« előző12következő »
Andibaba

státusz Andibaba

Törzsvendég

Elismertség: 17% (27 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2011. március 26. szombat, 19:10


Bero írta:
InsectKiller írta:
YELLOW írta: Képgaléria




Lehet, hogy rosszul néztem, de Hori vasát nem láttam benne... Bennem van a hiba?


Én se láttam


Pedig kint vannak



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 26. szombat, 19:19

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. március 26. szombat, 18:49


Idézet: Tavaly, bár nem adnánk el a lelkünket a bőrbe vont motorterekért, és a beépített 16 LCD képernyőért, tetszett a show.


http://gazmegfek.vateraauto.hu...-show-rol/





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. március 26. szombat, 18:49

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 26. szombat, 13:32


Robinson írta: aztaqrva, zöld zsinóros kislány eléggé rendben van

http://www.flickr.com/photos/c...348918800/


Zsinóros Ez tényleg az mondjuk Perfect brazil lány

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. március 26. szombat, 13:27


aztaqrva, zöld zsinóros kislány eléggé rendben van

http://www.flickr.com/photos/c...348918800/

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 26. szombat, 11:48


InsectKiller írta:
YELLOW írta: Képgaléria




Lehet, hogy rosszul néztem, de Hori vasát nem láttam benne... Bennem van a hiba?


Én se láttam

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. március 26. szombat, 11:45


YELLOW írta: Képgaléria




Lehet, hogy rosszul néztem, de Hori vasát nem láttam benne... Bennem van a hiba?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. március 26. szombat, 09:09


Képgaléria







Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2011. március 26. szombat, 09:16


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 13:38


Hori írta: Nemzetközi profik és a magyar élvonal a GYMKHANA Show-n!

Nagyágyúkkal rajtol a sportágalapító verseny!




Várható volt, hogy a profi versenyzők sem mennek majd el szó nélkül a sportágalapító verseny mellett: számos magyar pro drifter és több külföldi pilóta is részt vesz a megmérettetésen, köztük a francia bajnok, Sebastien Cornec!

A kizárólag az első magyar trófea learatására érkező francia drifter mindeddig még hazánk drift versenyein sem volt látható, vezetési tudása és közel 600 lóerős Nissanja pedig nyugaton számos pilótának okoz komoly akadályt a győzelemben.

Nézzük, többek között kivel gyűlik meg majd a baja március 25-27 között a Hungexpón! A kihívásra – a teljesség igénye nélkül – az alábbi nagyágyúk regisztráltak:

Szántó Nikolett, alias NéróM3! A hölgy szépségét még autójának hangja sem múlja felül! A férfi pilóták rettegnek tőle, mert a vezetési tudása félelmetes!

Varga Tamás, alias Puci! Pokoli energiával támadó tavalyi bajnok, az új sportág babérjaira tör,

Lakatos Zoltán, alias Lakyboy! Ki ne hallott volna a platós E30-ról, jön lát és győzni akar,

Szekeres testvérek, alias TWINS! Aki járt már drift versenyen, az tudja, mit hoz a dupla dinamit egy versenyre,

Mester János! Cabrio M3? Ez show lesz a javából!

Ifj. Zentai Sándor! Sanyi Fordja komoly fejtőrést okozhat egyeseknek,

Florin Staici! Román rally bajnok! Rendőr festésű Subarujával számos helyi show és verseny sztárja,

Bojan Kurbalija! Szerb drift versenyző! 500le króm E36-os bmw-je hatalmas showt garantál,

és végül, de nem utolsósorban Bauer Bence és Ámon Olivér! A két 15 éves srác először debütál ekkora közönség előtt, és nehogy meglepődjenek tőlük a nagy öregek


Mi is az a GYMKHANA?

Hogy mi a Gymkhana? A válasz egyszerű; talán nem sok benzingőz-fanatikus él a világon, aki ne látta volna a legendás Ken Block-féle videókat. Ez a gyorsulás, a drift, és a szlalom akrobatikai látványosságainak legjava egy pályára sűrítve, melyben a hátramenet is követelmény!

