autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz _DOC_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 16:24


Sziasztok!

Egy 2007.10. havi 316i BMW-t vettünk, közeli ismerőstől, garantáltan 30 e Km-el. Az autó nagyon egyben van, vezetett szervízkönyv, stb.

Egy furcsaság van csak, alapjáratnál (kb. 6-700 rpm) a váltókar rezeg.

Esetleg vmiötlet, hogy merre keresgéljek...eddi honda jazzem volt és ilyet nem tapasztaltam, gondolom ez itt sem normális... bár az alpjárat ott 1000 körül volt...

köszi....

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. február 22. szerda, 21:17


Üzemmeleg motornál a 750-es alapjárat az jó.

Geri írta: Sziasztok!

2 hete lecseréltettem az olajat a kocsimban és a számlálót(servízig mennyi van még hátra) visszaállították 10000 km-re.Ezután észleltem olyat az autón, hogy ha bemelegszik a motor akkor az alapjárat beáll olyan 750-re.A fordulatszám mérő nem mozdul ,de a motor mintha egyenetlenül járna!Az autóban ülve ezt érezni is!Kis remegő érzés....Felnyitottam a motorháztetőt, hogy megnézzem a motort, de semmit nem látni rajta!Nem remeg, nem rángat, nem szaggat!Semmi rendelleneset nem láttam, tapasztaltam!A hangja is remek!Szóval nem értem mi lehet a belső érzet!És az olajcsere óta kevesebb lett az alapjárat....Elötte 900 körül volt.....Ha valaki esetleg tapasztalt hasonló jelenséget, vagy tudja mitől is van ez kérem írja meg!

Köszi:Geri

E46 318i coupe 2001-es évjárat




Geri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz Geri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. február 22. szerda, 16:25


Sziasztok!

2 hete lecseréltettem az olajat a kocsimban és a számlálót(servízig mennyi van még hátra) visszaállították 10000 km-re.Ezután észleltem olyat az autón, hogy ha bemelegszik a motor akkor az alapjárat beáll olyan 750-re.A fordulatszám mérő nem mozdul ,de a motor mintha egyenetlenül járna!Az autóban ülve ezt érezni is!Kis remegő érzés....Felnyitottam a motorháztetőt, hogy megnézzem a motort, de semmit nem látni rajta!Nem remeg, nem rángat, nem szaggat!Semmi rendelleneset nem láttam, tapasztaltam!A hangja is remek!Szóval nem értem mi lehet a belső érzet!És az olajcsere óta kevesebb lett az alapjárat....Elötte 900 körül volt.....Ha valaki esetleg tapasztalt hasonló jelenséget, vagy tudja mitől is van ez kérem írja meg!

Köszi:Geri

E46 318i coupe 2001-es évjárat

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. február 22. szerda, 15:16


YELLOW írta:
mrdani írta:
troooger írta: Szia!
Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.

jrtom írta: Szia!
A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába.
Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.
mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.


YouTube videó
kb ilyesmit csinál






Köszi az infót megnézem, csak kajolok mert most értem haza a melóból.
Ha Netalántán nem az lenne akkor mi más lehet még?!
Lambda szonda, gyújtótrafó, gyertyák?
Mondjuk a legelső kissé necces anyagiakba, szóval azt választanám legutoljára.
Előre is köszönöm a segítségedet
Jaj majd el felejtettem hogy mikor beindítom, akkor az első 1-2-3 percbe nem csinálja, csak utána kezdi el...


hát pedig pont trafó, meg gyertya nem valószínű. ilyeneket légtömegmérő, lambda, injektor, alapjárati motor, főtengely jeladó hibája okozhat, vagy kilyukadt vákuumcsövek.


