bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 21:53


mrdani írta: Helló Mindenkinek.
Olyan problémám lenne,hogy vater 320d-be hol indul hol nem a kocsi.
Az önindítót megnéztük működik és a bendix is.
Volt egy vékony vezeték a bendixre csatlakoztatva és az a test.Amikor ezen voltn em indult, de máshonnan hoztunk testet neki és a vezeték nagyon füstölt indításnál.Viszont beindult.
Most olyan probléma áll fent hogy abszulut ( 10-3 )szor indul el.
Arra gyanaxunk hogy nincs poztiv kapcsolat a bendixnek de minden a helyén van.
5let?


És kinek támadt az a fantasztikus ötlete, hogy TESTET vigyetek az indítóhoz?

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. április 30. hétfő, 20:28


Helló Mindenkinek.
Olyan problémám lenne,hogy vater 320d-be hol indul hol nem a kocsi.
Az önindítót megnéztük működik és a bendix is.
Volt egy vékony vezeték a bendixre csatlakoztatva és az a test.Amikor ezen voltn em indult, de máshonnan hoztunk testet neki és a vezeték nagyon füstölt indításnál.Viszont beindult.
Most olyan probléma áll fent hogy abszulut ( 10-3 )szor indul el.
Arra gyanaxunk hogy nincs poztiv kapcsolat a bendixnek de minden a helyén van.
5let?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 22:40


kempelen írta:
BarG írta: Az új 184 lovas 2d-kről a szerelőm döbbenten mesélte, hogy már a harmadik főtengelycserét csinálja, 2-3 éves, alig 100-et futott gépeken!!! Mert a kedves bmw a láncvezérlést adó lánckereket egy anyagból csinálta a főtengellyel, a lánckerék meg gyenge, sérül, és cserélni kell a főtengelyt is! Az új 3d-ről meg azt mondta, hogy szakad a lánc, mert egy mountainbike-on komolyabb lánc van, mint azon.
Tetszik?


Az egyik ismerősőm 18i-jére is azt hitte hogy varázslatos 90e kilométerrel vette, mert a benzinest soha nem hajtják és csak a nyugdíjas orvos házaspárok veszik. Aztán véletlenül kiderült a futásteljesítménynél, hogy a bmw-nél kétszer annyit regisztráltak kilométerben nála, mint nálam és nem tudja elképzelni miért szivárog a szelepfedélnél az olaj és miért van a tűzfalnál olajjal televerve az aluszigetelés....

Jajj és az egyik kollegám büszkén mutatta a 116i-jét, mert varázslatos a 80 ezer kilométer a 2006-os autójában, hiszen a hollandok csak a tulipánok mellé állítják ki a benzineseket. Akkor érte kicsi döbbenet mikor már odakint is megvolt a 180 ezret az autóban...

Egyáltalán nem állítom hogy szuper a 320d vagy akármelyik d is, de mekkora már a gyártási arány a benzineshez képest? 20/80 vagy 30/70 százalék??? Majd ha fordítva lenne és ugyanilyen faszán megbízhatóak lennének a kerepelő 18i-k majd talán akkor....

Jons-nak igaza van, mert kinyitottam a számat, nincs bajom vele. Kussolhatnék is, de akkor meg azt hinnék ordenárét szoptam az autómmal. Barg már szívott az övével így csendben kéne maradnia, de mégsem. Ennek a dízel-benzines vitának se füle, se farka egyébként de bármikor felpörgeti a fórumot az biztos.





Én általában azért írom le, amit gondolok, hogy tisztábban lássanak az elvakult hívők is. Bár nekik hivatásszerűen van fátyol a szemük előtt, amihez komolyan ragaszkodnak. Szép és jó dolog a bmw, de bizony van egy csomó trehányság, amit a germán kollégák elkövettek ellenünk.
A másik dolog meg a statisztika. Abból nem érdemes mélyenszántó következtetéseket levonni, ha egyvalakinek csillió km-t elment hiba nélkül a masinája, mert akad száz másik, ami meg szétesett.

A 2-3 éves főtengelycserés gépeknél meg az a szép, hogy szalonautók is akadtak köztük, amikben garantált a km, nincs egy nullával megtoldva a vége.

