Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 21:24


YELLOW írta:
hil írta:
Thony írta:


Hát tovább léptem a hattyú lámpák felé... kezdem belátni, hogy nem szarozni jobban megéri mint okosnak lenni, és hazudni önmagunknak.

Hát a tegnap még szépet, költségek állásával is nehéz lenne elerőltetni a BMW szervizbe átnézetni... egy világító sárga olaj jelzéssel fél másodpercig, alapból egy jeladó + munkadíj, pár belső díszléc, meg tempomat stb.
Ugyan ott tartok mint egy olyannál amibe ez benne van és hattyú lámpás is... így ma meglestem párat alsó kategóriában, hogy legyen viszonyítási alapom!
Hát volt egy 320d amit csak viccből néztem meg, iszonyat jó masszírozott a remegő recsegő bódé indítás után... valami vicc, hogy ilyet árulnak. "A nepper indoka: Olyannak aki szeret otthon szerelgetni!?" Akkor inkább ladát vegyen ne E46-ot

Holnap jön egy szép napfénytetős hattyús, 316-os!



Szia!
Tudatlan vagyok, ezért kérdezem: mi az a "hattyú lámpa"?
hil



gondolom a FL-es



Nálunk Swan hogy mért nem tudom, de igen FL-re gondoltam


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 21:01


hil írta:
Thony írta:


Hát tovább léptem a hattyú lámpák felé... kezdem belátni, hogy nem szarozni jobban megéri mint okosnak lenni, és hazudni önmagunknak.

Hát a tegnap még szépet, költségek állásával is nehéz lenne elerőltetni a BMW szervizbe átnézetni... egy világító sárga olaj jelzéssel fél másodpercig, alapból egy jeladó + munkadíj, pár belső díszléc, meg tempomat stb.
Ugyan ott tartok mint egy olyannál amibe ez benne van és hattyú lámpás is... így ma meglestem párat alsó kategóriában, hogy legyen viszonyítási alapom!
Hát volt egy 320d amit csak viccből néztem meg, iszonyat jó masszírozott a remegő recsegő bódé indítás után... valami vicc, hogy ilyet árulnak. "A nepper indoka: Olyannak aki szeret otthon szerelgetni!?" Akkor inkább ladát vegyen ne E46-ot

Holnap jön egy szép napfénytetős hattyús, 316-os!



Szia!
Tudatlan vagyok, ezért kérdezem: mi az a "hattyú lámpa"?
hil



gondolom a FL-es

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 21:00


Thony írta:


Hát tovább léptem a hattyú lámpák felé... kezdem belátni, hogy nem szarozni jobban megéri mint okosnak lenni, és hazudni önmagunknak.

Hát a tegnap még szépet, költségek állásával is nehéz lenne elerőltetni a BMW szervizbe átnézetni... egy világító sárga olaj jelzéssel fél másodpercig, alapból egy jeladó + munkadíj, pár belső díszléc, meg tempomat stb.
Ugyan ott tartok mint egy olyannál amibe ez benne van és hattyú lámpás is... így ma meglestem párat alsó kategóriában, hogy legyen viszonyítási alapom!
Hát volt egy 320d amit csak viccből néztem meg, iszonyat jó masszírozott a remegő recsegő bódé indítás után... valami vicc, hogy ilyet árulnak. "A nepper indoka: Olyannak aki szeret otthon szerelgetni!?" Akkor inkább ladát vegyen ne E46-ot

Holnap jön egy szép napfénytetős hattyús, 316-os!



Szia!
Tudatlan vagyok, ezért kérdezem: mi az a "hattyú lámpa"?
hil



Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 20:06


Totyasrac írta:
Thony írta: Tegnap meglestem 10db e46ot és egy pár e36-ost (sajnos ezekből ritka a szép de az áruk jo) .
Szóval találtam Pest mellett egy korrekt példányt ami at nezetheto, szépen megy uj lengescsillapitok, napfenyteto szóval szép darab bár nem az olcsóbb... egy hibája van, nincs templomát.. ez utólag pótolható vagy arany árban megy?


