nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2011. augusztus 24. szerda, 09:30


Alesi írta: Sziasztok!

Van egy bumszli kipufogó vég az autómon, ami még a kisebbik baj, de mostanság egyre gyakrabban, ha nem nagy gázzal indulok, akkor beleverődik a lökhárítóba. Kérdésem, hogy ez lehet-e a fáradt motortartó bakok miatt (102.000km van az autóban, és még nem volt cserélve), mert szerintem azok amugyis cserések, abból ítélve, hogy talán mintha kicsit sok lenne a rezonanciája az autónak alapjáraton.


Igen lehet , mivel a bakokat 80.000 km enként cserélni kell, bár esetedben a kipufogó felfüggesztését, is átnézném

Nekem most cserélték motor+váltó tartó bakot munkadíjjal egy 50.000 ft volt "eredeti gyári alkatrésszel"

mondjuk azt a 102e km lehet hogy megkérdőjelezném, ha nem első tulajtól vetted.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. augusztus 24. szerda, 09:31

Alesi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Alesi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 7% (26 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2011. augusztus 24. szerda, 09:04


Sziasztok!

Van egy bumszli kipufogó vég az autómon, ami még a kisebbik baj, de mostanság egyre gyakrabban, ha nem nagy gázzal indulok, akkor beleverődik a lökhárítóba. Kérdésem, hogy ez lehet-e a fáradt motortartó bakok miatt (102.000km van az autóban, és még nem volt cserélve), mert szerintem azok amugyis cserések, abból ítélve, hogy talán mintha kicsit sok lenne a rezonanciája az autónak alapjáraton.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 13. szombat, 16:39


330d írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.


Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?

Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.



"csak" a hengerfejtömítés volt a bűnös! Szerencsém volt.
[/quote]

Hálistennek, mondjuk én is arra gondoltam,nem pedig arra hogy esetleg repedve van,azért az durva lenne, ilyen fiatal kocsinál.Bár fennállhatott,ha a volt tulaj a baleset után kevés vízzel ment vele.

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. augusztus 13. szombat, 11:18


anubisz írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.


Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?

Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.

[/quote]

"csak" a hengerfejtömítés volt a bűnös! Szerencsém volt.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 01. hétfő, 01:33


anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.


Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?[/quote]
Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. augusztus 01. hétfő, 01:10


330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.



Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.
[/quote]

Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. augusztus 01. hétfő, 00:19


anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.[/quote]


Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 31. vasárnap, 23:33


330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.



Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?
[/quote]

Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. július 31. vasárnap, 23:19


anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.[/quote]


Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?


330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. július 31. vasárnap, 13:18


hancurozo írta:
hil írta:
330d írta:

Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


INPA: az jó. Amit írtál 1.3.6 és 1.4:ez nagy valószínűséggel a BMW Scanner, óra állításon és hibakód törlésen kívül másra nem jó, mert Hexában adja a hibakódokat, amit ismereteim szerint még senki nem tudott megfejteni



Kiegészítem. Az INPA kábele jó, ráadasul a kínaival is dolgozik a DIS is. Könnyű velük hibát keresni, alkalmas élőadat olvasásra, és programozásra is A SCANNER jó a motorvezérlők letöltésére, és arra, hogy minden vezérlőben meg tudd nézni a futott km-t.


nem szeretném offolni a témát tovább, de erről vélemény? http://cgi.ebay.de/BMW-OPS-DIS...2507wt_905


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. július 31. vasárnap, 08:58


hil írta:
330d írta:

Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


INPA: az jó. Amit írtál 1.3.6 és 1.4:ez nagy valószínűséggel a BMW Scanner, óra állításon és hibakód törlésen kívül másra nem jó, mert Hexában adja a hibakódokat, amit ismereteim szerint még senki nem tudott megfejteni



Kiegészítem. Az INPA kábele jó, ráadasul a kínaival is dolgozik a DIS is. Könnyű velük hibát keresni, alkalmas élőadat olvasásra, és programozásra is A SCANNER jó a motorvezérlők letöltésére, és arra, hogy minden vezérlőben meg tudd nézni a futott km-t.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 22:11


330d írta:

Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


INPA: az jó. Amit írtál 1.3.6 és 1.4:ez nagy valószínűséggel a BMW Scanner, óra állításon és hibakód törlésen kívül másra nem jó, mert Hexában adja a hibakódokat, amit ismereteim szerint még senki nem tudott megfejteni



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 22:04


330d írta:
anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur
[/quote]

Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 21:58


anubisz írta: [


Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.

[/quote]

Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. július 30. szombat, 19:10


330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
330d írta: Üdv Urak!

