autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. május 15. csütörtök, 15:36


Kukume írta: Szerintem elsõ körben kapcsold be a rádiót vagy valami cd-t tegyél be
Vagy menj egy kört egy nem BMW autóval.


Eddig nem BMWm volt (Honda), hangos volt, imadtam, de ugyanigy minden nem oda tartozo zorrenest meghall az ember egy ido utan. Egyebkent sajnos kazettas fejegyseg van benne...

Kukume írta: Ezzel csak azt akaorm mondani, hogy azért bizonyos dolgok (mozgó alkatrészek) a rezonancia hatására vagy az öregedésre hangokat adnak ki. Persze van egészséges ill. beteg hang is.

Igen, igen Ezek az altalam nem egeszsegesnek itelt zorejek, hangok. Valoszinu legtobbet el lehet tuntetni a megfelelo hely zsirozasaval, kenesevel. Csak ahhoz tudnom kellene, mi adja ezeket a hangokat. Ezzel az elettartama is nohet az adott dolognak...

Kukume írta: Pár kérdés: milyen izzó van a kocsiban? gyári halogén vagy xenon? Vagy utólagos xenon? van benne angel eye? ha igen relével vagy anélkül?

Eredeti halogen, angeleye nelkul. Xenonra egyebkent szivesen cserelnem, de a gyarit arany aron merik...

Kukume írta: ...meg kellett igazítani a helyzetjelzõ csatlakozót (ami az áramot adja) és már is jó lett. (nem jelzett a BC)
Szintén ez volt a probléma a fényszóró magasság állítóval is.


Szoval mozgassam meg mindegyiknel? Elvileg gondolom motoros a fenyszoro allitas, ha valahol nem jo a csatlakozo, akkor is csak az egyiket nem kellene, h allitsa, nem?

Kukume írta: A légkondi nem csak az elején nyomja a meleg levegõt? Tehát ugye van pár másodperc amikor még a légcsatornákban lévõ levegõt nyomja ki magából az autó és az nyilvánvalóan mindíg meleg. Ez nálam is így van.
De modnom ez pár másodperc.

Nem, hatarozottan meleg levegot nyomott, mintha ablakot akarna leszaritani, de raadasul olyankor, amikor mar jo ideje mentem vele (legkondi nalam szinte allandoan be van kapcsolva), egyszercsak jott a meleg, erezhetoen futott levego. Tuzo nap volt, eloszor azt hittem, csak a felmelegedett muszerfal elotti boritas melegiti fel a levegot, mire odaer hozzam, de mar a fuvokakbol kiaramlo is ugyanolyan meleg volt.
Koszi a gyors valaszt, a lampa csatlakozokat megnezem, hatha elerek vele valamit. Bar mivel ritkan jelez vissza, sokara derul ki, hogy sikerult-e a dolog...

státusz Kukume

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2008. május 15. csütörtök, 15:15


Heló!

Szerintem elsõ körben kapcsold be a rádiót vagy valami cd-t tegyél be
Vagy menj egy kört egy nem BMW autóval. Ezzel csak azt akaorm mondani, hogy azért bizonyos dolgok (mozgó alkatrészek) a rezonancia hatására vagy az öregedésre hangokat adnak ki. Persze van egészséges ill. beteg hang is.

Konkrétabban arról amirõl írtál és amirõl én tudok:

Pár kérdés: milyen izzó van a kocsiban? gyári halogén vagy xenon? Vagy utólagos xenon? van benne angel eye? ha igen relével vagy anélkül?
(ugyanis a BC elég sokmindentõl visszajelez a felsoroltakból)

Ilyet egyébként nekem is csinált még mikor nem volt benne semmi "külsõ trafó" (utólagos xenon vagy angel eye) és meg kellett igazítani a helyzetjelzõ csatlakozót (ami az áramot adja) és már is jó lett. (nem jelzett a BC)

Szintén ez volt a probléma a fényszóró magasság állítóval is.
MIkor beszereltem az angel eyeket, ugye szét kellett robbantani ott midnent és az összerakásnál az a csatlakozó ami belemegy a lámpatestbe (az adja az áramot a mozgató motornak) nem teljesen lett rárakva (van neki egy kis kallantyúja ami rápattan egy kis mûanyag pöcökre) így nem kapott delejt.

