jons írta:
kempelen írta:
Akarom mondani akár gyűlölheted is, de ettől még nem minden 320d lesz kidobandó vacak szar, ezt most itt fent le is írtad.
Kempi eddig oké is. Nekem csak azzal van bajom amikor jön egy dízeles és fröcsögi, hogy neki 600k km van benne nem kellett vele csinálni semmit még és ezért nagyon jó a dízel.
NEM! akinek van egy jó autója annak szerencséje van.
Mindenesetre én használtan nem vennék dízelt. Vagy vennék hosszas győzködés után és olyantól akit ismerek. Mondjuk tőled, vagy Tanotól biztos elgondolkoznék.
Újonnan minden további nélkül azt választanám automatával. Benzinest nem is néznék.
Jó. Ezt nem engedheti meg magának mindenki. Ezt meg is értem. Tudod én is fel tudok hozni mindenre ellenpéldát, de ennek nem nagyon van értelme. Egy valamit biztosan tudok. Aki elismert ember a szakmájában mondjuk autós berkekben egyiktől sem hallottam soha hogy a benzinest vagy dízelt kapásból gyűlölte volna. Mindegyiknek tudja az előnyét és hátrányát. Egyik olyan, másik ilyen. De olyat hogy húúú ez dízel akkor ocsmány szar fos vagy fordítva még egyiktől sem. Általában mindkettőnek ismerik az erősségét és gyengeségét (nem teljesítményre gondolok) és tudják mindennek hol a helye és e szerint közelítik meg a problémát.
Szerencse mint olyan...bár sokan emlegetik, de még senki nem találkozott vele.
Ahogyan már mondták is itt, a tulajtól függ az autó állapotának a 70%-a a jelenben és ez határozza meg a jövőt is, főleg akkor ha a jövőben már másnál szolgál az autó. A maradék 30% lehet a tényleg véletlen hibák/balesetek hozománya. De akkor is véleményem szerint sok múlik azon ki hogyan bánik az autójával és asszem Hil írta, hogy sokan le sem szarják mit öntenek bele, hogyan használják. Persze erre azt szokták felhozni érvként, hogy az autó használati eszköz és ő van értünk. A mondat leírva igaz is, csakhogy mint mindennek az autónak is megvan a maga használati utasítása vagy használatának módja, mint az egyszerű kenyérpirítónak és ha nem próbáljuk betartani, akkor előfordulhat hogy magszívjuk. Ekkor jönnek a fos, szar, hugy és hasonló jelzők az adott motorra vagy autóra.
Tudod aki nem tudja ép ésszel felfogni, hogy egy ferrari féktárcsáit akár 15 ezer kilométer vagy még hamarabb le kell cserélni, mert azzal hasonlítja össze hogy a daewoo-ban elment egy garnitúra féktárcsával 60 ezret is, nos az ilyenekhez nincs mit hozzáfűzi... Ezt csak azért mondom, mert mindent a maga helyén kell megközelíteni.
Aztán már csak annyit, hogy egy autóvásárlást nem lehet racionálisan megközelíteni. Aki csak és kizárólag úgy választ autót, hogy olcsó legyen, kitűnő állapotban és az utolsó kommentet is elolvassa, hogy NE SZÍVJON az soha nem lesz boldog az autójával. Ehhez ezért valljuk be kell egy csipetnyi vak szerelem is. Te sem úgy mentél el csajozni, hogy körbeszimatoltad a nőt jól jársz e majd vele, mert ugye ez abszolút zsákbamacska. Ha a tutira mentél, akkor abban nem volt semmi izgalom. Most anélkül hogy megbántanék bárkit is (nincs szándékomban) de minap beszéltétek, hogy a szuzuki motorja milyen megbízható. El is ismerem, nincs kétségem felőle. De még egy olyan kibaszott unalmas autót mint az még nem láttam és hiába megbízható, ha a parkolóban vagy a garázsban rá sem akarsz nézni, mert bár tudja a dolgát, de semmi olyan nincs benne ami megfogna.
Nincs kétségem, hogy vannak akik csak és kizárólag ilyen autókra buknak. De azok nem töltik az idejüket ilyen és ehhez hasonló fórumokon, mert nincs miről beszélniük.
Vagy mittomén....