Persze, hogy nem az olcsóbbak közt lelni kincset
Utólagos tempomat beépíthető mindbe, kérdés hogy mennyire bonyolult - az elektromos gázpedálosokba kell a kormányhoz való gombsor, egy kábel, némi szerelés és kész, ~20-30e Ft. A bowdenesekbe (majd valaki beírja, azok melyikek) plusz még kell kiegészítő a motortérbe is, azzal kapcsolatban nem vagyok teljesen képben. Guglizz utána



Hát tovább léptem a hattyú lámpák felé... kezdem belátni, hogy nem szarozni jobban megéri mint okosnak lenni, és hazudni önmagunknak.

Hát a tegnap még szépet, költségek állásával is nehéz lenne elerőltetni a BMW szervizbe átnézetni... egy világító sárga olaj jelzéssel fél másodpercig, alapból egy jeladó + munkadíj, pár belső díszléc, meg tempomat stb.
Ugyan ott tartok mint egy olyannál amibe ez benne van és hattyú lámpás is... így ma meglestem párat alsó kategóriában, hogy legyen viszonyítási alapom!
Hát volt egy 320d amit csak viccből néztem meg, iszonyat jó masszírozott a remegő recsegő bódé indítás után... valami vicc, hogy ilyet árulnak. "A nepper indoka: Olyannak aki szeret otthon szerelgetni!?" Akkor inkább ladát vegyen ne E46-ot

Holnap jön egy szép napfénytetős hattyús, 316-os!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 15:59


kempelen írta:
hil írta:
kempelen írta:

Ti tudjátok... én mindegyik motorból, amit E46-ba tettek láttam már szétszedve...

Ezek alapján más típust kellene Hil-nek néznie....

Mondjuk a régi csepel motorok elnyűhetetlenek voltak, igaz azokból is szedtek szét jópárat.
Sőt ami eddig volt fűnyíróm, azokat sem kellett szétszedni soha, bár az is igaz a végén mindig komplett csere lett a vége.

Az évek alatt sokak által levon konklúzió:

- 20d szar -> sok a gond velük, sokan írnak ide a problámákról
- 18d szar -> hiszen ugyanaz majdnem mint a 20d...
- 30d szar -> dízel és ennyi elég is, mint amikor valaki cigánynak születik vagy feketének
- 18i szar -> a már említett korábbi hozzászólások miatt és mindegy N42 vagy N46....

Node:
- 16i jó -> Yellow neked ilyen van, ez csak jó lehet
- 20i, 25i, 30i - mind jó, igaz alig van pár ember a fórumon akik ilyenekkel járnak, de ha nincs a fórumon erről szó, akkor ott a motorok is problémamentesek.

Valahogy arról soha nem esik szó, hogy míg legyártottak egy darab 30i-t, addig a soron lement aznap 120 darab 18i vagy 20d....

Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy nem feltétlenül mindegyik szar.


Szia Kempelen!
Miért is kéne más típust választanom? Bár valójában gondolkozok az Insigián, de csak gyertyás (pfuj, hogy ezt ide le mertem írni.....) Igen, közben rájöttem, hogy az N46 motoros. Sajnos annyit gondolkozok az ügyön, hogy addigra elviszi más, meg aztán időm sincs ilyenekre. A mostanival (M43) nagyon elégedett vagyok, csak hát a kora..... Ezért kélne újabb és sajna azért touring, mert a munkahelyem, (aki ugyan egy petákot nem ad az autómhoz) kikötötte, hogy csak az lehet, mert ilyen a magyar demokrácia,, meg a munkavállalói érdekek érvényesítése (rohadt egy országban élek!!!!)
hil



Szia Hil,

Az hogy válassz másik autótípust, csak irónia volt, ne vedd komolyan. Szerintem nézd meg az autót és talán beleszeretsz, ha meglátod. Néha az is kell.

