- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2014. január 13. hétfő, 19:54
Hammon írta:hancurozo írta:Hammon írta:
Nekem a szerelőm arról magyarázott,hogy a turbón lehet állítani,hogy ne legyen ekkora a A kocsi előző tulaja újíttatta az adagolót.Ott beállították,hogy működjön.MI viszont ugye most egy másik adagolót tettünk fel, más előtöltéssel,és az összes vákuumcsövet kicseréltük, mert volt köztük lyukas is.Ettől lehet a túlnyomás,hogy végre helyre állt a rend.
Nem így gondoljátok?
A vákumcső rámegy egy szabályozó szelepre. Azon keresztül kapja a vákumot a geometria állító. Ez a szelep is rossz lehet. Valamint ragadhat a geometria is. Indítás után, a vákumnak rá kell állítania a geometriára. (ha indítás közben nézed a jobb oldalon, látod ahogy feléd mozdul az állító kar) Felpörgetve 2000-ig ennek vissza kell engednie. Elvéve a gázt, megint rá kell húznia. Leállításkor szintén el kell engednie. Ez mind látható. (ha nem így működik, akkor vagy ragad a geometria, vagy rossz a szelep) A geometriát szabályzó szelep és az EGR szabályzója egyforma. (felcserélhető)
Lehet állítani a geometria rudazatán is, de nem érdemes piszkálni, mert az be van állítva a turbóhoz. (ha nem megfelelően állítod, akkor folytja a motort, vagy túltölt, tönkre teheted a turbót)
Aham.......egyedül meg tudom ezt nézni? Vagy elvinném hozzád nézz rá
Egyedül nem tudod (kell valaki aki indítózik) (de ha segít asszonyod akkor meg tudod nézni)
Elhozhatod, (még 2 hétig szabin vagyok és a 10-esen csak 53km) de nekem nincs műhelyem. (szerszámaim, garázsom van) Nem vagyok vállalkozó. (csak az egyik végzettségem autószerelő)
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 13. hétfő, 20:03