vidarene1991 írta:
Robinson írta:
vidarene1991 írta:
nem tudom neked hogy álna a szád ha 400000 el basznál a semmire...
Ezt teljes mértékben megértem! Sőt sajnálom stb. Nem lennék a helyedben és egyáltalán. De a reakcióddal nem tudok azonosulni.
Amúgy a vásárlás hogy zajlott? Mikor vetted a kocsit és hogyan? Elérte az ára a másfél millát? Elvitted átvizsgáltatni? (jól látom a videókon, hogy a turbócső is lyukas?)
1 éve vettem 1.6 mil.elöször úgy kezte...hengerfej pakolás fel ment a viz...meg csináltattam + még új szelepek is,ment 2 hetet el ment az ajja meg csináltattam mentem 10000 km itt vaok...söt nem 400000 ba volt mert ebbe még nem számoltam bele a szelepeket...amugy nem jukos a turbócsö nem tudod mit láttal...
Bocs, de nagyon nehéz olvasni amit írsz
Én lassan 5 éve vettem ezt a verdát, nem a legolcsóbbat. 13 éves. facelift előtti és nem vérzik a torka. pedig mostmár 350e km körül van benne. (óra szerint csak 270 nyilván...) Persze néha vannak javítanivalók, de mint írtam, 13 éves. Figyelembe vettem az eladó személyét, az autó laikus szemmel megállapítható állapotát, és elvittem egy alapos kivizsgálásra. Na nem ám csak úgy megrángattatni a kerekeket és megnézni, hogy nincs-e olajfolyás. Persze, költség, de éppen a félmillás javíttatást védtem ki a kezdeti befektetéssel.
Na nem az utólagos okoskodással akarlak fárasztani, de ennyi gondja-baja csak akkor van ennek a tipusnak, ha valami olyan ürgétől vetted, aki a belét is kitaposta, cserébe meg nem szervizelte normálisan. Ez nem a márka hibája én úgy gondolom
(hozzáteszem, én előzőleg egy fiat-al jártam úgy mint Te, azért voltam elővigyázatosabb a vásárláskor, szóval nekem is megvolt a tanulópénz)
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 08. kedd, 16:51