YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:56


jons írta:
YELLOW írta:
na de most tegyük fel itt vagyok én. el akarnám adni az autót, ami lassan 10 éves lesz. ha mindenki ezt a számolást alkalmazná, akkor senkinek nem tudnám eladni, pedig tényleg annyi van benne, amennyi. és még én lennék a hazug. mondjuk akár ki is lehet számolni, mióta meg van az autó 2080liter körül tankoltam. ha 10 literrel számolom/100km, akkor is 20 ezerre jön ki, persze 25ezret mentem vele kb a lassan 5 év alatt. mert csak a shell-nél tankoltam és pontot mindig kértem (bár nem tom minek )


De el tudnád adni, csak neked nem kéne tekerni hozzá.


de hiába relatíve kevés van benne, és ez kell a magyar parasztnak, de kapásból úgy jön oda, hogy tutti vissza van tekerve. érted? kell neki a kevés km-es autó, de nem hiszi el, hogy annyi avn benne, mert tutti manipulált.
amúgy barátnőm mondta, hogy jövőre QRVA drága lesz az átírás.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:50


YELLOW írta:
na de most tegyük fel itt vagyok én. el akarnám adni az autót, ami lassan 10 éves lesz. ha mindenki ezt a számolást alkalmazná, akkor senkinek nem tudnám eladni, pedig tényleg annyi van benne, amennyi. és még én lennék a hazug. mondjuk akár ki is lehet számolni, mióta meg van az autó 2080liter körül tankoltam. ha 10 literrel számolom/100km, akkor is 20 ezerre jön ki, persze 25ezret mentem vele kb a lassan 5 év alatt. mert csak a shell-nél tankoltam és pontot mindig kértem (bár nem tom minek )


De el tudnád adni, csak neked nem kéne tekerni hozzá.


státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:49


hil írta: Szerintem az autóban a legnagyobb érték pont a karosszéria.


Egyetértek. Inkább négyszer szedjem szét a motort, mint egyszer lakatoshoz vagy fényezőhöz kelljen vinni a karosszériát.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:47


hil írta:
jons írta:

Azért kell tekerni, mert az emberek km óra állás alapján vesznek kocsit. Nem tudja kiszámolni, hogy pl egy 1998-as kocsiban hogy lehet 150k km... mikor az 13 év és évente kevesebb, mint 15k km.... 13 év alatt reálisabb inkább a 260-300 km.
Mintha nem tudnának számolni amikor autót vesznek. Illuzióik vannak. Pedig lehet, hogy több kilométeres megkíméltebb, mert pl pályáztak vele inkább... de hát tudjátok, most minek írjam le megint amit már sokszor megbeszéltünk.

Emlékszem amikor kocsit néztem volt egy kívül-belül gyönyörű 528i. 320k km-mel. Olyan volt a motorja, hogy nem hallottad, hogy megy. Megvettem volna, de annyira rozsdás volt a bal küszöb a német sózástól, hogy őrület. Csak ezért nem lett az enyém annak idején, azóta sem láttam olyan szép belsőt. Barna fa, bézs bőr belső, fekete műszerfal.




Szia!
Ismerem a magyarázatot, csak elfogadni nem tudom. Ezek már nem Dacia autók, hogy 100K-nál már motort kell (esetleg) cserélni, meg jobbak az olajok is. A vevők szemléletével van itt némi hiba. Igen, mint írtad, a németeknél nem kicsit sóznak télen. Még most is! Most akkor miért jobb állapotú a sózástól szétrohadt, amugy szép belsejű, jó motorú és futóművű autó? Szerintem az autóban a legnagyobb érték pont a karosszéria. Még az sem baj, ha sérült volt az autó de jól meg van csinálva. Ehhez kell a rétegmérő, mert ha 1 vagy több mm festéket mérsz, akkor az már bizony gittel lett javítva, ami viszont nem jó.