A légkondi nem csak az elején nyomja a meleg levegõt? Tehát ugye van pár másodperc amikor még a légcsatornákban lévõ levegõt nyomja ki magából az autó és az nyilvánvalóan mindíg meleg. Ez nálam is így van.
De modnom ez pár másodperc.

ill. pont most egy ismerõsömnek lazult meg a klíma ventillátor rögzítõ csavarja és adott ki kisebb kalapálós hangot.

üdv:
Kukume





Woockie írta: Sziasztok!
Az "uj" autoval mentem vagy 2000km-t es szep lassan kezdenek elojonni apro, inkabb idegesito dolgok. Az auto egy 98/11-i 320i. Nem akarom minden vacak miatt a szerelot hivogatni, gondoltam rakerdezek itt, mi mitol lehet es mennyire lesz fajdalmas idovel a javitasa:
- neha az elso, neha a hatso izzokat hibasnak mutatja, aztan par perc mulva el is tunik ez a problema. az izzok kozben vilagitanak - legalabbis az elsot lattam, hogy igen. ez eddig 3-4szer fordult elo. vmi kontakt hiba lehet? ahogy eszrevettem, fuggetlen attol, milyen uton megyek (nem kell rossz minosegunek lennie ahhoz, h elojojjon)
- a fenyszoro allito tekerentyu disznek van csak, hiaba allitok rajta, nem tortenik a vilagon semmi.
- a legkondi neha minden ok nelkul meleget fuj. ezt foleg az ablaknal teszi, hiaba allitom 16 fokra, amikor elvileg a leghidegebbet kellene mindenhol tolnia esz nelkul, akkor is jon a meleg az ablaknal. ez eddig szinten 3-4szer fordult elo, nem sikerult felfedeznem semmi hasonlosagot a szituaciok kozott.
- halk zorges a klima kozepkonzoli befuvoja felol, amikor elindul, hasonlo amikor leall...
- valtasnal -eloszor csak egyesbe rakasnal vettem eszre, de jobban odfigyelve mas sebessegeknel is- dobban egyet valami hatul. ezt nem mindig csinalja, de surun elofordul. Ha kinyomom a kuplungot, valtok es nem engedem vissza a kulpungot, akkor is csinalja. Persze amikor a szerelonek akartam mutatni, csakazert sem egyszer sem 10 probalkozasbol. szilenteket megnezte, azok 'tokeletesek'.
-halk zugas, miutan levettem a gyujtast, mondjuk azt meg nem probaltam, h ezt kikapcsolt klimanal is csinalja-e, valahonnan a kozepkonzol kornyekerol hallatszik

valami volt meg, de elfelejtettem, pedig mar notebookon jegyzetelek, miutan beertem a lakasba....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. május 15. csütörtök, 14:55


