Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. február 11. szombat, 22:28


ignasow írta: Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.


Hi!
Hát ha érződik a szaga, akkor valami mégsem hibátlan.
Én megnézném a kipuff rezgéscsillapítóját, az el szokott törni, és akkor ott tud szivárogni az égéstermék. Valamint ha neked is a Webasto féle gázolajos kisegítő fűtés van, akkor annak a kipuffogó nyílása az anyósülés alatti részen. Ha ez elmozdul a kivezető helyről a műanyag takarólemeznél, akkor bejuthat szag az utastérbe onnan.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. február 11. szombat, 21:49


Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2012. január 03. kedd, 12:51


harmas írta:
Alesi írta:
Alesi írta:
golyoo_o írta:
Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


Akkor mar ketten vagyunk

Valaki vmi otlet?


Mostmár egyre gyakrabban és erősebben érzem, 1500-2000 RPM között. Lehet valami magas nyomású probléma? Vagy csak ki kéne kormolni? (sokat járt mostanság városban, és lehet túlkiméltem)


Én elvinném diagra A common nyomás, és a korrekciós érték elég beszédes lehet elsőre. Ha sokat vársz és egy injektor okozza ezt a problémát az sokba kerülhet.


Nos megtortent, voltam az Nt Autonal diagon, es valoban, az egyes henger porlasztocsucsa hibas, remeljuk ennek a csereje megoldja a problemat, ha nem, nagyon morci leszek...

Ezzel, az izzitasvezerlo es gyertyak cserejevel, meg a teljes fekrendszer cserejevel jo kis osszeggel indul az ev . Ennem kellett volna tobb lencset

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2011. december 14. szerda, 20:28


Alesi írta:
Alesi írta:
golyoo_o írta:
Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


Akkor mar ketten vagyunk

Valaki vmi otlet?


Mostmár egyre gyakrabban és erősebben érzem, 1500-2000 RPM között. Lehet valami magas nyomású probléma? Vagy csak ki kéne kormolni? (sokat járt mostanság városban, és lehet túlkiméltem)


Én elvinném diagra A common nyomás, és a korrekciós érték elég beszédes lehet elsőre. Ha sokat vársz és egy injektor okozza ezt a problémát az sokba kerülhet.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. december 14. szerda, 19:25


Alesi írta:
Alesi írta:
golyoo_o írta:
Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


Akkor mar ketten vagyunk

Valaki vmi otlet?


Mostmár egyre gyakrabban és erősebben érzem, 1500-2000 RPM között. Lehet valami magas nyomású probléma? Vagy csak ki kéne kormolni? (sokat járt mostanság városban, és lehet túlkiméltem)


Ez nem trabant!



Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. december 14. szerda, 11:13


Alesi írta:
golyoo_o írta:
Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


Akkor mar ketten vagyunk

Valaki vmi otlet?


Mostmár egyre gyakrabban és erősebben érzem, 1500-2000 RPM között. Lehet valami magas nyomású probléma? Vagy csak ki kéne kormolni? (sokat járt mostanság városban, és lehet túlkiméltem)

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. december 03. szombat, 07:15


golyoo_o írta:
Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


Akkor mar ketten vagyunk

Valaki vmi otlet?


golyoo_o
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz golyoo_o

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. december 02. péntek, 10:57


Alesi írta: Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?


Az enyém is ugyan ezt csinálja kb egy hete. Én is kíváncsi vagyok mi lehet a hiba.


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 16:12


Sajnos nincs köze az olajhoz.Előtte castrol volt benne.

gyorilaszlo írta: Értem,úgy nézem Japán olaj... Mentél már vele másféle olajjal is? Esetleg Mobil 1-et,vagy Castrol-t próbálj ki,hátha megszűnik a kopogás...

szeda írta:
gyorilaszlo írta: Milyen motorolajat használsz benne?

szeda írta: ötleteket várnék a következő problémához!

150 lovas motor felújítás óta keményen jár.Kopogós.Meghallgattam más 20D-ket és teljesen más a hangja.A négy csúcsból az egyik felújított de mindegyik jó ezt már megnézettem.
Anno az SC motorsportnál azt mondták hogy rosszul van összerakva a vezérlés de ez a diagnózis szemre készült és hibakód sincs.
A kocsi jól működik, jól húz.Korom csak nagy gáznál van és csak gyorsításnál de nem durva.
Olyan a hangja mint egy 100 éves francia dízelnek.





ENEOS 5w-40







Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. november 30. szerda, 13:10


Az utóbbi időben a következő jelenségre lettem figyelmes: megyek az autóval 3. fokozatban, kb 1800 as fordulat, 45 körüli sebesség, és ha tartom a fordulatot akkor nagyon picit, de érezhetően bedadog az autó, minthogyha ingadozna az üzemanyag nyomás. Ha gyorsítok, vagy visszaengedem akkor semmi gond.
Nem mindig csinálja, de más fokozatban is kicsit érezhető, 3.-ban a leginkább.

Tapasztalt már valaki ilyet? Lehet valami nagyobb baj előjele?

