zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:48


Egyenesen MÜNCHENBŐL!1667 HUF/LITYI
BarG írta:
lorand007 írta: Istenem mit tettem) Nem gondoltam, hogy egy ilyen vitát robantok ki, nekem csak feltünt, hogy a többihez képest nagyon olcsó és ezert szerintem v.mi sántit, de akkor valyon eredeti nemetben gyártot német olajat, BMW-t hol lehet kapni? ha van egyáltalan


2004-ben, amikor az első olajcserére vittem a gépemet, igen kinyílt a szemem, amikor 8000 Ft-ot kértek el 1 literért. Néhány évvel később, mikor már megszokott vendég voltam a szalonban, a szervízfőnök elmondta, hogy kétezer néhányszáz ft-ért kapják a bmw központtól. Tehát vastagon belefér, hogy a bmw 2000 ft alatti áron kapja ezt az olajat.
Ha követem a parannoid gondolatmenetet, akkor a bmw központ csakis valami hamisítványt kaphat ilyan olcsón, de amikor eladták nekem qrva drágán, akkor már eredeti lett az ára alapján. Nem látjátok a csavart a saját gondolatmenetetekben?

Olajat olyan helyen kell venni, ahol van bolt is, nem csak egy webcím, és adnak számlát róla. Meg olyan olajat, aminek az a minősítése van, ami a gépre elő van írva. Ez sem fog 1000%-os garanciát adni, de 1000% garancia a valós életben nem is létezik. Hiszen biztos vagy benne, hogy az ásványvizes palackban, amit meghúzni készülsz, nem akkumulátorsav van?!





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:47


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék???


Mert a BMW márkaképviselet ha gyári terméket rendel, akkor a saját központi raktárából rendel. Oda pedig hidd el nem raktároznak be szart. Ennyi erővel a bmw ajtókárpitot sem gyárt és könnyűfém felnit sem, sőt még egy megveszekedett hatos alátétet sem, így bárki bármikor gondolhatná, hogy mindez hamisítvány.

Az hogy egyes márkaképviseletek dolgozói milyen módszerrel mit ügyeskednek, ehhez a bmw-nek az égadta világon semmi köze. Nem vonom kétségben az állításodat, miszerint elvitték az általad bevitt olajat a szemed elől, de ennek semmi köze a bmw cikkszámos motorolaj eredetéhez.



nem érted. az olaj igen más téma. de a probléma az, hogy Te és sokan, én se tudjuk, hogy milyen gyártású olaj van benne valójában. nekem ez a fő problémám. ha tudnám, hogy a BMW dobozos olajban Castrol van, vagy bármi, amiről lehet tudni, már sokat javítana az én szememben. de érted nem tudni. semmi nem utal rá, valójában milyen termék van bele. miért hidjek egy ráragasztott papírnak? persze a vonalkód sem 100%, de közelebb visz valamihez. ezen csak cikkszám van. jó példa a turbó. benen van a BMW nyomás, de meleltte a gyártó neve, logója is. itt miért nincs? ahonnan jobb ajánlatot kapnak, onnan vezsenk, onnan csomagolnak? gondolom fiygelik a követelményeknek megfeleljen, de egyszer vagy havonta vizsgálnak be belőle. közte meg kitudja mi kerül a dobozba. persze mindenről elmondható. számomra megnyugtatóbb és biztosabb pont, az amiket leírtam.

példa, csak mesélve. próbálom nem beazonosíthatóvá tenni a dolgot.
alkatrész, kicsi elektronikai. neves gyártó. szar. felhívják, hogy az xy helyen gyárott alkatrész nem jó. kiderül, hogy nincs is ott gyáruk. ennyi.


Arra szeretnék rávilágítani - bár nagy az esélye, hogy én nem értem a témát - hogy sokszor nem válogathatsz és kénytelen vagy megbízni az adott termék gyártójában vagy forgalmazójában. Jelen esetben ha a bmw feliratos olajat veszel vagy rendelsz márkaképviseletnél, akkor el kell hidd, hogy bár nem tudod valójában castrol van e benne vagy sem, de ebből a szempontból mindegy, olyan minőségű olajat kell hogy kapjál akárhonnét is van, hogy beleönthesd az autódba a legcsekélyebb kétségek nélkül is.

A téma szempontjából pedig ugyanez a helyzet a többi saját márkával ellátott olajjal kapcsolatban is. Castrolt veszel mert gyárt olajat. Rendben. Dehát azt is hamisítják állítólag....
Szóval oké, oda kell figyelni, körültekintően választani és megbízhatónak látszó helyről vásárolni, de maximum ez az amit tenni tudsz, a többi már bizalom kérdése és semmi más.



