Az állóhûtés a gyakorlatban "állószellõztetés". Az állófûtésnek van egy kályha része, ami üzemanyag elégetésével felmelegíti a hûtõvizet, illetve van egy vezérlõegysége, ami a meleg vízzel az autó saját fûtõ, illetve szellõzõ rendszerén keresztül befûti az utasteret. Hûtéskor a kályha nem megy, úgyhogy csak átszellõzteti a belsejét (pl nyáron a 60 fokos utastér levegõjét lehûti a kinti 40 fokossal
). Újonnan a Wallisnál 270e a cucc, a beszerelés 30-50e. Ebben nincs benne az idõzítés. A kapcsoló óra kb. 50, a távirányító 70-160e, attól függõen, hogy mit tud. Ezek az alkatrészek a gyakorlatban Webasto Thermo Top Z/C cuccok, egyedül az elektronika spéci, mivel a BMW K-buszra csatlakozik. Az e-Bayen lehet kapni használtan ilyesmit, mire minden cuccot megveszel hozzá (kályha, szivattyú, üzemanyag szivattyú, kábelek, vezetékek, kipufogó, konzol, illetve a reszli) az kb. 400-600€ + a szállítás. A beszerelés még egy 50. A gyári megoldás a bal kerékjárat elé van beépítve, külön van M csomagos verzió, mert a kipufogó a lökhárító alá van kivezetve, ezért különbözõ.
Utólagosan is be lehet építeni, ilyenkor általában az "aksi helyére" rakják. Ezek többnyire csak kendácsolással illeszthetõk az autóhoz, mivel a vezérlõ elektronika nem kapcsolható közvetlenül az autóéhoz (pl. külön hõmérséklet érzéklõt kell beépíteni, nem tudja feldolgozni az autó saját jelét. A távirányító elvileg univerzális, bár ettõl eltérõ véleményt is találtam a neten.
Én korábban terveztem egy ilyen projektet, de túl sokra jönne ki, úgyhogy feladtam. A kályha meg van, ha valakit érdekel, elviheti annyiért, amennyiért én vettem (150€
A magyarországi Webasto szervízekben be tudják szerelni, de a szükséges alkatrészeket lehet, hogy érdemesebb e-Bayen beszerezni.