GYM*KHA*NA (dzsim-ká-na) mögött lényegében egy olyan autós viadal rejtőzik, ahol a sofőr vezetési tudásán és ügyességén van a hangsúly. A GYMKHANA a világ legkoncentráltabb motorsportja! Ahhoz, hogy valaki jól szerepeljen a versenyeken, egyszerre kell jónak lennie a három versenyágazataiban; a nézők pedig mellékhatásként a három sportág látványosságainak legjavát kapják egy szinkronpályára sűrítve!

A GYMKHANA lesz az autósport világának új nagyágyúja!

A néha „autós rodeónak” hívott Gymkhanát gyakran tévesztik össze a hagyományos szlalom versenyekkel. S noha több tekintetben hasonló, (mivel a szlalom versenyzés az eredeti Gymkhana versenyek egy egyszerűbb változata), a szlalom legfontosabb tényezője az idő, és az egyszerű pálya, míg a GYMKHANA egy szinkronpályás megmérettetés, melyet versenyzőpárosoknak az előre megszabott komplikált nyomvonalon, és a kötelezően előírt módszertannal kell végigautózni!

Hogy is fog kinézni a sportágalapító verseny?

Sporttörténelmi pillanatok lesznek, hiszen 2011. március 25-27 között, a Hungexpó területén alapítjuk meg a sportágat, egy rendhagyó versennyel. Ez a verseny, a terület méretei miatt nem szinkronpályás, hanem a verseny módszertanát és jellemző elemeit a közönségnek a lehető leglátványosabban bemutató, különböző SHOW pályákon megy majd végbe, a három nap során folyamatosan. Természetesen a szabályok nem változnak: ugyanúgy mérjük az időt, és szigorúan megköveteljük a kivitelezés módszertanát, mint a hagyományos versenyeken, melyek eredményei alapján végül kiderül, ki lesz hazánk első Gymkhana megmérettetésének legjobbja!

A látvány és a hang orgazmikus lesz a nézők számára, a versenyzőknek pedig igazi kihívást jelent majd minden pálya, mert csak az nyerhet, aki minden pályán az előírásoknak megfelelő módszertannal teljesít!

A verseny, ahogyan a Tuning Show összes programja, bármilyen időjárási körülmények esetén meg lesz tartva. A Gymkhanáról bővebben pedig a Gymkhana.hu, vagy a Facebook.com/gymkhanahu oldalon olvashat


Ott a helyünk

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. március 22. kedd, 07:45


Nemzetközi profik és a magyar élvonal a GYMKHANA Show-n!

Nagyágyúkkal rajtol a sportágalapító verseny!




Várható volt, hogy a profi versenyzők sem mennek majd el szó nélkül a sportágalapító verseny mellett: számos magyar pro drifter és több külföldi pilóta is részt vesz a megmérettetésen, köztük a francia bajnok, Sebastien Cornec!

A kizárólag az első magyar trófea learatására érkező francia drifter mindeddig még hazánk drift versenyein sem volt látható, vezetési tudása és közel 600 lóerős Nissanja pedig nyugaton számos pilótának okoz komoly akadályt a győzelemben.

Nézzük, többek között kivel gyűlik meg majd a baja március 25-27 között a Hungexpón! A kihívásra – a teljesség igénye nélkül – az alábbi nagyágyúk regisztráltak:

Szántó Nikolett, alias NéróM3! A hölgy szépségét még autójának hangja sem múlja felül! A férfi pilóták rettegnek tőle, mert a vezetési tudása félelmetes!

Varga Tamás, alias Puci! Pokoli energiával támadó tavalyi bajnok, az új sportág babérjaira tör,

Lakatos Zoltán, alias Lakyboy! Ki ne hallott volna a platós E30-ról, jön lát és győzni akar,

Szekeres testvérek, alias TWINS! Aki járt már drift versenyen, az tudja, mit hoz a dupla dinamit egy versenyre,

Mester János! Cabrio M3? Ez show lesz a javából!