A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek.
persze el kell hidd ami benen van, sőt lehet nagyon későn dobja ki magát. a teszkós olajjal is elmész, akér 3 cserét is. ugye megveszed az elsőt. nincs semmi baja tőle látszólag. megveszed a következőt. tetézed az esetleges bajt. még mindig nincs komolyabb gond. lehet kicsit kékes a füst. elviszed szervízbe, szelepszár szimering csere, stb. jobb lesz. megint nem gondolsz az olajra, így megveszed megint mert olcsóbb pl. aztán lehet az olaj valamely összetevője okozta a bajt.


Csak kénytelen vagy megbízni egy jó márkában. A teszkós és egyéb noname olaj nem volt most vita tárgya. Azért ennyire nem alacsonyodtunk le a vita hevében.



a tezskós olajat azért hoztam fel, hogy sokan mondják, jóvanaz, nincs annak semmi baja.
lehetnek összefüggések. hogy mi mit okoz. nem kell magyarázni.
de ott a hunoil. legalább tudjuk, hogy kecskeméten cserpákolják össze. ajnos a BMW-ről nem. Ugye pl nekem Castrol-os a olajsapka, sezrvízkönyv, ergó gondolhatnám a BMW-s dobozban is az van. Az egyik szervízben mégis Mobil 1-es cimkét kapott (nem nálam).
én úgy vagyok vele, ha más a kupak és szervízkönyv is az, akkor azt rakok bele. Nekem Castrol, BP, Aral ugyanaz.
persze Castrol közül is úgymond válogattam az elején, tudtam melyik a full szar. de pl az SLX-s PowerFlow dobozán rajta volt, hogy BMW olaj. leírásban BMW által közösen fejlesztett. persze lehet ez is marketing duma. ahogy írtad itt is az van, hogy bízni kell valamiben. nem is olcsó olaj. nem váletlen, hogy az olcsóbb castrol oylan amilyen. máshol is gyártják, törököknél, szlovákoknál, stb. sosem tenném bele. legyen ajánlása bármi.
nah mindegy. megyek dolgomra.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:44


lorand007 írta:
kempelen írta:
lorand007 írta: Istenem mit tettem) Nem gondoltam, hogy egy ilyen vitát robantok ki, nekem csak feltünt, hogy a többihez képest nagyon olcsó és ezert szerintem v.mi sántit, de akkor valyon eredeti nemetben gyártot német olajat, BMW-t hol lehet kapni? ha van egyáltalan


Jó egy kis vita van, de az nem árt. Megbeszéljük amit lehet és mindenki mehet tovább.



Persze kell ez is, de én már nem tudom milyen olajat tegyek az autoba


Megbízható helyről származó neves gyártók olaja vagy szintén megbízható márkaképviselettől származó bmw olaj a megfelelő minősítésekkel.
Ezen belül bármit választhatsz. Most hiába mondanék konkrét 'A'-t, ha jön a másik és konkrét 'B'-t ajánl. Ha a fenti kritériumnak megfelel úgyis mindegy melyiket választod.

A gyári minősítés Longlife04 5W-30. Ami ennek megfelel a fentiek függvényében az mehet bele nyugodtan.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 11. vasárnap, 13:47

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:44


lorand007 írta: Istenem mit tettem) Nem gondoltam, hogy egy ilyen vitát robantok ki, nekem csak feltünt, hogy a többihez képest nagyon olcsó és ezert szerintem v.mi sántit, de akkor valyon eredeti nemetben gyártot német olajat, BMW-t hol lehet kapni? ha van egyáltalan


2004-ben, amikor az első olajcserére vittem a gépemet, igen kinyílt a szemem, amikor 8000 Ft-ot kértek el 1 literért. Néhány évvel később, mikor már megszokott vendég voltam a szalonban, a szervízfőnök elmondta, hogy kétezer néhányszáz ft-ért kapják a bmw központtól. Tehát vastagon belefér, hogy a bmw 2000 ft alatti áron kapja ezt az olajat.
Ha követem a parannoid gondolatmenetet, akkor a bmw központ csakis valami hamisítványt kaphat ilyan olcsón, de amikor eladták nekem qrva drágán, akkor már eredeti lett az ára alapján. Nem látjátok a csavart a saját gondolatmenetetekben?

Olajat olyan helyen kell venni, ahol van bolt is, nem csak egy webcím, és adnak számlát róla. Meg olyan olajat, aminek az a minősítése van, ami a gépre elő van írva. Ez sem fog 1000%-os garanciát adni, de 1000% garancia a valós életben nem is létezik. Hiszen biztos vagy benne, hogy az ásványvizes palackban, amit meghúzni készülsz, nem akkumulátorsav van?!



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:41


"A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek."Alapolajat és adalékot tesznek hozzá?Ez már tényleg sok,ez az "okoskodás" netovábja.Mi ez üzemanyag?Ezt szerintem nem gondoltad komolyan csak leírtad!
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék???


