Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 21:03


lacaca írta: gondolom az izzítás az meg úgy mûködik,hogy ha rá adoma gyújtást akkor izzít max 10mp ig aztán utánna hiába veszem le és rakom vissza a gyújtást mert már nem fog izzítani hisz a gyertyák már melegek vagy tévedek?


Igen tévedsz ,ha az izzítás visszajelzõ elalszik,leveszed a gyújtást majd 2-3 mp múlva újra rákapcsolod a gyújtást, akkor újra izzítani fog és a motor könnyebben indul! [/quote]

holnap reggel ki probálom!! hátha ez segíteni fog

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 19:34


gondolom az izzítás az meg úgy mûködik,hogy ha rá adoma gyújtást akkor izzít max 10mp ig aztán utánna hiába veszem le és rakom vissza a gyújtást mert már nem fog izzítani hisz a gyertyák már melegek vagy tévedek?[/quote]

Igen tévedsz ,ha az izzítás visszajelzõ elalszik,leveszed a gyújtást majd 2-3 mp múlva újra rákapcsolod a gyújtást, akkor újra izzítani fog és a motor könnyebben indul!

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 16:32


ember84 írta: Csumnak írnám,hogy sztem lehet még porlasztó gond is,az enyémbe az 1-es hengeré szarakodik,és egyre rosszam,több a rendszertelen járás,ki-ki hagy az egyik henger,leginkább hidegen.


porlasztó csúcsok 50ezer km el ezelött lettek cserélve!! és mondom ma reggel csinálta ezt -9foknál és csak 1-2mp-ig

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 15:26


Csumnak írnám,hogy sztem lehet még porlasztó gond is,az enyémbe az 1-es hengeré szarakodik,és egyre rosszam,több a rendszertelen járás,ki-ki hagy az egyik henger,leginkább hidegen.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 15:17


bmw320d4 írta:
Hori írta: Ma voltam Kaszamesternél hozott 320d kombit 150lovas 20d ero4 es
motor szétszedve benn az utastérben nézegetem dugattyu szelepek és hengerfej össze vissza van verve. beszívta a pillangókat a hengerbe.
motor kuka!!


De van abban az autóban egy 6-gangos váltó is, azt érdemes elhozni.



Igen az ott pihen a jobb 1 ben komplettan és várja hogy valaki átalakítsa vele az autot 5röl 6gangosra

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 15:14


GAB írta:
bmw320d4 írta: De van abban az autóban egy 6-gangos váltó is, azt érdemes elhozni.


Sziasztok!

BMW-s fronton még új vagyok, úgyhogy ezúton is üdvözölnék mindenkit.
Lenne egy kapcsolódó kérdésem, mennyiért szokták mérni a 6 sebességes váltókat?

Az én autóm 2002.06. havi, már 110kW-os, de 5 seb. váltóval szerelt. Jól gondolom, hogy a kuplung és a lendkerék sem passzol, ugye?



Igen jól gondolod kuplung lendkerék váltó és 1-2 tartó de Kasza mesternél pont van 1 fölös szett ami eladó 06-70 5799225

GAB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz GAB

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 15:04


bmw320d4 írta: De van abban az autóban egy 6-gangos váltó is, azt érdemes elhozni.


Sziasztok!

BMW-s fronton még új vagyok, úgyhogy ezúton is üdvözölnék mindenkit.
Lenne egy kapcsolódó kérdésem, mennyiért szokták mérni a 6 sebességes váltókat?

Az én autóm 2002.06. havi, már 110kW-os, de 5 seb. váltóval szerelt. Jól gondolom, hogy a kuplung és a lendkerék sem passzol, ugye?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 14:52


Hori írta: Ma voltam Kaszamesternél hozott 320d kombit 150lovas 20d ero4 es
motor szétszedve benn az utastérben nézegetem dugattyu szelepek és hengerfej össze vissza van verve. beszívta a pillangókat a hengerbe.
motor kuka!!


De van abban az autóban egy 6-gangos váltó is, azt érdemes elhozni.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 14:48


Ma voltam Kaszamesternél hozott 320d kombit 150lovas 20d ero4 es
motor szétszedve benn az utastérben nézegetem dugattyu szelepek és hengerfej össze vissza van verve. beszívta a pillangókat a hengerbe.
motor kuka!!

