m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2007. szeptember 22. szombat, 12:59


Sziasztok!

Nem régóta reg. magam.
És a chippel kapcsolatban lenne kérdésem.
MOst egy 323i -m van 2.5 benzin 171 le , ezt érdemes chippelni?

Köszi a segítséget.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. szeptember 22. szombat, 07:27


Attyla írta: Hali, 2002es évjáratú 20d-hez kéne chiptuning, sportkipufogó rendszer van.....még németben tolták rá mielõtt sikerült megvenni a kicsikét...még az alsó lemezek se férnek fel.... na mind1, szval turbóval kapcsolatban lenne kérdésem...nem dögleszti meg? hallottam olyat, hogy mikor beindítod járatni kell alapjáraton egy ideig és mielõtt leállítod a gépet megintcsak alapjáraton pihentetni kell, hogy meg ne haljon idõ elõtt a turbó, szval ebbõl mi igaz mi nem? Kb mennyi plusszt tolna a teljesítményre? és mennyibe fájna nekem?
Üdv


Hi,

Érdekes, dízelre sportkipuffot tenni...hmm, ezek a németek biztos tudnak valamit. Hogy mennyibe kerül, az attól függ, hogy hova viszed. Hogy megdöglik e a turbó, szintén Ha kontár írja rá, esetleg annyira megnöveli a turbónyomást, hogy eltörik a tengelye, vagy túlmelegszik, széthajtja magát, kiköszörüli a "perselyt". Természetesen egy turbódízelt sem lehet addig hajtani, míg be nem melegszik, sem a hengerfejnek, sem a turbónak nem tesz jót, hidegen hajtva nagyon könnyen meg lehet ölni. hosszabb, húzósabb menet után is valóban illik kicsit alapjáraton járatni még a motort, egyrész a turbó visszahül egy kicsit, másrészt a fordulata is a "normális" értékre esik vissza. Sztem a használt olaj típusa se mind1. Meghálálja a rendszeres, akár szervízidõn belüli minõségi olajcserét...sztem a 20-25% lóerõ és a 20% nyomaték emelést elbírja a váltó is és a motor is, betartva az melegítési és hûtési szabályokat
Meg persze, hogy nem állandóan ki van használva az összes tartalék, gondolok itt az kick-down üzemmódban közlekedésre

Ár 50-120e között bárhol lehet, függõen, hogy neves tuningcéghez mész, vagy iratsz programot egy esetleg kellõen felkészült sráccal.

Üdv.

kyncza

státusz Attyla

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. szeptember 22. szombat, 00:27


Hali, 2002es évjáratú 20d-hez kéne chiptuning, sportkipufogó rendszer van.....még németben tolták rá mielõtt sikerült megvenni a kicsikét...még az alsó lemezek se férnek fel.... na mind1, szval turbóval kapcsolatban lenne kérdésem...nem dögleszti meg? hallottam olyat, hogy mikor beindítod járatni kell alapjáraton egy ideig és mielõtt leállítod a gépet megintcsak alapjáraton pihentetni kell, hogy meg ne haljon idõ elõtt a turbó, szval ebbõl mi igaz mi nem? Kb mennyi plusszt tolna a teljesítményre? és mennyibe fájna nekem?
Üdv

státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2007. szeptember 07. péntek, 20:34


csõváz,

nos láma kérdés megint tõle: 320d automata 151 LE-s modellbe érdemes chiptuningot beleképzelni, vagy eltolja a váltót?

v

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. szeptember 06. csütörtök, 12:45


Háj,

jó, 1x probáljuk ki sajna 4hete itthon fekszek már porckorongsérv mûtétem volt, azt hittem kurva erõs vagyok, aztán kiderült, hogy nem
pedig kurva erõs voltam, csak a derekam nem így gondolta...

na mind1, lényeg a lényeg, ha rendbejövök, tõlem mehetünk.

Attól függ, hogy mit állítanak software-sen.
Ha megbuherálják a turbónyomást is, egyértelmû, hogy erõsebb lesz az autó. ha nagyon megbuherálják, akkor elõfordulhat, hogy a turbina lefordul a motorról eltörik a tengely, vagy 1xûen kikopik.
olyankor aztán szép fehér füst követi az autót...