A többit csak Yellow miatt írtam, bár egyáltalán nem bosszantásból és tényleg nem bántásból írom, de egyszer láthatnék már tőle valami olyan kommentet, hogy ez az autó szép vagy ha nem is szép, de korához képest érdemes megnézni.



hol olvastad, hogy azt írtam, hogy ne! amit írtam én is direkt írtam, hogy ez a láncugrós motor, mert ezen pörög mindneki feszt. pont arra utaltam azzal, hogy érdemes lesz amjd tempomatot beköttenie, hogy érdemes megnézni. direkt nem is írtam a szín eltéréstől, mert csalhat a kép, meg a fények.
az árát, meg most láttam, nem is néztem délelőtt. és számomra ha olyan jó lenne, akkor nem ennyiért adnám. oké korrekt a csóka, lehet tényleg kell a pénz, vagy már az új autó megvan. talán ezért is emnt rá a nepper, aztán majd 1,6-ba lesz kirakva, ha megkaparintja.
szóval valamit benéztél most.
amúgy ez volt az első komment, amit írtam, lebeszélem, fikázok valamit?
"ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték."


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 15:51


hil írta:
kempelen írta:

Ti tudjátok... én mindegyik motorból, amit E46-ba tettek láttam már szétszedve...

Ezek alapján más típust kellene Hil-nek néznie....

Mondjuk a régi csepel motorok elnyűhetetlenek voltak, igaz azokból is szedtek szét jópárat.
Sőt ami eddig volt fűnyíróm, azokat sem kellett szétszedni soha, bár az is igaz a végén mindig komplett csere lett a vége.

Az évek alatt sokak által levon konklúzió:

- 20d szar -> sok a gond velük, sokan írnak ide a problámákról
- 18d szar -> hiszen ugyanaz majdnem mint a 20d...
- 30d szar -> dízel és ennyi elég is, mint amikor valaki cigánynak születik vagy feketének
- 18i szar -> a már említett korábbi hozzászólások miatt és mindegy N42 vagy N46....

Node:
- 16i jó -> Yellow neked ilyen van, ez csak jó lehet
- 20i, 25i, 30i - mind jó, igaz alig van pár ember a fórumon akik ilyenekkel járnak, de ha nincs a fórumon erről szó, akkor ott a motorok is problémamentesek.

Valahogy arról soha nem esik szó, hogy míg legyártottak egy darab 30i-t, addig a soron lement aznap 120 darab 18i vagy 20d....

Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy nem feltétlenül mindegyik szar.


Szia Kempelen!
Miért is kéne más típust választanom? Bár valójában gondolkozok az Insigián, de csak gyertyás (pfuj, hogy ezt ide le mertem írni.....) Igen, közben rájöttem, hogy az N46 motoros. Sajnos annyit gondolkozok az ügyön, hogy addigra elviszi más, meg aztán időm sincs ilyenekre. A mostanival (M43) nagyon elégedett vagyok, csak hát a kora..... Ezért kélne újabb és sajna azért touring, mert a munkahelyem, (aki ugyan egy petákot nem ad az autómhoz) kikötötte, hogy csak az lehet, mert ilyen a magyar demokrácia,, meg a munkavállalói érdekek érvényesítése (rohadt egy országban élek!!!!)
hil



Szia Hil,

Az hogy válassz másik autótípust, csak irónia volt, ne vedd komolyan. Szerintem nézd meg az autót és talán beleszeretsz, ha meglátod. Néha az is kell.

A többit csak Yellow miatt írtam, bár egyáltalán nem bosszantásból és tényleg nem bántásból írom, de egyszer láthatnék már tőle valami olyan kommentet, hogy ez az autó szép vagy ha nem is szép, de korához képest érdemes megnézni.



státusz duend

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 15:44


Sziasztok!

Azt kerdeznem Töletek, hogy FL E46 20d eseteben mekkora a fordulatszämkülönbseg mondjuk 90-es (es 130-as) sebessegnel a manuälis es az automatavälto között?
Köszönöm
Endre


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 15:22


YELLOW írta:
én azt mondom, szerintem (amúgy a képen valóban látszik, hogy mintha a sárvédő kicsit más árnyalatú lenne, de én a fényre fogtam, azért nem is írtam) nem volt törve.

szerk.: én túl olcsónak találom amúgy...