Értem.
Töltöttem fel két képet, nem tudom hogy az e a kartercső, de mint látjátok a levegőszűrön azt a géz szerü fekete valamit, na azza l van becsavarva a baloldali piros nyílnál, a cső. a jobb oldali piros nyílnál a cső megy a motorba de a töve repedt amit mondott a tag akitől vettük hogy cserélni kellesz, majd.
A kék nyil az egy másik csövet mutat ami az olajhoz megy szerintem de kurva puha ahogy megnyomtam
Amiket felsoroltatok ( lambda, injektor, alapjárati motor, főtengely jeladó ) ezeket a műszerfalon nyomon lehet követni hogy mi romlott el?
Mondjuk nekem a légzsákos ikon folyamatosan világit.
Sorry hogy ennyire nem értek hozzá, de újabb bmw-m volt/van de az az ősöké lett s azzal nem volt hálistennek ilyen fajta probléma.
szóval visszatérve a piros nyíl gumi csövei nem tudom mire csatlakoznak, a jobboldali piros nyíl csöve az a légszűrőre csatlakozik de azt nem tudtam lefotózni.
Remélem segít valamennyit a problem meghatározására.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 22. szerda, 15:18

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2012. február 21. kedd, 17:07


mrdani írta:
troooger írta: Szia!
Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.

jrtom írta: Szia!
A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába.
Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.
mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.


YouTube videó
kb ilyesmit csinál






Köszi az infót megnézem, csak kajolok mert most értem haza a melóból.
Ha Netalántán nem az lenne akkor mi más lehet még?!
Lambda szonda, gyújtótrafó, gyertyák?
Mondjuk a legelső kissé necces anyagiakba, szóval azt választanám legutoljára.
Előre is köszönöm a segítségedet
Jaj majd el felejtettem hogy mikor beindítom, akkor az első 1-2-3 percbe nem csinálja, csak utána kezdi el...


hát pedig pont trafó, meg gyertya nem valószínű. ilyeneket légtömegmérő, lambda, injektor, alapjárati motor, főtengely jeladó hibája okozhat, vagy kilyukadt vákuumcsövek.

mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. február 21. kedd, 15:04


troooger írta: Szia!
Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.

jrtom írta: Szia!
A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába.
Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.
mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.


YouTube videó
kb ilyesmit csinál






Köszi az infót megnézem, csak kajolok mert most értem haza a melóból.
Ha Netalántán nem az lenne akkor mi más lehet még?!
Lambda szonda, gyújtótrafó, gyertyák?
Mondjuk a legelső kissé necces anyagiakba, szóval azt választanám legutoljára.
Előre is köszönöm a segítségedet
Jaj majd el felejtettem hogy mikor beindítom, akkor az első 1-2-3 percbe nem csinálja, csak utána kezdi el...


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 21. kedd, 15:06

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2012. február 21. kedd, 05:53


Szia!
Nézz be a galériámba, ott találsz képet a jrtom által mondott dolgoról. Nekem is ez volt a baj.

jrtom írta: Szia!
A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába.
Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.
mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.


YouTube videó
kb ilyesmit csinál







jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. február 20. hétfő, 20:26


Szia!
A kartergázcsövet nézd meg, ami a szelepfedél hátúljából megy a szívósor irányába.
Azt szokta szétenni az olaj és olyan lesz mint a gyúrma. Eltömődik és kilyukad, aztán fals levegőt szív a motor.
mrdani írta: Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.


YouTube videó
kb ilyesmit csinál




mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. február 20. hétfő, 15:15


Üdv mindenkinek!
Remélem tudtok segíteni.
Az alapjárat ugrándozik, ha üresbe van vagy ha a kuplungot benyomom.
Jelenség az hogy lemegy majdnem 0-ra és utána 1e felé picit majd vissza le...
Valami kiinduló pontot aki tud segítsen.


YouTube videó
kb ilyesmit csinál

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. február 20. hétfő, 19:54

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. január 24. kedd, 23:38


Tano írta: A működése megállapításához diag nélkül jó támpont a búgó hang, amit kiad működés közben. Valamint a kimenő vízcsövét (amelyiken a légtelenítő csavar is van) megfogva, hamar melegnek kell lennie hideg motornál. És az anyósülés alatti részen alányúlva megtalálható a kipuffogó nyílása, ami nyilván meleget kell hogy pöfögjön.
Mindez persze a Webasto kályhára vonatkozik, de úgy vettem ki nektek még az van.