Ifj. Zentai Sándor! Sanyi Fordja komoly fejtőrést okozhat egyeseknek,

Florin Staici! Román rally bajnok! Rendőr festésű Subarujával számos helyi show és verseny sztárja,

Bojan Kurbalija! Szerb drift versenyző! 500le króm E36-os bmw-je hatalmas showt garantál,

és végül, de nem utolsósorban Bauer Bence és Ámon Olivér! A két 15 éves srác először debütál ekkora közönség előtt, és nehogy meglepődjenek tőlük a nagy öregek


Mi is az a GYMKHANA?

Hogy mi a Gymkhana? A válasz egyszerű; talán nem sok benzingőz-fanatikus él a világon, aki ne látta volna a legendás Ken Block-féle videókat. Ez a gyorsulás, a drift, és a szlalom akrobatikai látványosságainak legjava egy pályára sűrítve, melyben a hátramenet is követelmény!

GYM*KHA*NA (dzsim-ká-na) mögött lényegében egy olyan autós viadal rejtőzik, ahol a sofőr vezetési tudásán és ügyességén van a hangsúly. A GYMKHANA a világ legkoncentráltabb motorsportja! Ahhoz, hogy valaki jól szerepeljen a versenyeken, egyszerre kell jónak lennie a három versenyágazataiban; a nézők pedig mellékhatásként a három sportág látványosságainak legjavát kapják egy szinkronpályára sűrítve!

A GYMKHANA lesz az autósport világának új nagyágyúja!

A néha „autós rodeónak” hívott Gymkhanát gyakran tévesztik össze a hagyományos szlalom versenyekkel. S noha több tekintetben hasonló, (mivel a szlalom versenyzés az eredeti Gymkhana versenyek egy egyszerűbb változata), a szlalom legfontosabb tényezője az idő, és az egyszerű pálya, míg a GYMKHANA egy szinkronpályás megmérettetés, melyet versenyzőpárosoknak az előre megszabott komplikált nyomvonalon, és a kötelezően előírt módszertannal kell végigautózni!

Hogy is fog kinézni a sportágalapító verseny?

Sporttörténelmi pillanatok lesznek, hiszen 2011. március 25-27 között, a Hungexpó területén alapítjuk meg a sportágat, egy rendhagyó versennyel. Ez a verseny, a terület méretei miatt nem szinkronpályás, hanem a verseny módszertanát és jellemző elemeit a közönségnek a lehető leglátványosabban bemutató, különböző SHOW pályákon megy majd végbe, a három nap során folyamatosan. Természetesen a szabályok nem változnak: ugyanúgy mérjük az időt, és szigorúan megköveteljük a kivitelezés módszertanát, mint a hagyományos versenyeken, melyek eredményei alapján végül kiderül, ki lesz hazánk első Gymkhana megmérettetésének legjobbja!

A látvány és a hang orgazmikus lesz a nézők számára, a versenyzőknek pedig igazi kihívást jelent majd minden pálya, mert csak az nyerhet, aki minden pályán az előírásoknak megfelelő módszertannal teljesít!

A verseny, ahogyan a Tuning Show összes programja, bármilyen időjárási körülmények esetén meg lesz tartva. A Gymkhanáról bővebben pedig a Gymkhana.hu, vagy a Facebook.com/gymkhanahu oldalon olvashat

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. március 20. vasárnap, 18:16


Luxuskategóriás tuningban sem lesz hiány!

Nerpel I.P.D: Csúcsgépekkel, elit tuningcégek képviseletében




A luxuskategória kedvelői idén sem fognak hiányt szenvedni, hisz a Lubrinvest BMWay Design Kft. mára már állandó résztvevője a Carstyling Tuning Show-nak. Ki ne emlékezne az elmúlt években látott Lumma BMW-kre és a csillogó Breyton felnikre?


