- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2008. november 29. szombat, 12:09
Igazad van,mert így fûteni sem nagyon lehet...
Elküldve: 2008. november 29. szombat, 12:09
Elküldve: 2008. november 28. péntek, 10:36
Nekem-8 írta: Kopasz
Ahogy Peti is írta egy Merci állófûtést vittünk szervizbe az izzító gyertya volt koszos, kiszedték, tisztították és utána mûködött. Elvileg miután felfût csak utána adagolja az üzemagyagot, mert ugye akkor befulladna a cucc.
Ha kikapcsolod akkor még szellõztet a rendszer de ez nem 100-as ezért képes bekoszolódni a gyertya, vagy tönkremegy. Én ezt nézném meg elsõ körben...
8
Elküldve: 2008. november 28. péntek, 08:04
Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 16:51
Petike írta: Hi!
A kályha begyújtó szerkezete is tönkre szokott menni, e39.hu-n ezt tárgyalták régebben, sok gané le tud bennük rakódni, és hasonló tünetekre emlékszem, mint amiket te írtál.
üdv:
petike
Elküldve: 2008. november 26. szerda, 08:42
Elküldve: 2008. november 26. szerda, 07:46
Elküldve: 2008. november 25. kedd, 20:34
kopasz írta: Sziasztok!
Megnéztem a kályhát,úgy néz ki a dolog,hogy maga a kályha kap áramot,de az ü.a. pumpája nem.Biztosíték jó.Elõfordulhat,hogy maga a kályha nem küld áramot a pumpának?Vagy honnan kap áramot a pumpa?Esetleg annak is van külön biztije?
Hátsó keréknél van,ahogy mondad,Tano!
Vkinek ötlet?
Elküldve: 2008. november 25. kedd, 16:37
Elküldve: 2008. november 25. kedd, 16:35
Elküldve: 2008. november 25. kedd, 07:04
Elküldve: 2008. november 24. hétfő, 23:54
kopasz írta: Köszi!
Gondolom az 1-es lesz,ugye?És ehhez honnan férek hozzá?Csomagtérbõl vagy kívülrõl vagy... :
Elküldve: 2008. november 24. hétfő, 20:50
Elküldve: 2008. november 24. hétfő, 18:08
Elküldve: 2008. november 23. vasárnap, 19:44