Holnap megnézem működik-e, addig is köszi az eddigieket.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 10:28


A működése megállapításához diag nélkül jó támpont a búgó hang, amit kiad működés közben. Valamint a kimenő vízcsövét (amelyiken a légtelenítő csavar is van) megfogva, hamar melegnek kell lennie hideg motornál. És az anyósülés alatti részen alányúlva megtalálható a kipuffogó nyílása, ami nyilván meleget kell hogy pöfögjön.
Mindez persze a Webasto kályhára vonatkozik, de úgy vettem ki nektek még az van.

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2012. január 23. hétfő, 08:53


Sansz írta:
bmw320d4 írta:
Vedd le a fűtést minimumra, úgy nem fogja emelgetni.



Neo78 írta:
Dehát akkor meg fog fagyni!!!

Egyébként az is lehet, hogy nem jó a kiegészítő fűtése, mint az enyém... (be-ki kapcsol és ilyenkor ingadozik az alapjárat)



Hmm...
Melyik az a kiegészítő fűtés?
Ha szemben állunk az autóval teljesen bal oldalon, a torony mögött van egy ilyen kis radiátor szerűség, létezik hogy az az?
Ill. hogy veszem észre ha nem jó? Kb. 1-2 perc alatt nincs jég a szélvédőmön ha rákapcsolom az első szélvédő fűtést (vagy mit) közvetlenül indítás után.



Hidegben segít fűteni, melegiteni a hűtőfolyadékot, hogy hamarabb elérje az üzemi hőfokot. Az enyémben, ha szemben állsz a kocsival, akkor az enyémben jobbra van a torony környékén. Azt pedig, hogy hogy veszed észre hogy jó azt nem tudom, mivel az enyém nem jó... Gépre kell tenni, az megmondja.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Sansz

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2012. január 21. szombat, 19:57


bmw320d4 írta:
Vedd le a fűtést minimumra, úgy nem fogja emelgetni.



Neo78 írta:
Dehát akkor meg fog fagyni!!!

Egyébként az is lehet, hogy nem jó a kiegészítő fűtése, mint az enyém... (be-ki kapcsol és ilyenkor ingadozik az alapjárat)



Hmm...
Melyik az a kiegészítő fűtés?
Ha szemben állunk az autóval teljesen bal oldalon, a torony mögött van egy ilyen kis radiátor szerűség, létezik hogy az az?
Ill. hogy veszem észre ha nem jó? Kb. 1-2 perc alatt nincs jég a szélvédőmön ha rákapcsolom az első szélvédő fűtést (vagy mit) közvetlenül indítás után.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 21. szombat, 20:01

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2012. január 20. péntek, 09:15



Vedd le a fűtést minimumra, úgy nem fogja emelgetni. [/quote]

Dehát akkor meg fog fagyni!!!

Egyébként az is lehet, hogy nem jó a kiegészítő fűtése, mint az enyém... (be-ki kapcsol és ilyenkor ingadozik az alapjárat)



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. január 18. szerda, 21:38


Sansz írta: Sziasztok!

Nekem dieselem van, néha csinál olyat, hogy ugrál 7 és 900-as fordulat között, állandó 700 helyett, ill. hidegben első indításnál mindig.
Ha valakinek van ötlete ne tartsa magában, előre is köszi.


Hideg motornál teljesen normális ha megemelkedik a fordulat, sőt meleg motornál ha gurul a kocsi akkor is emeli az alapjáratot, vagy ha kevés a hőmennyiség a fűtésnek, akkor is 900 lesz mert bekapcsol a kiegészítő fűtés.

Vedd le a fűtést minimumra, úgy nem fogja emelgetni.