« előző12következő »
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz pozsonyi2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. április 01. szombat, 16:44


E60 520i néztem ki automata váltósat szerviz papíros.Kérdésem az automata váltoval szokott baj lenni ?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 13:23


hancurozo írta:
YELLOW írta:
don80 írta:
jons írta:
don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.


A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!



ha E39-ben gondolkozol, akkor szerintem manuális váltósat nehéz lesz találni. illetve inkább külföldön kell nézelődni.
az olcsó autóknak, meg nem véletlen annyi az ára. ezért nincs piaca a gépeknek, mert van 1-2-sok xar, ilyen millió körül, aztán a kedves vásárló mindet annyiért akarja megkapni. most akinek kell a pénz, vagy eladja anyniért, vagy kitartja az árat, de akkor lehet sosem adja el. mint ahogy írták ha 1 millióért akarsz BMW-t, akkor abban csalódni fogsz, így bele se vágj.
vagy marad külföld, ha sikerül kifogni egyet.


Azok amik itthon lepukkanva állnak szinte mind külföldről jött. Nem tudom miért hiszi mindenki, hogy a külföldi autó jobb állapotban van.


én úgy értem, hogy kint keresgetni és magánszemélytől. nekem van egy pozitív élményem ezzel kapcsolatban, lehet én vagyok naív, de hiszek benne. anno keresztfater évet meg nem mondom, de 2000 után valahogy, kint vett egy Vectra A-t. nem is értettem milyen felindulásból ment ki, pont ilyen autót venni, mert sosem favorizálta. 95 év végi a legutolsó széria full-os. kb úgy nézett ki, mint amit szalonból hoztak ki. magánszemélytől vette németben. sokáig nem volt meg, de marha sokat kaszált rajta.

amiről Te beszélsz, az kb az a típus, amit kint leharcoltak jancsika kimegy megveszi bagóért valami török kereskedésből, hazahozza és eladja tovább. de ezek zsákszámra hozzák be az ilyen autókat. kint megvesznek 10-20 db-ot roncsáron, itthon meg értékesítik.

pl itthon is volt saját fülemmel hallottam kereskedőtől, új vosvágen autók. kisebb hibái vannak. fényezés nem teljesen ok, vannak rajta sokszor észrevehetetlen hibák. megvesznek a gyártól 50 db-os flottát, kb fél áron, ő meg a listárhoz képest 300-500ezerrel olcsóbban adja az új autót. hatalmas haszna van. ugyanez van a "roncs" autókkal.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 13:13


YELLOW írta:
don80 írta:
jons írta:
don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.


A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!



ha E39-ben gondolkozol, akkor szerintem manuális váltósat nehéz lesz találni. illetve inkább külföldön kell nézelődni.
az olcsó autóknak, meg nem véletlen annyi az ára. ezért nincs piaca a gépeknek, mert van 1-2-sok xar, ilyen millió körül, aztán a kedves vásárló mindet annyiért akarja megkapni. most akinek kell a pénz, vagy eladja anyniért, vagy kitartja az árat, de akkor lehet sosem adja el. mint ahogy írták ha 1 millióért akarsz BMW-t, akkor abban csalódni fogsz, így bele se vágj.
vagy marad külföld, ha sikerül kifogni egyet.


Azok amik itthon lepukkanva állnak szinte mind külföldről jött. Nem tudom miért hiszi mindenki, hogy a külföldi autó jobb állapotban van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 13:03


don80 írta:
jons írta:
don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.


A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!



ha E39-ben gondolkozol, akkor szerintem manuális váltósat nehéz lesz találni. illetve inkább külföldön kell nézelődni.
az olcsó autóknak, meg nem véletlen annyi az ára. ezért nincs piaca a gépeknek, mert van 1-2-sok xar, ilyen millió körül, aztán a kedves vásárló mindet annyiért akarja megkapni. most akinek kell a pénz, vagy eladja anyniért, vagy kitartja az árat, de akkor lehet sosem adja el. mint ahogy írták ha 1 millióért akarsz BMW-t, akkor abban csalódni fogsz, így bele se vágj.
vagy marad külföld, ha sikerül kifogni egyet.

státusz don80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 12:55


jons írta:
don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.


A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.
jol evettétek a kedvem a bmw vásárlástol.akkor marad ez ami van.azért köszi a tanácsokat!!!



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 20. vasárnap, 00:07


Jons irományához még annyit tennék hozzá, hogy én mocsok drágán vettem az E46-ot, az ára az E90 alját súrolta.
Mindezt azért tettem (szerencsére!!!) mert az ezelőtti off autómat a lista aljáról választottam, és 1 millió ráköltés után már jobb lett, de nem igazán jó, ezért 1 év alatt elmúlt a szerelem, majd 2,5 év múltán már rendesen utáltam.
Én soha többet nem csinálok ilyet - pl. ha most kellene lecserélnem az E46-ot, és 4 millából kéne válogatnom, akkor alja E60 vagy E90 helyett jól felszerelt, fiatal 120d-t vennék.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 20. vasárnap, 00:07

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 19. szombat, 22:21


don80 írta:
ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.