Én a súlyos múlt évi motorjavítást követően egyenleget csináltam és bizony ezzel együtt is megérte a dízelmotoros verziót választanom. 8 év alatt 240e km-t menve vastagon megérte, ha feleennyit mentem volna, akkor lennék valahol egálban.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:34


kempelen írta:

Vagy mittomén....



te én most annyi mindent tudnék írni... de még előszóban is lenne vagy 1 óra. Egyet írok igazad van. A szuzit pedig soha nem szerettem. Volt 1 a cégnél saját bevallása szerint sem cseréltek 60k km alatt olajat mégis ment eddig oké. De hánytam ha bele kellett ülni. És utálom az összes unalmas autót. Akkor is utálnám, ha azom lenne.

röviden:
az autóvásárlásnál úgy voltam, hogy minimalizálni szerettem volna a szopást. Ezért lett 4 henger és benzin. Akkor ezt tünt racionális döntésnek. És ez ma is így lenne. Sajnos változott az életem nekem nem férne bele egy turbó csere, vagy vanos, vagy vákumos hibakeresés meg egyéb zsebbenyúlós téma. Reméljük jövő héttől máshogy lesz, ha a nekem tett igéretet betartják. Azt mondják, hogy aki vett egy majmot az tudjon hozzá banánt is venni, de ezért a mondatért ütök

Szerencsén azt a 70%-ot értem. Mivel a motorba nem látsz bele, hibakód nincs ezért csak reménykedhetsz benne, hogy úgy használták ahogy kell egy kocsit.

stb. stb. Ezt így írásban nem tudom kifejteni. De nagyjából egyet beszélünk én úgy gondolom.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:21


Sycora írta:



Nemtom de én csomó nyócvanas ódit látok az utakon amik már majd 20 évesek és ugyebár azok is galvanizáltak, de nem is rohadnak. Akkor ott jobban vágják a galva témát? A fűtött garázzsal teljesen igazad van az a kocsi legnagyobb ellensége vizesen......


Amikor vettem a jelnlegi autómat, kb 3 éve, ezt is megnéztem: http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-5423135 (érdekes, akkor is ennyi Km volt benne), akkor 2,4-ért árulta az ember. Mondtam neki, ha adja 2,2-ért akkor itt a pénz, csomagolja be és viszem. Nem adta, még most is árulja. Én a 6. tulaja lettem volna, ez azért sejtet valamit. A fickó a Wallisnál dolgozik, de mint kiderült: a mosóban.....
Aztán egy éve fiatalítani akartam. Megnéztem az első 2004-es autót, és feltűnt, hogy a bal hátsó emelési pontnál régebbi vízfolyás nyomok vannak. (mert aláfeküdtem) Utána még megnéztem vagy 10 autót, mikből ugyanez volt látható 7 esetben. Az a sárvédő ettől belülről fog elrohadni! Ezt figyeld Te is! Gondolom, ez is "típushiba".







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. április 20. péntek, 20:25

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:10


jons írta:
kempelen írta:
Akarom mondani akár gyűlölheted is, de ettől még nem minden 320d lesz kidobandó vacak szar, ezt most itt fent le is írtad.


Kempi eddig oké is. Nekem csak azzal van bajom amikor jön egy dízeles és fröcsögi, hogy neki 600k km van benne nem kellett vele csinálni semmit még és ezért nagyon jó a dízel.
NEM! akinek van egy jó autója annak szerencséje van.

Mindenesetre én használtan nem vennék dízelt. Vagy vennék hosszas győzködés után és olyantól akit ismerek. Mondjuk tőled, vagy Tanotól biztos elgondolkoznék.
Újonnan minden további nélkül azt választanám automatával. Benzinest nem is néznék.