Idén a cég, saját brandjét képviselve sorakoztatja fel autóit a kiállításon.
A Nerpel Induvidual Performance & Design olyan nagy neveket képvisel, mint a Lumma, a Breyton, a Carlsson, a PPI Design, a Speedart, Kicherer valamint a Kelleners.
A magas minőség és színvonal további tökéletesítése és magyar utakra optimalizálása minden igényes tulajdonos számára kompromisszummentes megoldásokat kínál.

A közel 150 négyzetméteres standot nem lesz nehéz megtalálni, hiszen négy olyan luxusautó fogal majd rajta helyet, melyeken az átalakítás mértéke vetekszik az autók új árával.



A sort egy közel 600 lóerős M5-ös BMW nyitja, mely 12 centivel szélesebb a gyárinál, közel 4 másodperc alatt gyorsul százra és végsebessége 330 km / h.

Akik úgy gondolják, hogy az E60-as M5 nem tud újat mutatni, ezt meglátva - és az alatta helyet foglaló kipufogó rendszert meghallva - hamar megváltoztatják majd a véleményüket.



Mellette két X6-os kap helyet, két teljesen különböző optikával, kétszer 350 lóerővel és két szett 23" kerékkel. A Lumma egy teljesen új X6M design-t mutatott be idén a Genfi Autószalonon, melyet a Tuning Show látogatói saját szemeikkel csodálhatnak meg, mattfekete kivitelben.



A főszerepet idén a világon eddig összesen két példányban elkészített Lumma CLR 750 kapja, amely nem más, mint egy 2010-es 750LXi új köntösben. Több, mint 400 lóerő, 22" kerekek és eszméletlen optika. A Nerpel Individual Performance & Design olyan formában prezentálja az autót, hogy megjelenéséből semmit nem veszít, sőt kiemeli annak minden eleganciáját és erejét.



A négy autócsoda mellett helyet kapnak a - készletről azonnal megvásárolható - nem mindennapi felnik is 17"-tól 23"-ig. A Breyton, a Carlsson és a Kelleners kerekei teljesen egyedülálló fellépést biztosítanak viselőinek, és a tévhitekkel ellentétben teljességgel megfizethetőek.

Végül szeretnénk mindenki figyelmébe ajánlani a cég Facebook oldalát, mivel a lájkolók között egy páros belépőt sorsolnak ki a Tuning Show-ra március 24-én.


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 21:03


Shake The Ass!

Mint az már nem titok, idén két vadonatúj műsorszámmal készülünk a Tuning Show-ra, melynek leginkább lenge ruházatú hölgyek a főszereplői. A sort Magyarország első Shake The Ass versenye nyitja, mely igen kellemes vizuális élményanyagot tartogat a férfilátogatók számára!

Shake The Ass – azaz Rázd a feneked! verseny, ahol a fenék rázására kerül a hangsúly, mint például a Rio-i karneválon. A rendezvény minden napján, központi nagyszínpadunkon napi három alkalommal lesznek megtekinthetők a hölgyversenyzők, akik alkalomhoz illő zene támogatásában számot adnak nem mindennapi tudásukról.

A verseny szólóban történik, minden lánynak 40 mp áll rendelkezésére, hogy megmutassa ebbéli tudását, ügyességét és kreativitását. Minden versenyző egyforma, és egyben nagyon látványos színpadi ruhában „rázhatja” a színpadon, hogy kimondottan a fenék mozgása kerüljön előtérbe.

A produkciók értékelése kizárólag a közönség reszortja. A versenyzőkre a – szintén nem kevésbé szexi – Shake The Ass! hostess lányok által kiosztott formanyomtatványokon lehet majd szavazni, melyekre annak a lánynak a rajtszámát kell felírni, akit a verseny győzteseként szeretnénk látni. Szavazni pedig érdemes, hiszen a voksukat leadók között több ajándékot is kisorsolunk mindhárom nap folyamán!

