bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2009. január 11. vasárnap, 20:27


ÜDV!
A Bacar ugyan az mint aMartinos! Ha jól mûködik az pozitív mert 85e már nem rossz teszt! Egyébként sokkal jobban megy az autód tõle??

státusz szasa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2009. január 11. vasárnap, 18:12


Sziasztok!
Nekem bacar tuning kütyüm van.
Kb 85000 km mentem vele.
Tök jol müködik..
Picit füstöl kövér gáznál...
Kb 0.5 liter - a fogyiba

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 10:41


Sziasztok!
Na felrakták , modosították a beállítésokat.
Alul rendesen megindul a kocsi szó szerint beletapadsz az ulésbe, pedig azt mondták, hogy elvileg nem nagzon lehetne érezni a különbséget autómatánál, de van.És lényegesen kevesebb gázadásra jobban gyorsult. Országúton 100-as tempónál sík úton 3,8-4,5 között fogyaszt kint -15C és nem tudott teljesen be üzemi alatt volt 3-5 mm rel.Speedie-nek a beállításai érdekelnének.
Speedie te hol szereltetted be?

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2009. január 09. péntek, 19:09


Teljesen igazad van!
( Egyenlõre csak újban fogadnám el, azaz 0 kilóméteresen. Vezettem az E90-ven 320d-ét, élmény volt. )

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. január 09. péntek, 14:20


Oldboy írta: .....de jó, hogy nincs dízelem.....

( Tudom, magán ügy. )


soha ne mondd hogy soha...

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. január 09. péntek, 14:08


laci318d írta: Sziasztok! Én is a Martincar-nál csináltattam tavaly júliusban.M-Power-t boxot raktak bele.A hozzáértésük egyenlõ a nullával.Nekem 60E-be fájt.Az elsõ próbaúton 3.-ban 2500-nál fura hangok jöttek elõ,amikor visszamentünk,tekertek vissza a potin egy kicsit és kész.Decemberben megadta magát a box.1500-2500 között rángatózott a kocsi.Beszéltem velük,azt mondták hohy tekerjek vissza a potin 1 kicsit,ha akkor is csinálja,akkor vigyem vissza.Hiába tekertem bárhová,csinálta,így most ki van kötve.Majd viszem vissza.Bocsi hohy 1 kicsit hosszú lett.


én továbbra sem értem, hogy egyesek mit varnak "filléres" boxoktól... megbeszéltük már nemegyszer, egy normális box nm 40-60-80e forint...
magatokra vessetek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz laci318d

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2009. január 09. péntek, 13:47


Sziasztok! Én is a Martincar-nál csináltattam tavaly júliusban.M-Power-t boxot raktak bele.A hozzáértésük egyenlõ a nullával.Nekem 60E-be fájt.Az elsõ próbaúton 3.-ban 2500-nál fura hangok jöttek elõ,amikor visszamentünk,tekertek vissza a potin egy kicsit és kész.Decemberben megadta magát a box.1500-2500 között rángatózott a kocsi.Beszéltem velük,azt mondták hohy tekerjek vissza a potin 1 kicsit,ha akkor is csinálja,akkor vigyem vissza.Hiába tekertem bárhová,csinálta,így most ki van kötve.Majd viszem vissza.Bocsi hohy 1 kicsit hosszú lett.


Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. január 09. péntek, 13:03


Akkor sok sikert hozzá

Azért elég szomorú lenne ha valaki árul/beszerel egy terméket úgy hogy eddig nem kérte el az importõrtõl ezeket a beállítási dolgokat....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. január 09. péntek, 10:54


Na beszéltem a bacar importörrel és normálisnak tünt.
Leküldi azaz a martin carnak elküldi a beállító filet és elmagyarázza nekik a mûködését na kiváncsi leszek mi lesz belölle du. 4 körül kiderül
drukkoljatok

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. január 08. csütörtök, 22:22


kerezsijoc írta: holnap utánnajárok jobban ennek a bacar tuningboxnak az imortõrénél majd megosztom veletek a fejleményeket
Mert láttam, hogy elvileg létezik kész elvileg precíz prg. sok tipushoz, nem csak ide oda kattingatás


Azt jól teszed.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz kerezsijoc

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 175

Elküldve: 2009. január 08. csütörtök, 22:20


holnap utánnajárok jobban ennek a bacar tuningboxnak az imortõrénél majd megosztom veletek a fejleményeket
Mert láttam, hogy elvileg létezik kész elvileg precíz prg. sok tipushoz, nem csak ide oda kattingatás

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. január 08. csütörtök, 21:22


Minden motorra igaz, csak a turbós motorokon viszonylag kis befektetéssel elég látványos eredményeket lehet elérni.
A sima szívó motorokat is meglehet elég szépen csinálni

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. január 08. csütörtök, 21:18


Oldboy írta: .....de jó, hogy nincs dízelem.....

( Tudom, magán ügy. )


A tuning nem alapvetõen dízel ügy, hanem turbós ügy ..... dehát leginkább a dízelek turbók is egyben.

Ha jól tudom, a Te gépedhez is létezik kompresszor set csak akarni kell

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2009. január 08. csütörtök, 21:06


.....de jó, hogy nincs dízelem.....

( Tudom, magán ügy. )

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2009. január 08. csütörtök, 20:53


BarG írta:
Én leginkább Ravennel értek egyet, de finomítanék egy kicsit: minél több teljesítményt veszünk ki bármilyen gépbõl, annak annál rövidebb lesz az élettartama. Vak az, aki azt hiszi, megtuningoltattam tegnap- nem esett szét, tehát minden OK. Mert lehet százezer km-eket rövidíteni az életén.
Persze lehet tudatosan tuningolni és ELFOGADNI a következményeket, de úgy látom, hogy nálunk a vak hit a jellemzõ, hogy a tuning az ugye nem fog fájni.


Pont erre gondoltam én is, még ha nem is fogalmaztam meg ilyen egyértelmûen....