autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2021. október 12. kedd, 08:30


Maradt valami kis hang, de rögtön halkabb lett olajcserével.
Gondolom gatya is lehetett az olaj, ráadásul tuti nem EDGE 5W30 M LL04 volt benn.
Csak egy tippként írtam érdemes olajcserével kezdeni, főleg ha nem tuti mennyit kapott ami benne van.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: A cicergés a dieseles szaki szerint égészaj, de hibátlan.
Most kapott 5W30 EDGE M olajat, minden szűrő cserével, halkabb lett...hm...


hát ez egy relatív dolog, azért nehéz távolról megmondani. kinek mi a cicergés, ki mit ért, hall alatta.
viszont ha olajcsere után halkabb lett, akkor lehet vezérműlánc és környéke lesz a ludas, esetleg az olajpumpa. mármint azt akarom mondani, lehet már gatya volt a korábbi olaj.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2021. október 11. hétfő, 16:36


joezeyoutube írta: A cicergés a dieseles szaki szerint égészaj, de hibátlan.
Most kapott 5W30 EDGE M olajat, minden szűrő cserével, halkabb lett...hm...


hát ez egy relatív dolog, azért nehéz távolról megmondani. kinek mi a cicergés, ki mit ért, hall alatta.
viszont ha olajcsere után halkabb lett, akkor lehet vezérműlánc és környéke lesz a ludas, esetleg az olajpumpa. mármint azt akarom mondani, lehet már gatya volt a korábbi olaj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2021. október 11. hétfő, 13:52


A cicergés a dieseles szaki szerint égészaj, de hibátlan.
Most kapott 5W30 EDGE M olajat, minden szűrő cserével, halkabb lett...hm...

joezeyoutube írta: Köszi. Tegnapelőtt kiolvasták, EGR hiba volt benn, törölték, tegnap megint ki lett olvasva másik helyen (dieseles ember) EGR hiba megint benne volt, és mind a 4 izzítógyertya. Megfülelte, szerinte porlasztó hang, élő adatként amit kér nyomást a rendszer az pontosan fel is épül, megy rendesen, eszik keveset, néha lehetetlen keveset (70 el 5ik tempomat 2.5l/100km 4.0 menu) 100km/h mellett is 3,7l/100km. Nem füstöl indul hidegen melegen. Nem torpan, 200 alatt kicsit hulla aztán rendes erőre kap.
Egy hete vettem, elötte Opel adagolós vot, az egész más hangkarakter.


YELLOW írta:
joezeyoutube írta: ...esetleg nem lehet, hogy 220e km nél eredeti a vezérműlánc, ha meleg a motor, pont annyit lóg a vezérlés, hogy nagyon minimálisan eléri a dugót valamelyik szelep? 220e km lánc csere ajánlott?
Most még azt akarom megpróbálni a laposszíjra kis vizet öntve változik-e a hangja (tudom le kellene szedni a szíjat és menni 100m-t) Én már rögtön elő tudom csalni a hangot.
Igaz más hobbi (audiophile csöves erősítők) miatt a fülem a legjobb érzékszervem, lehet hiperérzékeny vagyok. Ment ma mellettem egy TDCI focus annak volt hasonló hangja, de az nem ment csak füstölt. Az előző off y20dth opel am nem füstölt nem ment, de csak sima morgo hang volt lehet megszoktam.
Szelephanghoz hasonló elsőre, de inkább öblösebb a hang színe, más a hang felharmónikus tartalma .
Még arra gondoltam lehet SVC CR nyomásszenzor kevesebb nyomát mér a valósnál és a valódi CR nyomás nagyobb? Az a baj nincs diag om, nem tudom még mit kéne vennem. Nem tudom megnézni ami eszembe jut, pl most idők, beporlasztott mennyiségek...hm...milyen diag ot vegyek?


hogy falról mit ver vissza egy dolog. arra ne alapozz semmit. szalagkorlát dettó. ezek nagyon csalókák.
ciceregni a porlasztó tud, vagy valami feszítő, esetleg a kettős tömegű lehet ki. ezt így megmondani lehetetlen. ha nincs egyéb tünet, szerintem használd, mint eddig.






