tibee01 írta:
Szerintetek a lambdaszonda nem okozhat ilyen tüneteket? (nem írja be hibának, de tény h el volt szakadva 5-ből 4 vezeték)
Ehhez kevés vagyok Viszont azt írtad, hogy az már gyógyítva lett, ebből én arra következtetek, hogy most már jól műxik...
Fene se tudja, mikor szakadtak a szálak, a jel ágra mehetett fűtőáram is... ezek a planár szondák meg nagyon érzékenyek! Csak próbából nem szeretnék másikat venni, nem olcsó... Ha tudnám, hogy az a baj, már rég benne lenne az új!
Kicsit szétnézve a világirodalomban kéne, hogy legyen hibakódja az oxigénszenzornak, hogyha nem jól műxik és mindenhol teljesítményvesztést írnak. Nálad van teljesítmény visszaesés? pl 3000 felett elmegy az ereje a mocinak vagy ilyesmi.
tibee01 írta:
Hűtővíz nem fogy, nem hengerfejes. Gyanús h szabálytalanul működik az EGR, részletesen megnézem nem-e nem nyit, bár ha jól emléxem pont h sokat van nyitva!
Előre is köszi!
Tano írta:
tibee01 írta:
... 2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). ...
A hűtővízed szintje nem fogy? Kell utántöltögetni? A mért légtömeg akkor lehet több az elvártnál, ha az EGR-ed nem nyit annyit mint kellene.
Ha kevesebbet nyit,akkor több a mért légtömeg?Létömegmérő hiba nem okozhatja?
És ha így van mi hátránya,van,azon kívül,hogy diagon ezt mutatja?
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 04. szerda, 15:00
tibee01 írta:
Szerintetek a lambdaszonda nem okozhat ilyen tüneteket? (nem írja be hibának, de tény h el volt szakadva 5-ből 4 vezeték)
Ehhez kevés vagyok Viszont azt írtad, hogy az már gyógyítva lett, ebből én arra következtetek, hogy most már jól műxik...
Fene se tudja, mikor szakadtak a szálak, a jel ágra mehetett fűtőáram is... ezek a planár szondák meg nagyon érzékenyek! Csak próbából nem szeretnék másikat venni, nem olcsó... Ha tudnám, hogy az a baj, már rég benne lenne az új!
Ez melyik szelep lenne? Lehet h megfontolandó az injektor vizsgálat!
SP_323i írta:
tibee01 írta:
Sziasztok!
Egy igen komplex problémával állok szemben, amit jó ideje nem tudunk megoldani, reménykedem benne, Valaki hátha tudná a megoldást.
2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). Nem találtam, hogy a turbo kifújna valahol. A lambdaszonda 5 vezetékéből 4 el volt szakadva, de megforrasztás óta nem írja be hibának. Néha nagyon füstöl, néha nem, de nem jöttem rá még hogy mitől függ. Ha hidegen jár alapjáraton, akkor sokszor egyáltalán nem, néha meg nagyon.
Rossz volt mind a 2 termosztát, a nagyot már kicseréltem, (kicsi még nem ért ide), íygy már 60 helyett 80 fok ha be van melegedve, de így sem csökkent a fogyasztás a pillanatnyi fogyasztásmérő szerint! Pl: 120-al haladva 6.ban 7-8 között mozog!
Nagyon örülnék neki, ha valaki rájönne, mert kezd az idegeimre menni ez az autó!
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
Ne idegeld magad feleslegesen! Szerintem itt mindenki próbál majd segíteni, ahogy a virtuális tér engedi.
A melegedési problémából jogosan következtettél a termosztátok hibájára, ha mégsem oldja meg szépen tovább kell menni. Rosszabb nem lesz a vas...
