YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 11:28


zoliika írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



hát ez rossz jel. ugyanis ez olasz termékek kódja.


Ez kicsit befejezetlen maradt ez a beszélgetés.Nos ez ha olasz akkor rossz?Ezt nem értem.........Tudom,hogy angol a castrol,de előállíthatják más országban is.NEM?


a probléma az, hogy olaszország nem a minőségről híres. legyen szó bármiről szinte. olasz, lengyel, és környező országok olaj termékei eléggé megkérdőjelezhető. konkrétan elég biztos infóból tudom, hogy a Botond olajokat úgy öntögették össze, itthon dobozolták egy időben. Castrol olajoknak is a nagy része, ami nem német, osztrák helyről származik, az kérdéses. én nem kockáztatnék, de biztos vannak szériák, amik összetevője nem mindig annyira faxa...
eleve furcsa, hogy a BMW mint némer márka, tegyük fel olaszországban csomagoltatna, töltetne cuccot. miért érné meg oda olajat kiszállítani. persze van egy receptúra, ami alapján gyárthatnak kint. én akkor sem bíznék benne.
mindenkinek saját joga, hogy mit gondol.
én elérhető árban, Aral, BP, Castrol (csak német, vagy osztárk vonalkódos) terméket vennék.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 11:27


zoliika írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



hát ez rossz jel. ugyanis ez olasz termékek kódja.


Ez kicsit befejezetlen maradt ez a beszélgetés.Nos ez ha olasz akkor rossz?Ezt nem értem.........Tudom,hogy angol a castrol,de előállíthatják más országban is.NEM?


Nem látok mást, csak egy bmw cikkszámot.

83 21 0 398 507

Honnét jött ez az olasz termékek kódja?



zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 11:16


YELLOW írta:
lorand007 írta:
Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



hát ez rossz jel. ugyanis ez olasz termékek kódja.


Ez kicsit befejezetlen maradt ez a beszélgetés.Nos ez ha olasz akkor rossz?Ezt nem értem.........Tudom,hogy angol a castrol,de előállíthatják más országban is.NEM?

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 10:35


YELLOW írta:
lorand007 írta:
tomi28 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.


vagy lehet szűrő dugulás.


A szuro az új benne! Az az uzemanyagszivattyú amelyiket a vezérmulánc hajt,az már csinál nagynyomást? én úgy tudom h ott már kb 400 barnak kellene lennie! Ha nincs nyomása akkor mi lehet a baja? Lehet javítani?


Én is jártam igy tavaj, a jobb oldali tangkban az uzemannzag szivatyún van egy szürö amit csak szivatyúval együt lehet cserélni, teljesen ellepte v.mi szurok szerü annyag, megpucoltam és azóta tökéletes. szerintem sürgösen nézd meg


én pont emiatt nem írtam oda konkrétan melyik szűrőre gondolok. az összeset végig kell nézni, ami abban a körben van. még mindig az a legolcsóbb megoldás. mielőtt valami nagynyomású cuccot venne bele


jó biztos

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 10:27


lorand007 írta:
tomi28 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.


vagy lehet szűrő dugulás.


A szuro az új benne! Az az uzemanyagszivattyú amelyiket a vezérmulánc hajt,az már csinál nagynyomást? én úgy tudom h ott már kb 400 barnak kellene lennie! Ha nincs nyomása akkor mi lehet a baja? Lehet javítani?


Én is jártam igy tavaj, a jobb oldali tangkban az uzemannzag szivatyún van egy szürö amit csak szivatyúval együt lehet cserélni, teljesen ellepte v.mi szurok szerü annyag, megpucoltam és azóta tökéletes. szerintem sürgösen nézd meg


én pont emiatt nem írtam oda konkrétan melyik szűrőre gondolok. az összeset végig kell nézni, ami abban a körben van. még mindig az a legolcsóbb megoldás. mielőtt valami nagynyomású cuccot venne bele

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 10:25


tomi28 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.


vagy lehet szűrő dugulás.


A szuro az új benne! Az az uzemanyagszivattyú amelyiket a vezérmulánc hajt,az már csinál nagynyomást? én úgy tudom h ott már kb 400 barnak kellene lennie! Ha nincs nyomása akkor mi lehet a baja? Lehet javítani?


Én is jártam igy tavaj, a jobb oldali tangkban az uzemannzag szivatyún van egy szürö amit csak szivatyúval együt lehet cserélni, teljesen ellepte v.mi szurok szerü annyag, megpucoltam és azóta tökéletes. szerintem sürgösen nézd meg

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz tomi28

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 09:20


YELLOW írta:
Tano írta:
tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.


vagy lehet szűrő dugulás.