-kyncza

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2007. szeptember 06. csütörtök, 12:15


kyncza írta: Hali

meg kell mérnem, 0-100-ra nagyot lép, nem lehet elõrehajolni.
Utána már haloványabb kicsit, de nem panaszkodok.
Le fogom mérni...

kynca



HI ! Egyszer probaljuk mar ki hogy milyen a chipelt vs nem chipelt " erezhetoen latvanyba"
A chip nem kurja szet a turbot ?

státusz Peti28

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2007. szeptember 05. szerda, 13:03


Sziasztok!
van egy benzines 316Ti Compactom 85kW/116LE/175Nm
minden frankó jól is megy, csak érdekelne mennyire lenne érezhetõ egy kis chippelés.
Lenne aki megcsinálja (60.000 HUF)
utána: 95kW/129LE/195Nm ---ez valós lehet? Fogyasztás? Motorkárosodás hosszútávon?
Érdekelne egy két tanács, tapasztalat.

Köszi!!!

Üdv minenkinek


státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. július 27. péntek, 16:29


Én nem hiszek Nektek!!!! Magamon akarom tapasztalni!!!

biztos azt akarjátok, hogy az én autóm gyengébb legyen!!

ja igen, épp itthon fekszek isiászidegbecsípõdéssel, mert azt hittem szintén magamról, hogy qrva erõs vagyok, és 150kgval is gond nélkül tudok szériázni...hát kiderült, nem...

Épp most vasárnap indulunk olaszo. asszonnyal, addig már nem méregetek, mert jó lenne haza is jönni vele, majd utána. Arra már lesz pénzem is talán
szóval az a kérdésem, ha esetleg be is kakil a váltó, utána lehet erõsebbé tenni? hogy bírja?
mindig mindenki mondja, hogy maradjak a seggemen, jól megy így is...ez igaz, de utálom, ha nem olajos a kezem...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. július 26. csütörtök, 22:31


kyncza írta: Hali

meg kell mérnem, 0-100-ra nagyot lép, nem lehet elõrehajolni.
Utána már haloványabb kicsit, de nem panaszkodok.
Le fogom mérni...

kynca



Kinya!

Látom nem bírsz magaddal, mi sem bírtunk, de nem volt olcsó mulatság a chippelt 30d váltófelújítás

petike

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2007. július 26. csütörtök, 20:16


kyncza írta: Hali

meg kell mérnem, 0-100-ra nagyot lép, nem lehet elõrehajolni.
Utána már haloványabb kicsit, de nem panaszkodok.
Le fogom mérni...

kynca


Köszi kíváncsian váróm!?

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. július 26. csütörtök, 18:01


Hali

meg kell mérnem, 0-100-ra nagyot lép, nem lehet elõrehajolni.
Utána már haloványabb kicsit, de nem panaszkodok.
Le fogom mérni...

kynca

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2007. július 26. csütörtök, 17:06


Kyncza Halli!! Kérdés?
Gyorsul a technika 0-ról 200Km/ó ra 27sec?Kíváncsi vagyok,hogy milyen a chipelésed.Hasonlítás kép érd?Mert adatokat nem ír senki,így össze tudnám vetni,hogy az én chipem milyenre sikeredet.Köszi!
: : : :


E46 2003-as 2000cm 151Le

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. július 25. szerda, 22:09


Szebi: amúgy mennyibe került a váltójavítás?
Nekem a srácok egy gyengébbet írtak, egyelõre nincs gondom vele, mondjuk ha nem muszáj, nem tiplizek...

státusz kiralyricsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2007. július 25. szerda, 09:41


Köszönöm a segítséget!

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. július 24. kedd, 22:39


Szebi írta: Nekem csipel 30d-be fel ev utan hullott szet a valto, nem volt szivem visszairatni, mintha egy masik kocsit hajtanek. Mostanaban erzem h megint nem ugy valt mint kene de inkabb essen szet megint, minthogy toljon szentendrein egy honda Amugy akik javitottak ok is mondtak h ez a gm valto 1 kalapszar meg akarhanyszor elmegyek elottuk mindig latok 1 bmwt az udvarukon.



az szét is hullik a nyomatéktól. sajnos nem a zf-et kapta meg. én ezért kerestem 20d-t, és mondtam le a 30d-rõl.