Mivel tegnap benéztem az EGR működést, most már uptodate vagyok belőle Itt látható mi kell hozzá, hogy jól működjön: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45
Lehet vákumcső probléma, nyomásszabályzó probléma (1es cumó az ábrán) Ennek a takarításáról van is vid a jótubon:
Korábban már tárgyalták itt a márkatársak, hogy a korrekciós érték nem jelenti azt, hogy a csúcsaid rendben vannak! Addig nem igazán nyugodhatsz meg felőlük, amíg nincsenek bevizsgálva. Lehet mind a 4 sz@r, de az eltérés csak minimális az állapotukban egymáshoz viszonyítva így a korrekciós érték is rendben lévőnek tűnik.
Én pl úgy jártam, hogy sos kellett cserélni egy csúcsot januárban. Most elvittem a vasat, mert nagyon el kezdett kormolni, meg zabálni a gázolajat. A korrekciós érték miatt a szerelő egyből mondta, hogy a 2es csúccsal van a gond. Mikor elkerültek a csúcsok bevizsgálásra, akkor derült ki, hogy pont az volt az, amit cserélük januárban, viszont a másik háromnak már véres a torka. Szóval nem egyértelmű visszajelzés a korrekciós érték...
Helyedben a csúcsok bevizsgálását erősen megfontolnám. Potenciális gyanúsított sajnos
Következőre lettem figyelmes.. Mikor fütök bevan kapcsolva a fütés ...menet közbe semmi furcsaság, De mikkor pl lámpánál állok vagy bárhol alapjáratom ingaodzik kicsit.. amint kikapcsolom a fütés megszünik ez a jelenség.. Vajon ez mi lehet?
Hűtővíz nem fogy, nem hengerfejes. Gyanús h szabálytalanul működik az EGR, részletesen megnézem nem-e nem nyit, bár ha jól emléxem pont h sokat van nyitva!
Előre is köszi!
Tano írta:
tibee01 írta:
... 2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). ...
A hűtővízed szintje nem fogy? Kell utántöltögetni? A mért légtömeg akkor lehet több az elvártnál, ha az EGR-ed nem nyit annyit mint kellene.
Ez melyik szelep lenne? Lehet h megfontolandó az injektor vizsgálat!
SP_323i írta:
tibee01 írta:
Sziasztok!
Egy igen komplex problémával állok szemben, amit jó ideje nem tudunk megoldani, reménykedem benne, Valaki hátha tudná a megoldást.
2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). Nem találtam, hogy a turbo kifújna valahol. A lambdaszonda 5 vezetékéből 4 el volt szakadva, de megforrasztás óta nem írja be hibának. Néha nagyon füstöl, néha nem, de nem jöttem rá még hogy mitől függ. Ha hidegen jár alapjáraton, akkor sokszor egyáltalán nem, néha meg nagyon.
Rossz volt mind a 2 termosztát, a nagyot már kicseréltem, (kicsi még nem ért ide), íygy már 60 helyett 80 fok ha be van melegedve, de így sem csökkent a fogyasztás a pillanatnyi fogyasztásmérő szerint! Pl: 120-al haladva 6.ban 7-8 között mozog!
Nagyon örülnék neki, ha valaki rájönne, mert kezd az idegeimre menni ez az autó!
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
Ne idegeld magad feleslegesen! Szerintem itt mindenki próbál majd segíteni, ahogy a virtuális tér engedi.
A melegedési problémából jogosan következtettél a termosztátok hibájára, ha mégsem oldja meg szépen tovább kell menni. Rosszabb nem lesz a vas...
Mivel tegnap benéztem az EGR működést, most már uptodate vagyok belőle Itt látható mi kell hozzá, hogy jól működjön: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45
Lehet vákumcső probléma, nyomásszabályzó probléma (1es cumó az ábrán) Ennek a takarításáról van is vid a jótubon:
Korábban már tárgyalták itt a márkatársak, hogy a korrekciós érték nem jelenti azt, hogy a csúcsaid rendben vannak! Addig nem igazán nyugodhatsz meg felőlük, amíg nincsenek bevizsgálva. Lehet mind a 4 sz@r, de az eltérés csak minimális az állapotukban egymáshoz viszonyítva így a korrekciós érték is rendben lévőnek tűnik.
