Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 21. péntek, 08:16


Na akkor box kontra chip
a boxok között is van több féle és nem szabad összekeverni a 30000ft-os boxokot a 1000-2000euros boxokkal a nálunk elterjedt boxok tényleg csak arra valók hogy átverjék a kocsi agyát tehát mikor a gázolajad a csövek összekötésénél kezd kifelé fojdogálni akkor biztos lehetsz benne hogy a box az üzemanyag nyomás szenzorát baszta át ha a kocsid többet fog enni akkor a hõmérséklet szenzort baszta át és így tovább
Boxokból is vannak már írhatóak amik kicsit komolyabbak árban és technikában is
A chip irás nagy elõnye viszont az hogy teljesen a te kocsidra szabják a progit leszedik az adatokat az agyból és azt interneten kiküldik álltalában svájcba vagy németekhez és onnan küldik vissza a módositott programot ezért is tart a jobb mûhelyekben az legalább 3-4órán keresztül
De meg szokták csinálni azt is hogy már feltett progit ami bevált azt rakják rá másik autókra is

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 21:23


jabo írta: Legoptimálisabb, ha az ember mindjárt 30d-t vagy 30i-t vásárol és ott van Le és nyomaték is.

Ciao!


Tévedsz! Tuti, hogy nem telik el fél év, és annál is többet akarsz!
Nem véletlen, hogy az ember egyre komolyabb teljesítményû verdát vesz. 20d... meg voltam zavarodva, hogy milyen komoly és nézd meg... többet akarok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz jabo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 20:48


splay írta:
Robinson írta: a chip vs box igen régi téma, és úgy vettem észre, hogy a boxot többet leszólják mint a chipet, bár lehet, hogy ez tudatlanságból, és/vagy falkaösztönbõl adódik. Viszont az, hogy a box értékesítõk achipeseket ugatják messzirõl és fordítva, az már ki tudja kategória, nyilván mindenki a saját bizniszét szeretné erõsíteni. Ebbõl kifolyólag én aztán totál nem tudom mit gondoljak... Az biztos, hogy a chipeléstõl félek, mert sok a kuruzsló
Maximálisan igazad van Robinson!!!!


Hát igen, én is sokat gondolkodtam rajta.
De ezt vállaltam be.
Már nyár eleje óta benne van a gépbe idáig szabad szemmel nem látok problémát, illetve nem is jelez vissza a computer.
Úgy voltam vele inkább bízok egy gyári tunningot értékestõ (elõállító) cégbe, mint egy chip írásba (privát véleményem).
Nem tudom megítélni melyik lehet a jobb választás.
Legoptimálisabb, ha az ember mindjárt 30d-t vagy 30i-t vásárol és ott van Le és nyomaték is.

Ciao!

státusz splay

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 20:29


Én is ide akarok menni a tavasszal!! kiváncsi leszek rá!!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 19:46


Nem vagyok nagy szakértõ a témában, de a box és a csip közt (ha jól tudom) az a külömbség, hogy a box általában csak egy adatot hülyít meg a kompjuter felé és a többi marad a régi, a csipnél pedig mindent összhangba hoznak. Azthiszem nem kell nagy tudomány ahhoz hogy ha esetleg kicsit a benzin nyomását megpiszkálják érdemes a levegõt is hozzáállítani. Többek közt. Én is gondolkoztam azon hogy a vasat kicsit megvadítsam, de ha meg is teszem mindenképp a csip mellett fogok dönteni. Azt is tudom hogy hol.
http://www.autochip.hu/
Õk már elég rég foglalkoznak vele és úgy hallottam értik is a dolgukat. Akit érdekel böngéssze át az oldalukat.
Természetesen ettõl még mások véleményét hogy jobb a box tiszteletben tartom.

státusz splay

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 19:09


Robinson írta: a chip vs box igen régi téma, és úgy vettem észre, hogy a boxot többet leszólják mint a chipet, bár lehet, hogy ez tudatlanságból, és/vagy falkaösztönbõl adódik. Viszont az, hogy a box értékesítõk achipeseket ugatják messzirõl és fordítva, az már ki tudja kategória, nyilván mindenki a saját bizniszét szeretné erõsíteni. Ebbõl kifolyólag én aztán totál nem tudom mit gondoljak... Az biztos, hogy a chipeléstõl félek, mert sok a kuruzsló
Maximálisan igazad van Robinson!!!!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 19:03


a chip vs box igen régi téma, és úgy vettem észre, hogy a boxot többet leszólják mint a chipet, bár lehet, hogy ez tudatlanságból, és/vagy falkaösztönbõl adódik. Viszont az, hogy a box értékesítõk achipeseket ugatják messzirõl és fordítva, az már ki tudja kategória, nyilván mindenki a saját bizniszét szeretné erõsíteni. Ebbõl kifolyólag én aztán totál nem tudom mit gondoljak... Az biztos, hogy a chipeléstõl félek, mert sok a kuruzsló


státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 14:34


Csatlakozom Hori hozászolásához!
És még!!!Nem mindegy,hogy kivel!