Mert a BMW márkaképviselet ha gyári terméket rendel, akkor a saját központi raktárából rendel. Oda pedig hidd el nem raktároznak be szart. Ennyi erővel a bmw ajtókárpitot sem gyárt és könnyűfém felnit sem, sőt még egy megveszekedett hatos alátétet sem, így bárki bármikor gondolhatná, hogy mindez hamisítvány.

Az hogy egyes márkaképviseletek dolgozói milyen módszerrel mit ügyeskednek, ehhez a bmw-nek az égadta világon semmi köze. Nem vonom kétségben az állításodat, miszerint elvitték az általad bevitt olajat a szemed elől, de ennek semmi köze a bmw cikkszámos motorolaj eredetéhez.



nem érted. az olaj igen más téma. de a probléma az, hogy Te és sokan, én se tudjuk, hogy milyen gyártású olaj van benne valójában. nekem ez a fő problémám. ha tudnám, hogy a BMW dobozos olajban Castrol van, vagy bármi, amiről lehet tudni, már sokat javítana az én szememben. de érted nem tudni. semmi nem utal rá, valójában milyen termék van bele. miért hidjek egy ráragasztott papírnak? persze a vonalkód sem 100%, de közelebb visz valamihez. ezen csak cikkszám van. jó példa a turbó. benen van a BMW nyomás, de meleltte a gyártó neve, logója is. itt miért nincs? ahonnan jobb ajánlatot kapnak, onnan vezsenk, onnan csomagolnak? gondolom fiygelik a követelményeknek megfeleljen, de egyszer vagy havonta vizsgálnak be belőle. közte meg kitudja mi kerül a dobozba. persze mindenről elmondható. számomra megnyugtatóbb és biztosabb pont, az amiket leírtam.

példa, csak mesélve. próbálom nem beazonosíthatóvá tenni a dolgot.
alkatrész, kicsi elektronikai. neves gyártó. szar. felhívják, hogy az xy helyen gyárott alkatrész nem jó. kiderül, hogy nincs is ott gyáruk. ennyi.


Arra szeretnék rávilágítani - bár nagy az esélye, hogy én nem értem a témát - hogy sokszor nem válogathatsz és kénytelen vagy megbízni az adott termék gyártójában vagy forgalmazójában. Jelen esetben ha a bmw feliratos olajat veszel vagy rendelsz márkaképviseletnél, akkor el kell hidd, hogy bár nem tudod valójában castrol van e benne vagy sem, de ebből a szempontból mindegy, olyan minőségű olajat kell hogy kapjál akárhonnét is van, hogy beleönthesd az autódba a legcsekélyebb kétségek nélkül is.

A téma szempontjából pedig ugyanez a helyzet a többi saját márkával ellátott olajjal kapcsolatban is. Castrolt veszel mert gyárt olajat. Rendben. Dehát azt is hamisítják állítólag....
Szóval oké, oda kell figyelni, körültekintően választani és megbízhatónak látszó helyről vásárolni, de maximum ez az amit tenni tudsz, a többi már bizalom kérdése és semmi más.



A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek.
persze el kell hidd ami benen van, sőt lehet nagyon későn dobja ki magát. a teszkós olajjal is elmész, akér 3 cserét is. ugye megveszed az elsőt. nincs semmi baja tőle látszólag. megveszed a következőt. tetézed az esetleges bajt. még mindig nincs komolyabb gond. lehet kicsit kékes a füst. elviszed szervízbe, szelepszár szimering csere, stb. jobb lesz. megint nem gondolsz az olajra, így megveszed megint mert olcsóbb pl. aztán lehet az olaj valamely összetevője okozta a bajt.




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:38


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék???


Mert a BMW márkaképviselet ha gyári terméket rendel, akkor a saját központi raktárából rendel. Oda pedig hidd el nem raktároznak be szart. Ennyi erővel a bmw ajtókárpitot sem gyárt és könnyűfém felnit sem, sőt még egy megveszekedett hatos alátétet sem, így bárki bármikor gondolhatná, hogy mindez hamisítvány.

