YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2024. október 16. szerda, 18:15


imreandris írta: Sziasztok!

Akkumulátor cserét kell csinálnom. Az lenne a kérdésem, hogy az ùj akksit szoftveresen regisztrálni kell az autòban, vagy ha kiveszem a régit és beteszem az ùjat, az elég? Az autò egy 2005-ös, e90 320i. N46B20B motorkòdù.

Köszönettel, Imre András!


Annál már kell, úgy tudom. Még ha ugyanolyat teszel is be, akkor is tudnia kell, hogy új akksi került bele. Vagy csak a Stop/Start-os autóknál?
Jézus, teljesen nem vagyok már képben. De nekem úgy rémlik kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz imreandris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2024. október 16. szerda, 09:15


Sziasztok!

Akkumulátor cserét kell csinálnom. Az lenne a kérdésem, hogy az ùj akksit szoftveresen regisztrálni kell az autòban, vagy ha kiveszem a régit és beteszem az ùjat, az elég? Az autò egy 2005-ös, e90 320i. N46B20B motorkòdù.

Köszönettel, Imre András!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2024. január 05. péntek, 07:01


Lefter írta: Sziasztok!
Lentebb akkumulátor lemerüléssel kapcsolatban írtam.
Elvittem villamosságihoz az autót, az elektromos fűtés rásegítőm a ludas, ezt lekötve levitte az értéket 100 mAh még úgymond ez is több valamivel a megengedetnél, de más egyszerűen nem talál ami még fogyasztana..
Kérdésem az lenne hogy a fűtés rásegítőm nélkül gondtalanul használhatom
az autót, csak nehezebben fog bemelegedni a vizem?!
Nézegettem bontottba találtam leginkább, gyárinak pedig jó borsos ára van ahogy néztem.
Esetleg tudtok valami jó helyet, ahol működőre bukkanhatok?
Utólagos angel eye teljesen kiszerelve, ez sem fogyaszthat már plusszban..
Válaszokat Köszönöm!
Én vennék egy új modult,ha lehúzod a csatiját az csak ideiglenes megoldás.Ez olyan,mint az egr ledugózás(fillérb...ás). Nem bántás akar lenni,de ha ilyen vagy nem való neked sem BMW. Télen jó pedig ez a cucc,nem véletlenül találták ki a mérnökök.Remélem nem sértésnek veszed.Én tuti megjavíttatnám.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. december 04. hétfő, 22:48


Lefter írta: Sziasztok!

Lentebb akkumulátor lemerüléssel kapcsolatban írtam.
Elvittem villamosságihoz az autót, az elektromos fűtés rásegítőm a ludas, ezt lekötve levitte az értéket 100 mAh még úgymond ez is több valamivel a megengedetnél, de más egyszerűen nem talál ami még fogyasztana..
Kérdésem az lenne hogy a fűtés rásegítőm nélkül gondtalanul használhatom
az autót, csak nehezebben fog bemelegedni a vizem?!
Nézegettem bontottba találtam leginkább, gyárinak pedig jó borsos ára van ahogy néztem.
Esetleg tudtok valami jó helyet, ahol működőre bukkanhatok?
Utólagos angel eye teljesen kiszerelve, ez sem fogyaszthat már plusszban..
Válaszokat Köszönöm!


Lehet használni. Igen, picit lassabban melegszik majd.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lefter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2023. december 04. hétfő, 11:21


Sziasztok!

Lentebb akkumulátor lemerüléssel kapcsolatban írtam.
Elvittem villamosságihoz az autót, az elektromos fűtés rásegítőm a ludas, ezt lekötve levitte az értéket 100 mAh még úgymond ez is több valamivel a megengedetnél, de más egyszerűen nem talál ami még fogyasztana..
Kérdésem az lenne hogy a fűtés rásegítőm nélkül gondtalanul használhatom
az autót, csak nehezebben fog bemelegedni a vizem?!
Nézegettem bontottba találtam leginkább, gyárinak pedig jó borsos ára van ahogy néztem.
Esetleg tudtok valami jó helyet, ahol működőre bukkanhatok?
Utólagos angel eye teljesen kiszerelve, ez sem fogyaszthat már plusszban..
Válaszokat Köszönöm!


katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2023. november 15. szerda, 19:12


Lefter írta:
YELLOW írta:
Lefter írta: Szisztok!

Akkumulátor problémákkal küzdöttem mostanában, 2 nap állás után valami leszívta annyira hogy már nem volt képes be indítani az autót.
Ha az autót bezártam (riasztva) volt mikor magától beindult, riasztott, ezért a gombok lenyomásával voltak bezárva az ajtók..
Ha több napra raktam le az autót, saru le.
Egyik nap várakoztam ültem az autóban, és azt vettem észre a gyári CD-s fejegységem CD olvasója elkezd egy pillanatra olvasni, illetve egy huzamban a belső világítást is bekapcsolta pár másodpercre, ezáltal beindult a riasztó is.
Sorba kötöttem az akksit nyugalmi áram mérésére, 1 amper felett zabált mikor elindult a CD olvasó.. Kicseréltem a fejegységem egy Pioneer-re.
Azóta a riasztóm tökéletes nem riaszt be egyszer sem az autó, illetve az előző akksimat cella zárlatosra vágta, így új van benne 85 aH.
Új mérés alapján 0.32A közötti fogyasztása van az autónak.
Kérdésem az lenne mennyi kb. az ideális nyugalmi áram felvétel riasztóval bezárt autónál?! E46 320D 2005.
Köszönöm!


extráktól is függ, de a 320mA még mindig sok. 100mA-től nem szabadna több legyen, sőt inkább 50mA lenne az ideális. de ezt úgy érdemes mérni, hogy lezárás után 20 perccel, amikor minden egység sleep mode-ba ment. ha utána is magas, akkor vedd ki a csomagtérvilágítás izzóját, mert lehet ott lesz a probléma és égve marad. bár, 15-20 perc után azt is lekapcsolja mindenféleképpen.




sima felszereltség, semmi extra nincs az autóban, utólagos angel eyes bekötésem van ezt fogom még megnézni.
a csomagtér világítás mérés előtt nem működött, azt ezután orvosoltam a szokásos helyen el volt szakadva egy vezetékem, biztosítékok ki húzogatásánál sem ment lentebb a fogyasztó.



Javaslatom:

1. Utólagos éndzsöl áj a betáplálásnál +12V-ról leköt.

2. Minden a csomagtartóba futó csoportkábelről üzemelő fogyasztó leköt (biztosíték kivesz, izzó kiteker, ...).

Próba.

Ha így OK, akkor egyenként vissza.
Sok idővel, de 0 forintból meg lesz a hunyó.

Kézrátétellel nekem a csomi kábel gyanús, törött és ezért nem hagyja elaludni az autót, ill. ha el is alszik, rendszeresen felébreszti.

Lehet a CD is ezért produkálta, amit írtál (hiszen mikor áramot kap, megnézi, van-e benne lemez).


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lefter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2023. november 06. hétfő, 08:32


YELLOW írta:
Lefter írta: Szisztok!

Akkumulátor problémákkal küzdöttem mostanában, 2 nap állás után valami leszívta annyira hogy már nem volt képes be indítani az autót.
Ha az autót bezártam (riasztva) volt mikor magától beindult, riasztott, ezért a gombok lenyomásával voltak bezárva az ajtók..
Ha több napra raktam le az autót, saru le.
Egyik nap várakoztam ültem az autóban, és azt vettem észre a gyári CD-s fejegységem CD olvasója elkezd egy pillanatra olvasni, illetve egy huzamban a belső világítást is bekapcsolta pár másodpercre, ezáltal beindult a riasztó is.
Sorba kötöttem az akksit nyugalmi áram mérésére, 1 amper felett zabált mikor elindult a CD olvasó.. Kicseréltem a fejegységem egy Pioneer-re.
Azóta a riasztóm tökéletes nem riaszt be egyszer sem az autó, illetve az előző akksimat cella zárlatosra vágta, így új van benne 85 aH.
Új mérés alapján 0.32A közötti fogyasztása van az autónak.
Kérdésem az lenne mennyi kb. az ideális nyugalmi áram felvétel riasztóval bezárt autónál?! E46 320D 2005.
Köszönöm!


extráktól is függ, de a 320mA még mindig sok. 100mA-től nem szabadna több legyen, sőt inkább 50mA lenne az ideális. de ezt úgy érdemes mérni, hogy lezárás után 20 perccel, amikor minden egység sleep mode-ba ment. ha utána is magas, akkor vedd ki a csomagtérvilágítás izzóját, mert lehet ott lesz a probléma és égve marad. bár, 15-20 perc után azt is lekapcsolja mindenféleképpen.




sima felszereltség, semmi extra nincs az autóban, utólagos angel eyes bekötésem van ezt fogom még megnézni.
a csomagtér világítás mérés előtt nem működött, azt ezután orvosoltam a szokásos helyen el volt szakadva egy vezetékem, biztosítékok ki húzogatásánál sem ment lentebb a fogyasztó.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2023. november 05. vasárnap, 22:48


Lefter írta: Szisztok!