Jó. Ezt nem engedheti meg magának mindenki. Ezt meg is értem. Tudod én is fel tudok hozni mindenre ellenpéldát, de ennek nem nagyon van értelme. Egy valamit biztosan tudok. Aki elismert ember a szakmájában mondjuk autós berkekben egyiktől sem hallottam soha hogy a benzinest vagy dízelt kapásból gyűlölte volna. Mindegyiknek tudja az előnyét és hátrányát. Egyik olyan, másik ilyen. De olyat hogy húúú ez dízel akkor ocsmány szar fos vagy fordítva még egyiktől sem. Általában mindkettőnek ismerik az erősségét és gyengeségét (nem teljesítményre gondolok) és tudják mindennek hol a helye és e szerint közelítik meg a problémát.
Szerencse mint olyan...bár sokan emlegetik, de még senki nem találkozott vele.
Ahogyan már mondták is itt, a tulajtól függ az autó állapotának a 70%-a a jelenben és ez határozza meg a jövőt is, főleg akkor ha a jövőben már másnál szolgál az autó. A maradék 30% lehet a tényleg véletlen hibák/balesetek hozománya. De akkor is véleményem szerint sok múlik azon ki hogyan bánik az autójával és asszem Hil írta, hogy sokan le sem szarják mit öntenek bele, hogyan használják. Persze erre azt szokták felhozni érvként, hogy az autó használati eszköz és ő van értünk. A mondat leírva igaz is, csakhogy mint mindennek az autónak is megvan a maga használati utasítása vagy használatának módja, mint az egyszerű kenyérpirítónak és ha nem próbáljuk betartani, akkor előfordulhat hogy magszívjuk. Ekkor jönnek a fos, szar, hugy és hasonló jelzők az adott motorra vagy autóra.
Tudod aki nem tudja ép ésszel felfogni, hogy egy ferrari féktárcsáit akár 15 ezer kilométer vagy még hamarabb le kell cserélni, mert azzal hasonlítja össze hogy a daewoo-ban elment egy garnitúra féktárcsával 60 ezret is, nos az ilyenekhez nincs mit hozzáfűzi... Ezt csak azért mondom, mert mindent a maga helyén kell megközelíteni.

Aztán már csak annyit, hogy egy autóvásárlást nem lehet racionálisan megközelíteni. Aki csak és kizárólag úgy választ autót, hogy olcsó legyen, kitűnő állapotban és az utolsó kommentet is elolvassa, hogy NE SZÍVJON az soha nem lesz boldog az autójával. Ehhez ezért valljuk be kell egy csipetnyi vak szerelem is. Te sem úgy mentél el csajozni, hogy körbeszimatoltad a nőt jól jársz e majd vele, mert ugye ez abszolút zsákbamacska. Ha a tutira mentél, akkor abban nem volt semmi izgalom. Most anélkül hogy megbántanék bárkit is (nincs szándékomban) de minap beszéltétek, hogy a szuzuki motorja milyen megbízható. El is ismerem, nincs kétségem felőle. De még egy olyan kibaszott unalmas autót mint az még nem láttam és hiába megbízható, ha a parkolóban vagy a garázsban rá sem akarsz nézni, mert bár tudja a dolgát, de semmi olyan nincs benne ami megfogna.
Nincs kétségem, hogy vannak akik csak és kizárólag ilyen autókra buknak. De azok nem töltik az idejüket ilyen és ehhez hasonló fórumokon, mert nincs miről beszélniük.

Vagy mittomén....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:09


Sycora írta:

Nemtom de én csomó nyócvanas ódit látok az utakon amik már majd 20 évesek és ugyebár azok is galvanizáltak, de nem is rohadnak. Akkor ott jobban vágják a galva témát? A fűtött garázzsal teljesen igazad van az a kocsi legnagyobb ellensége vizesen......



off. keresztfater eccer karambolozott egy full-os ódi 100-assal 85-ös évjárat, vagy 86 asszem. az autó azóta is az udvaron áll. a mocitető összegyűrve festék ledobva. felületi rozsda van rajta. a kasztni többi részénének semmi baja, B oszloptól hátra hibátlan. pedig legalább 15 éve áll a szabad ég alatt.


státusz Sycora

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:08


Sycora írta:
hil írta:
Sycora írta:


Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....


Nem akarlak elkeseríteni, de szart nem ér a "galvanizálás", mint ahogyan itt valaki nagyon komoly gyűjteményt tett közkinccsé az autó vásárlásáról. Elég sok viszonylag fiatal autót (és nem csak béjjemvé), látni, ami tuti törésmentes, de kezdődő rozsdafolt már van. Azt viszont ne felejtsd, hogy a németek telente korábban nagyon keményen sóztak. Nálunk annyira nem, mert még arra sem volt pénz. Aztán a sós vizes autóval beálltak a fűtött garázsba (mert volt pénzük arra is), na ott aztán ez volt a legoptimálisabb a rozsda indulásának.
A Hollandok: azt mondják, hogy a Skótok onnan lettek, hogy a Hollandok elzavarták maguk közül a költekezőket.....



Nemtom de én csomó nyócvanas ódit látok az utakon amik már majd 20 évesek és ugyebár azok is galvanizáltak, de nem is rohadnak. Akkor ott jobban vágják a galva témát? A fűtött garázzsal teljesen igazad van az a kocsi legnagyobb ellensége vizesen...... De bocs a nem ide vágó téma fejtegetésért.....





státusz Sycora

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:06


hil írta:
Sycora írta:


Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....