Az hogy egyes márkaképviseletek dolgozói milyen módszerrel mit ügyeskednek, ehhez a bmw-nek az égadta világon semmi köze. Nem vonom kétségben az állításodat, miszerint elvitték az általad bevitt olajat a szemed elől, de ennek semmi köze a bmw cikkszámos motorolaj eredetéhez.



nem érted. az olaj igen más téma. de a probléma az, hogy Te és sokan, én se tudjuk, hogy milyen gyártású olaj van benne valójában. nekem ez a fő problémám. ha tudnám, hogy a BMW dobozos olajban Castrol van, vagy bármi, amiről lehet tudni, már sokat javítana az én szememben. de érted nem tudni. semmi nem utal rá, valójában milyen termék van bele. miért hidjek egy ráragasztott papírnak? persze a vonalkód sem 100%, de közelebb visz valamihez. ezen csak cikkszám van. jó példa a turbó. benen van a BMW nyomás, de meleltte a gyártó neve, logója is. itt miért nincs? ahonnan jobb ajánlatot kapnak, onnan vezsenk, onnan csomagolnak? gondolom fiygelik a követelményeknek megfeleljen, de egyszer vagy havonta vizsgálnak be belőle. közte meg kitudja mi kerül a dobozba. persze mindenről elmondható. számomra megnyugtatóbb és biztosabb pont, az amiket leírtam.

példa, csak mesélve. próbálom nem beazonosíthatóvá tenni a dolgot.
alkatrész, kicsi elektronikai. neves gyártó. szar. felhívják, hogy az xy helyen gyárott alkatrész nem jó. kiderül, hogy nincs is ott gyáruk. ennyi.


Arra szeretnék rávilágítani - bár nagy az esélye, hogy én nem értem a témát - hogy sokszor nem válogathatsz és kénytelen vagy megbízni az adott termék gyártójában vagy forgalmazójában. Jelen esetben ha a bmw feliratos olajat veszel vagy rendelsz márkaképviseletnél, akkor el kell hidd, hogy bár nem tudod valójában castrol van e benne vagy sem, de ebből a szempontból mindegy, olyan minőségű olajat kell hogy kapjál akárhonnét is van, hogy beleönthesd az autódba a legcsekélyebb kétségek nélkül is.

A téma szempontjából pedig ugyanez a helyzet a többi saját márkával ellátott olajjal kapcsolatban is. Castrolt veszel mert gyárt olajat. Rendben. Dehát azt is hamisítják állítólag....
Szóval oké, oda kell figyelni, körültekintően választani és megbízhatónak látszó helyről vásárolni, de maximum ez az amit tenni tudsz, a többi már bizalom kérdése és semmi más.



A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek.
persze el kell hidd ami benen van, sőt lehet nagyon későn dobja ki magát. a teszkós olajjal is elmész, akér 3 cserét is. ugye megveszed az elsőt. nincs semmi baja tőle látszólag. megveszed a következőt. tetézed az esetleges bajt. még mindig nincs komolyabb gond. lehet kicsit kékes a füst. elviszed szervízbe, szelepszár szimering csere, stb. jobb lesz. megint nem gondolsz az olajra, így megveszed megint mert olcsóbb pl. aztán lehet az olaj valamely összetevője okozta a bajt.


Csak kénytelen vagy megbízni egy jó márkában. A teszkós és egyéb noname olaj nem volt most vita tárgya. Azért ennyire nem alacsonyodtunk le a vita hevében.



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:38


YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
....meg ott van, hogy made in germany. de ez egy cimke, amit akárhol nyomtathatnak rárakhatnak. eleve nem értem, hogy lehet raJta ilyen kód, ami alapján nem lehet megállapítani, hogy hol gyártották, hol csomagolták.
így forgalomba hozni... számomra ezért nagy homály ez a dolog. ezért nem vennék BMW dobozos olajat saját részre. persze az embert megnyugtatja, hogy BMW olaj meg stb. jah kitudja mégis mi van benne. akkor elhiszem ha bevizsgáláson jó eredményt mutat. addig meg az én dolgom mi a véleményem róla. nem kell elfogadni.


YELLOW írta:
én elérhető árban, Aral, BP, Castrol (csak német, vagy osztárk vonalkódos) terméket vennék.


Saját, két különböző hozzászólásod alapján nem érzel egy kicsi ellentmondást?



vártam. de legalább elolvassa valaki részletesen. de érzem. sőt tudtam is mikor leírtam.
pl ott az ARAL, annak a doboza szitázva van. mégis csak más. nem tudom aki foglalkozik logisztikával, az tudhatja hogy azért nagy szerepe van a megfelelő vonalkódnak főleg a szállítás és ellenőrzések szempontjából.
az én véleményem a BMW matricás olajról az, hogy egy űber nagy ? az egész.
elég belegondolnom, hogy a "gyári GM" olaj mekkora egy trutymó... persze eladni könnyebb, mert sokan mást gondolnak elsőre, a szervízek is olcsón veszik, aztán kitudja mi van benne.
AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, akkor sem változik, én jobban bízok abban, amit leírtam. persze lehet nincs igazam. nem meggyőzni akarok senkit.
tulajdonképpen olyan dologról beszélünk, aminek esetleges rossz hatása nagyon sokára jöhet ki, ha kijön. az egész a szimpátián múlik, hogy ki mit használ.


Tehát akkor a BMW márkaszerviz is hamis olajat kap és értékesít ?

