anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 20:16


Lipo írta: Sziasztok!

Eljött az idő, (és elég sűrgős a dolog) hogy én is lecseréljem a mostanság gyengélkedő aksimat. A segítségeteket szeretném kiérni abban, hogy mi is lenne a megfelelő választás. Nos szerintetek milyen márka ill. típus a legmegbízhatóbb? (nincs semmi plusz teljesítményt igénylő cucc a kocsiban se komoly hifi se tőltök se semmi...) Nektek milyen aksik váltak be? Én ezeket néztem ki: Banner Starting, Power Bull, Exide Classic... 25K-30K árkategóriában keresgéltem.

Előre is köszi a segítséget!


Ebből a listából bármit veszel simán kibír pár évet,tök mindegy. garancia is lesz rajta,úgyhogy felesleges nagyon válogatnod. Úgy is mindenki más márkára esküszik,mint a gumiba. Nekem Exide van azzal se nyúlsz mellé,persze biztos lesz most is valaki aki esküszik a tutira.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Lipo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2011. november 21. hétfő, 20:11


Sziasztok!

Eljött az idő, (és elég sűrgős a dolog) hogy én is lecseréljem a mostanság gyengélkedő aksimat. A segítségeteket szeretném kiérni abban, hogy mi is lenne a megfelelő választás. Nos szerintetek milyen márka ill. típus a legmegbízhatóbb? (nincs semmi plusz teljesítményt igénylő cucc a kocsiban se komoly hifi se tőltők se semmi...) Nektek milyen aksik váltak be? Én ezeket néztem ki: Banner Starting, Power Bull, Exide Classic... 25K-30K árkategóriában keresgéltem.

Előre is köszi a segítséget!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 21. hétfő, 21:17

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 21:03


jons írta:
anubisz írta:
Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!
Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?
Megérezted mi? annyira kötekedtél


Mire célzol?


Hogy mondtad a srácnak,hogy indul a kocsi,aztán neked is gajra ment az aksi,lehet rád hozta a rontást csak pont most ment a tied is tönkre, szerintem jön a hideg és a gyenge aksikat már meg is öli.Tied se volt már mai darab.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 20:50


anubisz írta:
Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!
Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?
Megérezted mi? annyira kötekedtél


Mire célzol?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 20:36


jons írta:
YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
hát nekem 2 éves az akksim, és biza az utóbbi hétben 3 napos állás után indításkor már nem olyan mint nyáron. sajna nem emlékszem a korábbi 6-7 éves akksim hogy csinált ilyenkor. lehet nekem is töltőzni kell majd.


Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!

Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?


nem úgy indít. akkor pöcre. most az utóbbi 1 héten, kicsit olyan mintha megakadna, kb mintha egy fél fordulattal többet forgatna rajta mire beindul. valahogy így értem.


Na szopattyúra futottam én is. Az aksim megadta magát. Vette a töltést, volt benne fesz is. Aztán nem indult. Be lett bikázva, mondom biztos csak lemerült az 1 hetes állásban ebben a nagy hidegben. Aztán a parkolóban már nem indult többet úgy hogy 10 perccel azelőtt állítottam le. Be lett bikázva megint, vette a töltést, fesz oké volt üresen is... de később megint nem indult. Vettem egy szürke Vartát. 17,5k volt 2év garival. Eddig minden oké. A régi (banner) 2005. 27. heti volt, eddig bírta.





Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!

Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?
Megérezted mi? annyira kötekedtél

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 18. péntek, 20:29


YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta:
hát nekem 2 éves az akksim, és biza az utóbbi hétben 3 napos állás után indításkor már nem olyan mint nyáron. sajna nem emlékszem a korábbi 6-7 éves akksim hogy csinált ilyenkor. lehet nekem is töltőzni kell majd.


Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!

Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?


nem úgy indít. akkor pöcre. most az utóbbi 1 héten, kicsit olyan mintha megakadna, kb mintha egy fél fordulattal többet forgatna rajta mire beindul. valahogy így értem.


Na szopattyúra futottam én is. Az aksim megadta magát. Vette a töltést, volt benne fesz is. Aztán nem indult. Be lett bikázva, mondom biztos csak lemerült az 1 hetes állásban ebben a nagy hidegben. Aztán a parkolóban már nem indult többet úgy hogy 10 perccel azelőtt állítottam le. Be lett bikázva megint, vette a töltést, fesz oké volt üresen is... de később megint nem indult. Vettem egy szürke Vartát. 17,5k volt 2év garival. Eddig minden oké. A régi (banner) 2005. 27. heti volt, eddig bírta.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 18. péntek, 20:34

satis
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz satis

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 07:55


Sziasztok!

