hangot)
De igazából elég nehéz biztosra menni, mert a terhelés rajta van állandóan.
Ha kívülről látszik esetleg, hogy fényes, nedves olajszerű anyag rakódott rá le és kiszűrhető, hogy ez nem máshonnét ered, akkor a benne lévő kocsonyás, olajos trutyi adta meg magát, ami ráadásul irtózatosan büdös is.
De ez sem feltétel nélkül látszódik, van amikor már ketté van teljesen repedve, de száraz kívülről.

Éppen ezért egyetlen jó tanáccsal tudok szolgálni. Ha megvetted az autót és tudod hogy te még nem cserélted, akkor cseréld le. Biztos vagyok benne, hogy nem feleslegesen kidobott pénz.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 20:19


Amúgy miből állapítja meg az ember,ha szarok a motortartók?Szemre tegyük fel nem repedezettek!Aztán mennyi rezonanciának kell lennie,azt honnan tudni?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 19:50


feco7939 írta:
compact írta:
Methos írta:
compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!




Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


Ezeket olvasva valóban nagy hülyeségre készülsz és tényleg benzinest kell venned!
Egy cr 20D ha rendben van akkor dízel viszonylatban is nagyon szép és csendes hangja van.
Ha téged mégis zavar akkor lehet, hogy nem autóval kellene járnod vagy nem dízelt kellett volna venned, a zajcsillapítás pedig ablakon kidobott pénz lesz, ráadásul egy ilyen hülyeség miatt szétbontani a fél autót szép munka lesz csak utánna majd ne zavarjon ha az egész belseje mocorogni fog!



Methos!
Használj pár napig egy 20 éves dízel Fordot és utána, ha átülsz a dízel BMW-be, akkor azt fogod mondani, hogy semmi hangja nincs !!! Vagy ha ennyire zavar a dízel hang tényleg jobb ha benzines vagy elektromos autót veszel , vagy nyomd fel a zenét, ahogy előttem is tanácsolták itt



Nekem a 20D előtt egy 21 éves 1.9TD-m volt. Na annak volt hangja pláne ilyen hidegekbe már mig még nem érte el az üzemihőfokát ne félj azt 2 km is hallatták mikor beiditottam , ez a bimmer motor ahoz képest zene füleimnek, no meg amugy is nincs ennek ronda hangja jo kis erő teljes hangzása van számomra


feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 19:46


compact írta:
Methos írta:
compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!




Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


Ezeket olvasva valóban nagy hülyeségre készülsz és tényleg benzinest kell venned!
Egy cr 20D ha rendben van akkor dízel viszonylatban is nagyon szép és csendes hangja van.
Ha téged mégis zavar akkor lehet, hogy nem autóval kellene járnod vagy nem dízelt kellett volna venned, a zajcsillapítás pedig ablakon kidobott pénz lesz, ráadásul egy ilyen hülyeség miatt szétbontani a fél autót szép munka lesz csak utánna majd ne zavarjon ha az egész belseje mocorogni fog!



Methos!
Használj pár napig egy 20 éves dízel Fordot és utána, ha átülsz a dízel BMW-be, akkor azt fogod mondani, hogy semmi hangja nincs !!! Vagy ha ennyire zavar a dízel hang tényleg jobb ha benzines vagy elektromos autót veszel , vagy nyomd fel a zenét, ahogy előttem is tanácsolták itt



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 19:40


Methos írta:
compact írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


Venni kell helyette egy benzinest!
Komolyra forditva a szót, ha vmilyen rendellenes hangja van az autónak akkor azt lehetetlen igy megoldani, mivel fórumon keresztül mi nem halljuk amit te és nem tudjuk, hogy ami téged zavar az természetes hang vagy sem. /esetleg ha csinálsz egy videót és jól hallható a probléma/
Vidd el egy értelmes szerelőhöz, lehet hogy többre mész vele mintha itt felsorolunk minden lehetőséget te meg sorba cserélsz mindent, de javulás nem történik!




Nincs rendellenes hangja az autó rendeben van , rendesen ketyeg, szimplán, csak plusz lehetséges ötleteket keresek, mint például, mondjuk egy hülyeséget: motorháztető belső burkolat csere, hangszigetelős tojástartóra .

Pont ezért fogalmaztam így mert nem tudom milyen lehetőségek vannak és mit lehet/érdemes tenni, vagy ellenőrizni. Ellenőrizni, mint pl a motortartó bakok állapota


Ezeket olvasva valóban nagy hülyeségre készülsz és tényleg benzinest kell venned!
Egy cr 20D ha rendben van akkor dízel viszonylatban is nagyon szép és csendes hangja van.
Ha téged mégis zavar akkor lehet, hogy nem autóval kellene járnod vagy nem dízelt kellett volna venned, a zajcsillapítás pedig ablakon kidobott pénz lesz, ráadásul egy ilyen hülyeség miatt szétbontani a fél autót szép munka lesz csak utánna majd ne zavarjon ha az egész belseje mocorogni fog!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 15:36


Methos írta:
Az alap dízel zajon is lehet segíteni, de biza húzós a dynamat hoodliner termék...nagyon ígéretes, de legalább annyira költséges, erre nincs valakinek egy olcsóbb beszerzési kontaktja?


én azt nem értem, minek kellett akkor dízel jó tudom kevesebbet fogyaszt. valamit valamiért.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. november 29. péntek, 15:35


Methos írta:
SP_323i írta:
Methos írta:
SP_323i írta:
Methos írta: Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni e46 320d 150le motorjával kapcsolatbn
Szépen szervizelve minden cserélve, szijtárcsa és feszito gorgo cserélve.
Mivel lehetne a motor hangját csendesíteni? A rezgést jobban csillapitani. Vannak-e tipikusan elromló/keményedő gumik amik egy 270 k kocsinál már illene cserélni?

Röviden a cél további motor csendesítés, és rezgés csillapitás?


A rezgéscsillapításban a motor és váltótatok alap. Rengeteg rezgést tudnak átadni a kaszninak...
A motortartó bakok meg eleve nem bírnak sokat a 20d alatt
270-nél én még a porlasztó csúcsokat is benézetném, mert ha már nagy az eltérés hengerenként az is faszán járatja az egész vasat


POrlasztók voltak cserélve már egyszer az autóban.
A bakokról nem tudok sajna sokat....lehet azzal kéne kezdenem
Az alap dízel zajon is lehet segíteni, de biza húzós a dynamat hoodliner termék...nagyon ígéretes, de legalább annyira költséges, erre nincs valakinek egy olcsóbb beszerzési kontaktja?


Én a motor és váltótartó bakkal kezdeném
A dízelnek meg alapból van egy hangja. Ezen én a hangerő gombbal szoktam segíteni
Ez a cumó meg szerintem nem sokat ér, hogyha a moci tetőre rakod, mert attól csak a külvilágnak lesz jobb, az utastérbe máshonnan jut be a zaj


Rendicsek, akkor első körben inkább a bakokra koncentrálok. És felhúzom a hangerőt.

Köszönöm a tippeket.


Szerintem ha az utasteret akarod szigetelni, akkor csontig szét kell szedni a kocsit és a tűzfalat teljesen beburkolni. Ha nagyon precíz vagy, akkor még a váltó alagutat is...
De attól még a hang tud terjedni az összes olyan alkatrészen, kiálló csavaron stb amit nem tudsz beburkolni.
Olvass utána a lakások hang/zaj csillapításának pl. Ott is minden apró szírsz@r viszi tovább a hangot és szerintem nincs ez másként a kocsinál sem