Nem értem miért kell állandóan, a hülyeségeiddel bombázni itt az embereket.


az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék??? lehet túl sok összeesküvéses műsort nézek, lehet rossz helyeken dolgoztam, lehet túl sok gyárban jártam látogatóban, de akik szemellenzősek mint a lovak, azokat könnyű félrehúzni. nem is kell ezzel foglalkozni. vidd be a szervízbe az autót, nyugtasson meg, hogy jó kezekben van, hisz BMW szakemberek dolgoznak ott.
nekem elég volt, amikor odamentem Aral olajjal és felkapta vitte el, közben odahányva, hogy ki kell menjek a szervízrészről. mondom meg van beszélve a szervízfőnökkel. ekkor dühösen kirohant, de besült. miért viszi el az olajam, az autótól a műhely másik végébe. láttam, hogy a szervízben milyen olajat tettek bele., illetve, hogy engedett le egy E60-ból olajat, nem volt nagyon gáz. visszatekerte, majd öntött bele, hogy meg legyen a szint. lehet én vagyok túl gyanakvó, de az menejn bele, amit én akarok és hagy lássam. ha nem tetszik, akkor elviszem onnan az autót.
lehet neked hülyeség, amit írok, lehet soknak másnak is. ti dolgotok. ezzel lehet nyugtatni magatokat.
csak nagyon nem kell azt gondolni, hogy a világban minden oylan faxa, mint ahogy elképzelitek.
ha jön egy kérdés ezután is elmondom a véleményem, vagy megfogadja vagy nem, vagy beleszól más vagy nem. majd mérlegel. persze lehet így rontani a szavahihetőségem, hogy mindenki ellen jön nekem. mégis privátban engem kérdeznek. és nem vezetek félre senkit. ha nem tudom küldöm őket fórumra.
témát befejeztem nincs nekem erre se időm, se enegriám.


1 Tudomásom van róla hogy a BMW nem gyárt olajat, ezt senki nem vitatta soha.
2 Nem járok márkaszervizbe , csak példának hoztam fel "egyébként ott is ugyanaz az olaj van
3 Nem vagyok autószerelő "de kikérem olyan embereknek a véleményét akik elismert szakemberek az adott márkában"
4 A nagyfokú gyanakvás sok esetben a tudatlanságból és félinformációkkal hozható összefüggésbe.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:30


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék???


Mert a BMW márkaképviselet ha gyári terméket rendel, akkor a saját központi raktárából rendel. Oda pedig hidd el nem raktároznak be szart. Ennyi erővel a bmw ajtókárpitot sem gyárt és könnyűfém felnit sem, sőt még egy megveszekedett hatos alátétet sem, így bárki bármikor gondolhatná, hogy mindez hamisítvány.

Az hogy egyes márkaképviseletek dolgozói milyen módszerrel mit ügyeskednek, ehhez a bmw-nek az égadta világon semmi köze. Nem vonom kétségben az állításodat, miszerint elvitték az általad bevitt olajat a szemed elől, de ennek semmi köze a bmw cikkszámos motorolaj eredetéhez.



nem érted. az olaj igen más téma. de a probléma az, hogy Te és sokan, én se tudjuk, hogy milyen gyártású olaj van benne valójában. nekem ez a fő problémám. ha tudnám, hogy a BMW dobozos olajban Castrol van, vagy bármi, amiről lehet tudni, már sokat javítana az én szememben. de érted nem tudni. semmi nem utal rá, valójában milyen termék van bele. miért hidjek egy ráragasztott papírnak? persze a vonalkód sem 100%, de közelebb visz valamihez. ezen csak cikkszám van. jó példa a turbó. benen van a BMW nyomás, de meleltte a gyártó neve, logója is. itt miért nincs? ahonnan jobb ajánlatot kapnak, onnan vezsenk, onnan csomagolnak? gondolom fiygelik a követelményeknek megfeleljen, de egyszer vagy havonta vizsgálnak be belőle. közte meg kitudja mi kerül a dobozba. persze mindenről elmondható. számomra megnyugtatóbb és biztosabb pont, az amiket leírtam.

példa, csak mesélve. próbálom nem beazonosíthatóvá tenni a dolgot.
alkatrész, kicsi elektronikai. neves gyártó. szar. felhívják, hogy az xy helyen gyárott alkatrész nem jó. kiderül, hogy nincs is ott gyáruk. ennyi.


Arra szeretnék rávilágítani - bár nagy az esélye, hogy én nem értem a témát - hogy sokszor nem válogathatsz és kénytelen vagy megbízni az adott termék gyártójában vagy forgalmazójában. Jelen esetben ha a bmw feliratos olajat veszel vagy rendelsz márkaképviseletnél, akkor el kell hidd, hogy bár nem tudod valójában castrol van e benne vagy sem, de ebből a szempontból mindegy, olyan minőségű olajat kell hogy kapjál akárhonnét is van, hogy beleönthesd az autódba a legcsekélyebb kétségek nélkül is.

