Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta:
Sziasztok!
Remélem jó helyre írok.
Szóval van a páromnak egy 2006-os 1-es BMW-je (E87) xenonos lámpatesttel. Friss vásárlás.
Nem igazán értem a világítás működését.
Kell lennie ebben nappali menetfénynek?
Az iDriveval a beállítások között van olyan hogy Daytime Running Light, de annak ki vagy bekapcsolása semmit sem változtat.
Ha autómata állásra fordítom a világítás kapcsolót, akkor egyfolytában ég a xenon tompított, tökmind1 hogy világos van-e.
Ha kikapcsolt állásra akkor nem világít semmi járó motornál sem.
Ha helyzetjelzőre kapcsolok ott rendben világít a négy karika halványan.
Előre is köszi!
az automata állás az a sötétedés érzékelős kapcsolást jelenti. magyarán ha sötétedik, akkor kapcsol. amit az iDrive-ban állítasz DRL, az azt jelenti, hogy autó indulásra kapcsol a lámpa. ha a DRL akítv, akkor hiába teszed automatára. az csak akkor megy, ha a DRL inaktív.
és valóban a helyzetjelző az a négy karika, ami semmiképp sem egyenlő a nappali menetfénnyel!!!
Akkor ebbe nincs az a DRL funkció hogy a belső karikák erősebben világítanak?
úgy van E46 esetében, hogy a külső karikák, ahol xenon-osak, ott a belsők halogének, amik a refik. és ez beállítható, hogy kisebb teljesítménnyel világítsanak, így megfelelnek a DRL-nek. olyankor a xenon nem világít, és a DRL gyújtásra indul, de amint eltekeres a kapcsolót a nulla állásból, lekapcsol és az világít amit a kapcsolóval állítottál. ha automatán, akkor fényre kapcsol. kell lennie ilyennek nálad is szerintem. én amire utaltam, hogy az AE karika neme gyenlő a nappali fénnyel, mert az a helyzetjelző.