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2021. június 17. csütörtök, 08:23


Köszi. Tegnapelőtt kiolvasták, EGR hiba volt benn, törölték, tegnap megint ki lett olvasva másik helyen (dieseles ember) EGR hiba megint benne volt, és mind a 4 izzítógyertya. Megfülelte, szerinte porlasztó hang, élő adatként amit kér nyomást a rendszer az pontosan fel is épül, megy rendesen, eszik keveset, néha lehetetlen keveset (70 el 5ik tempomat 2.5l/100km 4.0 menu) 100km/h mellett is 3,7l/100km. Nem füstöl indul hidegen melegen. Nem torpan, 200 alatt kicsit hulla aztán rendes erőre kap.
Egy hete vettem, elötte Opel adagolós vot, az egész más hangkarakter.


YELLOW írta:
joezeyoutube írta: ...esetleg nem lehet, hogy 220e km nél eredeti a vezérműlánc, ha meleg a motor, pont annyit lóg a vezérlés, hogy nagyon minimálisan eléri a dugót valamelyik szelep? 220e km lánc csere ajánlott?
Most még azt akarom megpróbálni a laposszíjra kis vizet öntve változik-e a hangja (tudom le kellene szedni a szíjat és menni 100m-t) Én már rögtön elő tudom csalni a hangot.
Igaz más hobbi (audiophile csöves erősítők) miatt a fülem a legjobb érzékszervem, lehet hiperérzékeny vagyok. Ment ma mellettem egy TDCI focus annak volt hasonló hangja, de az nem ment csak füstölt. Az előző off y20dth opel am nem füstölt nem ment, de csak sima morgo hang volt lehet megszoktam.
Szelephanghoz hasonló elsőre, de inkább öblösebb a hang színe, más a hang felharmónikus tartalma .
Még arra gondoltam lehet SVC CR nyomásszenzor kevesebb nyomát mér a valósnál és a valódi CR nyomás nagyobb? Az a baj nincs diag om, nem tudom még mit kéne vennem. Nem tudom megnézni ami eszembe jut, pl most idők, beporlasztott mennyiségek...hm...milyen diag ot vegyek?


hogy falról mit ver vissza egy dolog. arra ne alapozz semmit. szalagkorlát dettó. ezek nagyon csalókák.
ciceregni a porlasztó tud, vagy valami feszítő, esetleg a kettős tömegű lehet ki. ezt így megmondani lehetetlen. ha nincs egyéb tünet, szerintem használd, mint eddig.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2021. június 16. szerda, 16:57


joezeyoutube írta: ...esetleg nem lehet, hogy 220e km nél eredeti a vezérműlánc, ha meleg a motor, pont annyit lóg a vezérlés, hogy nagyon minimálisan eléri a dugót valamelyik szelep? 220e km lánc csere ajánlott?
Most még azt akarom megpróbálni a laposszíjra kis vizet öntve változik-e a hangja (tudom le kellene szedni a szíjat és menni 100m-t) Én már rögtön elő tudom csalni a hangot.
Igaz más hobbi (audiophile csöves erősítők) miatt a fülem a legjobb érzékszervem, lehet hiperérzékeny vagyok. Ment ma mellettem egy TDCI focus annak volt hasonló hangja, de az nem ment csak füstölt. Az előző off y20dth opel am nem füstölt nem ment, de csak sima morgo hang volt lehet megszoktam.
Szelephanghoz hasonló elsőre, de inkább öblösebb a hang színe, más a hang felharmónikus tartalma .
Még arra gondoltam lehet SVC CR nyomásszenzor kevesebb nyomát mér a valósnál és a valódi CR nyomás nagyobb? Az a baj nincs diag om, nem tudom még mit kéne vennem. Nem tudom megnézni ami eszembe jut, pl most idők, beporlasztott mennyiségek...hm...milyen diag ot vegyek?


hogy falról mit ver vissza egy dolog. arra ne alapozz semmit. szalagkorlát dettó. ezek nagyon csalókák.
ciceregni a porlasztó tud, vagy valami feszítő, esetleg a kettős tömegű lehet ki. ezt így megmondani lehetetlen. ha nincs egyéb tünet, szerintem használd, mint eddig.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2021. június 16. szerda, 10:05