A téma szempontjából pedig ugyanez a helyzet a többi saját márkával ellátott olajjal kapcsolatban is. Castrolt veszel mert gyárt olajat. Rendben. Dehát azt is hamisítják állítólag....
Szóval oké, oda kell figyelni, körültekintően választani és megbízhatónak látszó helyről vásárolni, de maximum ez az amit tenni tudsz, a többi már bizalom kérdése és semmi más.



A castrol sem gyárt már olajat. a BP csoport tagjai. az alapolajat onnan kapják. max tesznek hozzá adalékot, amit ők fejlesztenek.
persze el kell hidd ami benen van, sőt lehet nagyon későn dobja ki magát. a teszkós olajjal is elmész, akér 3 cserét is. ugye megveszed az elsőt. nincs semmi baja tőle látszólag. megveszed a következőt. tetézed az esetleges bajt. még mindig nincs komolyabb gond. lehet kicsit kékes a füst. elviszed szervízbe, szelepszár szimering csere, stb. jobb lesz. megint nem gondolsz az olajra, így megveszed megint mert olcsóbb pl. aztán lehet az olaj valamely összetevője okozta a bajt.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:28


kempelen írta:
lorand007 írta: Istenem mit tettem) Nem gondoltam, hogy egy ilyen vitát robantok ki, nekem csak feltünt, hogy a többihez képest nagyon olcsó és ezert szerintem v.mi sántit, de akkor valyon eredeti nemetben gyártot német olajat, BMW-t hol lehet kapni? ha van egyáltalan


Jó egy kis vita van, de az nem árt. Megbeszéljük amit lehet és mindenki mehet tovább.



Persze kell ez is, de én már nem tudom milyen olajat tegyek az autoba

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:22


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:

De tegyük félre ezt az olaj kérdést. Engedd meg, hogy kérdezzek egy hasonló témát. Ha gumi vásárolsz, úgy értem gumiabroncsot, akkor a méreten kívül megnézed, hogy 'made in germany' vagy 'made in austria' felirat van rajta? Mi történik, ha olasz, esetleg más a gyártó ország? Visszaküldöd vagy vársz amíg esetleg szimpatikus gyártó országgal találod magad szemben vagy megbízol abban, hogy egy általad szimpatikus márka gumiabroncsát választottad?
Tegyük fel GoodYear a kedvenced. Csak példaként. Ha a téli gumit Németországban gyártották és a nyárit mondjuk Thaiföldön (ugyanaz a méret, de a mintázat miatt más és más a gyártó ország, ami gumi esetében nem is szokatlan), akkor nem veszed meg a nyárit, mert fújj már milyen ország gyártotta?



a hosszú részre nem írok, nem mondtam sosem, hogy igazam van, az a véleményme amit leírtak. nem kell szentírásnak venni.

Off:
kérem engedtessék meg a választ. igen már megfogom.
nem márka alapján fogok feltétlen gumit preferálni, hanem sok elolvasott teszt alapján, illetve, hogy valamilyen szinten bejöjjön a tetszésemnek.
pl ott van a BFGoodrich gumiaim. egy pár magyar, egy pár francia. a magyar sokkal jobban csúszik. volt feltéve előre, hátra. a francia sokkal jobban tapad, főleg vizes aszfalton. ugyanaz a minta, mégsem ugyanaz. számtalan példát tudnék mondani. nem akarok én itt ebből vitát, de ha laírok valamit és odaírom hogy ez a véleményem, ne jöjjön már senki sem oda, lehülyézni, mikor az ellenkezőjét nem tudja bebizonyítani.
mondom meg kell tapasztalni milyen gyárban dolgozni, aztán világos lesz minden. sok mindenről beszélnék, de nem tehetem, köt a titoktartás. vicces, de így van.
én tőlem mindenki azt vesz amit akar. én megszoktam hallgatni más véleményét, aztán mérlegelek. ez van.



Nem vitázik itt senki, csak beszélgetünk és próbálok végigmenni az általad felállított gondolatmeneten.

A kérdés még ettől kérdés marad, de maradjunk az általad nagyra becsült tesztes módszernél. Tegyük fel hogy egy teszt alapján eldöntötted milyen gumit szeretnél. De mivel egyik tesztben sem tesztelik az adott mintázat összes méterét és még mindig áll amit mondtam, hogy méret vagy mintázat alapján más és más lehet a gyártó ország. Rendelsz az általad tesztgyőztes gumiból a saját méretedben és kiderül, hogy 'made is thailand', akkor mi történik? Mondhatnám úgy is, hogy nem tudni francia vagy magyar lesz-e és az általad elmondottak alapján már van különbség. Csak kérdezem...