SziaY!
Most, hogy írod, valóban más színűnek látszik a két első sárvédő. Nekem fel sem tűnt.Ezt lehet, hogy a fotó okozza, meg ezek a metálfények valahogy máshogy törik a fényt ha nem egyformán esik rá.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 15:04


hil írta: Sziasztok!
Közben felhívtam az eladó
(http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416), nagyon korrekt volt. Lemérte a festékréteget: bal e sárvédő 127, jobb e sárvédő 134, jobb e. ajtó 147 mikron, máshol gyári 90 mikron a réteg. 12000Km-el korábban volt szervizelve. Igazából meg kéne nézni, de egy nepper már ráment, persze egyből alkudozva (-150K és az eladó vigye el hozzá az autót) Na ez aztán a pofátlanság (még vigye is oda)
hil

ui: és ott árulják ezt az autót, ahol a jelenlegit is vettem úgy 5 éve, igaz másik eladó, aki saját célra hozta be D-ből 4 hónapja....


Szia Hil,

Szerintem nézd meg mindenképpen, mert a nepper nem hiába ugrott rá...

Nem rossz autó szerintem sem.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 14:59


hil írta:
YELLOW írta:

én még most is azt mondom, hogy a 120-150mikron az gyári. mondom ezt úgy, hogy az enyémen tényleg látszik hol lett újra fújva, és ott több, a többi 150 alatt van. de a legvéknyabb helyen is 118 mikron. és tutti gyári ott. mondjuk ha ennyit csal a műszerük, és mindenhol 90-et mértek, ami mondjuk valójában 120, akkor ha azt a 30-at hozzáadod a többihet, akkor lehetséges, hogy mondjuk kapott egy kis fedőlakkot plusszba.

Szia!
Nem is tudom, de sok különféle rétegmérőt vizsgáltam, amikből az jött le, hogy a gyári réteg bíza 100 alatt szokott lenni. (pofátlanul még szalonban is mértem) Minden műszer csak nem hibás.
hil



mérte itt más is szalonban, és biza 130 körül voltak. már írtam én milyen rétegmérőt használtam (150ezer Ft-os) amihez kalibráló lapok vannak, nem csak hazsnálod és kész, aztán hol ezt mér hol azt. nyílván egy 30-50ezres gép megközelítőleg jó, arra, hogy mondjuk a konkrét gittelést megállapítsd vele, ahol a gyári értékhez képest nagy eltérések vannak. mondjuk lehet mutat 800-at, ami a valóságban 1000, de nyílván egyértelműen látszik, hogy ott nem kóser. és pont kis értékeknél pontatlanok. úgy tudnád megnézni, ha volna egy hitelesített mérőkértyád, ami tutti mondjuk 100 mikron, és azt mérnéd meg.
én azt mondom, szerintem (amúgy a képen valóban látszik, hogy mintha a sárvédő kicsit más árnyalatú lenne, de én a fényre fogtam, azért nem is írtam) nem volt törve.

szerk.: én túl olcsónak találom amúgy...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 28. szerda, 15:04

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 14:55


hil írta: Sziasztok!
Közben felhívtam az eladó
(http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416), nagyon korrekt volt.


Amúgy ez majdnem ugyanaz, mint az enyém, 2 nap van köztük (meg apró eltérések - szín, üléskárpit, váltó)

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 14:52


YELLOW írta:

én még most is azt mondom, hogy a 120-150mikron az gyári. mondom ezt úgy, hogy az enyémen tényleg látszik hol lett újra fújva, és ott több, a többi 150 alatt van. de a legvéknyabb helyen is 118 mikron. és tutti gyári ott. mondjuk ha ennyit csal a műszerük, és mindenhol 90-et mértek, ami mondjuk valójában 120, akkor ha azt a 30-at hozzáadod a többihet, akkor lehetséges, hogy mondjuk kapott egy kis fedőlakkot plusszba.