A többieknek már elmeséltem. Én tapasztalatból mondom neked, hogy felesleges abban reménykedni, hogy jó lesz a kocsi. Nekem volt egy 525i e34-esem. Fél millióért vettem akkor amikor a többi hasonló autó valahol 800körül volt. Azt hittem megváltom a világot és majd rendbehozom és én is mutogathatom a powerfanaticson, hogy én mekkora király vagyok, nem csak a sok kis suttyó az e30-aikat. Nos a 1,5 év alatt míg nálam volt ráment még vagy 500-600k és sosem lett jó. Amikor a motor rendben (jeladó, gyújtásrendszer) és már volt esély, hogy nem hagy ott a pusztában, mint kétszer tette és akkor lengőkar, aztán fék, aztán a beltér, tetőkárpit lógás, aztán jött a rozsda a karosszérián, ami csak nem akart elmúlni. Aztán ajtó csere jobb, majd bal. Aztán kipufogó. Aztán a motor alapjárati rendszere nem stimmelt, aminek soha nem is lett megoldása. El kezdett búgni a difi stb. Spórolni akartam, de eleve kudarcra volt itélve az egész. Elment egy valag pénz a semmire. 1millió egy 1989-es autóra... 1 millió. Amennyiért most te autót akarsz venni.
Mielőtt az e46-ot vettem megnéztem dunántúlon szinte az összes e39-et, mert ez volt az álom. Erről is lehetne egy regényt írni, de csak annyit mondok, hogy 2 évvel ezelőtt az 1,5 millió alatti 5-ösök katasztrofális állapotban voltak. És ahogy nézem a hirdetéseket most sem jobb.
Én, mi, csak jót akarunk neked. Megveheted a kocsit 1 millióért, de utána lehet keserű lesz az "élmény", amit az az autó nyújt majd. És egy életre megutálod a bmw-t. Ahogy én is majdnem.


státusz don80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. május 19. szombat, 20:49


Coyote írta:
jons írta:
don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.


1 millióért ne vegyél se e39-et se e46-ot. Vagy csak úgy, hogy legalább még a fele ott van zsebben.



Az 1 milliós BMW-knek az a típusbetegsége, hogy vagy végelgyengülésig használod karbantartás nélkül (mint a gennyláda cigók) vagy rátolsz még egy félmillát, mire rendbevágod.

Ez tulajdonképpen típusfüggetlen, az 1 millióért árult BMW mind megkapta már a magáét. Nem kell rögtön motorhibákra gondolni, de pl. egy teljes futómű-felújítás simán benne van a pakliban.

ezek szerint nem foghatok ki 1milláért türhetö 528-ast.5éve már hogy eladtam az e36 320-am olyan állapoban volt hogy esély se volt az alkura.ha apránként rákölt az ember fél millát még bele is férhet.manuál váltoval nagy motorral el nem tudom képzelni mi lehet vele a baj.erre a v6-ra is azt mondja a szerelöm hogy örök élet meg 1nap.igaz nem vagyok troger igy mnidig idöben van szervizbe.most kicsit elvettétek a kedvem.nem gondoltam hogy ennyire rossz véleményeitek lesznek.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 19. szombat, 19:58


Coyote írta:
vagy rátolsz még egy félmillát, mire rendbevágod.


És akkor sem lesz jó... sajnos.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 19. szombat, 19:48


jons írta:
don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.


1 millióért ne vegyél se e39-et se e46-ot. Vagy csak úgy, hogy legalább még a fele ott van zsebben.



Az 1 milliós BMW-knek az a típusbetegsége, hogy vagy végelgyengülésig használod karbantartás nélkül (mint a gennyláda cigók) vagy rátolsz még egy félmillát, mire rendbevágod.

Ez tulajdonképpen típusfüggetlen, az 1 millióért árult BMW mind megkapta már a magáét. Nem kell rögtön motorhibákra gondolni, de pl. egy teljes futómű-felújítás simán benne van a pakliban.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 19. szombat, 19:49

státusz don80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. május 19. szombat, 19:48


jons írta:
don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.


1 millióért ne vegyél se e39-et se e46-ot. Vagy csak úgy, hogy legalább még a fele ott van zsebben.

ezt kicsit kifejtenéd miért is ne?milyen gondok lehetnek vele?



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 19. szombat, 17:56


don80 írta: sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.


1 millióért ne vegyél se e39-et se e46-ot. Vagy csak úgy, hogy legalább még a fele ott van zsebben.



státusz don80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. május 19. szombat, 16:01


sziasztok!!még új vagyok itt.lenne pár kérdésem talán tudtok segiteni.jelenleg egy ford mondeo v6-om van de leakarom cserélni bmw-re.kizárolag az 528 érdekel.az ár max 1millio lenne.mit érdemes erröl a tipusrol tudnom?mire lehet számitani?azt hozzátéve hogy a mondeoval semmi bajom sincs.költenem se kellett még komoly összeget rá.és a bmw-re se szeretnék 100ezreket elszorni.lehet 96-97 évjáratbol jót kifogni?vagy tegyek le erröl a projektröl.van e tipusbetegsége vagy mit kell nagyon megnézni rajta?cseréljek vagy se?a válaszokat elöre is köszönöm.

LaciE36
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz LaciE36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. augusztus 29. szombat, 18:45


Hali!Hát sajna nem értem volna oda idõben,szükség volt rám itthon!Tudod Szegedi vagyok,és nem 5 perc az út!Pedig kivi lettem volna rá!

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2009. augusztus 29. szombat, 18:18


LaciE36 írta: Sziasztok!Köszi szépen srácok!Asszem igazatok van,túlságosan beindultam mert csupán egy másik klímás autó!De azért most délután megnézem a 320i-t kivi vagyok olyan e mint amilyennek mondják!Este beszámolok a fejleményekrõl!


Na mi volt?Csendben vagy!Ekkora csalódás ért?

« előző12következő »