státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 12:02


Jó. Akkor az a kérdésem, hogy mit kell tennem, hogy a facelift utáni 18d 116lovas, 150 lovas 20d-vé váljon ?

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 09:12


MitoGabor írta:
Kristof77 írta:
MitoGabor írta:
Kristof77 írta:
MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?


Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.


Én úgy tudtam, hogy köze nincs egymáshoz a két motornak ! Eleve, hogy a 18d adagolós.


Ácsi. Mi a motorkódod? Hány LE-s változat?


Motorkódot azt most nem tudok adni, de 85 kW, 116 LE ! Nem okoskodni akartam, lehet, hogy neked van igazad !


Én nézegettem a facelift elõtti 20d meg a facelift utáni 18d motor alkatrészszámait realoemben és amit néztem az ugyan az volt. Meg a motorkód is ugyan az M47.

státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2009. november 29. vasárnap, 00:16


Kristof77 írta:
MitoGabor írta:
Kristof77 írta:
MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?


Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.


Én úgy tudtam, hogy köze nincs egymáshoz a két motornak ! Eleve, hogy a 18d adagolós.


Ácsi. Mi a motorkódod? Hány LE-s változat?


Motorkódot azt most nem tudok adni, de 85 kW, 116 LE ! Nem okoskodni akartam, lehet, hogy neked van igazad !

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2009. november 28. szombat, 23:51


MitoGabor írta:
Kristof77 írta:
MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?


Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.


Én úgy tudtam, hogy köze nincs egymáshoz a két motornak ! Eleve, hogy a 18d adagolós.


Ácsi. Mi a motorkódod? Hány LE-s változat?

státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2009. november 28. szombat, 23:28


Kristof77 írta:
MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?


Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.


Én úgy tudtam, hogy köze nincs egymáshoz a két motornak ! Eleve, hogy a 18d adagolós.

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2009. november 28. szombat, 22:44


MitoGabor írta: Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?


Pont magát a motort nem igen kell kicserélned.

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2009. november 28. szombat, 22:42


Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?


A tankod tele van amikor csinálja vagy fele alatt? Csak hidegen van ez a rángatás vagy melegen is?


státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2009. november 28. szombat, 02:10


Adott egy 2003-as E46 318d. A motoron kívûl mit kell kicserélnem ahhoz, hogy beledobjam a 20d-t ?

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2009. november 28. szombat, 01:18


Nekem mikor ezt csinálta akkor vezérmûtengely jeladó volt rossz. [/quote]

Koszi! Es ennek a hibajat computerrel ki tudjak mutatni, hogy tenyleg ez a rossz? Mennyibe kerult neked a csere?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zsolti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. november 27. péntek, 23:24


Sziasztok!
nekem ugyanez a problémám van csak nekem 1800-nál rángatozik kicsit.
mennyibe van ennek a javitása?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2009. november 27. péntek, 20:40


Alesi írta: Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?


Nekem mikor ezt csinálta akkor vezérmûtengely jeladó volt rossz.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2009. november 27. péntek, 12:46


Sziasztok!

Egy kis segitseget szeretnek kerni. Par hete az autom kb 1500-1600as fordulat kornyeken nagyon apron rangat ha tartom a fordulatot (4esben 60nal pl.), ha gyorsitok, huz szepen, semmi, ha visszaengedem a gazt, akkor is semmi, minden rendben, es mas fordulatokon sincs semmi, csak ebben a fordulatszam tartomanyban.
Szervizbe nem akartam eddig elvinni, mert tenyleg annyira jelentektelen a rangatas, hogy mas eszre se venne, aki nem minden nap ebben az autoban ul. Esetleg ti talalkoztatok mar ilyennel? Mi lehet ennek az oka?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. november 18. szerda, 23:07


Kr-i-sZ írta: köszi sracok
megveszem a vasat,2001es 1.6 ért szerintem belefér 1 turbo is akár
de remélem a katalizátor
+tényleg szar az olaj+tul ment 2000rel az oil servicén
5-40s castrol mehetbele?
220000km nél
vagy 5-30
zsir aaz oldal




Lényegében hogy 5-30 vagy 5-40 ennek nyáron van jelentõsége! mindeggyik -30fokos olaj csak az eggyik +35 a másik +40fokos

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2009. november 18. szerda, 21:21


Kr-i-sZ írta: köszi sracok
megveszem a vasat,2001es 1.6 ért szerintem belefér 1 turbo is akár
de remélem a katalizátor
+tényleg szar az olaj+tul ment 2000rel az oil servicén
5-40s castrol mehetbele?
220000km nél
vagy 5-30
zsir aaz oldal


Mehet bele....de van "olajos" topic, olvass át mindent.

Üdv. a klubban!


státusz Kr-i-sZ

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. november 18. szerda, 17:34


köszi sracok
megveszem a vasat,2001es 1.6 ért szerintem belefér 1 turbo is akár
de remélem a katalizátor
+tényleg szar az olaj+tul ment 2000rel az oil servicén
5-40s castrol mehetbele?
220000km nél
vagy 5-30
zsir aaz oldal