Szia!
Nem is tudom, de sok különféle rétegmérőt vizsgáltam, amikből az jött le, hogy a gyári réteg bíza 100 alatt szokott lenni. (pofátlanul még szalonban is mértem) Minden műszer csak nem hibás.
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 14:46


hil írta: Sziasztok!
Közben felhívtam az eladó
(http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416), nagyon korrekt volt. Lemérte a festékréteget: bal e sárvédő 127, jobb e sárvédő 134, jobb e. ajtó 147 mikron, máshol gyári 90 mikron a réteg. 12000Km-el korábban volt szervizelve. Igazából meg kéne nézni, de egy nepper már ráment, persze egyből alkudozva (-150K és az eladó vigye el hozzá az autót) Na ez aztán a pofátlanság (még vigye is oda)
hil


én még most is azt mondom, hogy a 120-150mikron az gyári. mondom ezt úgy, hogy az enyémen tényleg látszik hol lett újra fújva, és ott több, a többi 150 alatt van. de a legvéknyabb helyen is 118 mikron. és tutti gyári ott. mondjuk ha ennyit csal a műszerük, és mindenhol 90-et mértek, ami mondjuk valójában 120, akkor ha azt a 30-at hozzáadod a többihet, akkor lehetséges, hogy mondjuk kapott egy kis fedőlakkot plusszba.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 14:38


Sziasztok!
Közben felhívtam az eladó
(http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416), nagyon korrekt volt. Lemérte a festékréteget: bal e sárvédő 127, jobb e sárvédő 134, jobb e. ajtó 147 mikron, máshol gyári 90 mikron a réteg. 12000Km-el korábban volt szervizelve. Igazából meg kéne nézni, de egy nepper már ráment, persze egyből alkudozva (-150K és az eladó vigye el hozzá az autót) Na ez aztán a pofátlanság (még vigye is oda)
hil

ui: és ott árulják ezt az autót, ahol a jelenlegit is vettem úgy 5 éve, igaz másik eladó, aki saját célra hozta be D-ből 4 hónapja....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 28. szerda, 14:48

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 14:21


kempelen írta:

Ti tudjátok... én mindegyik motorból, amit E46-ba tettek láttam már szétszedve...

Ezek alapján más típust kellene Hil-nek néznie....

Mondjuk a régi csepel motorok elnyűhetetlenek voltak, igaz azokból is szedtek szét jópárat.
Sőt ami eddig volt fűnyíróm, azokat sem kellett szétszedni soha, bár az is igaz a végén mindig komplett csere lett a vége.

Az évek alatt sokak által levon konklúzió:

- 20d szar -> sok a gond velük, sokan írnak ide a problámákról
- 18d szar -> hiszen ugyanaz majdnem mint a 20d...
- 30d szar -> dízel és ennyi elég is, mint amikor valaki cigánynak születik vagy feketének
- 18i szar -> a már említett korábbi hozzászólások miatt és mindegy N42 vagy N46....

Node:
- 16i jó -> Yellow neked ilyen van, ez csak jó lehet
- 20i, 25i, 30i - mind jó, igaz alig van pár ember a fórumon akik ilyenekkel járnak, de ha nincs a fórumon erről szó, akkor ott a motorok is problémamentesek.

Valahogy arról soha nem esik szó, hogy míg legyártottak egy darab 30i-t, addig a soron lement aznap 120 darab 18i vagy 20d....

Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy nem feltétlenül mindegyik szar.


Szia Kempelen!
Miért is kéne más típust választanom? Bár valójában gondolkozok az Insigián, de csak gyertyás (pfuj, hogy ezt ide le mertem írni.....) Igen, közben rájöttem, hogy az N46 motoros. Sajnos annyit gondolkozok az ügyön, hogy addigra elviszi más, meg aztán időm sincs ilyenekre. A mostanival (M43) nagyon elégedett vagyok, csak hát a kora..... Ezért kélne újabb és sajna azért touring, mert a munkahelyem, (aki ugyan egy petákot nem ad az autómhoz) kikötötte, hogy csak az lehet, mert ilyen a magyar demokrácia,, meg a munkavállalói érdekek érvényesítése (rohadt egy országban élek!!!!)
hil