Én pl úgy jártam, hogy sos kellett cserélni egy csúcsot januárban. Most elvittem a vasat, mert nagyon el kezdett kormolni, meg zabálni a gázolajat. A korrekciós érték miatt a szerelő egyből mondta, hogy a 2es csúccsal van a gond. Mikor elkerültek a csúcsok bevizsgálásra, akkor derült ki, hogy pont az volt az, amit cserélük januárban, viszont a másik háromnak már véres a torka. Szóval nem egyértelmű visszajelzés a korrekciós érték...
Helyedben a csúcsok bevizsgálását erősen megfontolnám. Potenciális gyanúsított sajnos
tibee01 írta:
... 2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). ...
A hűtővízed szintje nem fogy? Kell utántöltögetni? A mért légtömeg akkor lehet több az elvártnál, ha az EGR-ed nem nyit annyit mint kellene.
Eddigi tudásom szerint a légtömegmérő ha romlik, kevesebbet mér (a kosz elszigeteli a hőfilmet a beszívott levegőtől, és nem tudja olyan mértékben visszahűteni), nem pedig többet! Ezt meg tudja cáfolni Valaki? Nem lenne jó a hőmérséklet érzékelője?
Kíváncsi vagyok erről mi a véleményetek!
Ha jól tudom a nagy légtömeg eredményezhetiaz EGR hosszabb nyitvatartását?
Előre is köszi!
ember84 írta:
SP_323i írta:
tibee01 írta:
Sziasztok!
Egy igen komplex problémával állok szemben, amit jó ideje nem tudunk megoldani, reménykedem benne, Valaki hátha tudná a megoldást.
2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). Nem találtam, hogy a turbo kifújna valahol. A lambdaszonda 5 vezetékéből 4 el volt szakadva, de megforrasztás óta nem írja be hibának. Néha nagyon füstöl, néha nem, de nem jöttem rá még hogy mitől függ. Ha hidegen jár alapjáraton, akkor sokszor egyáltalán nem, néha meg nagyon.
Rossz volt mind a 2 termosztát, a nagyot már kicseréltem, (kicsi még nem ért ide), íygy már 60 helyett 80 fok ha be van melegedve, de így sem csökkent a fogyasztás a pillanatnyi fogyasztásmérő szerint! Pl: 120-al haladva 6.ban 7-8 között mozog!
Nagyon örülnék neki, ha valaki rájönne, mert kezd az idegeimre menni ez az autó!
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
Ne idegeld magad feleslegesen! Szerintem itt mindenki próbál majd segíteni, ahogy a virtuális tér engedi.
A melegedési problémából jogosan következtettél a termosztátok hibájára, ha mégsem oldja meg szépen tovább kell menni. Rosszabb nem lesz a vas...
Mivel tegnap benéztem az EGR működést, most már uptodate vagyok belőle Itt látható mi kell hozzá, hogy jól működjön: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45
Lehet vákumcső probléma, nyomásszabályzó probléma (1es cumó az ábrán) Ennek a takarításáról van is vid a jótubon:
Korábban már tárgyalták itt a márkatársak, hogy a korrekciós érték nem jelenti azt, hogy a csúcsaid rendben vannak! Addig nem igazán nyugodhatsz meg felőlük, amíg nincsenek bevizsgálva. Lehet mind a 4 sz@r, de az eltérés csak minimális az állapotukban egymáshoz viszonyítva így a korrekciós érték is rendben lévőnek tűnik.
Én pl úgy jártam, hogy sos kellett cserélni egy csúcsot januárban. Most elvittem a vasat, mert nagyon el kezdett kormolni, meg zabálni a gázolajat. A korrekciós érték miatt a szerelő egyből mondta, hogy a 2es csúccsal van a gond. Mikor elkerültek a csúcsok bevizsgálásra, akkor derült ki, hogy pont az volt az, amit cserélük januárban, viszont a másik háromnak már véres a torka. Szóval nem egyértelmű visszajelzés a korrekciós érték...