Az ólom akkukat a kapcitásuk 1/10-vel kell max. tölteni.
pl.: 55Ah akkut - max. 5.5A-el. 74Ah akkut - max. 7.4A-el.
Kevesebbel lehet, csak úgy tovább tart a töltési idő (ha 1/10-vel töltöd max. 10 óra a töltési idő), többel nem ajánlott.


szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 15. kedd, 07:39


calibra írta:
szeda írta:
calibra írta:
szeda írta:
calibra írta: Nem biztos hogy jó helyre írom a kérdést, de nagyjából ide tartozik.
Sokszor megyek a kocsimmal rövidtávra,a mitől az előző 55Ahs aksim ki is purcant.
Nemrég vettem bele egy 74-eset, de nem szeretném ha ez is megadná magát, kéne valami aksitöltő.
Szóval milyen töltőt vegyek?
Gyöngyösön egy akkus szaküzletben a tulaj azt mondta, hogy nem jó ilyen olcsó töltőket venni mert károsíthatják az akkumulátort vagy nem megfelelő árammal tölti stb...
Azt mondta, hogy kb.15-20 ezertől kezdődnek a normális töltők.
Most mi az igazság?


ez a kipurcan az aksi a rövid távoktól urban legend!
Miért purcanna ki? Ha van rendes töltésed az bőven elég hogy visszatöltsön.
Nekem van egy fiatom.Futárszolgálati munkára használják, kb 3km-ként megáll és elindul.Ha meg nem megy akkor áll valahol benne a sofőrrel és minimum zenét hallgat.55-ös az aksi és 3 éves banner.Még sosem töltöttük.A kocsi generátorja meg csak 35A-es, a BMW-ben úgy tudom minimum 120-as van!
Aksitöltőben sem osztom ezt a véleményt.A gagyi sem tud túltölteni tudomásom szerint.Nekem minden eshetőségre egy 30-éves aksitöltőm van és remekül szuperál.
Jó aksit vegyél (mondjuk a Ca technológiás Varta nem az)és ki fog bírni legalább 3-4 évet még extra igénybevételnél is! Legolcsóbb kategória az EXIDE, aztán jönnek a Banner, BÄREN stb



Pont 2 hónapja vettem banner aksit, szóval ezen nem spórolok.Persze régen nem volt gond mert mindig kocsival jártam munkába, de most a magas benzin ár miatt buszra váltottam sajnos
Szóval azért kell a töltő mert sokat fog kint állni és nem megyek vele csak ritkán.


Értem értem de nekem a Z3 tavasszal rendesen indul 5 hónap állás után és az is kint van csak tető alatt.Szóval a jó aksihoz nem kell töltő



Végül is a lényeget meg nem árultam el a hűtőm volt eltömődve, nem fűtött a kocsi, többször indítgattam.Ezt a energiamennyiséget biztos több idő alatt tölti vissza.
Az előző aksim meg légkondi tisztítás közben purcant(kb. 10 pericg járattam ventit álló motornál) ki, azt meg nem bánom mert nem tudtam hány éves volt stb.


Aksitöltőnél szerintem egy a lényeg hogy ne töltsön 6-8A-nél jobban mert azzal melegszik az aksi és az nem jó.4A töltőt lehet venni az Auchanban 3000-ért.Ennyit pont érdemes rá áldozni hogy legye a háztartásban.



calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 19:40


szeda írta:
calibra írta:
szeda írta:
calibra írta: Nem biztos hogy jó helyre írom a kérdést, de nagyjából ide tartozik.
Sokszor megyek a kocsimmal rövidtávra,a mitől az előző 55Ahs aksim ki is purcant.
Nemrég vettem bele egy 74-eset, de nem szeretném ha ez is megadná magát, kéne valami aksitöltő.
Szóval milyen töltőt vegyek?
Gyöngyösön egy akkus szaküzletben a tulaj azt mondta, hogy nem jó ilyen olcsó töltőket venni mert károsíthatják az akkumulátort vagy nem megfelelő árammal tölti stb...
Azt mondta, hogy kb.15-20 ezertől kezdődnek a normális töltők.
Most mi az igazság?