na de most tegyük fel itt vagyok én. el akarnám adni az autót, ami lassan 10 éves lesz. ha mindenki ezt a számolást alkalmazná, akkor senkinek nem tudnám eladni, pedig tényleg annyi van benne, amennyi. és még én lennék a hazug. mondjuk akár ki is lehet számolni, mióta meg van az autó 2080liter körül tankoltam. ha 10 literrel számolom/100km, akkor is 20 ezerre jön ki, persze 25ezret mentem vele kb a lassan 5 év alatt. mert csak a shell-nél tankoltam és pontot mindig kértem (bár nem tom minek )



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:40


hancurozo írta:

Nekem is volt Németből hozott autóm. Valóban a rozsda a legnagyobb gond velük. (a külső, a futómű nagyon megkímélt) Lehet venni dél Olaszból autót, azok nem olyan rozsdásak (pedig elég sós a levegő), és mivel nagyrészt télen-nyáron motoroznak kevesebbet futnak a kocsik. Cserébe alig találsz sérülésmenteset, és bellül is jobban le vannak élve (parkolási sérülés, karcok minden autón vannak).


Amikor Bimmert kerestem, rengeteg Olasz autót is megnéztem. Én is az Általad leírtaktól, meg az Olaszok lazaságától tartottam, de szépek voltak azok, igaz nem tudni, mi volt a festék alatt. Akkor még nem volt meg a rétegmérőm. Viszont Németet láttam párat szarrá rozsdásodva, na nem a karosszéria külső részén, hanem aláfeküdve futómű bekötéseknél, stb.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:34


hil írta:
jons írta:

Azért kell tekerni, mert az emberek km óra állás alapján vesznek kocsit. Nem tudja kiszámolni, hogy pl egy 1998-as kocsiban hogy lehet 150k km... mikor az 13 év és évente kevesebb, mint 15k km.... 13 év alatt reálisabb inkább a 260-300 km.
Mintha nem tudnának számolni amikor autót vesznek. Illuzióik vannak. Pedig lehet, hogy több kilométeres megkíméltebb, mert pl pályáztak vele inkább... de hát tudjátok, most minek írjam le megint amit már sokszor megbeszéltünk.

Emlékszem amikor kocsit néztem volt egy kívül-belül gyönyörű 528i. 320k km-mel. Olyan volt a motorja, hogy nem hallottad, hogy megy. Megvettem volna, de annyira rozsdás volt a bal küszöb a német sózástól, hogy őrület. Csak ezért nem lett az enyém annak idején, azóta sem láttam olyan szép belsőt. Barna fa, bézs bőr belső, fekete műszerfal.




Szia!
Ismerem a magyarázatot, csak elfogadni nem tudom. Ezek már nem Dacia autók, hogy 100K-nál már motort kell (esetleg) cserélni, meg jobbak az olajok is. A vevők szemléletével van itt némi hiba. Igen, mint írtad, a németeknél nem kicsit sóznak télen. Még most is! Most akkor miért jobb állapotú a sózástól szétrohadt, amugy szép belsejű, jó motorú és futóművű autó? Szerintem az autóban a legnagyobb érték pont a karosszéria. Még az sem baj, ha sérült volt az autó de jól meg van csinálva. Ehhez kell a rétegmérő, mert ha 1 vagy több mm festéket mérsz, akkor az már bizony gittel lett javítva, ami viszont nem jó.





Nekem is volt Németből hozott autóm. Valóban a rozsda a legnagyobb gond velük. (a külső, a futómű nagyon megkímélt) Lehet venni dél Olaszból autót, azok nem olyan rozsdásak (pedig elég sós a levegő), és mivel nagyrészt télen-nyáron motoroznak kevesebbet futnak a kocsik. Cserébe alig találsz sérülésmenteset, és bellül is jobban le vannak élve (parkolási sérülés, karcok minden autón vannak).