Nem akarlak elkeseríteni, de szart nem ér a "galvanizálás", mint ahogyan itt valaki nagyon komoly gyűjteményt tett közkinccsé az autó vásárlásáról. Elég sok viszonylag fiatal autót (és nem csak béjjemvé), látni, ami tuti törésmentes, de kezdődő rozsdafolt már van. Azt viszont ne felejtsd, hogy a németek telente korábban nagyon keményen sóztak. Nálunk annyira nem, mert még arra sem volt pénz. Aztán a sós vizes autóval beálltak a fűtött garázsba (mert volt pénzük arra is), na ott aztán ez volt a legoptimálisabb a rozsda indulásának.
A Hollandok: azt mondják, hogy a Skótok onnan lettek, hogy a Hollandok elzavarták maguk közül a költekezőket.....



Nemtom de én csomó nyócvanas ódit látok az utakon amik már majd 20 évesek és ugyebár azok is galvanizáltak, de nem is rohadnak. Akkor ott jobban vágják a galva témát? A fűtött garázzsal teljesen igazad van az a kocsi legnagyobb ellensége vizesen......



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:04


jons írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: Majd ha fordítva lenne és ugyanilyen faszán megbízhatóak lennének a kerepelő 18i-k majd talán akkor....



mit értesz a kerepelő 18i-n?


azt érti, hogy kerep-kerep. És igaza is van! Van egy érdekes hangja, de ezt főleg a DISA-nak tudom be.



én mindig megkérdezem, hogy akkó az a kelep-kelep normális? mer nekem ha hidegen indítom, akkor nagyon szép hangja van szomszéd mindig megjegyezte. aztán amikor üzem meleg motornál alapjárat, akkor meg mintha hidrotökés lenne.
DISA az mi? erről még eddig nem hallottam.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 20:03


Sycora írta:


Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....


Nem akarlak elkeseríteni, de szart nem ér a "galvanizálás", mint ahogyan itt valaki nagyon komoly gyűjteményt tett közkinccsé az autó vásárlásáról. Elég sok viszonylag fiatal autót (és nem csak béjjemvé), látni, ami tuti törésmentes, de kezdődő rozsdafolt már van. Azt viszont ne felejtsd, hogy a németek telente korábban nagyon keményen sóztak. Nálunk annyira nem, mert még arra sem volt pénz. Aztán a sós vizes autóval beálltak a fűtött garázsba (mert volt pénzük arra is), na ott aztán ez volt a legoptimálisabb a rozsda indulásának.
A Hollandok: azt mondják, hogy a Skótok onnan lettek, hogy a Hollandok elzavarták maguk közül a költekezőket.....



csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:59


hil írta:
kempelen írta:
hil írta:
RePTaiL írta:
Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


szerintem soha nem a motorokkal van gond (320D) mivel ezek rendkívül megbízható motorok, hanem a gazdájukkal vagy a volt tulajukkal, főleg ha MAGYAR! Mert aztán mi magyarok úgy akarunk szervizelni (ha egyáltalán szervizelünk), hogy olcsó legyen de jó! Amint tudjuk a kettő nem fér meg egymás mellett. A másik véglet meg tudjuk, hogy ki kellene cserélni már, de le van sz4rva, megy amíg szét nem hullik

Szia! Nem kell a magyarországi autókat szapulni! Gondolj bele a következőkbe: a német ember hülye talán??? Mert: ugye ott magasabb az életszínvonal, tudja, hogyha vesz egy autót, akkor azt nem az öröklétnek veszi, hanem csak 3-4 évre. (Azok az autók ezt az időtartamot viszonylag hibamentesen teljesítik is.) Akkor ennek tudatában, mivel szerintem nem hülye a német, mi a fenének költene rá pénzt a szükségesen kívül? Mivel ő sem szórja a pénzt, mint ahogyan itthon sokan képzelik, ezért nagy valószínűséggel lecserélteti az olajat 30K Km-ként, aztán csak tolja neki. Persze, amitől megáll az autó, azt megcsináltatja. Ez az én véleményem.
A másik: akiknek itthon valós Km-es öngyujtósa van, az megmondhatja, hogy 3-400K alatt szinte semmit sem kell cserélni, a motor teszi a dolgát, mert valójában jó! De itt rengeteg (és szinte csak) manipulált Km állású autót lehet találni, na azokkal van gond nem is kicsi, mrt a Km állást arvcátlanul vissza tekerik.



