SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. június 01. vasárnap, 08:56


Na megneztem pontosan, 60 nal 6.ba 1000et forog.....es szenved de megy nem fullad le.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. május 31. szombat, 13:15


legkorábban 100-nál szoktam a hatodik fokozatot használni. nem azért, mert hatodikban nem tudok gyorsulni, de 160-nál is vissza ötödik, gyorsít, majd hatodik. hatodikban is bõven menne, de azt abszolut kímélõ fokozatként használom, csak, hogy csökkentse a fordulatszámot. gyorsítani tehát csak ötödik fokozatig.
amúgy sztem légtömegmérõ gyanús a dolog!

státusz Eric

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2008. május 31. szombat, 12:21


Én 80 alatt sosem rakom 6.-ba. Nem mintha nem bírná, de csak szenved a motor.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. május 31. szombat, 12:03


Az enyem 60 nal mar birja a 6. sebesseget de ott kb 1200as a fordulat.

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. május 31. szombat, 10:48


Sztem ez elég nagy valószínûséggel légtömegmérõ...

Pozsika írta: Sziasztok!

Nekem csinál olyat az autó, hogyha megyek tartósan 130-140 /5-ikben/...majd lelassítok olyan 60-70-re....már olyan brummogós hangja van, aki már szeretné, hogy váltsak vissza...de ha nem váltok és gázd adok, akkor lefullad...prüszköl kettõt hármat..gondolkodik még h fulladjon vgay ne....jó esetben ha elég gyors vagyok és kinyomom a kuplungot, akkor nem fullad le, de amúgy igen.
Csinálja ezt kisebb váltófokozatban is alacsonyabb sebességeknél.

Alapjáraton, mikor áll az autó mondjuk pirosban néha cisnál olyat h egy pillanatra leesik az alapjárat és megrángatja a kasznit....mintha kirázná a hideg kb ehhez hasonlít, lehet ezzel összefüggésben van?

Mi lehet a baja? 150LE-nek azért kellene menni 60-nal ötödikben, nem?

Ha kihuzatom és korán váltok vissza, akkor semmi baja nincs.

A JET-en tankolok, az milyen? ez baj lehet?

Szervizen azt mondták, hogy kihívnak egy computeres srácot, nemtom õ mit fog vele csinálni.

Pozsi





státusz Pozsika

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. május 31. szombat, 00:23


Sziasztok!

Nekem csinál olyat az autó, hogyha megyek tartósan 130-140 /5-ikben/...majd lelassítok olyan 60-70-re....már olyan brummogós hangja van, aki már szeretné, hogy váltsak vissza...de ha nem váltok és gázd adok, akkor lefullad...prüszköl kettõt hármat..gondolkodik még h fulladjon vgay ne....jó esetben ha elég gyors vagyok és kinyomom a kuplungot, akkor nem fullad le, de amúgy igen.
Csinálja ezt kisebb váltófokozatban is alacsonyabb sebességeknél.

Alapjáraton, mikor áll az autó mondjuk pirosban néha cisnál olyat h egy pillanatra leesik az alapjárat és megrángatja a kasznit....mintha kirázná a hideg kb ehhez hasonlít, lehet ezzel összefüggésben van?

Mi lehet a baja? 150LE-nek azért kellene menni 60-nal ötödikben, nem?

Ha kihuzatom és korán váltok vissza, akkor semmi baja nincs.

A JET-en tankolok, az milyen? ez baj lehet?

Szervizen azt mondták, hogy kihívnak egy computeres srácot, nemtom õ mit fog vele csinálni.

Pozsi



rico írta: Nekem a bakcsere az induláskor rántást orvosolta.
Leálláskor rázkódik ugyanúgy

Viszont az indulás az sokkal finomabb lett, fõleg a kormányon érezni, hogy sokat számít a bak.