A teszt témája, ha már előhoztad a sok-sok teszt alapján preferenciát felállító intelligens gumiválasztást....
Most fent írtad, hogy a francia jobban tapad és a magyar jobban csúszik legalábbis nekem úgy tűnik, mintha gyártó ország szerint sorrendet állítottál volna fel. De egy tesztben soha nem írják le a gyártó országot és adott tesztgyőztes gumi különböző méretei kikerülhetnek különböző gyártóüzemekből a világ minden tájáról. Akkor miért is választasz teszt szerint, ha nem fogod előre tudni milyen ország gyártotta, hiszen lehet hogy franciát kapsz, lehet magyart és lehet thaiföldit és akkor már oda az egészt teszt értelme. Csak kérdezem ám ezt is, mert kíváncsi vagyok a véleményedre.
Nemsokára gumit kell vennem, de most nem tudom márka, teszt vagy gyártó ország szerint válasszak, mert hiába e három feltételből kettő fasza, ha a harmadik miatt bukik a jó gumiválasztás esélye.


BFgoodrich amerikai és francia.o gyártotta......
A castrol angol cég és a német a fa..a az olasz nem.......
Ha a Fiat gyártani fog ausztriába vagy németben akkor az lesz a jó..?



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:19


lorand007 írta: Istenem mit tettem) Nem gondoltam, hogy egy ilyen vitát robantok ki, nekem csak feltünt, hogy a többihez képest nagyon olcsó és ezert szerintem v.mi sántit, de akkor valyon eredeti nemetben gyártot német olajat, BMW-t hol lehet kapni? ha van egyáltalan


Jó egy kis vita van, de az nem árt. Megbeszéljük amit lehet és mindenki mehet tovább.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:18


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
az a hülyeség amit kérdeztél. A BMW nem gyárt olajat!!! mindneki csak találgat, hogy mi lehet benne. miért ne kaphatna BMW szervíz "hamis" én inkább nem a legjobb minősígű olajat mondanék???


Mert a BMW márkaképviselet ha gyári terméket rendel, akkor a saját központi raktárából rendel. Oda pedig hidd el nem raktároznak be szart. Ennyi erővel a bmw ajtókárpitot sem gyárt és könnyűfém felnit sem, sőt még egy megveszekedett hatos alátétet sem, így bárki bármikor gondolhatná, hogy mindez hamisítvány.

Az hogy egyes márkaképviseletek dolgozói milyen módszerrel mit ügyeskednek, ehhez a bmw-nek az égadta világon semmi köze. Nem vonom kétségben az állításodat, miszerint elvitték az általad bevitt olajat a szemed elől, de ennek semmi köze a bmw cikkszámos motorolaj eredetéhez.



nem érted. az olaj igen más téma. de a probléma az, hogy Te és sokan, én se tudjuk, hogy milyen gyártású olaj van benne valójában. nekem ez a fő problémám. ha tudnám, hogy a BMW dobozos olajban Castrol van, vagy bármi, amiről lehet tudni, már sokat javítana az én szememben. de érted nem tudni. semmi nem utal rá, valójában milyen termék van bele. miért hidjek egy ráragasztott papírnak? persze a vonalkód sem 100%, de közelebb visz valamihez. ezen csak cikkszám van. jó példa a turbó. benen van a BMW nyomás, de meleltte a gyártó neve, logója is. itt miért nincs? ahonnan jobb ajánlatot kapnak, onnan vezsenk, onnan csomagolnak? gondolom fiygelik a követelményeknek megfeleljen, de egyszer vagy havonta vizsgálnak be belőle. közte meg kitudja mi kerül a dobozba. persze mindenről elmondható. számomra megnyugtatóbb és biztosabb pont, az amiket leírtam.

példa, csak mesélve. próbálom nem beazonosíthatóvá tenni a dolgot.
alkatrész, kicsi elektronikai. neves gyártó. szar. felhívják, hogy az xy helyen gyárott alkatrész nem jó. kiderül, hogy nincs is ott gyáruk. ennyi.


Arra szeretnék rávilágítani - bár nagy az esélye, hogy én nem értem a témát - hogy sokszor nem válogathatsz és kénytelen vagy megbízni az adott termék gyártójában vagy forgalmazójában. Jelen esetben ha a bmw feliratos olajat veszel vagy rendelsz márkaképviseletnél, akkor el kell hidd, hogy bár nem tudod valójában castrol van e benne vagy sem, de ebből a szempontból mindegy, olyan minőségű olajat kell hogy kapjál akárhonnét is van, hogy beleönthesd az autódba a legcsekélyebb kétségek nélkül is.