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:25


jons írta:

Azért kell tekerni, mert az emberek km óra állás alapján vesznek kocsit. Nem tudja kiszámolni, hogy pl egy 1998-as kocsiban hogy lehet 150k km... mikor az 13 év és évente kevesebb, mint 15k km.... 13 év alatt reálisabb inkább a 260-300 km.
Mintha nem tudnának számolni amikor autót vesznek. Illuzióik vannak. Pedig lehet, hogy több kilométeres megkíméltebb, mert pl pályáztak vele inkább... de hát tudjátok, most minek írjam le megint amit már sokszor megbeszéltünk.

Emlékszem amikor kocsit néztem volt egy kívül-belül gyönyörű 528i. 320k km-mel. Olyan volt a motorja, hogy nem hallottad, hogy megy. Megvettem volna, de annyira rozsdás volt a bal küszöb a német sózástól, hogy őrület. Csak ezért nem lett az enyém annak idején, azóta sem láttam olyan szép belsőt. Barna fa, bézs bőr belső, fekete műszerfal.




Szia!
Ismerem a magyarázatot, csak elfogadni nem tudom. Ezek már nem Dacia autók, hogy 100K-nál már motort kell (esetleg) cserélni, meg jobbak az olajok is. A vevők szemléletével van itt némi hiba. Igen, mint írtad, a németeknél nem kicsit sóznak télen. Még most is! Most akkor miért jobb állapotú a sózástól szétrohadt, amugy szép belsejű, jó motorú és futóművű autó? Szerintem az autóban a legnagyobb érték pont a karosszéria. Még az sem baj, ha sérült volt az autó de jól meg van csinálva. Ehhez kell a rétegmérő, mert ha 1 vagy több mm festéket mérsz, akkor az már bizony gittel lett javítva, ami viszont nem jó.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 15. csütörtök, 16:27


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 16:06


hil írta:
Szia!
Nem kell attól félni, az annyi, amennyi, tartósak ezek az autók, főleg, hogy nem dízel, nagyot rontani nehéz. Csak azt nem fogom fel, hogy miért kell a Km-t tekergetni, bár többen írtak már erről, de nem tudtam magamévá tenni azt a szemléletet.



Azért kell tekerni, mert az emberek km óra állás alapján vesznek kocsit. Nem tudja kiszámolni, hogy pl egy 1998-as kocsiban hogy lehet 150k km... mikor az 13 év és évente kevesebb, mint 15k km.... 13 év alatt reálisabb inkább a 260-300 km.
Mintha nem tudnának számolni amikor autót vesznek. Illuzióik vannak. Pedig lehet, hogy több kilométeres megkíméltebb, mert pl pályáztak vele inkább... de hát tudjátok, most minek írjam le megint amit már sokszor megbeszéltünk.

Emlékszem amikor kocsit néztem volt egy kívül-belül gyönyörű 528i. 320k km-mel. Olyan volt a motorja, hogy nem hallottad, hogy megy. Megvettem volna, de annyira rozsdás volt a bal küszöb a német sózástól, hogy őrület. Csak ezért nem lett az enyém annak idején, azóta sem láttam olyan szép belsőt. Barna fa, bézs bőr belső, fekete műszerfal.




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 15. csütörtök, 15:27


Zolee írta:

Szia!
Köszönöm az infót!
Beszéltem ma az eladóval, ugyanazok a tapasztalataim, mint Neked, tényleg nehéz belőle kiszedni az infókat. Ami viszont pozitív volt, h arra kérdésemre, mit kell tudnom az autóról, kertelés nélkül elmondta h a jobb eleje sérült volt, de már így hozta be németből 2006-ban 50E km-el (az hogy pontosan mi lett javítva, cserélve nem tudta megmondani). Mindenesetre adok egy esélyt, a hétvégén kimegyünk megnézni közelebbről, de a futott kilométertől valódiságától kicsit félek....


Szia!
Nem kell attól félni, az annyi, amennyi, tartósak ezek az autók, főleg, hogy nem dízel, nagyot rontani nehéz. Csak azt nem fogom fel, hogy miért kell a Km-t tekergetni, bár többen írtak már erről, de nem tudtam magamévá tenni azt a szemléletet.



Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. december 14. szerda, 21:59


hil írta:
Zolee írta: Sziasztok!
Segítséget kérnék. Ismeri-e valaki az autót? Illetve megköszönöm, ha tudnátok segíteni az autó a leinformálásában (származás, futott km, kortörténet, stb.):
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-5211946


Szia!
Ezt az autót én is nézegettem. Emberrel beszéltem telefonon, nagyon nehezen sikerült belőle kihúzni valamit is. Arra a kérdésemre, hogy ne raboljuk feleslegesen egymás idejét, ha festék réteget mérek, akkor mit fogok találni, azt válaszolta (kelletlenül): jobb eleje volt sérült, cserélve volt a sárvédő, azt nem tudja milyen olaj van benne, csak azt, hogy Castrol, nem szakszervízben, hanem valami kis, egyéb javítónál, ebbe belefér az is, hogy fusernél volt szervizelve, innentől kezdve a Km annyi lehet amennyi akar lenni. Még nem néztem meg személyesen, mindezek ellenére lehet jó is.

Gyanus, hogy a jobb oldaláról nincs fenn kép......



Szia!
Köszönöm az infót!
Beszéltem ma az eladóval, ugyanazok a tapasztalataim, mint Neked, tényleg nehéz belőle kiszedni az infókat. Ami viszont pozitív volt, h arra kérdésemre, mit kell tudnom az autóról, kertelés nélkül elmondta h a jobb eleje sérült volt, de már így hozta be németből 2006-ban 50E km-el (az hogy pontosan mi lett javítva, cserélve nem tudta megmondani). Mindenesetre adok egy esélyt, a hétvégén kimegyünk megnézni közelebbről, de a futott kilométertől valódiságától kicsit félek....


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. december 14. szerda, 15:42


Zolee írta: Sziasztok!
Segítséget kérnék. Ismeri-e valaki az autót? Illetve megköszönöm, ha tudnátok segíteni az autó a leinformálásában (származás, futott km, kortörténet, stb.):
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-5211946


Szia!
Ezt az autót én is nézegettem. Emberrel beszéltem telefonon, nagyon nehezen sikerült belőle kihúzni valamit is. Arra a kérdésemre, hogy ne raboljuk feleslegesen egymás idejét, ha festék réteget mérek, akkor mit fogok találni, azt válaszolta (kelletlenül): jobb eleje volt sérült, cserélve volt a sárvédő, azt nem tudja milyen olaj van benne, csak azt, hogy Castrol, nem szakszervízben, hanem valami kis, egyéb javítónál, ebbe belefér az is, hogy fusernél volt szervizelve, innentől kezdve a Km annyi lehet amennyi akar lenni. Még nem néztem meg személyesen, mindezek ellenére lehet jó is.

Gyanus, hogy a jobb oldaláról nincs fenn kép......





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. december 14. szerda, 15:44

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. december 13. kedd, 23:08


Sziasztok!
Segítséget kérnék. Ismeri-e valaki az autót? Illetve megköszönöm, ha tudnátok segíteni az autó a leinformálásában (származás, futott km, kortörténet, stb.):
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-5211946


EnigmaticE

státusz EnigmaticE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 14:23


YELLOW írta:
EnigmaticE írta: És mennyi a gyári olajcsere intervalluma?


22-25ezer km vagy 2 év. használattól függ, ha keményen hajtod, akkor kevesebbet számol. de ne ezen akarjál spórolni. mert úgy tűnik mintha lényegi kérdés lenne számodra


Dehogy. csak egy elég faék autóról fogok váltani ha minden összejön, és csak kíváncsi voltam :o)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 14:10


EnigmaticE írta: És mennyi a gyári olajcsere intervalluma?


22-25ezer km vagy 2 év. használattól függ, ha keményen hajtod, akkor kevesebbet számol. de ne ezen akarjál spórolni. mert úgy tűnik mintha lényegi kérdés lenne számodra

EnigmaticE

státusz EnigmaticE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2011. december 11. vasárnap, 14:05


És mennyi a gyári olajcsere intervalluma?