Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 20:18


BarG írta:
Prof írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



Ja mikor kigurultál a szalonból már 1,5 millával kevesebbet, és hároméves koráig fénysebességgel veszít az értekéből.

Persze ha cégként lízingeled akkor más a helyzet.


Aki ezeken agyalgat, az ne vegyen BMW-t, meg úgy általánosan új autót. Annak egy rönó flüansze tökéletes lesz.




Értem, köszönöm a felvilágosítást.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 20:08


Prof írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



Ja mikor kigurultál a szalonból már 1,5 millával kevesebbet, és hároméves koráig fénysebességgel veszít az értekéből.

Persze ha cégként lízingeled akkor más a helyzet.


Aki ezeken agyalgat, az ne vegyen BMW-t, meg úgy általánosan új autót. Annak egy rönó flüansze tökéletes lesz.



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 19:59


YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



mondjuk melóhelyen van belőle egy fűtésbox, amin tesztelünk vezérlőt szóval kicsit mintha nekem is lenne már mondjuk a tiéd a 20d is 17 milla körül van a coupe. hát ennyi pénzért nem vennék dízelt, de F32-t sem... mondjuk ezek után kíváncsi leszek hány év után lesz annyi mint a E46 20d-k ára


Ki mondta, hogy az enyém 2d?!



Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 16:03


BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



Ja mikor kigurultál a szalonból már 1,5 millával kevesebbet, és hároméves koráig fénysebességgel veszít az értekéből.

Persze ha cégként lízingeled akkor más a helyzet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 14:42


BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



mondjuk melóhelyen van belőle egy fűtésbox, amin tesztelünk vezérlőt szóval kicsit mintha nekem is lenne már mondjuk a tiéd a 20d is 17 milla körül van a coupe. hát ennyi pénzért nem vennék dízelt, de F32-t sem... mondjuk ezek után kíváncsi leszek hány év után lesz annyi mint a E46 20d-k ára

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 14:37


YELLOW írta:
BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


Ugyanmár ....
Néhány parasztvakítást nem kell megvenni, (pl 900e Ft-os navi), meg alkudsz kicsit és megvagy 16-ból ....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 14:32


BarG írta:
bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


hát ha van rá 17-20 millája...


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 14:30


bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?



Új autót akarsz, vagy csak újabbat, mint a mostani? Az E92 kifutó modell, csak akkor vegyél ilyet, ha nem baj, hogy a megvásárlás pillanatában már néhány évesnek fogja gondolni mindenki. A 25-ös az E92-ben még 6 henger, ami előny, de már jelentősen gyengébb, mint az F32 25, ami meg 4 hengeres 2 literes, 218 ló. Vegyél F32 3d-t! Jó autó


Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 14:30


bmwe46white írta: Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?


A 25d is 2993ccm, úgyhogy ha ez a limit, akkor nem kell kizárnod a 30d-t sem

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz bmwe46white

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 14:00


Egy új autó vásárlásán töröm a fejem, kupéban gondolkozom mégpedig egy e92-esben dízel fajta.. nagyon sok 2 ezres dízelt látok de szeretnék valami nagyobb motorral felszereltebbet állítólag a 2.5-es is csak nagyon kevesebbet fogyaszt többet de azért alap esetben is 197 ló vélemények erről a típusról illetve motorról ?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz alexander22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. augusztus 19. kedd, 10:26



Sziasztok,

aki E61 vásárláson töri a fejét, ajánlom szíves figyelmébe http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=6157

Először az apró hirdetések közé tettem, de egy 5-ös touring sztem elég nagy...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. augusztus 19. kedd, 10:30

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 15. péntek, 15:32


duga írta: Sziasztok!

"Kombit" szeretnék vásárolni, kis családom és magam részére.
320d-ket néztem, vásárlás előtt mindenképpen elviszem őket átvizsgáltatni.
Véleményetekre vagyok kíváncsi, ezt nézném meg:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8154819


10.000 Euro alatt ne keress normális állapotú e91 BMW -t ,nem fogsz találni még fapadosat sem.

Nemrég számoltam be egyet tartozásba, ugyancsak 2006, 189.000 Km, 1.110.000 Ft -ot költöttem rá idáig. "bár így tényleg minden rendbe lesz rajta"


Azt még hozzátenném, hogy elég komoly kedvezményeim voltak gyári alkatrészekre.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. augusztus 15. péntek, 15:34

Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 09:33


zolly írta: Sziasztok!
Szeretnek egy 318TI compact-ot vasarolni ebben szeretnek tanacsokat velemenyeket adatokat kapni.Termeszetesen meg van a kiszemelt aldozat masodik tul. 172000 km
hollandiabol 300 ezerert!?