Hil!
Ezzel az okfejtéseddel nincs semmi baj véleményem szerint és teljesen igazat adok neked! De akkor miért kellett pár hozzászólással korábban zsigerből úgy nyilatkoznod, mint aki gyűlöli a dízelt?
Akarom mondani akár gyűlölheted is, de ettől még nem minden 320d lesz kidobandó vacak szar, ezt most itt fent le is írtad. Hidd el a benzinesre sem fog még a német sem költeni egy petákot sem 3-4 évig, ahogy írtad. Sőt az angol hagyja hogy -25 ezer mérföld legyen a szervízintervallum kijelzőjén és bár ott sem mindenki tróger, el is hiszem a számot a kijelzőn. Ez barátok között is 40 ezer kilométer úgy, hogy nem szervizeltette a kocsit, plusz mennyit ment vele míg mínuszban kezdett el számolni....



Szia! Talán félre értettél: első válaszomban is tettem említést a galádul visszatekert Km állásra.. Ez gondolom, elkerülte a figyelmeteket! Nem utálom a dízeleket, csak a fekete füstjüket, amit viszont nagyon!!! De ez nem a motor, hanem a tulaj hibája, ami talán az agyon tuningolás következménye. Van itt a fórumon is sok olyan társ, kinek dízel autója van, valós Km-el, az nagyon nem is írogat hibáról. De aki úgy tudja, hogy 150000 van benne, aztán chipelteti, meg egyéb mást csinál, aztán közben a motorban már akár 500 fölött is lehet a Km, na az naponta írogat ide. És nem érti, miért van mindez, biztosan, mert szar a Bimmer. A típushibát meg azért említettem, mert ahogyan itt olvasgattam, mindenre azt mondják típushiba. Például: ajtókéder, központi zár, ablakemelő, kipufogó, futómű, sebváltó (főleg aut), Hardy tárcsa, lengőkar, szilentek, kormánymű, hidrotőke, turbó, gyujtás, de az autó összes porcikáját felsorolhatnám. Akkor ezek az autók nem mint típushiba gyűjtemények???



a füstölésröl annyit hogy az enyémben van 350 ezer km és gyári a motor nem tuningos és füstöl egészségesen én imádom a pöfit amit kidob mielött megindul és fütyülni kezdd a turbó....

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:54


kempelen írta:
hil írta:
RePTaiL írta:
Sycora írta: Heló. Ősszel tervezem egy 320D beszerzését. Addig is szeretnék tisztán látni a típussal kapcsolatban. Olvasgatom a fórumot is, de közben lenne 1-2 kérdésem. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok, illetve van-e valamilyen típushibája, mire kell odafigyelni? Ezek a motorok ugye láncos vezérlésűek? Elsőre ennyi, köszönöm a megértést és a válaszokat.


szerintem soha nem a motorokkal van gond (320D) mivel ezek rendkívül megbízható motorok, hanem a gazdájukkal vagy a volt tulajukkal, főleg ha MAGYAR! Mert aztán mi magyarok úgy akarunk szervizelni (ha egyáltalán szervizelünk), hogy olcsó legyen de jó! Amint tudjuk a kettő nem fér meg egymás mellett. A másik véglet meg tudjuk, hogy ki kellene cserélni már, de le van sz4rva, megy amíg szét nem hullik

Szia! Nem kell a magyarországi autókat szapulni! Gondolj bele a következőkbe: a német ember hülye talán??? Mert: ugye ott magasabb az életszínvonal, tudja, hogyha vesz egy autót, akkor azt nem az öröklétnek veszi, hanem csak 3-4 évre. (Azok az autók ezt az időtartamot viszonylag hibamentesen teljesítik is.) Akkor ennek tudatában, mivel szerintem nem hülye a német, mi a fenének költene rá pénzt a szükségesen kívül? Mivel ő sem szórja a pénzt, mint ahogyan itthon sokan képzelik, ezért nagy valószínűséggel lecserélteti az olajat 30K Km-ként, aztán csak tolja neki. Persze, amitől megáll az autó, azt megcsináltatja. Ez az én véleményem.
A másik: akiknek itthon valós Km-es öngyujtósa van, az megmondhatja, hogy 3-400K alatt szinte semmit sem kell cserélni, a motor teszi a dolgát, mert valójában jó! De itt rengeteg (és szinte csak) manipulált Km állású autót lehet találni, na azokkal van gond nem is kicsi, mrt a Km állást arvcátlanul vissza tekerik.