Hori írta:
Enkozpont74 írta: Ha minden igaz a hétvégén rászánom magam és picit felhuzatom a vasat.
Én a tuning boxról túl sok jót nem hallottam. (azoktól akik tuningolással, chipeléssel fogalkoznak).

Én úgy döntöttem nem box, hanem chip tuning lesz.
Véleményetek errõl?


Ha úgy írják az mindenképp 1 jobb megoldás mert azt teljesen az autódra tudja szabni az ember persze az korrektan úgy nézne ki hogy mér 1et elötte progi letölt kiolvas új progi visszatölt aztán mér és próbakocsikázás


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 13:16


Enkozpont74 írta: Ha minden igaz a hétvégén rászánom magam és picit felhuzatom a vasat.
Én a tuning boxról túl sok jót nem hallottam. (azoktól akik tuningolással, chipeléssel fogalkoznak).

Én úgy döntöttem nem box, hanem chip tuning lesz.
Véleményetek errõl?


Ha úgy írják az mindenképp 1 jobb megoldás mert azt teljesen az autódra tudja szabni az ember persze az korrektan úgy nézne ki hogy mér 1et elötte progi letölt kiolvas új progi visszatölt aztán mér és próbakocsikázás

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 13:13


jabo írta: Sziasztok!

Köszi a gratulációkat.
Kicsit tartok a maximális nyomaték miatt (kuplung tárcsa, váltó).
Bízom benne nem lesz belõle gubanc.
Habár a mérési eredménnyel vannak sanda gyanúim, de én már csak ilyen maradok.
Amúgy a gyártó a (galériémba található pdf alapján) 177 Le/4000 min-1-nél; 355Nm/2000 min-1-nél teljesítményt "garantálja". Habár a pdf sem egyértelmû, mert a diagramban (2. oldal) már 370Nm/2000 min-1 ábrázol.
Hát, fogyasztásban (mert szokott errõl is szó esni) nem tapasztalok lényegi eltérést (sem pozitív, sem negatív irányban).

Sziasztok!


Én azt hallottam hogy 400nm nél a gyári kuplung kezd eelfogyni és ezért nem is nagyon szokták fölé irni de hogy ebböl mi az igazság

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 13:11


SoundkeY írta: Wagusty:
Sry, kiment a fejembol, vmikor le kene bonyolitani....

Hori:
Megszervezhetnenk harman valahol, teszteljunk .....

mas ?


Valahol rendezhetünk ilyet az enyém széria de van szentkirályszabadjai gyorsulási versenyrõl 3ik helyem az idén

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. november 20. csütörtök, 11:58


Ha minden igaz a hétvégén rászánom magam és picit felhuzatom a vasat.
Én a tuning boxról túl sok jót nem hallottam. (azoktól akik tuningolással, chipeléssel fogalkoznak).

Én úgy döntöttem nem box, hanem chip tuning lesz.
Véleményetek errõl?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz jabo

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2008. november 19. szerda, 21:48


Sziasztok!

Köszi a gratulációkat.
Kicsit tartok a maximális nyomaték miatt (kuplung tárcsa, váltó).
Bízom benne nem lesz belõle gubanc.
Habár a mérési eredménnyel vannak sanda gyanúim, de én már csak ilyen maradok.
Amúgy a gyártó a (galériémba található pdf alapján) 177 Le/4000 min-1-nél; 355Nm/2000 min-1-nél teljesítményt "garantálja". Habár a pdf sem egyértelmû, mert a diagramban (2. oldal) már 370Nm/2000 min-1 ábrázol.
Hát, fogyasztásban (mert szokott errõl is szó esni) nem tapasztalok lényegi eltérést (sem pozitív, sem negatív irányban).

Sziasztok!

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. november 19. szerda, 18:55


Wagusty:
Sry, kiment a fejembol, vmikor le kene bonyolitani....

Hori:
Megszervezhetnenk harman valahol, teszteljunk .....

mas ?

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2008. november 19. szerda, 17:12


SoundkeY írta: Ki kene probalni mert meg mindig nem tudom az enyembe van e chip
parat menni egymas ellen


Már beszéltünk errõl de azóta is várom reagálásod.