Sziasztok!
Az "uj" autoval mentem vagy 2000km-t es szep lassan kezdenek elojonni apro, inkabb idegesito dolgok. Az auto egy 98/11-i 320i. Nem akarom minden vacak miatt a szerelot hivogatni, gondoltam rakerdezek itt, mi mitol lehet es mennyire lesz fajdalmas idovel a javitasa:
- neha az elso, neha a hatso izzokat hibasnak mutatja, aztan par perc mulva el is tunik ez a problema. az izzok kozben vilagitanak - legalabbis az elsot lattam, hogy igen. ez eddig 3-4szer fordult elo. vmi kontakt hiba lehet? ahogy eszrevettem, fuggetlen attol, milyen uton megyek (nem kell rossz minosegunek lennie ahhoz, h elojojjon)
- a fenyszoro allito tekerentyu disznek van csak, hiaba allitok rajta, nem tortenik a vilagon semmi.
- a legkondi neha minden ok nelkul meleget fuj. ezt foleg az ablaknal teszi, hiaba allitom 16 fokra, amikor elvileg a leghidegebbet kellene mindenhol tolnia esz nelkul, akkor is jon a meleg az ablaknal. ez eddig szinten 3-4szer fordult elo, nem sikerult felfedeznem semmi hasonlosagot a szituaciok kozott.
- halk zorges a klima kozepkonzoli befuvoja felol, amikor elindul, hasonlo amikor leall...
- valtasnal -eloszor csak egyesbe rakasnal vettem eszre, de jobban odfigyelve mas sebessegeknel is- dobban egyet valami hatul. ezt nem mindig csinalja, de surun elofordul. Ha kinyomom a kuplungot, valtok es nem engedem vissza a kulpungot, akkor is csinalja. Persze amikor a szerelonek akartam mutatni, csakazert sem egyszer sem 10 probalkozasbol. szilenteket megnezte, azok 'tokeletesek'.
-halk zugas, miutan levettem a gyujtast, mondjuk azt meg nem probaltam, h ezt kikapcsolt klimanal is csinalja-e, valahonnan a kozepkonzol kornyekerol hallatszik

valami volt meg, de elfelejtettem, pedig mar notebookon jegyzetelek, miutan beertem a lakasba....

státusz djsgfreak

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2008. május 15. csütörtök, 08:56


igen Tano igazad van...az lesz a probléma amit irtál, nekem is ez a baj a géppel, nekem is ezt magyarázták el, csak annyira nem értek hozzá, ennyit sikerült megjegyezni Bocs a hiányos infoért

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. május 15. csütörtök, 08:42


Autósboltokban lehet kapni, többféle méretben. Olyan 10 rugó körül van. És érdemes a legtöbb rétegût venni. Talán 3 réteges ha jól emléxem.

státusz Kopter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2008. május 12. hétfő, 19:49


akkor azt kössz kössz lóvéba mennyi,

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. május 11. vasárnap, 12:16


Néhány hozzászólással korábban már emlíettem, nézz be az alábbi topikba:
http://www.bmwe46.hu/modules.p...p;amp;t=89

Ez szól arról a kipuffrendszerben lévõ rezgéscsillapítóról, és nem rezonátor.(A 10-es szám feletti elem lesz)Ennek épp az a célja, hogy a rezonanciát csökkentse
A topikban van link a realoem-es képhez is. És az nem karburátor, hanem katalizátor akart lenni szerintem


státusz Kopter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2008. május 11. vasárnap, 12:10


kössz tano szerintem is a rezgés csollapitó lesz a hiba.

státusz Kopter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2008. május 11. vasárnap, 11:54


na haló. mind a négy tárcsa forró mint állat és már azt mondták hogy valami visszamenõ hajlákony csõ a bünös ,lehet nem engedi vissza az olajat olyan hamar
és tovább surolja még egy kis ideig fékezés után. egy próbát megér szerintem nem lehet drága négy.ja és meg fogok venni féknyeregtisztitót és adok neki ha már csináljuk.
djsgfreak: a kipufot azt nem nagyon értem hogy milyen "Mivel ez egy elem a karburátorral ezért kb 163.000 az alkatrész."együtt van a karburátorral ezt le tudod egy kicsit pontosabban irni hogy most igy hivják vagy az a karburátor amire én gondolok de az dieselben nincs lehet most kiröhögtök de tényleg sekép se hang .meg 163 ezer egy kis zörgés miatt. hátha nem egyrõl beszélünk.
és nagyon szépen köszönöm a segitséget
"jó ez az oldal"

státusz djsgfreak

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2008. május 10. szombat, 12:34


Kopter:

a kipufogo zörejre annyit, hogy a kiömlõ után található rezonátorban ér valami össze. Mivel ez egy elem a karburátorral ezért kb 163.000 az alkatrész. Persze lehet olcsóbban, utánna kell nézni. Aztán úgy is meg lehet oldani, nekem legalábbis ajánlották, hogy kivágják a rezonátort a csõbõl és helyére vissza kell hegeszteni egy külön kapható rezonátort. Ezzel már olcsóbban meg lehet úszni. Nekem is ez a problémám, de egyenlõre inkább nem hallgatom kívülrõl az autóm...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. május 10. szombat, 11:38