Helyedben a csúcsok bevizsgálását erősen megfontolnám. Potenciális gyanúsított sajnos
Nekem is magasabb a mért air mass az elvártnál!Lehet csal a légtömegmérőnkVagy a diag mutatja rosszul?
Egy igen komplex problémával állok szemben, amit jó ideje nem tudunk megoldani, reménykedem benne, Valaki hátha tudná a megoldást.
2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). Nem találtam, hogy a turbo kifújna valahol. A lambdaszonda 5 vezetékéből 4 el volt szakadva, de megforrasztás óta nem írja be hibának. Néha nagyon füstöl, néha nem, de nem jöttem rá még hogy mitől függ. Ha hidegen jár alapjáraton, akkor sokszor egyáltalán nem, néha meg nagyon.
Rossz volt mind a 2 termosztát, a nagyot már kicseréltem, (kicsi még nem ért ide), íygy már 60 helyett 80 fok ha be van melegedve, de így sem csökkent a fogyasztás a pillanatnyi fogyasztásmérő szerint! Pl: 120-al haladva 6.ban 7-8 között mozog!
Nagyon örülnék neki, ha valaki rájönne, mert kezd az idegeimre menni ez az autó!
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
Ne idegeld magad feleslegesen! Szerintem itt mindenki próbál majd segíteni, ahogy a virtuális tér engedi.
A melegedési problémából jogosan következtettél a termosztátok hibájára, ha mégsem oldja meg szépen tovább kell menni. Rosszabb nem lesz a vas...
Mivel tegnap benéztem az EGR működést, most már uptodate vagyok belőle Itt látható mi kell hozzá, hogy jól működjön: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45
Lehet vákumcső probléma, nyomásszabályzó probléma (1es cumó az ábrán) Ennek a takarításáról van is vid a jótubon:
Korábban már tárgyalták itt a márkatársak, hogy a korrekciós érték nem jelenti azt, hogy a csúcsaid rendben vannak! Addig nem igazán nyugodhatsz meg felőlük, amíg nincsenek bevizsgálva. Lehet mind a 4 sz@r, de az eltérés csak minimális az állapotukban egymáshoz viszonyítva így a korrekciós érték is rendben lévőnek tűnik.
Én pl úgy jártam, hogy sos kellett cserélni egy csúcsot januárban. Most elvittem a vasat, mert nagyon el kezdett kormolni, meg zabálni a gázolajat. A korrekciós érték miatt a szerelő egyből mondta, hogy a 2es csúccsal van a gond. Mikor elkerültek a csúcsok bevizsgálásra, akkor derült ki, hogy pont az volt az, amit cserélük januárban, viszont a másik háromnak már véres a torka. Szóval nem egyértelmű visszajelzés a korrekciós érték...
Helyedben a csúcsok bevizsgálását erősen megfontolnám. Potenciális gyanúsított sajnos
Nekem is magasabb a mért air mass az elvártnál!Lehet csal a légtömegmérőnkVagy a diag mutatja rosszul?
Egy igen komplex problémával állok szemben, amit jó ideje nem tudunk megoldani, reménykedem benne, Valaki hátha tudná a megoldást.
2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). Nem találtam, hogy a turbo kifújna valahol. A lambdaszonda 5 vezetékéből 4 el volt szakadva, de megforrasztás óta nem írja be hibának. Néha nagyon füstöl, néha nem, de nem jöttem rá még hogy mitől függ. Ha hidegen jár alapjáraton, akkor sokszor egyáltalán nem, néha meg nagyon.
Rossz volt mind a 2 termosztát, a nagyot már kicseréltem, (kicsi még nem ért ide), íygy már 60 helyett 80 fok ha be van melegedve, de így sem csökkent a fogyasztás a pillanatnyi fogyasztásmérő szerint! Pl: 120-al haladva 6.ban 7-8 között mozog!