...esetleg nem lehet, hogy 220e km nél eredeti a vezérműlánc, ha meleg a motor, pont annyit lóg a vezérlés, hogy nagyon minimálisan eléri a dugót valamelyik szelep? 220e km lánc csere ajánlott?
Most még azt akarom megpróbálni a laposszíjra kis vizet öntve változik-e a hangja (tudom le kellene szedni a szíjat és menni 100m-t) Én már rögtön elő tudom csalni a hangot.
Igaz más hobbi (audiophile csöves erősítők) miatt a fülem a legjobb érzékszervem, lehet hiperérzékeny vagyok. Ment ma mellettem egy TDCI focus annak volt hasonló hangja, de az nem ment csak füstölt. Az előző off y20dth opel am nem füstölt nem ment, de csak sima morgo hang volt lehet megszoktam.
Szelephanghoz hasonló elsőre, de inkább öblösebb a hang színe, más a hang felharmónikus tartalma .
Még arra gondoltam lehet SVC CR nyomásszenzor kevesebb nyomát mér a valósnál és a valódi CR nyomás nagyobb? Az a baj nincs diag om, nem tudom még mit kéne vennem. Nem tudom megnézni ami eszembe jut, pl most idők, beporlasztott mennyiségek...hm...milyen diag ot vegyek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz joezeyoutube

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2021. június 16. szerda, 09:54


Sziasztok. Nem akarok új topicot, de szintén 2001 es M47 ugyanez ami zavar, hidegen semmi hangja, illetve ott nem is tapossa az ember, melegen jön, főleg lehúzott ablak csendes utca, falról visszaverve hallani, Alacsony fordulat nem teljes terhelés, de magasabb fordulaton is. Alapjáraton, vagy terhelés nélkül pörgetve nem hallani.
Kiolvastuk, csak egy EGR hiba volt, töröltük, hang ugyanaz.
Megy rendesen, indul rendesen, fogyaszt rendesen, porlasztó korrekciók egyformák, CR nyomás is normálisan változik, nem füstöl, csak ha gyilok le van tiporva akkor pamacs.
Zavarja a fülem, szokjam meg? Teszek fel majd a youtube csatornára videót, megpróbálom jól bemikrofonozni. De ugyanez a hang ami ebben az idegennek a videójában hallani.

https://www.youtube.com/watch?v=QU34mBT4Otc






Petike írta:
rico írta: Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy mikor menet közben mondjuk 60-70-nél 5-ikben (de 4-ikben is megcsinálja) letaposom a pedált, és rátherhelek a motorra, akkor a már megszokott brummogás mellett hallok némi cicergést, csörgést a motor felõl. Aztán ahogy veszi fel a lendületet, úgy megszûnik. Jellemzõen akkor van, mikor kisebb fordulatnál adok nagyobb terhelést neki visszakapcsolás nélkül... Mi lehet szerintetek? Kuplung? Váltó? Mit nézzek meg? 320d.

Rico



...semmit, ez a befecskendezõ fûvókák hangja, mindegyik ilyen, az enyémen is hallani, és amelyik 20d-ben eddig ültem, mindegyik ilyen volt, ne parázz

petike





státusz warlok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2008. május 23. péntek, 20:26


Sziasztok


olyan problémám volna az 1.6 BMW-vel,hogy ha meleg a motor akkor a fordulatszámérõm 300 és 800 között ingadozik a motor meg dadogo hangot ad ki.


ha tud valaki segítsen!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. augusztus 28. kedd, 10:23


rico írta: Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy mikor menet közben mondjuk 60-70-nél 5-ikben (de 4-ikben is megcsinálja) letaposom a pedált, és rátherhelek a motorra, akkor a már megszokott brummogás mellett hallok némi cicergést, csörgést a motor felõl. Aztán ahogy veszi fel a lendületet, úgy megszûnik. Jellemzõen akkor van, mikor kisebb fordulatnál adok nagyobb terhelést neki visszakapcsolás nélkül... Mi lehet szerintetek? Kuplung? Váltó? Mit nézzek meg? 320d.

Rico



...semmit, ez a befecskendezõ fûvókák hangja, mindegyik ilyen, az enyémen is hallani, és amelyik 20d-ben eddig ültem, mindegyik ilyen volt, ne parázz

petike

státusz rico

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2007. augusztus 28. kedd, 09:07


Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy mikor menet közben mondjuk 60-70-nél 5-ikben (de 4-ikben is megcsinálja) letaposom a pedált, és rátherhelek a motorra, akkor a már megszokott brummogás mellett hallok némi cicergést, csörgést a motor felõl. Aztán ahogy veszi fel a lendületet, úgy megszûnik. Jellemzõen akkor van, mikor kisebb fordulatnál adok nagyobb terhelést neki visszakapcsolás nélkül... Mi lehet szerintetek? Kuplung? Váltó? Mit nézzek meg? 320d.

Rico