státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. január 17. szerda, 09:53


Egyet értek! Nekem is volt ilyen. Csapágyak rendben voltak, felraktam a téli kereket, és megszûnt a gond. De hogy miért búg a gumi, nem tudom.

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2007. január 16. kedd, 23:37


Szia Eapa!
Már nincs bömbim, tehát "csak kontárként" de mivel több mint 2 mill. km-t vezettem, és már volt szerencsém csapágyas autóval is, szinte biztosan állíthatom, hogy nem csapágy, inkább gumi lesz.
A csapágy 40-60, aztán 80-90 stb km/órás seb-nél hallatszik leginkább, tehát NEM egyenletesen a sebességgel arányosan. De ez a hiba, rögtön kiderül, ha megemeled

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2007. január 16. kedd, 21:12


Sziasztok!

Gondom van. Dübörög a kocsi eleje. Gumik kicentírozva, felni jó. A sebességgel egyenes arányosan változik a dübörgés, nem zavaró de hallani. Kormány nem remeg. Talán elsõ kerékcsapágy probléma lehet? 200.000 km után nem gondolom, hogy baja kellene, hogy legyen. Cserélt-e valaki már elsõ csapágyat, vagy csak a gumi szarakodik velem?

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 16. kedd, 12:29


Tano írta: Én arra gondoltam így a sebváltó kapcsán, hogy esetleg a következõ olajcserekor kicserélem abban is az olajat. Tudom hogy elméletileg nem szükséges sosem, de ártani csak nem árt neki. Esetleg tudsz vmilyen konkrét típúst ami jó bele?


Ezekben mind ATF olaj van, de az olajcsere sajnos nem segít ezen a problémán, ezt már tapasztaltam

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. január 16. kedd, 12:00


Én arra gondoltam így a sebváltó kapcsán, hogy esetleg a következõ olajcserekor kicserélem abban is az olajat. Tudom hogy elméletileg nem szükséges sosem, de ártani csak nem árt neki. Esetleg tudsz vmilyen konkrét típúst ami jó bele?

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 16. kedd, 08:36


Tano írta: Fõleg hogy nekem néha amíg nem melegszik be, addig elõfordul, hogy a semleges helyzet nem középen van, hanem az jobbra kint az 5. alatt. Aztán melegen már visszaugrik középre


Sajnos nekem is ilyen a váltóm, keresem a megoldást a problémára, de még nem találtam meg

A kupplungot meg érdemes lelégteleníteni, azzal nem vesztesz semmit. Fékolaj volt már cserélve? Azt is kétévente kéne, mert levizesedik.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. január 15. hétfő, 21:13


Nagy szaki én sem vagyok, de a könyvemben olvastam, hogy ha levegõ kerül a kuplung hidraulika rendszerébe, akkor nem tud rendesen kiemelni. Egyébként a fékolajat használja. Azért gondoltam erre, mert számomra úgy tûnik a leírásod alapján mintha nem mindig emelni ki a váltáskor.
Az hogy a sebváltónak milyennek kellene lennie, azt nem tudom, eddig csak a sajátomat tapasztaltam De az enyém sem egy villámkezû fittipaldinak való. Fõleg hogy nekem néha amíg nem melegszik be, addig elõfordul, hogy a semleges helyzet nem középen van, hanem az jobbra kint az 5. alatt. Aztán melegen már visszaugrik középre : Esetleg ha erre van vkinek ötlete azt szívesen fogadom


státusz Lac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2007. január 15. hétfő, 17:40


Szia!

127e Km van benne, de cserélve volt a kuplung szerkezet 100e körül. Levegõ került a kinyomó rendszerébe? Nem tudom, de eléggé zavaró ez a dolog, egyébként a váltó sem százas teljesen. Nagyon nehéz vele gyorsan váltani, tehát érzetre nem valami sportkocsis váltó. A többi bömös is ilyen, vagy csak ennek van valami gondja? Ezeken a gondokon kívül semmi bajom sincs vele, megy mint állat, és nagyon szép hangja van a motornak. 6 hengeres bömcsi.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. január 13. szombat, 20:36


Hali, mennyi kilcsi van benne? Lehetséges hogy már megette a kuplungot és nem emel ki rendesen? Vagy esetleg levegõ került a kinyomó rendszerébe?

státusz Lac

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2007. január 13. szombat, 20:07


Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni, gõzöm sincs hogy miért csinálja, de a fõ gond, hogy a szerelõnek sem. Már több mint két éve imádom ezt a kocsit, de sajnos ezidõ alatt nem tudtunk rájönni, hogy mi a gond.