A problémám a következő; vásároltam egy enyhén sérült 120d-t (177le), a hűtőjét kicseréltem, de amikor feltöltöttem vízzel, a hűtő nem akart átmelegedni, mintha a termosztát nem nyitott volna, és nem menne körbe a víz. Kicseréltem, semmi változás. 1300km-t megtettem vele, ami út alatt volt fűtés, a motor nem melegedett túl, tehát semmi különösebb jelenség nem volt a vízzel kapcsolatban. Viszont az elejétől a következő probléma jelentkezett; amikor bemelegedett a motor, alapjáraton elment az olajnyomás (visszajelző szerint) A másik probléma visszakanyarodva a vízes dolgokra; miután kihűl a motor, elfolyik belőle 1l víz, és a hűtő bal oldalán lévő csövek nagyon feszesek.
Valami ötlet?


van látható nyoma, a víz elfolyásnak? ha nincs, akkor nem folyik az sehova, csak levegős a rendszer. meleg motornál, óvatosan ki kell nyitni a kiegyenlítő tartály tetejét, és alapjáraton járatni a motort, elvileg úgyis fog némi levegő távozni. persze van légtelenítő vagy két helyen biztos. szerintem előbb ezzel próbálkozz.

Ettől félek én is, lehet hengerfejes(: Bár nem látam bubikat a kiegyenlítőben. Víz égéstérbe elvileg nem kerül, nem párás annyira a kipuffgáz. És a víz inkább a nyomás miatt távozik valahol ahol a meleg okozta hőtágulás elmultával utat talál. Bár lehet ez a nyomás abból származik, hogy a vízkörbe beledolgozik valahol):
Hogy tudom kiszűrni a hengerfejet, van vmi porlasztó helyére rakható légveszteségmérő, azzal?


Nem tudom,hogy ennél a típusnál hogy van,de 1 liter vizeket visszaenged,az nagyon sok. Nekem mikor levegős volt a rendszer alapjáraton minden ok volt,20 métert mentem vele,már majdnem pirosba ugrott a mutató. Hozzáteszem,nem volt lekötve a rendszer,csak a hűtőről lett a cső levéve. Úgyhogy nem ment sok víz el,és nem kellett sokat utána tölteni,mégis annyi levegő ami akkor belejutott majdnem felforralta a vizet.Ha anyi levegő lenne benne,és középen áll a mutató,nagyobb teljesítményen biztos kimozdulna,mondjuk egy nagyobb emelkedőn,azonnal elmozdul középről.Rengeteg levegő lenne benne ha 1 liter vizet visszaereszt,az teljesítmény alatt biztos megmutatkozik,főleg nyáron melegbe. Ugye nem hengerfejes? Csak nem? Gondolom azt már megvizsgáltad.



Gondolom a 2-es számú csavar.
http://bmwfans.info/parts/cata...sion_tank/
Vent screw

Köszönöm szépen, hogy megnézted. Ez annyira triviális volt, hogy nem is mondtam, ezt kinyitottam(:
Hengerefejességtől ver a víz, bár van egy új 0km-es 118d motorom, lehet belerakom, és nem agyalok. Ha jól tudom megyegyezik a porlasztók/turbó kivételével.
Olajnyomás leesésre bemelegedve alapjáraton erre még esetleg vmi ötlet? Bár ha motort cserélek, ez is okafogyott(:

Az autóban amúgy 45ezer km van.




Nekem az a gyanús,hogy hűtővíz,és olaj problémád van,nem e az olajba jutó víz okozza.Nem e az miatt megy el a nyomásod. Bár nem értek hozzá,tehát nem akarok hülyeséget mondani.Viszont nekem mikor szétnyílt a légtelenítő tartályom,kérdeztem a BMW szervizbe mikor cserélték,hogy remélem nem lett ettől hengerfejes a kocsi,( bár nem hevült túl,mert egyből leálltam ) és azt a csövet nyomogatta amit te mondasz,hogy nem e kemény,aztán azt mondta biztos nem. Vized meg annyi elfolyna,hiába a takaró lemez,az bizony látszana a betonon,már persze,ha nem nyomás alatt ereszti el valahol menet közben,és le is szárad egyből a motortérben. Meg is mérted az olajnyomást? vagy csak a lámpa világit ki.


Csak a lámpa világít, és nem mértem): Diagnosztikám sincsen sajnos amivel pontosíthatnám a dolgot. Milyet ajánlotok, mert szeretnék venni egy e92-est is, és jó lenne ha hasonló apparátusom lenne mint audikhoz.
Menetközben egy deka víz se fogy a rendszerből, ez bíztató, csak miuután leállítottam, és kihűlt a motor, akkor elengedi el a kocsi alá! És ez sztem valahol vmi hajszálrepedés lesz, ami melegen annyira összeduzzad a hőtágulástól, hogy nem tud kifolyni.



Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. július 30. szombat, 19:14