Hil!
Ezzel az okfejtéseddel nincs semmi baj véleményem szerint és teljesen igazat adok neked! De akkor miért kellett pár hozzászólással korábban zsigerből úgy nyilatkoznod, mint aki gyűlöli a dízelt?
Akarom mondani akár gyűlölheted is, de ettől még nem minden 320d lesz kidobandó vacak szar, ezt most itt fent le is írtad. Hidd el a benzinesre sem fog még a német sem költeni egy petákot sem 3-4 évig, ahogy írtad. Sőt az angol hagyja hogy -25 ezer mérföld legyen a szervízintervallum kijelzőjén és bár ott sem mindenki tróger, el is hiszem a számot a kijelzőn. Ez barátok között is 40 ezer kilométer úgy, hogy nem szervizeltette a kocsit, plusz mennyit ment vele míg mínuszban kezdett el számolni....



Szia! Talán félre értettél: első válaszomban is tettem említést a galádul visszatekert Km állásra.. Ez gondolom, elkerülte a figyelmeteket! Nem utálom a dízeleket, csak a fekete füstjüket, amit viszont nagyon!!! De ez nem a motor, hanem a tulaj hibája, ami talán az agyon tuningolás következménye. Van itt a fórumon is sok olyan társ, kinek dízel autója van, valós Km-el, az nagyon nem is írogat hibáról. De aki úgy tudja, hogy 150000 van benne, aztán chipelteti, meg egyéb mást csinál, aztán közben a motorban már akár 500 fölött is lehet a Km, na az naponta írogat ide. És nem érti, miért van mindez, biztosan, mert szar a Bimmer. A típushibát meg azért említettem, mert ahogyan itt olvasgattam, mindenre azt mondják típushiba. Például: ajtókéder, központi zár, ablakemelő, kipufogó, futómű, sebváltó (főleg aut), Hardy tárcsa, lengőkar, szilentek, kormánymű, hidrotőke, turbó, gyujtás, de az autó összes porcikáját felsorolhatnám. Akkor ezek az autók nem mint típushiba gyűjtemények???



csavargo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz csavargo

Törzsvendég

Elismertség: 8% (9 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:51


Sycora írta:
hil írta:
Sycora írta:
jons írta:
hil írta: szerintem az egész motor egy compakt típushiba, de láncosak a motorok.



Húhú ezt elolvassa egy dízeles... ezek torokra mennek egyből.

az a helyzet egyébként, hogy akinek jó az kocsija, az itt lesz egyből. Akinek viszont szívás az élete mióta megvette, hallgatni fog, ez tutter.




Akkor meg kell néznem erősen mit veszek, van is egy emberke akinek több éve 320d-je van majd megkérem ha odajutok, hogy jöjjön el velem ő majdcsak jobban tudja milyennek kell lennie....

Bárkit vihetsz, a motor belébe nem lát bele!




Azt vágom, de nekem fogalmam sincs milyen hangjának kell lennie pl. bizonyos fordulatokon a turbónak stb.... Nekem most jelenleg egy Mondeom van ami benzines. Nagyon meg vagyok vele elégedve, de a kasztnit előbb utóbb elérik a rozsdásodás jelei, meg ha városban használom szereti a gyomrát. Ami a csere mellett szól az a fórumon tárgyalt márka remélem nem alaptalan elismertsége, a galvanizált karosszéria, a hengerűrtartalom mellé társuló (nekem) elegendő teljesítmény, és remélhetőleg a hosszú hibamentes kilóméterek....


az enyém egy 99 es 320d én nagyon szeretem DE törődést kiván én autoszerelö vagyok mühellyel nekem csak az alkatrész árát kell kinyögnöm a többit megoldom keveset eszik más életérzés jo autó de nem pénztárcakimélő és rohad is... de szeretem!!!!!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. április 20. péntek, 19:50


kempelen írta:
Akarom mondani akár gyűlölheted is, de ettől még nem minden 320d lesz kidobandó vacak szar, ezt most itt fent le is írtad.


Kempi eddig oké is. Nekem csak azzal van bajom amikor jön egy dízeles és fröcsögi, hogy neki 600k km van benne nem kellett vele csinálni semmit még és ezért nagyon jó a dízel.
NEM! akinek van egy jó autója annak szerencséje van.

Mindenesetre én használtan nem vennék dízelt. Vagy vennék hosszas győzködés után és olyantól akit ismerek. Mondjuk tőled, vagy Tanotól biztos elgondolkoznék.
Újonnan minden további nélkül azt választanám automatával. Benzinest nem is néznék.