ez a kipurcan az aksi a rövid távoktól urban legend!
Miért purcanna ki? Ha van rendes töltésed az bőven elég hogy visszatöltsön.
Nekem van egy fiatom.Futárszolgálati munkára használják, kb 3km-ként megáll és elindul.Ha meg nem megy akkor áll valahol benne a sofőrrel és minimum zenét hallgat.55-ös az aksi és 3 éves banner.Még sosem töltöttük.A kocsi generátorja meg csak 35A-es, a BMW-ben úgy tudom minimum 120-as van!
Aksitöltőben sem osztom ezt a véleményt.A gagyi sem tud túltölteni tudomásom szerint.Nekem minden eshetőségre egy 30-éves aksitöltőm van és remekül szuperál.
Jó aksit vegyél (mondjuk a Ca technológiás Varta nem az)és ki fog bírni legalább 3-4 évet még extra igénybevételnél is! Legolcsóbb kategória az EXIDE, aztán jönnek a Banner, BÄREN stb



Pont 2 hónapja vettem banner aksit, szóval ezen nem spórolok.Persze régen nem volt gond mert mindig kocsival jártam munkába, de most a magas benzin ár miatt buszra váltottam sajnos
Szóval azért kell a töltő mert sokat fog kint állni és nem megyek vele csak ritkán.


Értem értem de nekem a Z3 tavasszal rendesen indul 5 hónap állás után és az is kint van csak tető alatt.Szóval a jó aksihoz nem kell töltő



Végül is a lényeget meg nem árultam el a hűtőm volt eltömődve, nem fűtött a kocsi, többször indítgattam.Ezt a energiamennyiséget biztos több idő alatt tölti vissza.
Az előző aksim meg légkondi tisztítás közben purcant(kb. 10 pericg járattam ventit álló motornál) ki, azt meg nem bánom mert nem tudtam hány éves volt stb.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 19:37


jons írta:
YELLOW írta:
hát nekem 2 éves az akksim, és biza az utóbbi hétben 3 napos állás után indításkor már nem olyan mint nyáron. sajna nem emlékszem a korábbi 6-7 éves akksim hogy csinált ilyenkor. lehet nekem is töltőzni kell majd.


Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!

Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?


nem úgy indít. akkor pöcre. most az utóbbi 1 héten, kicsit olyan mintha megakadna, kb mintha egy fél fordulattal többet forgatna rajta mire beindul. valahogy így értem.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 19:30


calibra írta:
szeda írta:
calibra írta: Nem biztos hogy jó helyre írom a kérdést, de nagyjából ide tartozik.
Sokszor megyek a kocsimmal rövidtávra,a mitől az előző 55Ahs aksim ki is purcant.
Nemrég vettem bele egy 74-eset, de nem szeretném ha ez is megadná magát, kéne valami aksitöltő.
Szóval milyen töltőt vegyek?
Gyöngyösön egy akkus szaküzletben a tulaj azt mondta, hogy nem jó ilyen olcsó töltőket venni mert károsíthatják az akkumulátort vagy nem megfelelő árammal tölti stb...
Azt mondta, hogy kb.15-20 ezertől kezdődnek a normális töltők.
Most mi az igazság?


ez a kipurcan az aksi a rövid távoktól urban legend!
Miért purcanna ki? Ha van rendes töltésed az bőven elég hogy visszatöltsön.
Nekem van egy fiatom.Futárszolgálati munkára használják, kb 3km-ként megáll és elindul.Ha meg nem megy akkor áll valahol benne a sofőrrel és minimum zenét hallgat.55-ös az aksi és 3 éves banner.Még sosem töltöttük.A kocsi generátorja meg csak 35A-es, a BMW-ben úgy tudom minimum 120-as van!
Aksitöltőben sem osztom ezt a véleményt.A gagyi sem tud túltölteni tudomásom szerint.Nekem minden eshetőségre egy 30-éves aksitöltőm van és remekül szuperál.
Jó aksit vegyél (mondjuk a Ca technológiás Varta nem az)és ki fog bírni legalább 3-4 évet még extra igénybevételnél is! Legolcsóbb kategória az EXIDE, aztán jönnek a Banner, BÄREN stb



Pont 2 hónapja vettem banner aksit, szóval ezen nem spórolok.Persze régen nem volt gond mert mindig kocsival jártam munkába, de most a magas benzin ár miatt buszra váltottam sajnos
Szóval azért kell a töltő mert sokat fog kint állni és nem megyek vele csak ritkán.