http://www.marktplaats.nl/a/au...ousPage=lr


Azért mire ezt itthon forgalomba tudod helyeztetni rá kell pakolni kicsit (regadó 110-160e közt /nem tudom Euro 2 vagy 3/, műszaki vizsga, papírozás stb. plusz 60-70e, vagyonszerzési illeték ~60e) stb.
És akkor még nem ért ide haza 1400km-ről (ami tréleressel mondjuk ~300e Ft de ha kimész és lábon hozod akkor a kifelé repjegy (50e?), kinti tömegközlekedés (10e?) és hazafelé vagy 40e Ft-nyi benzin meg pluszban a matricák még egy tízesért mondjuk...)

státusz zolly

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. augusztus 10. vasárnap, 08:54


Sziasztok!
Szeretnek egy 318TI compact-ot vasarolni ebben szeretnek tanacsokat velemenyeket adatokat kapni.Termeszetesen meg van a kiszemelt aldozat masodik tul. 172000 km
hollandiabol 300 ezerert!?

http://www.marktplaats.nl/a/au...ousPage=lr

kisslacc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz kisslacc

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2014. augusztus 09. szombat, 21:44


lalada írta:
duga írta: Sziasztok!

"Kombit" szeretnék vásárolni, kis családom és magam részére.
320d-ket néztem, vásárlás előtt mindenképpen elviszem őket átvizsgáltatni.
Véleményetekre vagyok kíváncsi, ezt nézném meg:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-8154819


az autó származási papírjait mindenképp kérdd el, hogy megnézhesd. ott lehet vele mókolni rendesen. ár alatt van, osztom a véleményt.
ha jó állapotú kintről való, és regadózott, nem lehet nagyon 2,5-2,7 alatt megállítani szerintem, még ha nem is csúcsfelszerelt. vagy valamire nagyon alkudtak akik behozták.


Szia!
Nekem ugyan ez van. Télen vettem. 169 ezerrel. A felszereltsége még picit magasabb is.
Elképzelhető, hogy nem 180 van benne... Ha külföldről hozott akkor inkább 250-260...
Én az enyémet 2,6 m-ért vettem.
Alap trükköket azért nézd meg:
1.Motorház tető alatt a csavar illesztések színrefújása... ha fújták az elemeket elöl akkor a csavarillesztéseknél is fújni kellett de azt nem tudják úgy mint a gyárit. A rétegmérő hiába mutat 120-at... mostanában már fémtisztázzák és gyári értékre fújják vissza.
2. kuplung: sanszos, hogy csere lesz, mivel 2,5-ért nem kapsz friss kuplungos kocsit az 100%. Ha járó motornál álló helyzetben kettesbe rakod és úgy próbálsz elindulni a kuplungot lassan felengedve gázadás nélkül és befullad a motor akkor biztos lendkerekes és kuplungos. De ha el is tudsz indulni vele akkor sem biztos, hogy jó a szett benne. Ha érzed, hogy kicsit kemény és nem jár finoman a kupl.pedál akkor valószínűleg kinyomócsapágyas és legfeljebb 50 e van hátra a cseréig. De akkor számolj teljes szettel (kinyomó, kuplungtárcsa, lendkerék).

3. Szokták mondani, hogy hidegen picit kopog a dízel... Na ez az E91-re nem igaz!!! Ha hidegindítás után az első pár percben kopog akkor hagyd ott. Akkor legalább 350 van benne... Szépen kell, hogy járjon.

4. Ha rétegmérőzöd és körbe 120 az egész vagy hasonló érték akkor rendben van. De ha mindenhol 120 mondjuk és az motortető 160, akkor hiába mondjuk azt, hogy 200 alatt gyári a fényezés akkor bizony fémtisztázták és újrafújják. Magyarán az a jó ha nagyjából mindenhol 100-130 között van.

5. Ellehet vinni szervízbe, de ne várj tőle megnyugvást... Egyszer beleszaladtunk egy olaszból hozott kb. 450-et futott H Astrába... 89 ezer volt beleírva Egy éven belül 800 ezret költöttünk rá... Minden elment benne... kettős tömegű, klímakompresszor... turbó... Hiába viszed el szervízbe, ott megnézi a futóművet, a féket, a szíjakat... Kitörölheted vele...

6. Persze azért nézd meg, hogy át van e bőrözve, vagy kikopott e az ülés vagy nem. 180 ezer után elfogadható ha kopott a padlószőnyeg és esetleg cserélték, de pl. kormányt nem bőrözünk újra 170-180 ezer után... se kartámaszt...

Hát ennyit tudok hirtelen, ha kell segítség még írj nyugodtan.