Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 12:11


YELLOW írta: a probléma ezzel az, hogy sok ilyen itthoni céget néztem, és érdekes módon mindenhol, ugyanazokat a növekedési értékeket találtam, mind LE mind Nm-nél, tehát az én véleményem az, hogy bármit is írnak ("saját szakembereink írják a programot...") az csak reklámszöveg, mert még az is azonos, szóval egy és ugyanazt a a chip progit kínálja mindenki, amit beszereztek valami külföldi cégtõl... az árakban meg 5ezer diffiket szoktam látni...


Már meg se lepõdöm rajta, hogy megint hülye vagy..

szerk.: és ez most szimplán az összeesküvés elméletedre vonatkozik, mindentõl függetlenül!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 11:40


a probléma ezzel az, hogy sok ilyen itthoni céget néztem, és érdekes módon mindenhol, ugyanazokat a növekedési értékeket találtam, mind LE mind Nm-nél, tehát az én véleményem az, hogy bármit is írnak ("saját szakembereink írják a programot...") az csak reklámszöveg, mert még az is azonos, szóval egy és ugyanazt a a chip progit kínálja mindenki, amit beszereztek valami külföldi cégtõl... az árakban meg 5ezer diffiket szoktam látni...

Csum írta:
Kristof77 írta:
Csum írta: valaki chippeltetett már a fõoldalon hírdetett cégnél?
kiváncsi lennék a tapasztalatokra illetve az ár résükre!!!


Mit értesz "ár rés" alatt?


azt,hogy milyen ár érték arányban dolgoznak!!!
mert hiába hírdetik azt,hogy -30% klubtagoknak ha máshoz képest még ezzel is jóval drágábbak!! és akkor még nem beszéltünk arról,hogy mennyire megbizhatók õk és értenek ahoz amit csinálnak!


státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 11:20


Kristof77 írta:
E46_M3 írta:
Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0


Korrekt leiras, kivi vagyok uj eredmenyre is.Eleg meggyozo volt a cikk!
Automatanal ugyan lehetnek e egyeb gondok?

Kristof77: Nem sok az a 290 le a 218-hoz kepest? Az emlitett cikkben te vagy az a bizonyos kristof? .


Nem sok, de lehet persze kevesebbet is csinálni. A váltó lazán kibírja.
Autómata autóknál a nyoamtékkorlátot egyébként be lehet lõni alacsonyabbra, ezzel nincsen gond. A lóerõ és a nyoamték ugyanis akár komoly szinten is módosítható összefüggés nélkül. Magyarul lehet vagy csak jóval több lóerõd vagy csak jóval több nyomatékod is. 10 boxból 1 jó ha van, de ez csak a railnyomást húzza fel lineárisan, ez idõvel 100%-osan 2 dolgot jelent. A befecskednezési rendszer a túlnyomás miatt idõvel megadaja magát. A részecskeszûrõd idõvel elkormolódik és lehet cserélni, ha van ilyen az autóban. Ráadásul a box nem veszik ki a végsebességkorlátot, ami szinte minden BMW-ben benne van a 116d-tõl a 325/330d-ig. Persze vannak olyan boxok is, amik alig vagy szinte semmit nem hoznak, azok nyogodtan használhatók.



Azert kerdeztem, mert ugye legtobb helyen es kulfoldi forumokat is nezve 250-260 Le kozott irjak es +65Nm. Ezekhez kepest ez joval brutalisabbnak hangzik es felek is tole igy elsore, mert a cel nem az, hogy minden aron legtobb loero es nem foglalkozva,hogy az auto birja e vagy sem! Az se utso szempont,h mondjuk azonos es kulturalt korulmenyek kozott fogyasztasban ez jelent e vlatozast?

En a boxokban sose biztam amugy...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 11:10


SoundkeY írta: Robinson:

Este ha lemernenk ( ha olyan lesz ido , alkalom ) felvehetnenk mindket szemszogbol.......


részemrõl ok, én is nagyon kiváncsi vagyok milyen a múltkorihoz képest

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 11:06


Robinson:

Este ha lemernenk ( ha olyan lesz ido , alkalom ) felvehetnenk mindket szemszogbol.......

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 10:09


Kristof77 írta:
Csum írta: valaki chippeltetett már a fõoldalon hírdetett cégnél?
kiváncsi lennék a tapasztalatokra illetve az ár résükre!!!


Mit értesz "ár rés" alatt?


azt,hogy milyen ár érték arányban dolgoznak!!!
mert hiába hírdetik azt,hogy -30% klubtagoknak ha máshoz képest még ezzel is jóval drágábbak!! és akkor még nem beszéltünk arról,hogy mennyire megbizhatók õk és értenek ahoz amit csinálnak!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 09:48


Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0


Akkor most 168le / 368Nm,

Amit erdekesnek talalok ( es az en diagrammomnal is ) hogy a nyomatek csucsot ugy hirdetik 2000f / tol 330Nm......

2000nel "csak" 270,1Nm.

Nalam teligumival 147le ( 3595-os fordulatnal ) / 327,9Nm ( 2280as fordulatnal )
Teljesitmeny egeszen 4300-4400 ig jo ( 141Le es 135Le )
Nyomatek 4200-4300 is 241Nm ill 232Nm



http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1

http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1


Nalad legnagyobb LE= 4148 fordulat
Nalad legnagyobb Nm= 2662 fordulat


státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 08:14


E46_M3 írta:
Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0


Korrekt leiras, kivi vagyok uj eredmenyre is.Eleg meggyozo volt a cikk!
Automatanal ugyan lehetnek e egyeb gondok?