Akkumulátor problémákkal küzdöttem mostanában, 2 nap állás után valami leszívta annyira hogy már nem volt képes be indítani az autót.
Ha az autót bezártam (riasztva) volt mikor magától beindult, riasztott, ezért a gombok lenyomásával voltak bezárva az ajtók..
Ha több napra raktam le az autót, saru le.
Egyik nap várakoztam ültem az autóban, és azt vettem észre a gyári CD-s fejegységem CD olvasója elkezd egy pillanatra olvasni, illetve egy huzamban a belső világítást is bekapcsolta pár másodpercre, ezáltal beindult a riasztó is.
Sorba kötöttem az akksit nyugalmi áram mérésére, 1 amper felett zabált mikor elindult a CD olvasó.. Kicseréltem a fejegységem egy Pioneer-re.
Azóta a riasztóm tökéletes nem riaszt be egyszer sem az autó, illetve az előző akksimat cella zárlatosra vágta, így új van benne 85 aH.
Új mérés alapján 0.32A közötti fogyasztása van az autónak.
Kérdésem az lenne mennyi kb. az ideális nyugalmi áram felvétel riasztóval bezárt autónál?! E46 320D 2005.
Köszönöm!


extráktól is függ, de a 320mA még mindig sok. 100mA-től nem szabadna több legyen, sőt inkább 50mA lenne az ideális. de ezt úgy érdemes mérni, hogy lezárás után 20 perccel, amikor minden egység sleep mode-ba ment. ha utána is magas, akkor vedd ki a csomagtérvilágítás izzóját, mert lehet ott lesz a probléma és égve marad. bár, 15-20 perc után azt is lekapcsolja mindenféleképpen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Lefter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2023. november 05. vasárnap, 18:51


Szisztok!

Akkumulátor problémákkal küzdöttem mostanában, 2 nap állás után valami leszívta annyira hogy már nem volt képes be indítani az autót.
Ha az autót bezártam (riasztva) volt mikor magától beindult, riasztott, ezért a gombok lenyomásával voltak bezárva az ajtók..
Ha több napra raktam le az autót, saru le.
Egyik nap várakoztam ültem az autóban, és azt vettem észre a gyári CD-s fejegységem CD olvasója elkezd egy pillanatra olvasni, illetve egy huzamban a belső világítást is bekapcsolta pár másodpercre, ezáltal beindult a riasztó is.
Sorba kötöttem az akksit nyugalmi áram mérésére, 1 amper felett zabált mikor elindult a CD olvasó.. Kicseréltem a fejegységem egy Pioneer-re.
Azóta a riasztóm tökéletes nem riaszt be egyszer sem az autó, illetve az előző akksimat cella zárlatosra vágta, így új van benne 85 aH.
Új mérés alapján 0.32A közötti fogyasztása van az autónak.
Kérdésem az lenne mennyi kb. az ideális nyugalmi áram felvétel riasztóval bezárt autónál?! E46 320D 2005.
Köszönöm!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2023. november 05. vasárnap, 19:12

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2021. december 27. hétfő, 16:49


kisskarex írta:
katonaza írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.


Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?


Az akksi visszavitel előtt, vagy után tetted vissza a szofitákat?




Vissza vittem az akksit aztán vettem izzókat és kicseréltem.
Az akksit még nem kaptam vissza de ezzel a kölcsön akksival jónak tűnik igaz most
naponta használom.


katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2021. december 16. csütörtök, 20:38


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.


Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?


Az akksi visszavitel előtt, vagy után tetted vissza a szofitákat?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2021. december 15. szerda, 21:47


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.


Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?


hát a LED-es izzó simán bekavarhat. sokaknak haloványan szokott világítani ilyen esetben.
én nagyon sokszor leírtam már, sok helyen, hogy ami nincs LED-esre tervezve, ott felejtsük már el! értem én, hogy divatos, de attól a 20 éves autó ugyanúgy 20 éves marad. még akkor is, ha csak rendszámtábla, vagy belsőtér világításról beszélünk.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2021. december 15. szerda, 21:32


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.


