státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 14:09


YELLOW írta:
vargadre írta:
YELLOW írta:
vargadre írta:
Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


ha ez alatt a 320i-t érted, akkor az 2.2-es, attól meg inkább a nagyobb 2.5 sokkal jobb. és a 2.2 fog enni is.


A 318i 143 pacis motorra gondolok.


az nem 6 hengeres. azt hittem azért mondod a motorhangot, mert 6 hengerest akarsz...


Hát az 1.6os fókámhoz képest a 4 henges is szépen szól, a hathengeres gyönyörű de a realitás talaján maradva nincs tervben.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 14:05


vargadre írta:
YELLOW írta:
vargadre írta:
Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


ha ez alatt a 320i-t érted, akkor az 2.2-es, attól meg inkább a nagyobb 2.5 sokkal jobb. és a 2.2 fog enni is.


A 318i 143 pacis motorra gondolok.


az nem 6 hengeres. azt hittem azért mondod a motorhangot, mert 6 hengerest akarsz...

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 14:05


Pocses írta:
vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html


Szerintem ö is a belső térre gondolt, kívülről nem sok gond van ezekkel egy polír után (általában)



státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 14:03


nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.


Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


Ha nem balkáni népektől veszed, akkor kint nem divat a szerviz könyv hamisítás.

Próbálom nem tőlük venni, hallottam a hírüket nem csak mi vagyunk megáldva a svédekkel




státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 14:02


Pocses írta:
vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html
ű

Köszönöm! Felveszem vele a kapcsolatot akkor



státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 14:01


YELLOW írta:
vargadre írta:
Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


ha ez alatt a 320i-t érted, akkor az 2.2-es, attól meg inkább a nagyobb 2.5 sokkal jobb. és a 2.2 fog enni is.


A 318i 143 pacis motorra gondolok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:56


vargadre írta:
nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





Itt a bratyóm, Ő 211ezerrel vette ha van kérdésed írj neki biztosan fog válaszolni.:

http://www.bmwfanatics.hu/tagok/egair.html


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:55


vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.


Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


Ha nem balkáni népektől veszed, akkor kint nem divat a szerviz könyv hamisítás.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:54


vargadre írta:
Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


ha ez alatt a 320i-t érted, akkor az 2.2-es, attól meg inkább a nagyobb 2.5 sokkal jobb. és a 2.2 fog enni is.

státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:54


nickname írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)

Én is úgy gondolom, hogy kevés ahhoz a kasznihoz az 1.6. Nekem egy Ford Focusom van 1.6os motorral nincs benne még 100.000 km és hát tényleg olyan mintha új lenne belülről. Köszönöm az ajánlatod, alkalomadtán élni fogok vele A vásárlást egyébként áprilisában tervezem. Ám mennyire sok egy ilyen autóban a 200.000 km? (318i)





státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:51


Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.


Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


státusz vargadre

Újonc

Elismertség: 25% (10 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:48


nickname írta:
vargadre írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



leírásod alapján, ahogy ahsználni szeretnéd, mindenképp benzin. a dízel meleltt csak a fogyasztás szól az esetedben, de ezek a dolgok nem kedveznek a dízelnek. a többi meg sokszor le lett írva visszább, jó sokat lehet olvasni róluk...


Persze ha valaki egy leharcolt dízelt vesz, akkor tényleg nem éri meg

De vedd alapul, hogy egy 8-900 km -es nyaralás alatt is menyit spórol.

Persze ez nem az egymillió forintos Facelift E46 -ra vonatkozó megállapítás volt.



az lehet, de többet hazsnálná rövid távokon, munkába járni stb. én nem tenném ki ilyennek egy dízelem.
néha nekem is előfordul, hogy asszonytól megyek dolgozni, ami kb 2-3km max, vagy itthonról 1km, de hamarabb indulok el, mert még megyek egy jó kis kört, hogy felmelegedjen a motor, pedig benyásom van. nyílván egy nyaralás alkalmával sokat lehet spórolni, de oda egyszer megy az évben az ember, sokan még nem is olyan messzire. szóval én csak ezért nem ajánlanám neki a dízelt...


Elfelejtettem mondani, hogy olyan 4000 euró körül nézem az autókat kint, olyan 4250 a plafon, a szerelem első látásra effektus során pedig 4500 Euro a plafon! Hát igen tényleg a közlekedésem nagy része sajnos tényleg 2-5 km. Heti 2x megyek vele kb 2x20 km "hosszútávot" ezen felül körülbelül még 200-300 km-ert megyek havonta hosszabb távra.



Amennyiben megfogadsz egy tanácsot.

Várj még egy picit ha dízelt akarsz venni és 5-6500 euró közt keresgélj, ott elég sok szép darab van, kisebb a lyukra futás lehetősége.

Persze 4-5 ezres kategóriában is van szép csak nagyon nehéz kifogni.



Köszönöm válaszod, hát igen nézegettem képeken keresztül is van olyan 4000 euro-ért ami ingyen sem kellene.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:48


vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



Jól húzza magát a 143 LE és nagyon szépen szól a motor, a nyomatékot nagyobb fordulaton adja le mint az enyém de persze így is dinamikusabb jóval. A belterén meg semmi nem látszik a 200több ezer km miatt, mint ahogy az enyém sincs kiülve és eredeti benne a kárpit az ülésekkel együtt. 316 1.6 motorral azt kerüld el én sem választottam volna azt semmiképpen sem.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:47


vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



Nem szíjas hanem láncos mint az enyém is. Motorikusan semmi gondja nem volt, kettő gyújtótrafó halt be neki de cseréltette mind a 4et egyszerre.


Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



A 16i motor szerintem kevés az e46 sedanhoz,touringhoz

200e km -nél még a kormánynak sem nagyon szabad megkopni, a megkímélt belső meg szinte új hatású.

Amennyiben pesti, vagy gyere el nézd meg az autómat, hogy legyen viszonyítási alapod az állapotra vonatkozóan (200e km futott autó esetében)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 03. hétfő, 13:49

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 03. hétfő, 13:46


vargadre írta:
Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



dinamikusabb, az újabb motorok mindenképp.
200ezer környékén nem olyan szembe tűnő, bár ha városban használták, akkor meg látszik.
tehát van aki játszat ezezél is, hogy vissza van tekerve 500ezerről 180-ra, oszt aszondják azé kopott mer városban használták. aztán meg is nyugszol a km felől.
németből nem igen fogsz 200ezer alattit hozni.