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 16:10


Értem,úgy nézem Japán olaj... Mentél már vele másféle olajjal is? Esetleg Mobil 1-et,vagy Castrol-t próbálj ki,hátha megszűnik a kopogás...

szeda írta:
gyorilaszlo írta: Milyen motorolajat használsz benne?

szeda írta: ötleteket várnék a következő problémához!

150 lovas motor felújítás óta keményen jár.Kopogós.Meghallgattam más 20D-ket és teljesen más a hangja.A négy csúcsból az egyik felújított de mindegyik jó ezt már megnézettem.
Anno az SC motorsportnál azt mondták hogy rosszul van összerakva a vezérlés de ez a diagnózis szemre készült és hibakód sincs.
A kocsi jól működik, jól húz.Korom csak nagy gáznál van és csak gyorsításnál de nem durva.
Olyan a hangja mint egy 100 éves francia dízelnek.





ENEOS 5w-40





szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 13:52


gyorilaszlo írta: Milyen motorolajat használsz benne?

szeda írta: ötleteket várnék a következő problémához!

150 lovas motor felújítás óta keményen jár.Kopogós.Meghallgattam más 20D-ket és teljesen más a hangja.A négy csúcsból az egyik felújított de mindegyik jó ezt már megnézettem.
Anno az SC motorsportnál azt mondták hogy rosszul van összerakva a vezérlés de ez a diagnózis szemre készült és hibakód sincs.
A kocsi jól működik, jól húz.Korom csak nagy gáznál van és csak gyorsításnál de nem durva.
Olyan a hangja mint egy 100 éves francia dízelnek.





ENEOS 5w-40



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 13:26


popovic írta:
kosi
kb 2 orat toltottem es indul
csak mostmar olyan gond van hogy erosen fustol eddig soha nem fustolt a kipufufogo


valószínű teleköpte magát anyaggal, ahogy indítóztál sebességben. majd kiég belőle.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 13:09


popovic írta:
RePTaiL írta:
popovic írta:
RePTaiL írta:
popovic írta:
Coyote írta:
RePTaiL írta:
popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!


ha elsőre pöccre indult, akkor nem hiszem, hogy akku lehet...
Benyomtad a kuplungot legalább, mikor sebességben volt?

Peugeot 305-nél már sikerült így leégetnem önindítót, kb. 12 évesen Egyesben volt, és önindítóval mentem előre 2-3 métert... Nem voltam egy Schumacher, na


lehet az aksi a gond mert megmertem es csak 11.55 volt van a mero szerint
ratettem a toltot es utanna probaltam inditani de szinten nem indul pedig igy is megmertem igy mar 13.5 volt a feszko...
varni kell meg vele ???
udv


Hagyjad rajta még egy darabig, hideg időben könnyen lemerül az amúgy is gyenge aksi! Aztán próba! Tekert már valamennyit indításkor vagy csak kattog?



igen nagyon picit azthiszem tekert.....
de ezt az aksit cserelni kell majd vagy ha beindul akkor emehetek vele nyugodtan akarhova es legkozelebb indulni fog?!



Tavaly ugyan így jártam mint Te! Feltöltöttem és azóta is pöccre indul a vas! Szóval lehet megúszod egy feltöltéssel ha szerencséd van!


kosi
kb 2 orat toltottem es indul
csak mostmar olyan gond van hogy erosen fustol eddig soha nem fustolt a kipufufogo


Túltöltötted az aksit,már rásegít a motorra.
Lehet hibrid,azért nem füstölt eddig a kipufogó soha
Gondolod 2 óra töltés után nemfog lemerülni pár nap múlva? legalább egy éjszakát tölteni kellene.Főleg dízelnél.Vagy autózol 8 órát,az olcsóbb





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. november 29. kedd, 13:14

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz popovic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 13:03


RePTaiL írta:
popovic írta:
RePTaiL írta:
popovic írta:
Coyote írta:
RePTaiL írta:
popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!


ha elsőre pöccre indult, akkor nem hiszem, hogy akku lehet...
Benyomtad a kuplungot legalább, mikor sebességben volt?

Peugeot 305-nél már sikerült így leégetnem önindítót, kb. 12 évesen Egyesben volt, és önindítóval mentem előre 2-3 métert... Nem voltam egy Schumacher, na


lehet az aksi a gond mert megmertem es csak 11.55 volt van a mero szerint
ratettem a toltot es utanna probaltam inditani de szinten nem indul pedig igy is megmertem igy mar 13.5 volt a feszko...
varni kell meg vele ???
udv


Hagyjad rajta még egy darabig, hideg időben könnyen lemerül az amúgy is gyenge aksi! Aztán próba! Tekert már valamennyit indításkor vagy csak kattog?



igen nagyon picit azthiszem tekert.....
de ezt az aksit cserelni kell majd vagy ha beindul akkor emehetek vele nyugodtan akarhova es legkozelebb indulni fog?!



Tavaly ugyan így jártam mint Te! Feltöltöttem és azóta is pöccre indul a vas! Szóval lehet megúszod egy feltöltéssel ha szerencséd van!


kosi
kb 2 orat toltottem es indul
csak mostmar olyan gond van hogy erosen fustol eddig soha nem fustolt a kipufufogo