Sziasztok.
Az akksit vissza vittem egyenlőre felülvizsgálaton van majd visszakapom.
Viszont megmérettem a kocsit és valami 8W-ot fogyaszt ha nincs bekapcsolva semmi.
Riasztó nem volt bekapcsolva beltér lámpa nem ég viszont vmi szivjka az akksit.
Létezik hogy a beltérbe és a rendszámhoz rakott ledes égőket érzékeli rosszul az elektronika?Mióta tettem bele sima szofita izzókat,egy éjszaka alatt csak 0.08 volttal lett kevesebb a töltöttsége tehát nagyon minimálisra esett vissza.
Létezik hogy bezavar a ledes izzó?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2021. december 10. péntek, 18:00


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?


ki tudja mióta állt a bárdiban... ott nem fogják töltögetni. gyártás után ha fél évet áll, sokat ront a helyzeten. akku forgalmazó kisebb cégek töltik folyamatosan.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2021. december 10. péntek, 16:19


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Kis segitségre lenne szükségem.
Nincs még egy éves az akksim és valami miatt nem indit csak kattog.Igaz ami igaz csúnya esős időben jöttem haza,beálltam a garázsba ez kb másfél hete történt.
Tegnap mentem hogy beinditom de csak kattogott.Nosza gondoltam elő a töltőt és kicsit töltöttem kb 6-8 órát.
Próbálok inditani de csak kattog ismét.Tudom nem elég neki a 6-8 óra de valamit kellett volna csinálnia szerintem a kattogáson kivül.
Lehet valami más baja is esetleg?
Az akksi egyébként 64ah 640A és eddig semmi gondom nem volt vele.
Szerintetek megoldja egy alapos töltés vagy valami más a kinja?
Előre is köszönöm aki segit!


hát ez csak úgy derül ki, ah kipróbálod a töltést. akár totál kuka is lehetett az akksi. előfordul.
esetleg az önindítót érdemes egy kalapáccsal és egy fadarabbal megkocogtatni.
ha az akksi gyenge, akkor a lámpák is villognak indítózás közben.


YELLOW köszönöm az instrukciót!
Létezhet hogy a tiz hónapos akksim kuka,elmondom miből gondolom.
Huzamosabb töltés után próbáltam ki,kocogtattam az öninditót is de eddig semmi.
Az nekem a gyanús,hogy nem villogtatja a lámpákat és a beltér világitás is 2 mp elteltével elalszik valamint a motoros ablakot is alig húzza fel.
Betettem a régi akksimat azzal simán húzta az ablakot és villogtatja a lámpákat igaz nem indult be mert egy éve állt de a többit hozta.
Nem is egy ócska akksit vettem.Igaz hideg helyen van és alig járok a kocsival de egy jó akksi nem merülhet le egy hét alatt szerintem.
Terhelő villám sajnos nincs de a garancia jegyem meg van.
Szerinted?
Előre is köszönöm!


hát akkor az nagyon kuka akksi. de ha nincs 1 éves, akkor garanciás még nem? mondjuk nem írtad milyen márka. de simán tönkre mehet. akár elég egy teljes lemerítés is.
a villogtatás akkor van, amikor bizonyos szint alatt van az akksi. simán be tudná indítani 1x legalább, de nem akarja a rendszer, hogy kisüljön teljesen
egy multiméterrel lehet nézni. feltöltöd, vársz vele pár órát. megéred a feszkót. lehet jó lesz, látszólag, de próbálsz indítani valaki meg figyelje, mennyire esik le a feszültség.
illetve a másik akksinál, ami jobb azt feltölteni, és multiméterrel szintén nézni, hogy járó motornál mennyit mérni. 14V felett kellene lenni. ha nem, akkor a generátorod se jó. ezért megy tönkre az akksi.
az állás egyik akksinak sem tesz jót, mindegy mennyi idős. nagyáruházak akksiai ezért neccesek, mert sokat állhatnak. egy akku nagy/kisker, főként a kisker töltögeti őket. ez nem gond, sőt.


A Bárdi ban lett vásárolva februárban Exide prémium akkumulátor.
A töltésem rendben van 14,2-14,4 Volt körül tölt alapjáraton.
Kölcsön kapott akkumulátorral pöccre indult.
Ezek szerint a prémium akksi egy hét állás után tiz hónaposan kuka lenne?