A Shake The Ass! egy országos roadshow első, és minden bizonnyal legnagyobb állomása, melyre limitált számban még lehet jelentkezni. További infók és elérhetőségek a verseny facebook oldalán találhatók.

És hogy mi lesz a másik csajos, egyben rendkívül forró műsorszám? Kövesd figyelemmel a Tuning Show híreit, és hamarosan erre is választ kapsz! És persze nézd meg a Shake The Ass! lányaival együtt Te is élőben, március 25-27 között, a szezonnyitó Carstyling.hu Tuning Show-n!



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 21:00


Nyerj 2.000.000 Ft értékű tuningot a Szezonnyitó Show-n!


A Tuning Show 2011 nem szűkölködik nagy értékű nyereményekben: idei fődíjunk nem más, mint akár egy komplett autó-átalakítás, 2.000.000 Forint értékben!

Hiányzik még valami az autódból, hifit vagy utasteret építenél, optikailag vagy motorilag módosítanál? Most akár mindent megkaphatsz egyszerre TELJESEN INGYEN, ha benevezel a Tuning Show nyereményjátékára!

A játékban bárki részt vehet, aki a helyszínen, vagy elővételben jegyet váltott a rendezvényre – a szelvényt pedig érdemes belépés után is megőrizni, hiszen odabent azzal veheted át azt a rövid kvízjátékot is, amelyet kitöltve indulhatsz a fődíjért!

A részvételi lapot a Carstyling.hu standjánál veheted át, majd pontos kitöltés után szintén a standon található gyűjtőbe dobhatod be.

A nyertes 2.000.000 Forint értékig válogathat autójához partnereink tuning és hifi termékei, szolgáltatásai közül, az akcióban részt vevő cégek listája szintén megtalálható lesz a helyszínen. A tuningot természetesen senkire nem erőltetjük rá: amennyiben a nyertes mégsem élne a lehetőséggel (pl. nincs autója), alternatív lehetőségként 1.000.000 Forint értékű bankkártyát is választhat nyereményként, saját belátása szerint!


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 11:55


m_attila írta: Üdv

a klubból kik mennek? csatlakozhatnátok Bp bevezetőjénél vagy bárhol

1. Én indulok Szombaton...(reggel Szombathelyről

gampetibor írta:
Hori írta:
Dog írta: Már várom, az idén is ki lesz állita a vasad?



mi annyira nem várjuk
amit viszünk 7 autót az 1sincs még kész
ki lesz állítva, változott annyit tavaly óta hogy érdemes legyen megint megmutatni









Ha Fehérvár felé jössz akkor tudsz csatlakozni egy 750il-hez egy Z3coupehoz és egy e36coupehoz

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 11:46


seta írta: Merre felé mész? Mi is megyünk valszeg, akár csatlakozhatunk is ha az M1esen jössz

M1 esen , 9 óra felé

m_attila írta: Üdv

a klubból kik mennek? csatlakozhatnátok Bp bevezetőjénél vagy bárhol

1. Én indulok Szombaton...(reggel Szombathelyről

gampetibor írta:
Hori írta:
Dog írta: Már várom, az idén is ki lesz állita a vasad?



mi annyira nem várjuk
amit viszünk 7 autót az 1sincs még kész
ki lesz állítva, változott annyit tavaly óta hogy érdemes legyen megint megmutatni










seta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz seta

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (11 pont) | Hozzászólások: 323

Elküldve: 2011. március 19. szombat, 11:21


Merre felé mész? Mi is megyünk valszeg, akár csatlakozhatunk is ha az M1esen jössz

m_attila írta: Üdv

a klubból kik mennek? csatlakozhatnátok Bp bevezetőjénél vagy bárhol

1. Én indulok Szombaton...(reggel Szombathelyről

gampetibor írta:
Hori írta:
Dog írta: Már várom, az idén is ki lesz állita a vasad?



mi annyira nem várjuk
amit viszünk 7 autót az 1sincs még kész
ki lesz állítva, változott annyit tavaly óta hogy érdemes legyen megint megmutatni








« előző12következő »