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 14:48


Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem


kb 2hete szedtük ki mind a 4 izzitógyertyát és néztük meg öket mindegyik jó!!!
terelõ alatt mit értesz?



nekm is ezt csinálta szezon eljén hogy hidegben ugrált a motor beraktuk a 4új gyertyát és azóta semmi ilyen gondom nincs /még az izzitásvezérlõd is lehet kuka/
Terelõ alatt azokat az elktromos motorok álltal mozgatott müanyag lapokat amikkel azt állitja hogy frisslevegõ jöjjön vagy belsõ keringetésen legyen, vagy merre fujja a levegõt a motor


izzítás vezérlõt meg egy hónapja cseréltettem ki!!!
nem lehet,hogy hidegben valamelyik henger le ragad?? ez nem lehetséges?



Akkor sajna passz!
azt nem hinném hogy a dugo leragadna a hengerbe mert akkor már kuka lenne a motor


gondolom az izzítás az meg úgy mûködik,hogy ha rá adoma gyújtást akkor izzít max 10mp ig aztán utánna hiába veszem le és rakom vissza a gyújtást mert már nem fog izzítani hisz a gyertyák már melegek vagy tévedek?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 14:45


Csum írta:
Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem


kb 2hete szedtük ki mind a 4 izzitógyertyát és néztük meg öket mindegyik jó!!!
terelõ alatt mit értesz?



nekm is ezt csinálta szezon eljén hogy hidegben ugrált a motor beraktuk a 4új gyertyát és azóta semmi ilyen gondom nincs /még az izzitásvezérlõd is lehet kuka/
Terelõ alatt azokat az elktromos motorok álltal mozgatott müanyag lapokat amikkel azt állitja hogy frisslevegõ jöjjön vagy belsõ keringetésen legyen, vagy merre fujja a levegõt a motor


izzítás vezérlõt meg egy hónapja cseréltettem ki!!!
nem lehet,hogy hidegben valamelyik henger le ragad?? ez nem lehetséges?



Akkor sajna passz!
azt nem hinném hogy a dugo leragadna a hengerbe mert akkor már kuka lenne a motor

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 14:34


Hori írta:
Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem


kb 2hete szedtük ki mind a 4 izzitógyertyát és néztük meg öket mindegyik jó!!!
terelõ alatt mit értesz?



nekm is ezt csinálta szezon eljén hogy hidegben ugrált a motor beraktuk a 4új gyertyát és azóta semmi ilyen gondom nincs /még az izzitásvezérlõd is lehet kuka/
Terelõ alatt azokat az elktromos motorok álltal mozgatott müanyag lapokat amikkel azt állitja hogy frisslevegõ jöjjön vagy belsõ keringetésen legyen, vagy merre fujja a levegõt a motor


izzítás vezérlõt meg egy hónapja cseréltettem ki!!!
nem lehet,hogy hidegben valamelyik henger le ragad?? ez nem lehetséges?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 14:28


Csum írta:
Hori írta:
Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem


kb 2hete szedtük ki mind a 4 izzitógyertyát és néztük meg öket mindegyik jó!!!
terelõ alatt mit értesz?



nekm is ezt csinálta szezon eljén hogy hidegben ugrált a motor beraktuk a 4új gyertyát és azóta semmi ilyen gondom nincs /még az izzitásvezérlõd is lehet kuka/
Terelõ alatt azokat az elktromos motorok álltal mozgatott müanyag lapokat amikkel azt állitja hogy frisslevegõ jöjjön vagy belsõ keringetésen legyen, vagy merre fujja a levegõt a motor

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 14:20


Hori írta:
Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem


kb 2hete szedtük ki mind a 4 izzitógyertyát és néztük meg öket mindegyik jó!!!
terelõ alatt mit értesz?

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. december 17. csütörtök, 14:17


Csum írta: ma reggel ismét nehezen indult az autó -9fok volt kint !
kimentem be indítani izzítottam 5-10mp majd indítok erre úgy indúl mintha egyik henger nem mûködne( nagyon egyenletlen járás,mintha dadogott volna vagy nem tudom mihez hasonlítani)) mind ez 2-3mp ig aztán szépen jár!!! mi okozhatja ezt? jahm pluszban utána meg vagy 5 percig nyöszörgött valami a ahol a levegõ áramlik be ha a ventilátort kikapcsoltam akkor meg szûnt ahogy vissza és keringette a levegõt ismét nyöszörgött aztán kb 5perc elteltével abba hagyta erre is várom a megoldást,hogy miért csinálta ezt????



Valoszinüleg az izzitógyertyáid gyengélkednek vagy 1 teljesen kuka ezért ugrálhat az elsõ pár fordulatnál össze vissza.
a nyöszörgés az valamelyik terelöd lesz szerintem