kempelen írta:
hil írta:
kempelen írta:
Ti tudjátok... én mindegyik motorból, amit E46-ba tettek láttam már szétszedve...
Ezek alapján más típust kellene Hil-nek néznie....
Mondjuk a régi csepel motorok elnyűhetetlenek voltak, igaz azokból is szedtek szét jópárat.
Sőt ami eddig volt fűnyíróm, azokat sem kellett szétszedni soha, bár az is igaz a végén mindig komplett csere lett a vége.
Az évek alatt sokak által levon konklúzió:
- 20d szar -> sok a gond velük, sokan írnak ide a problámákról
- 18d szar -> hiszen ugyanaz majdnem mint a 20d...
- 30d szar -> dízel és ennyi elég is, mint amikor valaki cigánynak születik vagy feketének
- 18i szar -> a már említett korábbi hozzászólások miatt és mindegy N42 vagy N46....
Node:
- 16i jó -> Yellow neked ilyen van, ez csak jó lehet
- 20i, 25i, 30i - mind jó, igaz alig van pár ember a fórumon akik ilyenekkel járnak, de ha nincs a fórumon erről szó, akkor ott a motorok is problémamentesek.
Valahogy arról soha nem esik szó, hogy míg legyártottak egy darab 30i-t, addig a soron lement aznap 120 darab 18i vagy 20d....
Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy nem feltétlenül mindegyik szar.
Szia Kempelen!
Miért is kéne más típust választanom? Bár valójában gondolkozok az Insigián, de csak gyertyás (pfuj, hogy ezt ide le mertem írni.....) Igen, közben rájöttem, hogy az N46 motoros. Sajnos annyit gondolkozok az ügyön, hogy addigra elviszi más, meg aztán időm sincs ilyenekre. A mostanival (M43) nagyon elégedett vagyok, csak hát a kora..... Ezért kélne újabb és sajna azért touring, mert a munkahelyem, (aki ugyan egy petákot nem ad az autómhoz) kikötötte, hogy csak az lehet, mert ilyen a magyar demokrácia,, meg a munkavállalói érdekek érvényesítése (rohadt egy országban élek!!!!)
hil
Szia Hil,
Az hogy válassz másik autótípust, csak irónia volt, ne vedd komolyan. Szerintem nézd meg az autót és talán beleszeretsz, ha meglátod. Néha az is kell.
A többit csak Yellow miatt írtam, bár egyáltalán nem bosszantásból és tényleg nem bántásból írom, de egyszer láthatnék már tőle valami olyan kommentet, hogy ez az autó szép vagy ha nem is szép, de korához képest érdemes megnézni.
hol olvastad, hogy azt írtam, hogy ne! amit írtam én is direkt írtam, hogy ez a láncugrós motor, mert ezen pörög mindneki feszt. pont arra utaltam azzal, hogy érdemes lesz amjd tempomatot beköttenie, hogy érdemes megnézni. direkt nem is írtam a szín eltéréstől, mert csalhat a kép, meg a fények.
az árát, meg most láttam, nem is néztem délelőtt. és számomra ha olyan jó lenne, akkor nem ennyiért adnám. oké korrekt a csóka, lehet tényleg kell a pénz, vagy már az új autó megvan. talán ezért is emnt rá a nepper, aztán majd 1,6-ba lesz kirakva, ha megkaparintja.
szóval valamit benéztél most.
amúgy ez volt az első komment, amit írtam, lebeszélem, fikázok valamit?
"ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték."