autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 27. szombat, 21:34


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

A napokban láttam egy eladó BMW-t a közeli autókereskedésben. BMW 316i, E46. Mivel a kocsi 2002 asszem 7. havi, ezért ugye ez már faceliftes, és nem 1,6-os, hanem 1,8-as. Nagyon megtetszett az autó, mert régóta ilyet akarok és nagyon pöpec állapotban van! Sehol egy rozsda, sehol egy horpadás, hajszálkarc után is úgy kellett nyomoznom! A belső tér nagyon szép, a kárpit mintha új lenne! A csomagtartóról ne is beszéljünk, tiszta patika állapot! BEszéltem az eladóval, azt mondta, hogy egyetlen hibája van, szelepfedél tömítést kell benne cserélni, kb 3.000 ft-os tétel. Ezenkívül minden rendbe van. Nincs törve sehol, gyári fényezés mindenhol, két gyári kulccsal, végig vezetett szervízkönyvvel és valós 175.000 KM-rel!(először az eló nem jött oda megmutatni az autót mert adásvételi szerződést írt, de a kulcsot ideadta, és a kesztíűtartóból gyorsan kivettem a papírokat, Bécsbe volt 2016-ban szervízbe, 120-130.000 km volt akkor benne.) Szerintetek a kocsi megér 1,6M ft-ot? Én nem 320-as rozsdakupacot akarok magamnak, meg amivel állandóan a gond van! Mentem már 318-assal, nagyon szépen húzott, bejött a kocsi! Szóval én nem a forma1-es pályára akarom vinni, csak napi használatra venném! Mit gondoltok? Megér ennyit a kocsi? Megpróbálom levinni az árát, mert 1,399-re volt kitéve pár hónappal ez előtt, és azt mondta az eladó, hogy megegyezünk! Azt is mondta, hogy akármelyik autószerelő ismerősömet, haveromat elvihetem, akiben én teljes mértékbe megbízok! Alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk rajta, ő nem bánja, nincs mit rejtegetnie!.


Itt vannak a képek róla, mi a véleményetek?

Szerk.: A képekkel még kicsit bénázok, igyekszem feltölteni!











ha külföldi, akkor 1.8-as a motor. de a motorszámból kiderül.
viszont szerintem ez újra van fújva. lehet a vez. oldali ajtó küszöb műanyag B oszlop felüli részén mintha festék lenne, de lehet csak a fény csillan. viszont a fényezésen túl sterilnek tűnik.
egyébként ha valóban patika, akkor megéri az árát.
viszont nekem fura, hogy mitől lett majd 300ezerrel több. a kozmetika? a lámpán is az látszik, mintha új lenne a búra, vagy polírozva van. nem feltétlen gond, lehet csak igényes volt a tulaj.
én fenntartással kezelném azért.


Ennyi km-el nem lehet ilyen a fényezés...Ez újra van fújva 100%.Elöl halálbiztos.Ez a gyári fényezés hazugság.De szépen lemosták,és kitakarították az biztos.Én az enyémet,amibe 105 000 km van,1 800 000-ért árulom.Ha tényleg patika állapotú,akkor megér ennyi lét.De ez szerintem csak ki lett takarítva(kárpit tisztítás),és kapott egy polírt.

És kamuzik a hírdető.
Itt a bizonyíték:

https://www.hasznaltauto.hu/au...j-10975530

Ez az az autó.Érdekes,itt 123 000 km-el hírdeti...


a hahu-n őszi képek szerepelnek. azóta mehetett annyit. de azóta hirdeti, csak nincs frissítve a hirdetés. biztos jó, ha sokáig hirdeti. valószínű nem az ára miatt nem viszik el. próbál olyat kifogni, aki messziről megy, aztán hátha... ne menjen hiába, elviszi valamennyiért. vagy valami hülyét.
mellesleg gyárilag 4db kulcs járt hozzá.
"mint az új" - hát, akkor a miénk még annál is újabb
jó mondjuk olyan karmoláshoz elég egy hülye picsa, egy ügyetlen nagymama, egy barom vizsgáztató (mindegyikhez volt szerencsém), elég könnyen sérül az a puha bevonat.
és a hirdetésben 1.6-os köbcenti van írva, miközben a motor képen látszik, hogy az N42B18. tehát vagy kamu papírja van, vagy motort cseréltek, vagy elírta.


Én nem bíznék az ilyen kereskedőben.A használtautós képekben a szervízkönyv csak 105429 km-ig van vezetve.Ennyi kilóméter után sem frissítette a hírdetést.El is hiszem.A kérdező meg megint mást látott:"Bécsbe volt 2016-ban szervízbe, 120-130.000 km volt akkor benne."
Meg az is fura,hogy ugyanoda vitték szervízbe folyamatosan...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. május 27. szombat, 21:24


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

A napokban láttam egy eladó BMW-t a közeli autókereskedésben. BMW 316i, E46. Mivel a kocsi 2002 asszem 7. havi, ezért ugye ez már faceliftes, és nem 1,6-os, hanem 1,8-as. Nagyon megtetszett az autó, mert régóta ilyet akarok és nagyon pöpec állapotban van! Sehol egy rozsda, sehol egy horpadás, hajszálkarc után is úgy kellett nyomoznom! A belső tér nagyon szép, a kárpit mintha új lenne! A csomagtartóról ne is beszéljünk, tiszta patika állapot! BEszéltem az eladóval, azt mondta, hogy egyetlen hibája van, szelepfedél tömítést kell benne cserélni, kb 3.000 ft-os tétel. Ezenkívül minden rendbe van. Nincs törve sehol, gyári fényezés mindenhol, két gyári kulccsal, végig vezetett szervízkönyvvel és valós 175.000 KM-rel!(először az eló nem jött oda megmutatni az autót mert adásvételi szerződést írt, de a kulcsot ideadta, és a kesztíűtartóból gyorsan kivettem a papírokat, Bécsbe volt 2016-ban szervízbe, 120-130.000 km volt akkor benne.) Szerintetek a kocsi megér 1,6M ft-ot? Én nem 320-as rozsdakupacot akarok magamnak, meg amivel állandóan a gond van! Mentem már 318-assal, nagyon szépen húzott, bejött a kocsi! Szóval én nem a forma1-es pályára akarom vinni, csak napi használatra venném! Mit gondoltok? Megér ennyit a kocsi? Megpróbálom levinni az árát, mert 1,399-re volt kitéve pár hónappal ez előtt, és azt mondta az eladó, hogy megegyezünk! Azt is mondta, hogy akármelyik autószerelő ismerősömet, haveromat elvihetem, akiben én teljes mértékbe megbízok! Alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk rajta, ő nem bánja, nincs mit rejtegetnie!.


Itt vannak a képek róla, mi a véleményetek?

Szerk.: A képekkel még kicsit bénázok, igyekszem feltölteni!











ha külföldi, akkor 1.8-as a motor. de a motorszámból kiderül.
viszont szerintem ez újra van fújva. lehet a vez. oldali ajtó küszöb műanyag B oszlop felüli részén mintha festék lenne, de lehet csak a fény csillan. viszont a fényezésen túl sterilnek tűnik.
egyébként ha valóban patika, akkor megéri az árát.
viszont nekem fura, hogy mitől lett majd 300ezerrel több. a kozmetika? a lámpán is az látszik, mintha új lenne a búra, vagy polírozva van. nem feltétlen gond, lehet csak igényes volt a tulaj.
én fenntartással kezelném azért.


Ennyi km-el nem lehet ilyen a fényezés...Ez újra van fújva 100%.Elöl halálbiztos.Ez a gyári fényezés hazugság.De szépen lemosták,és kitakarították az biztos.Én az enyémet,amibe 105 000 km van,1 800 000-ért árulom.Ha tényleg patika állapotú,akkor megér ennyi lét.De ez szerintem csak ki lett takarítva(kárpit tisztítás),és kapott egy polírt.

És kamuzik a hírdető.
Itt a bizonyíték:

https://www.hasznaltauto.hu/au...j-10975530

Ez az az autó.Érdekes,itt 123 000 km-el hírdeti...


a hahu-n őszi képek szerepelnek. azóta mehetett annyit. de azóta hirdeti, csak nincs frissítve a hirdetés. biztos jó, ha sokáig hirdeti. valószínű nem az ára miatt nem viszik el. próbál olyat kifogni, aki messziről megy, aztán hátha... ne menjen hiába, elviszi valamennyiért. vagy valami hülyét.
mellesleg gyárilag 4db kulcs járt hozzá.
"mint az új" - hát, akkor a miénk még annál is újabb
jó mondjuk olyan karmoláshoz elég egy hülye picsa, egy ügyetlen nagymama, egy barom vizsgáztató (mindegyikhez volt szerencsém), elég könnyen sérül az a puha bevonat.
és a hirdetésben 1.6-os köbcenti van írva, miközben a motor képen látszik, hogy az N42B18. tehát vagy kamu papírja van, vagy motort cseréltek, vagy elírta.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 27. szombat, 20:49


Mellesleg ez q**a messze van a patika állapottól a képeket elnézegetve(használtautós linkemen).Belül csupa karc...

Itt az én eladó 316-osom,valós 105 000 km-el.
Csak hogy láss patika állapotot.

https://www.youtube.com/watch?v=xxT_IILb4-c

Nem a reklám miatt írtam,csak hogy vegyék már észre az emberek magukat.Az a kocsi csak egy kikozmetikázott autó.Messze van a patika állapottól...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. május 27. szombat, 20:51

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 27. szombat, 20:37


YELLOW írta:
Trym84 írta: Sziasztok

A napokban láttam egy eladó BMW-t a közeli autókereskedésben. BMW 316i, E46. Mivel a kocsi 2002 asszem 7. havi, ezért ugye ez már faceliftes, és nem 1,6-os, hanem 1,8-as. Nagyon megtetszett az autó, mert régóta ilyet akarok és nagyon pöpec állapotban van! Sehol egy rozsda, sehol egy horpadás, hajszálkarc után is úgy kellett nyomoznom! A belső tér nagyon szép, a kárpit mintha új lenne! A csomagtartóról ne is beszéljünk, tiszta patika állapot! BEszéltem az eladóval, azt mondta, hogy egyetlen hibája van, szelepfedél tömítést kell benne cserélni, kb 3.000 ft-os tétel. Ezenkívül minden rendbe van. Nincs törve sehol, gyári fényezés mindenhol, két gyári kulccsal, végig vezetett szervízkönyvvel és valós 175.000 KM-rel!(először az eló nem jött oda megmutatni az autót mert adásvételi szerződést írt, de a kulcsot ideadta, és a kesztíűtartóból gyorsan kivettem a papírokat, Bécsbe volt 2016-ban szervízbe, 120-130.000 km volt akkor benne.) Szerintetek a kocsi megér 1,6M ft-ot? Én nem 320-as rozsdakupacot akarok magamnak, meg amivel állandóan a gond van! Mentem már 318-assal, nagyon szépen húzott, bejött a kocsi! Szóval én nem a forma1-es pályára akarom vinni, csak napi használatra venném! Mit gondoltok? Megér ennyit a kocsi? Megpróbálom levinni az árát, mert 1,399-re volt kitéve pár hónappal ez előtt, és azt mondta az eladó, hogy megegyezünk! Azt is mondta, hogy akármelyik autószerelő ismerősömet, haveromat elvihetem, akiben én teljes mértékbe megbízok! Alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk rajta, ő nem bánja, nincs mit rejtegetnie!.


Itt vannak a képek róla, mi a véleményetek?

Szerk.: A képekkel még kicsit bénázok, igyekszem feltölteni!











ha külföldi, akkor 1.8-as a motor. de a motorszámból kiderül.
viszont szerintem ez újra van fújva. lehet a vez. oldali ajtó küszöb műanyag B oszlop felüli részén mintha festék lenne, de lehet csak a fény csillan. viszont a fényezésen túl sterilnek tűnik.
egyébként ha valóban patika, akkor megéri az árát.
viszont nekem fura, hogy mitől lett majd 300ezerrel több. a kozmetika? a lámpán is az látszik, mintha új lenne a búra, vagy polírozva van. nem feltétlen gond, lehet csak igényes volt a tulaj.
én fenntartással kezelném azért.


Ennyi km-el nem lehet ilyen a fényezés...Ez újra van fújva 100%.Elöl halálbiztos.Ez a gyári fényezés hazugság.De szépen lemosták,és kitakarították az biztos.Én az enyémet,amibe 105 000 km van,1 800 000-ért árulom.Ha tényleg patika állapotú,akkor megér ennyi lét.De ez szerintem csak ki lett takarítva(kárpit tisztítás),és kapott egy polírt.

És kamuzik a hírdető.
Itt a bizonyíték:

https://www.hasznaltauto.hu/au...j-10975530

Ez az az autó.Érdekes,itt 123 000 km-el hírdeti...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. május 27. szombat, 18:50


Trym84 írta: Sziasztok

A napokban láttam egy eladó BMW-t a közeli autókereskedésben. BMW 316i, E46. Mivel a kocsi 2002 asszem 7. havi, ezért ugye ez már faceliftes, és nem 1,6-os, hanem 1,8-as. Nagyon megtetszett az autó, mert régóta ilyet akarok és nagyon pöpec állapotban van! Sehol egy rozsda, sehol egy horpadás, hajszálkarc után is úgy kellett nyomoznom! A belső tér nagyon szép, a kárpit mintha új lenne! A csomagtartóról ne is beszéljünk, tiszta patika állapot! BEszéltem az eladóval, azt mondta, hogy egyetlen hibája van, szelepfedél tömítést kell benne cserélni, kb 3.000 ft-os tétel. Ezenkívül minden rendbe van. Nincs törve sehol, gyári fényezés mindenhol, két gyári kulccsal, végig vezetett szervízkönyvvel és valós 175.000 KM-rel!(először az eló nem jött oda megmutatni az autót mert adásvételi szerződést írt, de a kulcsot ideadta, és a kesztíűtartóból gyorsan kivettem a papírokat, Bécsbe volt 2016-ban szervízbe, 120-130.000 km volt akkor benne.) Szerintetek a kocsi megér 1,6M ft-ot? Én nem 320-as rozsdakupacot akarok magamnak, meg amivel állandóan a gond van! Mentem már 318-assal, nagyon szépen húzott, bejött a kocsi! Szóval én nem a forma1-es pályára akarom vinni, csak napi használatra venném! Mit gondoltok? Megér ennyit a kocsi? Megpróbálom levinni az árát, mert 1,399-re volt kitéve pár hónappal ez előtt, és azt mondta az eladó, hogy megegyezünk! Azt is mondta, hogy akármelyik autószerelő ismerősömet, haveromat elvihetem, akiben én teljes mértékbe megbízok! Alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk rajta, ő nem bánja, nincs mit rejtegetnie!.


Itt vannak a képek róla, mi a véleményetek?

Szerk.: A képekkel még kicsit bénázok, igyekszem feltölteni!











ha külföldi, akkor 1.8-as a motor. de a motorszámból kiderül.
viszont szerintem ez újra van fújva. lehet a vez. oldali ajtó küszöb műanyag B oszlop felüli részén mintha festék lenne, de lehet csak a fény csillan. viszont a fényezésen túl sterilnek tűnik.
egyébként ha valóban patika, akkor megéri az árát.
viszont nekem fura, hogy mitől lett majd 300ezerrel több. a kozmetika? a lámpán is az látszik, mintha új lenne a búra, vagy polírozva van. nem feltétlen gond, lehet csak igényes volt a tulaj.
én fenntartással kezelném azért.

státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 27. szombat, 17:30


Sziasztok

A napokban láttam egy eladó BMW-t a közeli autókereskedésben. BMW 316i, E46. Mivel a kocsi 2002 asszem 7. havi, ezért ugye ez már faceliftes, és nem 1,6-os, hanem 1,8-as. Nagyon megtetszett az autó, mert régóta ilyet akarok és nagyon pöpec állapotban van! Sehol egy rozsda, sehol egy horpadás, hajszálkarc után is úgy kellett nyomoznom! A belső tér nagyon szép, a kárpit mintha új lenne! A csomagtartóról ne is beszéljünk, tiszta patika állapot! BEszéltem az eladóval, azt mondta, hogy egyetlen hibája van, szelepfedél tömítést kell benne cserélni, kb 3.000 ft-os tétel. Ezenkívül minden rendbe van. Nincs törve sehol, gyári fényezés mindenhol, két gyári kulccsal, végig vezetett szervízkönyvvel és valós 175.000 KM-rel!(először az eló nem jött oda megmutatni az autót mert adásvételi szerződést írt, de a kulcsot ideadta, és a kesztíűtartóból gyorsan kivettem a papírokat, Bécsbe volt 2016-ban szervízbe, 120-130.000 km volt akkor benne.) Szerintetek a kocsi megér 1,6M ft-ot? Én nem 320-as rozsdakupacot akarok magamnak, meg amivel állandóan a gond van! Mentem már 318-assal, nagyon szépen húzott, bejött a kocsi! Szóval én nem a forma1-es pályára akarom vinni, csak napi használatra venném! Mit gondoltok? Megér ennyit a kocsi? Megpróbálom levinni az árát, mert 1,399-re volt kitéve pár hónappal ez előtt, és azt mondta az eladó, hogy megegyezünk! Azt is mondta, hogy akármelyik autószerelő ismerősömet, haveromat elvihetem, akiben én teljes mértékbe megbízok! Alánézhetünk, bármit átvizsgálhatunk rajta, ő nem bánja, nincs mit rejtegetnie!.


Itt vannak a képek róla, mi a véleményetek?

Szerk.: A képekkel még kicsit bénázok, igyekszem feltölteni!














Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. május 27. szombat, 17:34

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. május 02. kedd, 22:02


morfologus írta: Köszi! Az autó 2011/6. havi, de ez nyilván nem a gyártási év, tehát jó eséllyel az általad említett motor van benne. Ha jól sejtem akkor ha már lazul a lánc akkor jellegzetesen csattog. Itt a videóban még injektorhibát is írnak hogy okozhat a lánc probléma. A lánccsere elég horror árúnak hangzik
m87z írta:
morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.




Hát ezzel az a helyzet amikor már te meghallod mint nem hozzáértő autószerelő addigra igazából már egy kicsit késő, mert már olyan gondok is elkezdődnek benne amik láncreakciót alakítanak ki és sok mindent magával sodornak. Sajnos tapasztalatból mondom. Ha netán megvan az autó alvázszáma akkor VIN decoderrel meg tudod nézni milyen motor van benne és mikor gyártották azt. De ha nem sok kilométer van benne és garantált is akkor ki lehet cserélni a vezérlést időben és olcsóbban is, az új alkatrészek hozzá már módosítottak. Szóval ez már a te döntésed, vagy veszel egy évvel fiatalabbat.


státusz morfologus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. május 02. kedd, 20:49


Köszi! Az autó 2011/6. havi, de ez nyilván nem a gyártási év, tehát jó eséllyel az általad említett motor van benne. Ha jól sejtem akkor ha már lazul a lánc akkor jellegzetesen csattog. Itt a videóban még injektorhibát is írnak hogy okozhat a lánc probléma. A lánccsere elég horror árúnak hangzik
m87z írta:
morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.




m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. május 02. kedd, 19:23


morfologus írta: Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?


Helo

Ezek N47-es motorral szereltek amik 2011 márciusig láncszakadós-lazulós-motort jól szétb...ósra sikeredettek. De ha március utáni akkor azt az autót nem érinti a láncos dolog...Ebben a lánc hátul van ami hátránynak számít a vezérlés cserénél(jól szét kell szedni hozzá a motort, váltó le szelepfedél stb...van ahol ki is szedik a motort a helyéről), ezekben újra van pillangószelep ami elvileg cserélhető a szívósor nélkül is. https://static.schmiedmann.dk/...18_big.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=aM70860TNUA <---- Ha tudsz angolul.


státusz morfologus

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. május 02. kedd, 14:15


Sziasztok!

Még nagyon newbie vagyok BMW terén, tehát eddig még nem volt BMW-m. Vezetni vezettem többször is, benzinest dízelt egyaránt... No, a lényeg, kinéztem egy 2011-es 320D kombit, mit kell tudni róluk, mire figyeljek kiemelten?

státusz tomi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. április 15. szombat, 21:26


Sziasztok!