A téma szempontjából pedig ugyanez a helyzet a többi saját márkával ellátott olajjal kapcsolatban is. Castrolt veszel mert gyárt olajat. Rendben. Dehát azt is hamisítják állítólag....
Szóval oké, oda kell figyelni, körültekintően választani és megbízhatónak látszó helyről vásárolni, de maximum ez az amit tenni tudsz, a többi már bizalom kérdése és semmi más.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:11


YELLOW írta:
kempelen írta:

De tegyük félre ezt az olaj kérdést. Engedd meg, hogy kérdezzek egy hasonló témát. Ha gumi vásárolsz, úgy értem gumiabroncsot, akkor a méreten kívül megnézed, hogy 'made in germany' vagy 'made in austria' felirat van rajta? Mi történik, ha olasz, esetleg más a gyártó ország? Visszaküldöd vagy vársz amíg esetleg szimpatikus gyártó országgal találod magad szemben vagy megbízol abban, hogy egy általad szimpatikus márka gumiabroncsát választottad?
Tegyük fel GoodYear a kedvenced. Csak példaként. Ha a téli gumit Németországban gyártották és a nyárit mondjuk Thaiföldön (ugyanaz a méret, de a mintázat miatt más és más a gyártó ország, ami gumi esetében nem is szokatlan), akkor nem veszed meg a nyárit, mert fújj már milyen ország gyártotta?



a hosszú részre nem írok, nem mondtam sosem, hogy igazam van, az a véleményme amit leírtak. nem kell szentírásnak venni.

Off:
kérem engedtessék meg a választ. igen már megfogom.
nem márka alapján fogok feltétlen gumit preferálni, hanem sok elolvasott teszt alapján, illetve, hogy valamilyen szinten bejöjjön a tetszésemnek.
pl ott van a BFGoodrich gumiaim. egy pár magyar, egy pár francia. a magyar sokkal jobban csúszik. volt feltéve előre, hátra. a francia sokkal jobban tapad, főleg vizes aszfalton. ugyanaz a minta, mégsem ugyanaz. számtalan példát tudnék mondani. nem akarok én itt ebből vitát, de ha laírok valamit és odaírom hogy ez a véleményem, ne jöjjön már senki sem oda, lehülyézni, mikor az ellenkezőjét nem tudja bebizonyítani.
mondom meg kell tapasztalni milyen gyárban dolgozni, aztán világos lesz minden. sok mindenről beszélnék, de nem tehetem, köt a titoktartás. vicces, de így van.
én tőlem mindenki azt vesz amit akar. én megszoktam hallgatni más véleményét, aztán mérlegelek. ez van.



Nem vitázik itt senki, csak beszélgetünk és próbálok végigmenni az általad felállított gondolatmeneten.

A kérdés még ettől kérdés marad, de maradjunk az általad nagyra becsült tesztes módszernél. Tegyük fel hogy egy teszt alapján eldöntötted milyen gumit szeretnél. De mivel egyik tesztben sem tesztelik az adott mintázat összes méterét és még mindig áll amit mondtam, hogy méret vagy mintázat alapján más és más lehet a gyártó ország. Rendelsz az általad tesztgyőztes gumiból a saját méretedben és kiderül, hogy 'made is thailand', akkor mi történik? Mondhatnám úgy is, hogy nem tudni francia vagy magyar lesz-e és az általad elmondottak alapján már van különbség. Csak kérdezem...

A teszt témája, ha már előhoztad a sok-sok teszt alapján preferenciát felállító intelligens gumiválasztást....
Most fent írtad, hogy a francia jobban tapad és a magyar jobban csúszik legalábbis nekem úgy tűnik, mintha gyártó ország szerint sorrendet állítottál volna fel. De egy tesztben soha nem írják le a gyártó országot és adott tesztgyőztes gumi különböző méretei kikerülhetnek különböző gyártóüzemekből a világ minden tájáról. Akkor miért is választasz teszt szerint, ha nem fogod előre tudni milyen ország gyártotta, hiszen lehet hogy franciát kapsz, lehet magyart és lehet thaiföldit és akkor már oda az egészt teszt értelme. Csak kérdezem ám ezt is, mert kíváncsi vagyok a véleményedre.
Nemsokára gumit kell vennem, de most nem tudom márka, teszt vagy gyártó ország szerint válasszak, mert hiába e három feltételből kettő fasza, ha a harmadik miatt bukik a jó gumiválasztás esélye.



lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:11


Istenem mit tettem) Nem gondoltam, hogy egy ilyen vitát robantok ki, nekem csak feltünt, hogy a többihez képest nagyon olcsó és ezert szerintem v.mi sántit, de akkor valyon eredeti nemetben gyártot német olajat, BMW-t hol lehet kapni? ha van egyáltalan

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 13:08


HEHE
Átköltözött ide a motorolajos paranoia?!