Tano írta: Szerintem az a nagyon kopott kijelentés a kézifékpofákra vonatkozott, és így már van köze hozzá. Utána kell állítani. Ezt lehet magán a tárcsánál, de egyszerûbb a kézifékkarnál a takaróanyagot kihajtva.
Szerkezetileg a kézifék pofák a hátsó tárcsafék belsõ felén helyezkednek el, és dobfékként mûködik. Íme:
http://www.realoem.com/bmw/par...;amp;fg=30



Köszönöm szépen a gyors és tartalmas választ!!!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. május 10. szombat, 11:18


Szerintem az a nagyon kopott kijelentés a kézifékpofákra vonatkozott, és így már van köze hozzá. Utána kell állítani. Ezt lehet magán a tárcsánál, de egyszerûbb a kézifékkarnál a takaróanyagot kihajtva.
Szerkezetileg a kézifék pofák a hátsó tárcsafék belsõ felén helyezkednek el, és dobfékként mûködik. Íme:
http://www.realoem.com/bmw/par...;amp;fg=30

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz markooo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2008. május 10. szombat, 10:52


Sziasztok!!!

A bátyám kocsiján a bal hátsó tárcsa forrósodott de eszméletlenül. Nálunk az volt a probléma hogy a kézifék volt beragadva. De kis ügyeskedéseel húzod-tolatsz ki lehet ugrasztani is akkor jó. ('99 320d)

És egy kérdésem is lenne: Az én kocsimon elég gyengén, mondhatni nem is nagyon fog a kézifék. De nem melegszik semmi. Mi lehet a baj?
Valaki írta nem tudom már hol, hogy ha nagyon kopottak a fékek akkor elõfordul, de én azt hallottam hogy annak ilyen értelemben nincs köze hozzá.
('04 320d)
üdv: Márkó

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. május 10. szombat, 05:20


Hali!
Mindegyik tárcsád így forrósodik, vagy csak az egyik? Ha csak egy, akkor a féknyeregben a dugattyút nézném meg, nincs-e beragadva, meg a betétek rendesen tudnak-e mozogni. Ha a hátsók közül valamelyik, akkor még a kéziféket is nézesd át, mert ha az ragadt be, akkor úgy jársz mint b0gar kolléga és tárcsacsere.
A kipuffogódnál szerintem a rezgéscsillapító az esélyes, az alábbi témát ajánlom:
http://www.bmwe46.hu/modules.p...p;amp;t=89

státusz Kopter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2008. május 10. szombat, 01:22


na haló bmw társak lenne problémám.kinek volt olyan észrevétele hogy ment az autóval 1-5 km és megáll megnézi a féktárcsát és nagyon forró nem lehet hozzáérni süt.gondolom nem hidegnek kell lennie de ezért ennyire forró nak sem szerintem.volt e már valakinek ilyen és ha volt mi lehet a baj.
és még lenne egy a kipufó csörög mint állat a váltó élõtti részen ott van valami ósseadó valami és szerintem az kalamol de ha megynyomom lábbal akkor (hátul) akko elhalgat.olvastam én már ilyenrõl itt. de most nem találom azt a top-ot
aki tud segithetne nagyon szépen megköszönném.
ja és a váltom néha néha kiir egy hibát (automata)a gép a wandler kuplungot hozta hibának ne csak ritkán 1 hónapban max 1x.és csak akkor ha nagyon kimélten megyek vele.ha szurom a szemét akko semmi baj.ma is siettem tapostam de semmi.azt mondta a szerelõ el kell vinni automatáshoz de nem akarok rákólteni kb 200 at azé me néha kiir valamit (ha nem nagy a baj).üdv:320d ja és a felnik 17 esek .rajta