A szuro az új benne! Az az uzemanyagszivattyú amelyiket a vezérmulánc hajt,az már csinál nagynyomást? én úgy tudom h ott már kb 400 barnak kellene lennie! Ha nincs nyomása akkor mi lehet a baja? Lehet javítani?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 08:44


Tano írta:
tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.


vagy lehet szűrő dugulás.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. március 11. vasárnap, 07:50


tomi28 írta: Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!


A tiedben nincsen adagoló. A rail nyomást az üzaszivattyúk állítják elő. Ezek szerint mégsem működik valamelyik rendesen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz tomi28

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 21:25


Sziasztok!
A kérdésem a kovetkezo lenne!320d 2002-es bomim nem indul be!A két elektromos szivattyú mukodik rendesen,de viszont nincs elég nyomás a kozos nyomócsoben(tulajdonképpen szinte semmi)!A kérdésem az hogy már az adagolótól meg kellene lenni a nagynyomásnak,vagy csak a kozos nyomócsoben! Koszi a válaszokat elore is!

ZoliE36Compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz ZoliE36Compact

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 158

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 15:32


lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



hát ez rossz jel. ugyanis ez olasz termékek kódja.


Akkor ez magyarul szar olaj?


hát mindenesetre kívülről nem túl bizalomgerjesztő a doboz...

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 12:42


YELLOW írta:
lorand007 írta:
Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



hát ez rossz jel. ugyanis ez olasz termékek kódja.


Akkor ez magyarul szar olaj?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 12:34


lorand007 írta:
Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



hát ez rossz jel. ugyanis ez olasz termékek kódja.

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 12:22


lorand007 írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta:
ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta:
lorand007 írta: Tisztelettem, az auoba milzen olajat ajanlotok? eddig bmw olaj volt benne


ez olyan, mintha azt mondanád/kérdeznéd:

milyen cipőt vegyek, eddig gagyidaszt hordtam. (ma dől belőlem a hasonlat )

jó és BMW olajon belül milyen olaj volt? viszkozitás?

szerintem 0w-30, 0w-40, 5w-30-as olajat tegyél bele. hogy milyen márka? én Castrol, BP, Aral olajakat preferálom. vagy Fuchs, de a BMW dobozos olaj ios jó, ha az van benne, aminek benne kellene lennie.
ha jó olajat akarsz, biztos németet, és jó áron, akkor Aral. (ugyanaz, mint a BP, meg a Castrol, csak a kasztroj talál ki még hülye neveket, amivel jobban eladható, meg külön dízel-benzin olajak. sok értelme nincs, csak többen veszik.)




egyébként tudtommal a dízel olajban vmi savasodásgátló van ami a benzinesben nincs.
de bocs ha rosszul tudom.

Bmw longlife 04 5w-30 as 1600 huf literrje Autonetnel, uzletbe nem tudom , mert nem magán személyként veszem hanem raktári áron, csak a tobbihe kepest fele annyi volt az ára es azért kerdeztém rá, amugy tuti orginál


leírod mi a vonalkód első 3 száma, abból minden kiderül


Most nincs keznel, hétvégén megirom


Hali, itt az olaj vonalkodja, kösz a segitséget
http://kepfeltoltes.hu/120310/...es.hu_.jpg



ervin35
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz ervin35

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2012. március 07. szerda, 10:18


Csaó. az egr szelepem 1 hónapja lett takarítva talán 1 mm-nyi korom volt rajt,a szívó csonk is tiszta. légtömeg merő meg októberben lett bele rakva új meyle. az autó jól gyorsul 4.ben padlónál 20 liter-ig kimegy a fogyasztás mérő,5.ben 16 liter-ig megy ki. nincs torpanás egyenletesen húz. most az egr kis cső le van dugózva.
viszem majd a szerelőm höz és megnézzük menet közben a légtömeg értékeket





EGR szelepet és LMM-et kipucolni próbáltátok már? (ne rögtön cserével kezdjétek)
Lehet hogy olyan mennyiségű korom halmozódott fel az EGR-ben,ami valóban akadályozhatja a működést. Nálam majdnem egy maréknyi kosz jött ki.
LMM szintén tud elkoszolódni. Másik autómnál ez volt a helyzet. Akkor ugyanazokat a tüneteket produkálta mint a tiéd azzal a bónusszal,hogy erőtlen is lett egy idő után az autó,viszont hibaüzit csak jóval azután dobott,hogy a vezető(én) már rég éreztem hogy nem okés.
Pucolás után kontaktspray sem árt a csatiknak,beleértve a turbonyomásszabályzó csatiját is...


U.I: Már csak azért is javaslom először az alapos pucolást,mert ha picit sem javul ezzel a helyzet,akkor más alternatívában is gondolkodni lehet ezeken kívül




[/quote]





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 07. szerda, 10:19