Kristof77: Nem sok az a 290 le a 218-hoz kepest? Az emlitett cikkben te vagy az a bizonyos kristof? .


Nem sok, de lehet persze kevesebbet is csinálni. A váltó lazán kibírja.
Autómata autóknál a nyoamtékkorlátot egyébként be lehet lõni alacsonyabbra, ezzel nincsen gond. A lóerõ és a nyoamték ugyanis akár komoly szinten is módosítható összefüggés nélkül. Magyarul lehet vagy csak jóval több lóerõd vagy csak jóval több nyomatékod is. 10 boxból 1 jó ha van, de ez csak a railnyomást húzza fel lineárisan, ez idõvel 100%-osan 2 dolgot jelent. A befecskednezési rendszer a túlnyomás miatt idõvel megadaja magát. A részecskeszûrõd idõvel elkormolódik és lehet cserélni, ha van ilyen az autóban. Ráadásul a box nem veszik ki a végsebességkorlátot, ami szinte minden BMW-ben benne van a 116d-tõl a 325/330d-ig. Persze vannak olyan boxok is, amik alig vagy szinte semmit nem hoznak, azok nyogodtan használhatók.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 07:02


E46_M3 írta:
Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0


Korrekt leiras, kivi vagyok uj eredmenyre is.Eleg meggyozo volt a cikk!
Automatanal ugyan lehetnek e egyeb gondok?

Kristof77: Nem sok az a 290 le a 218-hoz kepest? Az emlitett cikkben te vagy az a bizonyos kristof? .


...a váltód sosem fog kibírni 290le-t, ehhez legalább egy 600 Nm-es nyomaték párosul. Másik megoldás az AC-Schnitzer tuning box. Ez 253le-t és 550Nm-t csinál a gyári értékekbõl, ha részecskeszûrõs az autód, akkor tudok rá egy eladót.

petike

státusz E46_M3

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 06:39


Robinson írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...mp;thold=0


Korrekt leiras, kivi vagyok uj eredmenyre is.Eleg meggyozo volt a cikk!
Automatanal ugyan lehetnek e egyeb gondok?

Kristof77: Nem sok az a 290 le a 218-hoz kepest? Az emlitett cikkben te vagy az a bizonyos kristof? .

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. november 06. péntek, 04:34

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2009. november 05. csütörtök, 20:33


ducati113 írta:
Robinson írta:
BarG írta:
Robinson írta: Ajánlok egy pillantást a fõoldalra!


Miért éppen az ATC :


Talán rossz tapasztalat?
Azért éppen az ATC, mert õk kerestek meg minket. Voltam is náluk személyesen, és elég megnyerõek, de persze ki nem az tudom.
Holnap még megyek hozzájuk, és leírom a tapasztalatokat. Addig is, Te is leírhatnád, hogy mi az oka a "miért éppen" kérdésnek
Akár privátban is, ha nem akarsz publikusan..



A hölgy megnyerõ és még jól is nézz ki 10 évvel ezelõtt!
Sok széthullt autóról hallottam.Mikor indultak akkor a legjobb volt de ma!?Gondolom ugyan az a személy csinálja.És akkor még drága is volt.
Mért kereset meg,talán biztos megy a bolt?Hát kétlem.
Teljesítmény mérés!Mézes madzag!
Jó tuningot akarsz akkor irány Olaszország.
Sajna profi Bmw chipest nem ismerek Magyarországon.
vw audi peugeot igen.90Le HDI pöcsre vágja a 180Lóerõre chipelt Bömbölõt
Még nemeset szét


Nem az a mézes madzag, amikor még mérés sincsen és eladják neked, hogy milyen profik és mennyire jól megy az autód? A 90Le-s HDI-t megeszem, ha ilyen jól megy!!! Hol lehet kipróbálni?

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2009. november 05. csütörtök, 19:57


Robinson írta:
BarG írta:
Robinson írta: Ajánlok egy pillantást a fõoldalra!


Miért éppen az ATC :


Talán rossz tapasztalat?
Azért éppen az ATC, mert õk kerestek meg minket. Voltam is náluk személyesen, és elég megnyerõek, de persze ki nem az tudom.
Holnap még megyek hozzájuk, és leírom a tapasztalatokat. Addig is, Te is leírhatnád, hogy mi az oka a "miért éppen" kérdésnek
Akár privátban is, ha nem akarsz publikusan..



A hölgy megnyerõ és még jól is nézz ki 10 évvel ezelõtt!
Sok széthullt autóról hallottam.Mikor indultak akkor a legjobb volt de ma!?Gondolom ugyan az a személy csinálja.És akkor még drága is volt.
Mért kereset meg,talán biztos megy a bolt?Hát kétlem.
Teljesítmény mérés!Mézes madzag!
Jó tuningot akarsz akkor irány Olaszország.
Sajna profi Bmw chipest nem ismerek Magyarországon.
vw audi peugeot igen.90Le HDI pöcsre vágja a 180Lóerõre chipelt Bömbölõt
Még nemeset szét

státusz Kristof77

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2009. november 05. csütörtök, 18:26


Csum írta: valaki chippeltetett már a fõoldalon hírdetett cégnél?
kiváncsi lennék a tapasztalatokra illetve az ár résükre!!!


Mit értesz "ár rés" alatt?

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. november 05. csütörtök, 18:18


valaki chippeltetett már a fõoldalon hírdetett cégnél?
kiváncsi lennék a tapasztalatokra illetve az ár résükre!!!