Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 15:35


Barna94 írta:
Zolee írta:
Barna94 írta: hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?

Egy gyenge-közepes akksi ezekben a mínuszokban simán le tud merülni 1 hét alatt, főleg ha kint állsz vele a mínuszokban...
Ha van lehetőséged, köss sorban egy Amper mérőt, zárd be az autót, várj 15-20 percet - ennyi idő kell h minden nyugalmi állapotba kerüljön - 100-200 mA teljesen normális, annyit simán megehetnek a fogyasztóid (riasztó, fejegység, stb) alaphelyzetben is.




es ha 100-200 mA fenneb megy akkor az aksi gondja lehet ?

NEM, akkor az autó elektromos fogyasztóinál kell a hibát keresni
mennyi idős az akksi, van az autóban komolyabb HIFI, GSM pager v egyéb olyan fogyasztó aminek saját akksija van? ha igen, akkor simán lehet h a kis kapacitású akksi zárlatos


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 15:32


Barna94 írta:
Zolee írta:
Barna94 írta: hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?

Egy gyenge-közepes akksi ezekben a mínuszokban simán le tud merülni 1 hét alatt, főleg ha kint állsz vele a mínuszokban...
Ha van lehetőséged, köss sorban egy Amper mérőt, zárd be az autót, várj 15-20 percet - ennyi idő kell h minden nyugalmi állapotba kerüljön - 100-200 mA teljesen normális, annyit simán megehetnek a fogyasztóid (riasztó, fejegység, stb) alaphelyzetben is.




es ha 100-200 mA fenneb megy akkor az aksi gondja lehet ?


akkor van az autóban egy energia vámpír

egy rejtett fogyasztó, ami zabálja a tápot. ha nosmális a nyugalmi áramfelvétel, akkor viszont szar az akksi.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Barna94

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 15:22


Zolee írta:
Barna94 írta: hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?

Egy gyenge-közepes akksi ezekben a mínuszokban simán le tud merülni 1 hét alatt, főleg ha kint állsz vele a mínuszokban...
Ha van lehetőséged, köss sorban egy Amper mérőt, zárd be az autót, várj 15-20 percet - ennyi idő kell h minden nyugalmi állapotba kerüljön - 100-200 mA teljesen normális, annyit simán megehetnek a fogyasztóid (riasztó, fejegység, stb) alaphelyzetben is.




es ha 100-200 mA fenneb megy akkor az aksi gondja lehet ?


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 15:08


Barna94 írta: hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?


Vagy zárlat, vagy döglődik az akkumulátor nekem 3 hét használatlanság után is pöcre indult.



Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 15:04


Barna94 írta: hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?

Egy gyenge-közepes akksi ezekben a mínuszokban simán le tud merülni 1 hét alatt, főleg ha kint állsz vele a mínuszokban...
Ha van lehetőséged, köss sorban egy Amper mérőt, zárd be az autót, várj 15-20 percet - ennyi idő kell h minden nyugalmi állapotba kerüljön - 100-200 mA teljesen normális, annyit simán megehetnek a fogyasztóid (riasztó, fejegység, stb) alaphelyzetben is.

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. március 28. csütörtök, 13:32


Barna94 írta: hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 28. csütörtök, 14:50

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Barna94

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. március 27. szerda, 22:17


hali....
az autot par honapja vettem
de par hete csinalja azt a figurat h ha egy hetig nem inditom meg ....valami leszivja az aramot....
mi lehet nem tudnatok erre valaszt adni?


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 19:40


Geejay írta: Sziasztok,
friss BMW-s vagyok eddig HONDA-ztunk, úgyhogy bocsássátok meg ha hülyeséget kérdezek de nem akarok elbaszarintatni semmit az autón. A gépsas E87 118d, vásárlás előtt átnézettük diagnosztikával szervizben és mondták, hogy az akksi gyengélkedik, következő télen már nem lenne egészséges. Van az akksin ellenőrző lyuk (nemtudom mi a hivatalos neve) és ebben nem látok semmilyen színt (tehát tény hogy nem zöld, ami az ok lenne, viszont nem is sárga ami a cserét jelenti, tehát elvileg fekete ) így akkor ez most cserés vagy csak tölteni kéne?
ha cserés azt gondolom érdemes szervízben csinálni hogy a computer is lássa, netán újraprogramozzák az akksicsere után.

az autó egyébként beindul, működik pöccröff hibátlan minden, KIVÉVE hogy a business cd elfelejtette az AUX-ot (ennek utánaolvasva úgylátom sajnos ez gyakori ennél a típusnál, töb helyen írták hogy újra kell kódolni a rádiót emiatt... fogalmam sincs mit jelent és mibe fáj)

Szia,
Ha fekete, akkor még nem cserés az akksid, csak tölteni kell.



autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz Geejay

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 18:51


Sziasztok,
friss BMW-s vagyok eddig HONDA-ztunk, úgyhogy bocsássátok meg ha hülyeséget kérdezek de nem akarok elbaszarintatni semmit az autón. A gépsas E87 118d, vásárlás előtt átnézettük diagnosztikával szervizben és mondták, hogy az akksi gyengélkedik, következő télen már nem lenne egészséges. Van az akksin ellenőrző lyuk (nemtudom mi a hivatalos neve) és ebben nem látok semmilyen színt (tehát tény hogy nem zöld, ami az ok lenne, viszont nem is sárga ami a cserét jelenti, tehát elvileg fekete ) így akkor ez most cserés vagy csak tölteni kéne?
ha cserés azt gondolom érdemes szervízben csinálni hogy a computer is lássa, netán újraprogramozzák az akksicsere után.

az autó egyébként beindul, működik pöccröff hibátlan minden, KIVÉVE hogy a business cd elfelejtette az AUX-ot (ennek utánaolvasva úgylátom sajnos ez gyakori ennél a típusnál, töb helyen írták hogy újra kell kódolni a rádiót emiatt... fogalmam sincs mit jelent és mibe fáj)


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. január 13. vasárnap, 21:39


Puli írta: Az akksi töltéshez ki kell venni az akksit,mert olvastam már pro és kontrát is?! :


Nem kell kivenni. a motortérben a bikapontról simán töltheted.

Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2013. január 13. vasárnap, 21:25


Az akksi töltéshez ki kell venni az akksit,mert olvastam már pro és kontrát is?! :

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 09. szerda, 19:12


bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
a hamisat csak úgy írtam, én nem állítom azt, de furcsa, hogy nem hozza a mésikat se amerikai, se EU piacra sem. bmwfuns szerint sem létezik a tétel....
eleve furcsa, hogy a BMW logo sincs rajta, itt az oldalon is volt vele gond, hogy nem lehetett hasznélni. a tiéden ott van ezen csak oda van írva. lehet az exide-nek megmaradt pár akksi, de már nem szerződött a bmw vele, aztán.... vagy nem tom



Itt a cikkszámváltás

Ja és yellow! Nem exide, hanem Varta







akkor mér exide van rajta? én csak leolvastam. a varta nem biztos, hogy jobb választás. már az sem a régi

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. január 09. szerda, 13:47


YELLOW írta:
a hamisat csak úgy írtam, én nem állítom azt, de furcsa, hogy nem hozza a mésikat se amerikai, se EU piacra sem. bmwfuns szerint sem létezik a tétel....
eleve furcsa, hogy a BMW logo sincs rajta, itt az oldalon is volt vele gond, hogy nem lehetett hasznélni. a tiéden ott van ezen csak oda van írva. lehet az exide-nek megmaradt pár akksi, de már nem szerződött a bmw vele, aztán.... vagy nem tom



Itt a cikkszámváltás

Ja és yellow! Nem exide, hanem Varta







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 09. szerda, 13:47

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. január 09. szerda, 00:35


YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Nono írta: Az autóm akksija üzemelt 9 évet. Úgy gondolom, hogy megéri egy gyárival pótolni.
M_attilától rendeltem egy 80Ah-sat, másnap már át is vehettem nála személyesen.
Nem AGM-es, 640A indítóáram, feltételezhetően Exide gyártmány, made in Italy (46/2012).
Remélem nem okoz csalódást, az elődje magasra tette a mércét.
Egy igénytelen képet még lőttem róla, mielőtt beszereltem.




Ezt nem értem még a színe is más és nincs rajta "exide"felirat sem,pedig egy helyről való és ugyanúgy 80ah-s!


a cikkszáma is más... érdekes... valamelyik biztos hamis nem morog meg ugat?


Tényleg más a cikkszáma is!:lole,ez is 80 ah-s,640 indítóáram....akkor mi a különbség?


annyiban megnyugtatlak, hogy Zoli a Te cikkszámod hozza a realoem, viszont a másikét nem


Meg sem fordult a fejemben ,hogy az enyém vagy Nanoé hamis ,mert nekem a legnagyobb és hiteles garancia az az,hogy Attilától való!Egyébként Köszi Yellow!
De,akkor sem értem.......


a hamisat csak úgy írtam, én nem állítom azt, de furcsa, hogy nem hozza a mésikat se amerikai, se EU piacra sem. bmwfuns szerint sem létezik a tétel....
eleve furcsa, hogy a BMW logo sincs rajta, itt az oldalon is volt vele gond, hogy nem lehetett hasznélni. a tiéden ott van ezen csak oda van írva. lehet az exide-nek megmaradt pár akksi, de már nem szerződött a bmw vele, aztán.... vagy nem tom


Volt cikkszámváltozás
Áremeléssel együtt

realoem és bmw fans kb 2010 ig ismerikk a cikkszámokat, ott ezt a módosítást ne keressétek

Yellow ezt a hamisozást fejezd már be légyszíves!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 09. szerda, 00:37

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. január 08. kedd, 22:20


sevcsenko írta: sziasztok,
tudna valaki 318d-be (EfficientDynamics, start-stop automatika) 2007.10., 12V 90Ah 800A van benne jelenleg) akkumulátort javasolni?

előre is köszi
sev


azzal jársz a legjobban, ha ugyanilyet veszel bele