Autó: 2001-es 320i 6 hetngeres, 170LE
Probléma: Piros lámpa, kuplung kinyom, egyes (ekkor az autó hátulja egy picit megmozdul, és van hozzá valami mély kattanó hang is, persze ekkor még fullra ki van nyomva a kuplung, de a fõ gáz az, hogy 10-bõl 5-ször csinálja csak ), autó elindul, kettesbe kapcs (ekkor is lehet hallani a kattanást).

Csak azért rinyálok, mert nem szeretném ha egyszer szétesne alattam.

Elõre is köszi

Lac[/b]

státusz sepp74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2007. január 10. szerda, 13:54


Sziasztok,
Oly sok mindenkinek szolgáltatok már tanáccsal, gondoltam én is a segítségetek kérem.
Tavaly nyáron vettem egy 320d-t 2003 nyári gyártásút...abba 160ekm volt benne.
Sajnos nemrégen észrevettem,hogy 1300-as fordulatnál -akár növelve-akár csökkentve odáig- a hátsó fertályról igen jelentõs búgást(rezonancia...) hallani, érezni...
Mivel olvastam az itteni üzeneteket lehet, hogy a Hardy vagy csapágyas a hátsó kereszt???
És ha ezek közül valamelyik, akkor melyiket lehet cserélni anélkül, hogy az egész hátsó futómûvet legyártatnám a BMW gyárban...?
Kérlek segítsetek, mert -sajnos- akinek BMW-je azonnal vastagabb ceruzával írják az alkatrészeket a szervízben....
Józsi

státusz kaloz84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2007. január 09. kedd, 18:15


A kihagyás inkább hidegen jellemzõ, ha egy csúcs már nem az igazi. Ettõl persze még lehet csúcs hiba, nem ártana egy hibakiolvasás livedatával egybekötve.
A pörgetés után alapjáratra visszaálláskor megrázkódás megint csak hidegen jelemzõ, és csak az automatáknál. Eddig minden 320dA-nál tapasztaltam amiben eddig ültem.[/quote]

Hali! Nekem is 320DA van, és ugyanígy viselkedik persze csak hidegben. és ez miért van? kell parázni tõle? vagy ahogy irtad ez minden automatánál igy van?

státusz mboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2007. január 09. kedd, 17:37


Sziasztok!
Hol lehet kapni ajtógumit/kéder?/,a szervizes árat még nem kérdeztem ez megy körbe a kasznin az ajtónyílásba.A sínrõl meg a szerelõ srác beszélt az a baja ?!16ropi.Köszi

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 08. hétfő, 21:36


mboy írta: Sziasztok!
Ilyen enyhe idõben megszüntek a dolgok majdnem de félõ rossz idõben folytatódni fog.Ablakemelõsínt nem tudtok baráti áron?vagy szervízbe kell megvennem?Ha lelépek a gázról 800-900környéke hátul berezonál mi lehet?Ja bal elsõ ajtógumi cserére lenne még szükségem könyök magasságban elhasadt/kidörzsölõdött??/javaslat ötlet?????
Köszi


9 800,- az új ajtókéder. Kipufogó tud berezonálni, esetleg valamihez hozzáér. Ablakemelõsín alatt mit értesz?
V-Power Diesel tényleg jobb, de kb. ez olyan, mint a németekenél a sima gázolaj.

státusz mboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2007. január 08. hétfő, 20:34


Sziasztok!
Ilyen enyhe idõben megszüntek a dolgok majdnem de félõ rossz idõben folytatódni fog.Ablakemelõsínt nem tudtok baráti áron?vagy szervízbe kell megvennem?Ha lelépek a gázról 800-900környéke hátul berezonál mi lehet?Ja bal elsõ ajtógumi cserére lenne még szükségem könyök magasságban elhasadt/kidörzsölõdött??/javaslat ötlet?????
Köszi