Értem értem de nekem a Z3 tavasszal rendesen indul 5 hónap állás után és az is kint van csak tető alatt.Szóval a jó aksihoz nem kell töltő



calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 19:17


szeda írta:
calibra írta: Nem biztos hogy jó helyre írom a kérdést, de nagyjából ide tartozik.
Sokszor megyek a kocsimmal rövidtávra,a mitől az előző 55Ahs aksim ki is purcant.
Nemrég vettem bele egy 74-eset, de nem szeretném ha ez is megadná magát, kéne valami aksitöltő.
Szóval milyen töltőt vegyek?
Gyöngyösön egy akkus szaküzletben a tulaj azt mondta, hogy nem jó ilyen olcsó töltőket venni mert károsíthatják az akkumulátort vagy nem megfelelő árammal tölti stb...
Azt mondta, hogy kb.15-20 ezertől kezdődnek a normális töltők.
Most mi az igazság?


ez a kipurcan az aksi a rövid távoktól urban legend!
Miért purcanna ki? Ha van rendes töltésed az bőven elég hogy visszatöltsön.
Nekem van egy fiatom.Futárszolgálati munkára használják, kb 3km-ként megáll és elindul.Ha meg nem megy akkor áll valahol benne a sofőrrel és minimum zenét hallgat.55-ös az aksi és 3 éves banner.Még sosem töltöttük.A kocsi generátorja meg csak 35A-es, a BMW-ben úgy tudom minimum 120-as van!
Aksitöltőben sem osztom ezt a véleményt.A gagyi sem tud túltölteni tudomásom szerint.Nekem minden eshetőségre egy 30-éves aksitöltőm van és remekül szuperál.
Jó aksit vegyél (mondjuk a Ca technológiás Varta nem az)és ki fog bírni legalább 3-4 évet még extra igénybevételnél is! Legolcsóbb kategória az EXIDE, aztán jönnek a Banner, BÄREN stb



Pont 2 hónapja vettem banner aksit, szóval ezen nem spórolok.Persze régen nem volt gond mert mindig kocsival jártam munkába, de most a magas benzin ár miatt buszra váltottam sajnos
Szóval azért kell a töltő mert sokat fog kint állni és nem megyek vele csak ritkán.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 18:56


YELLOW írta:
hát nekem 2 éves az akksim, és biza az utóbbi hétben 3 napos állás után indításkor már nem olyan mint nyáron. sajna nem emlékszem a korábbi 6-7 éves akksim hogy csinált ilyenkor. lehet nekem is töltőzni kell majd.


Nem kötekedésképpen, félre ne értds!!

Milyen az amikor írod, hogy nem olyan, mint nyáron?

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2011. november 14. hétfő, 18:27


calibra írta: Nem biztos hogy jó helyre írom a kérdést, de nagyjából ide tartozik.
Sokszor megyek a kocsimmal rövidtávra,a mitől az előző 55Ahs aksim ki is purcant.
Nemrég vettem bele egy 74-eset, de nem szeretném ha ez is megadná magát, kéne valami aksitöltő.
Szóval milyen töltőt vegyek?
Gyöngyösön egy akkus szaküzletben a tulaj azt mondta, hogy nem jó ilyen olcsó töltőket venni mert károsíthatják az akkumulátort vagy nem megfelelő árammal tölti stb...
Azt mondta, hogy kb.15-20 ezertől kezdődnek a normális töltők.
Most mi az igazság?


ez a kipurcan az aksi a rövid távoktól urban legend!
Miért purcanna ki? Ha van rendes töltésed az bőven elég hogy visszatöltsön.
Nekem van egy fiatom.Futárszolgálati munkára használják, kb 3km-ként megáll és elindul.Ha meg nem megy akkor áll valahol benne a sofőrrel és minimum zenét hallgat.55-ös az aksi és 3 éves banner.Még sosem töltöttük.A kocsi generátorja meg csak 35A-es, a BMW-ben úgy tudom minimum 120-as van!
Aksitöltőben sem osztom ezt a véleményt.A gagyi sem tud túltölteni tudomásom szerint.Nekem minden eshetőségre egy 30-éves aksitöltőm van és remekül szuperál.
Jó aksit vegyél (mondjuk a Ca technológiás Varta nem az)és ki fog bírni legalább 3-4 évet még extra igénybevételnél is! Legolcsóbb kategória az EXIDE, aztán jönnek a Banner, BÄREN stb



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 13. vasárnap, 21:38


calibra írta: Nem biztos hogy jó helyre írom a kérdést, de nagyjából ide tartozik.
Sokszor megyek a kocsimmal rövidtávra,a mitől az előző 55Ahs aksim ki is purcant.
Nemrég vettem bele egy 74-eset, de nem szeretném ha ez is megadná magát, kéne valami aksitöltő.
Szóval milyen töltőt vegyek?
Gyöngyösön egy akkus szaküzletben a tulaj azt mondta, hogy nem jó ilyen olcsó töltőket venni mert károsíthatják az akkumulátort vagy nem megfelelő árammal tölti stb...
Azt mondta, hogy kb.15-20 ezertől kezdődnek a normális töltők.
Most mi az igazság?


http://www.nteam.hu/?t=product...=N00050065 Én ezt vettem és jónak tartom.