anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 19:44


Lacika1986 írta:
pneurob írta:
Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Köszönöm!
Az a baj hogy sajna Györben nem ismerek senkit aki megbizható
és ért is hozzá!


én se találtam itt olyat akihez bevittem volna az injektorokat tisztíttatni( Győr ), inkább levittem ide.
http://www.injektor.hu/

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz bmw320i

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 19:39


Lacika1986 írta: Köszönöm!
Az a baj hogy sajna Györben nem ismerek senkit aki megbizható
és ért is hozzá!


majd mindjárt ajánlja pneurobi hogy menjél józsiho , mer ő mindent kicserél még azt is amit nem kell, de fasza lesz a gép

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lacika1986

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 19:37


pneurob írta:
Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Köszönöm!
Az a baj hogy sajna Györben nem ismerek senkit aki megbizható
és ért is hozzá!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lacika1986

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 19:35


Szia! Köszönöm válaszod! Megnézetem az izzitásvezérlöt. Nem tudom mi lehet vele szeptemberben volt
EGR tisztitás! Ünnepek után viszem szerelöhöz! Csak nem tudom hova! Mindenképp megirom ha kiderült hogy mi van vele!

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 19:31


Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 30. vasárnap, 19:33

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 18:20


Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lacika1986

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 15:57


Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2012. december 30. vasárnap, 10:52


vivaladiesel írta:
Puli írta:
260.000-nél járok most és a motor jó állapotban van... de szerintem,akkor 300e-nél meglépem!


300 000km-nél elég ellenőrizni az állapotát. Ha rendben van és nem hallasz lánc csörgést sem, akkor nem kell cserélni.
Ennél lényegesebb a Kartergáz szűrő cseréje (minden 2. vagy 3. olajcsere alkalmával)!! A turbó és a motorban lévő tömítések élettartamát nagyon megrövidíti ennek a kis 12-14 000ft-os szűrő cseréjének az elhanyagolása...



Köszi az infót!
Ezzel tisztában is vagyok,szóval azt meg is csinálom minden 2. vagy 3. olajcserénél!

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 23:28


Milan írta: Valakinek van valami tippje, mitől van az, hogy egyszer "küllőre" indul
másszor csak 2-3-4 tekerésre a motor?
Gép csak az izzótógyertyát írja ki hibának, kettő cserés, nade ez melegen
is ugyanígy van, nincs köze a hőmérsékletnek hozzá.
(150 lovas 2003-as 320d, 204D4.)


Valamelyik injektor lesz a ludas, egyszerű résolajméréssel megállapítható melyik a hibás. Hozzáértő szerelőnél 10 perces mutatvány. Ha meg ott jársz, cseréltesd ki a 2 gyertyát is.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 29. szombat, 23:41

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:10


Milan írta: Valakinek van valami tippje, mitől van az, hogy egyszer "küllőre" indul
másszor csak 2-3-4 tekerésre a motor?
Gép csak az izzótógyertyát írja ki hibának, kettő cserés, nade ez melegen
is ugyanígy van, nincs köze a hőmérsékletnek hozzá.
(150 lovas 2003-as 320d, 204D4.)


akkó szivattyú gyanús

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 20:44


Valakinek van valami tippje, mitől van az, hogy egyszer "küllőre" indul
másszor csak 2-3-4 tekerésre a motor?
Gép csak az izzótógyertyát írja ki hibának, kettő cserés, nade ez melegen
is ugyanígy van, nincs köze a hőmérsékletnek hozzá.
(150 lovas 2003-as 320d, 204D4.)

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 19:03


szotakdavid írta:

Egr hűtő repedés.


Fogalmam sincs miért termosztátot írtam. Tiszta hülye vagyok

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 18:54


Puli írta:
260.000-nél járok most és a motor jó állapotban van... de szerintem,akkor 300e-nél meglépem!


300 000km-nél elég ellenőrizni az állapotát. Ha rendben van és nem hallasz lánc csörgést sem, akkor nem kell cserélni.
Ennél lényegesebb a Kartergáz szűrő cseréje (minden 2. vagy 3. olajcsere alkalmával)!! A turbó és a motorban lévő tömítések élettartamát nagyon megrövidíti ennek a kis 12-14 000ft-os szűrő cseréjének az elhanyagolása...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 18:47


szotakdavid írta:
Milo írta:
jons írta:
Milo írta: sziasztok
valakinek volt már olyan gondja hogy 320d 136Le motornák kb 1000km alatt 1L víz eltünt?mi lehet a baj?köszönöm


egr termosztát, vízpumpa, hűtő/kiegyenlítőtartály repedés



köszönöm


Egr hűtő repedés.


köszönöm

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 18:23


pneurob írta:
Puli írta: Urak,

van valakinek infója,hogy a vezérműláncot mikor érdemes cserélni?
Olvastam egy tesztben,hogy 300.000 km után érdemes!
Valakinek tapasztalat?

Köszi


Ennyi km-nél nem feltétlen szükséges, függ a motor állapotától is, mennyire van széthajtva. Ha már cserélsz, akkor cseréld ki a feszítőt és a vezetősíneket is.



260.000-nél járok most és a motor jó állapotban van... de szerintem,akkor 300e-nél meglépem!