Típus ismerők véleményét kérném.
525 tds touring E34.
Nem volt még soha BMW-m, de most valamiért megtetszett a címben szereplő típus.
Neten nézegetve, már képről is majdnem mind rom.
De, találtam egyet ami szimpinek tűnik, az árát is megkérik rendesen.
A link neve
Szabad ilyet venni?
A konkrét autó egy Touring executive automata váltóval.
Családi verda lenne, nem csapatós, ezért nem rakéta kell, hanem egy megbízható, viszonylag könnyen fenntartható batár.
Szabad ilyet venni, vagy esetleg ezek már csak a típus fanatikusainak való, garázsba, szökőévben egyszer használni?

Köszi a válaszokat!

Üdv.:
Tamás






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. április 15. szombat, 22:01

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. április 13. csütörtök, 10:15


YELLOW írta:
Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból kérdezném, hogy van valaki aki kereskedőn keresztül adott el autót? Az érdekelne igazából, hogy mennyit csíp le az árból a kereskedő.
Van egy autó amit kinéztem. Megtaláltam a tulajt és megbeszéltem, hogy kihozná.
Tenni szeretnék neki egy olyan ajánlatot amivel ő is jobban jár picit, meg én is, de pofátlan se akarok nagyon lenni


kereskedő? a leggusztustalanabb módon ajánl be. az euroTAX-so ár alá simán. azt szokás mondani, ők nem szeretet szolgálat.
jó autót amivel nincs gond, nem éri meg, mert annyit ajánlanak érte, aztán azon még nagyobb hasznuk lesz.
én értem mit akarsz, többet ajánlani kicsivel, mint amit a kereskedő adna érte.


Szia!

Igazából arról van szó, hogy a srác vett valami újabb 7-es bmw-t. Az E90-jét pedig otthagyta a kereskedőnél bizományosba.
A kereskedő kiírt egy árat, de abba rajta van az ő haszna is.
A tulajjal beszéltem, ő kihozza a kereskedésből és egymás között elintézzük.
De akkor így nyilván ideadja olcsóbban mert jobban jár ha a kereskedő nem csípi le a hasznát belőle




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. április 13. csütörtök, 09:57


Gabesz1701 írta: Sziasztok!

Csak kíváncsiságból kérdezném, hogy van valaki aki kereskedőn keresztül adott el autót? Az érdekelne igazából, hogy mennyit csíp le az árból a kereskedő.
Van egy autó amit kinéztem. Megtaláltam a tulajt és megbeszéltem, hogy kihozná.
Tenni szeretnék neki egy olyan ajánlatot amivel ő is jobban jár picit, meg én is, de pofátlan se akarok nagyon lenni


kereskedő? a leggusztustalanabb módon ajánl be. az euroTAX-so ár alá simán. azt szokás mondani, ők nem szeretet szolgálat.
jó autót amivel nincs gond, nem éri meg, mert annyit ajánlanak érte, aztán azon még nagyobb hasznuk lesz.
én értem mit akarsz, többet ajánlani kicsivel, mint amit a kereskedő adna érte.

Gabesz1701
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2007

státusz Gabesz1701

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2017. április 13. csütörtök, 09:24


Sziasztok!

Csak kíváncsiságból kérdezném, hogy van valaki aki kereskedőn keresztül adott el autót? Az érdekelne igazából, hogy mennyit csíp le az árból a kereskedő.
Van egy autó amit kinéztem. Megtaláltam a tulajt és megbeszéltem, hogy kihozná.
Tenni szeretnék neki egy olyan ajánlatot amivel ő is jobban jár picit, meg én is, de pofátlan se akarok nagyon lenni

seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2017. április 07. péntek, 04:02


Sziasztok!

A tanacsotokat szeretnem kerni autovasarlassal kapcsolatban. Regi tervem egy e24es felujitasa. Most vegre adottak a lehetosegek a projecthez. Mar evek ota nezegetem a hirdeteseket es neha egesz jo aron talalni capakat. Viszont mostanaban csak horror aron vannak mindenhol (hahu, mobile.de). Gondolom azert mert mar oldtimer kategoria. A lenyeg h nekem nem patika allapotu kell, sot meg motorikusan sem kell h jo legyen (M62 megy majd bele).
A kerdesem az lenne h szerintetek merre lenne erdemes nezelodni. Nem vagyok tapasztalt autovasarlo, nincs a kedvencek kozott az osszes hasznaltautos honlap, de remelem van itt olyan akinek igen
Elore is koszi a valaszokat/tanacsokat!