A dízel az ilyen. Engem csak a vezérlés zörgése zavar, mikor megterhelem picit. Amúgy szeretem a hangját.


státusz rico

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2008. április 09. szerda, 13:45


Nekem a bakcsere az induláskor rántást orvosolta.
Leálláskor rázkódik ugyanúgy

Viszont az indulás az sokkal finomabb lett, fõleg a kormányon érezni, hogy sokat számít a bak.

A dízel az ilyen. Engem csak a vezérlés zörgése zavar, mikor megterhelem picit. Amúgy szeretem a hangját.


státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. április 09. szerda, 12:49


Igen, kb úgy áll le mint 1 ifa. De nekem tetszik Mondjuk nekem a dízel kerregése is tetszik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. április 09. szerda, 12:34


Hi!

Bak csere szokta orvosolni, de nem mondanám, hogy kultúráltan áll le a 20d

petike

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2008. április 09. szerda, 12:05


Üdv tezsvérek!
1 hete vásároltam a vasat (2002. 320d 150 le 5Mech. 140e. km.)
A következõ lenne a problémám:
A motor leálításakor nagyot ránt a motor a kasznin.
Én a tartóbakokra gyanakszom.
Volt már valakinek ilyen problémája?
Mi lehet az oka....?

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. április 06. vasárnap, 18:57


rudo írta:
wagusty írta: Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele de az új mûanyag kartergáz szûrõt úgy tudom nem kell cserélni többet hiszen csak járatokból áll és nincs mit rajta cserélni.

Nekem azt mondták, hogy minden olajcserénél célszerû. Van benne egy membrán, átszakadthat és galibát okoz.De ne kérdezd, hogy mit?
Rudo

Az még a régi fajta szûrõs, nem? Én néztem ezt az új mûanyagot mikor beleraktuk, tényleg csak egy lyuknak tûnik az egész...

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. április 06. vasárnap, 16:35


A héten kitakarítottam az EGR szelepet, és a szívócsövet. Kíváncsi voltam, milyen állapotban vannak a pillangó szelepek. A szívó csatornában és az EGR szelepben lévõ koksz mennyisége meglepett (kb 3-4mm). A tisztítás után érezhetõ javulást tapasztaltam és most a pillangók is szépen zárnak. A következõ mûtét a cooler tisztítása lesz, mivel tartalmaz némi olajat

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. április 04. péntek, 19:10


Attyla írta: Hali
Nekem volt már hasonló, de csak akkor kopogott ha levettem a gázról a lábam, vagy nem gyorsítottam, nálam a bal hátsó difiben lazult ki valami. Leszedték a hátsó kereket, féltengelyt...aztán meghúzták, azóta semmi baja.
Mikor kopogott, nem tudtam mi az, elõször azt hittem hogy a kipufogó ütõdik valahova, de nem ért oda sehova....hosszú szenvedés után meglett a hiba.
A hang középrõl, illetve kicsit hátulról jött, kívülrõl nem lehetett hallani, csak ha a kocsiban ülsz.
üdv


Köszi, ma elszaladtam a szervizbe, mentünk egy kört, de most nem csinálta, viszont a sz.gép kimutatta, hogy az egyik dugattyú néha leáll, úgyhogy ez lehetett a dolog... Most már csak azt lenne jó kideríteni, hogy mi a sz*rtól

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. április 04. péntek, 10:35


Nekem is 2004 , mentem vele 10000Km es - lekopogom - semmi. Remelem 50k km mulva se
( alapjarat nalam is ugral neha , ezert leszek kivancsi a talis atvizsgalasra )

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b0gar

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 310

Elküldve: 2008. április 04. péntek, 10:27


wagusty írta: Sziasztok!

Ti milyen lambda szondára gondoltok? Mert nekem egy 2003-as 320d-m van és a gondom nekem az hogy néha ingadozik az alapjárat ellenben a szerelömet megkérdeztem és azt állítja csak az euro4-es járgányokon van lambda szonda.
Tudnátok segíteni?

Üdv


Nekem 2004-es (euro4) szóval nekem van ilyen. Bár szerintem ezzel csak a baj van.