Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 12:02
Jó. Akkor az a kérdésem, hogy mit kell tennem, hogy a facelift utáni 18d 116lovas, 150 lovas 20d-vé váljon ?
Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 12:02
Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 09:12
MitoGabor írta:Kristof77 írta:MitoGabor írta:Kristof77 írta:MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?
Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.
Én úgy tudtam, hogy köze nincs egymáshoz a két motornak ! Eleve, hogy a 18d adagolós.
Ácsi. Mi a motorkódod? Hány LE-s változat?
Motorkódot azt most nem tudok adni, de 85 kW, 116 LE ! Nem okoskodni akartam, lehet, hogy neked van igazad !
Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 00:16
Kristof77 írta:MitoGabor írta:Kristof77 írta:MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?
Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.
Én úgy tudtam, hogy köze nincs egymáshoz a két motornak ! Eleve, hogy a 18d adagolós.
Ácsi. Mi a motorkódod? Hány LE-s változat?
Elküldve: 2009. november 28. szombat, 23:51
MitoGabor írta:Kristof77 írta:MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?
Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.
Én úgy tudtam, hogy köze nincs egymáshoz a két motornak ! Eleve, hogy a 18d adagolós.
Elküldve: 2009. november 28. szombat, 23:28
Kristof77 írta:MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?
Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.
Elküldve: 2009. november 28. szombat, 22:44
MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?
Elküldve: 2009. november 28. szombat, 22:42
Alesi írta: Sziasztok!
Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?
Elküldve: 2009. november 28. szombat, 02:10
Elküldve: 2009. november 28. szombat, 01:18
Elküldve: 2009. november 27. péntek, 23:24
Elküldve: 2009. november 27. péntek, 20:40
Alesi írta: Sziasztok!
Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?
Elküldve: 2009. november 27. péntek, 12:46
Elküldve: 2009. november 18. szerda, 23:07
Kr-i-sZ írta: köszi sracok
megveszem a vasat,2001es 1.6 ért szerintem belefér 1 turbo is akár
de remélem a katalizátor
+tényleg szar az olaj+tul ment 2000rel az oil servicén
5-40s castrol mehetbele?
220000km nél
vagy 5-30
zsir aaz oldal
Elküldve: 2009. november 18. szerda, 21:21
Kr-i-sZ írta: köszi sracok
megveszem a vasat,2001es 1.6 ért szerintem belefér 1 turbo is akár
de remélem a katalizátor
+tényleg szar az olaj+tul ment 2000rel az oil servicén
5-40s castrol mehetbele?
220000km nél
vagy 5-30
zsir aaz oldal
Elküldve: 2009. november 18. szerda, 17:34