Nagyon örülnék neki, ha valaki rájönne, mert kezd az idegeimre menni ez az autó!
Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket!
Ne idegeld magad feleslegesen! Szerintem itt mindenki próbál majd segíteni, ahogy a virtuális tér engedi.
A melegedési problémából jogosan következtettél a termosztátok hibájára, ha mégsem oldja meg szépen tovább kell menni. Rosszabb nem lesz a vas...
Mivel tegnap benéztem az EGR működést, most már uptodate vagyok belőle Itt látható mi kell hozzá, hogy jól működjön: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45
Lehet vákumcső probléma, nyomásszabályzó probléma (1es cumó az ábrán) Ennek a takarításáról van is vid a jótubon:
Korábban már tárgyalták itt a márkatársak, hogy a korrekciós érték nem jelenti azt, hogy a csúcsaid rendben vannak! Addig nem igazán nyugodhatsz meg felőlük, amíg nincsenek bevizsgálva. Lehet mind a 4 sz@r, de az eltérés csak minimális az állapotukban egymáshoz viszonyítva így a korrekciós érték is rendben lévőnek tűnik.
Én pl úgy jártam, hogy sos kellett cserélni egy csúcsot januárban. Most elvittem a vasat, mert nagyon el kezdett kormolni, meg zabálni a gázolajat. A korrekciós érték miatt a szerelő egyből mondta, hogy a 2es csúccsal van a gond. Mikor elkerültek a csúcsok bevizsgálásra, akkor derült ki, hogy pont az volt az, amit cserélük januárban, viszont a másik háromnak már véres a torka. Szóval nem egyértelmű visszajelzés a korrekciós érték...
Helyedben a csúcsok bevizsgálását erősen megfontolnám. Potenciális gyanúsított sajnos
Egy igen komplex problémával állok szemben, amit jó ideje nem tudunk megoldani, reménykedem benne, Valaki hátha tudná a megoldást.
2005ös EU4es 320D ről van szó. Az autónak magas a fogyasztása, néha nagyon büdös fehéres-szürkés gázolajfüst érződik. Nem ír be semmilyen hibát, az injektorok alapjárati korrekciója -1.5 és +1,5 között mozog. A mért légtömeg élő adatok szerint jelentősen nagyobb, mint a "vezérlő által igényelt". És az EGR szelep isvalószínűleg vmiért többet van nyitva (nem szorul). Nem találtam, hogy a turbo kifújna valahol. A lambdaszonda 5 vezetékéből 4 el volt szakadva, de megforrasztás óta nem írja be hibának. Néha nagyon füstöl, néha nem, de nem jöttem rá még hogy mitől függ. Ha hidegen jár alapjáraton, akkor sokszor egyáltalán nem, néha meg nagyon.
Rossz volt mind a 2 termosztát, a nagyot már kicseréltem, (kicsi még nem ért ide), íygy már 60 helyett 80 fok ha be van melegedve, de így sem csökkent a fogyasztás a pillanatnyi fogyasztásmérő szerint! Pl: 120-al haladva 6.ban 7-8 között mozog!
Nagyon örülnék neki, ha valaki rájönne, mert kezd az idegeimre menni ez az autó!
Sziasztok!Olyan jellegű kérdésem lenne van az egyik barátomnak egy 2002-es 520d sedanja ami az alábbi problémát produkálja,megkért irjak ide hátha vki tud vmi tanácsot adn.Hidegen nehezen indul többet teker az öninditó,ha beindul szépen jár,más hibajelenséget nem produkál.Volt gépen nem irt ki semmilyen hibát,izzitógyertyák jók,2-3 fokos az előgyujtás.Igazábol az érdekelné a barátomat hogy az adagolón lehet e esetleg állítani vagy a befecskendezésen hogy könnyebben induljon?