« előző12következő »

státusz borasz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2018. március 09. péntek, 22:53


Szisztok

Az lenne a kérdés, hogy 306/d3 (2007',235le)motor kartergázszűrő a régi fajta szűrős van benne, viszont gyári cikkszám alapján bárhol nézem, illetve rendelem csak egy üres házat hoz, hoznak amiben sem a labirint, sem a kerek szűrő nincs benne. 11127794597 ez való bele, viszont nekem még egy kerek kis szűrő is van ebben a házban. Simán bele kellene tenni csak a házat mindenféle betét nélkül.
Eredeti probléma, hogy elég nagy a kartergáz.
Köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 14:31


Asi írta:
Moonline84 írta: Sziasztok!Vettem egy 99-es e46-os 1.9-es 316i-t!az lenne a kérésem, hogy segítsetek abba az összes alkatrészlistába ami a tempomathoz kell,a kormányon kívül,mert azt már vettem!Köszönöm a segítséget!Fényképeknek főként örülnék!


https://www.youtube.com/watch?v=4ZD9qNNCS9U

Talán ez segít,elvileg nem túl bonyolult ...Kicsit kell a németet érteni


csak neki kell egy dupla bowdenes tempomat egység a szívótorokhoz, mert ez a motor nem elektromos gázpedálos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2002

státusz Asi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2018. február 19. hétfő, 14:29


Moonline84 írta: Sziasztok!Vettem egy 99-es e46-os 1.9-es 316i-t!az lenne a kérésem, hogy segítsetek abba az összes alkatrészlistába ami a tempomathoz kell,a kormányon kívül,mert azt már vettem!Köszönöm a segítséget!Fényképeknek főként örülnék!


https://www.youtube.com/watch?v=4ZD9qNNCS9U

Szia ! Talán ez segít,elvileg nem túl bonyolult ...Kicsit kell a németet érteni,és elektromos a gázpedál akkor semmi gond,ha mechanikus akkor fogalmam sincs...






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. február 19. hétfő, 14:32

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Moonline84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. február 16. péntek, 08:12


Sziasztok!Vettem egy 99-es e46-os 1.9-es 316i-t!az lenne a kérésem, hogy segítsetek abba az összes alkatrészlistába ami a tempomathoz kell,a kormányon kívül,mert azt már vettem!Köszönöm a segítséget!Fényképeknek főként örülnék!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2002

státusz Wandahl

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. december 17. csütörtök, 13:09


Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy időnként menet közben felvillan a töltésvisszajelző, majd elalszik, közben beránt az autó. Akksi és generátor már cserélve lettek, elm a kábelezéssel sincs gond.
Mi lehet még a baj?

e46kombi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz e46kombi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. február 27. vasárnap, 05:10


atidesign írta:
e46kombi írta: Sziasztok.

Élére állítottam a verdám sajnos.

A műszerfalon világit az airbegs visszajelzője. Letiltott az elektronika.

Egy ismerős azt mondta van hozzá valahol egy gomb amit meg kel nyomni és utána enged indítani.



Tud nekem ebbe valaki segíteni, hogy van-e ilyen, ha van merre keressem?


Az aksi + sarut leveszed, a kis fekete műanyag dobozkát szétnyitod és meglátod hogy a pirotechnikai patron széttolta a sarut.
Nyomd össze és üss rá egyet, majd rakd össze és indíthatsz.
Majd ki kell cserélni mert a légszáklámpád világítani fog!
Kaszánál vannak ilyen cuccok! Én is ott vettel legutóbb...
Üdv.




Köszönöm szépen sikerült az autó indul. minden úgy van ahogy írtad. Köszönöm!!!

atidesign
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz atidesign

Törzsvendég

Elismertség: 2% (5 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2011. február 26. szombat, 18:37


e46kombi írta: Sziasztok.

Élére állítottam a verdám sajnos.

A műszerfalon világit az airbegs visszajelzője. Letiltott az elektronika.

Egy ismerős azt mondta van hozzá valahol egy gomb amit meg kel nyomni és utána enged indítani.



Tud nekem ebbe valaki segíteni, hogy van-e ilyen, ha van merre keressem?


Az aksi + sarut leveszed, a kis fekete műanyag dobozkát szétnyitod és meglátod hogy a pirotechnikai patron széttolta a sarut.
Nyomd össze és üss rá egyet, majd rakd össze és indíthatsz.
Majd ki kell cserélni mert a légszáklámpád világítani fog!
Kaszánál vannak ilyen cuccok! Én is ott vettel legutóbb...
Üdv.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. február 26. szombat, 14:30


e46kombi írta:
Köszönöm a választ!
Nem tudom hogy arra a + sarura gondolsz ami az aksinál van?
Mert amúgy az autóba működik minden csak nem hagy indítani.


Igen, az akkusarunál van.



e46kombi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz e46kombi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. február 26. szombat, 13:52


bmw320d4 írta:
e46kombi írta: Sziasztok.

Élére állítottam a verdám sajnos.

A műszerfalon világit az airbegs visszajelzője. Letiltott az elektronika.

Egy ismerős azt mondta van hozzá valahol egy gomb amit meg kel nyomni és utána enged indítani.



Tud nekem ebbe valaki segíteni, hogy van-e ilyen, ha van merre keressem?


Az ismerősöd az inercia kapcsolóra gondolt, de BMW-ben nincs ilyen. A te autódban a + kábelsaru robbant le, azt kell cserélni.

Köszönöm a választ!
Nem tudom hogy arra a + sarura gondolsz ami az aksinál van?
Mert amúgy az autóba működik minden csak nem hagy indítani.




bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. február 26. szombat, 13:29


e46kombi írta: Sziasztok.

Élére állítottam a verdám sajnos.

A műszerfalon világit az airbegs visszajelzője. Letiltott az elektronika.

Egy ismerős azt mondta van hozzá valahol egy gomb amit meg kel nyomni és utána enged indítani.



Tud nekem ebbe valaki segíteni, hogy van-e ilyen, ha van merre keressem?


Az ismerősöd az inercia kapcsolóra gondolt, de BMW-ben nincs ilyen. A te autódban a + kábelsaru robbant le, azt kell cserélni.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 26. szombat, 13:30

e46kombi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz e46kombi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2011. február 26. szombat, 13:00


Sziasztok.

Élére állítottam a verdám sajnos.

A műszerfalon világit az airbegs visszajelzője. Letiltott az elektronika.

Egy ismerős azt mondta van hozzá valahol egy gomb amit meg kel nyomni és utána enged indítani.



Tud nekem ebbe valaki segíteni, hogy van-e ilyen, ha van merre keressem?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 12:58


A témához hozzászólva.

Szép gondolat.....de:

- az emberek olyanok, hogyha gyógyírt adtál nekik, már nem néznek vissza ha meggyógyult a bajuk, amíg újra nincs valami nyavajájuk. (az emberek többsége ilyen)

- másrészt hiába írod/írjuk/írnánk be megoldásokat, tapasztalatok alapján mindig jön valaki aki újrakérdez akármennyire is az orra elött van a válasz...

Tehát egyrészt megoldhatatlan, hogy egyesek visszatérjenek és beíják a megoldást, másrészt semmivel sem csökkenne a nyolcvanmilliomodszor kérdezem "milyenolajatöntsekabicikliküllőre" kérdések száma...

Arról nem is beszélve amit Yellow említett, már csak azért sem mert sok dolognak több alternatív megoldása is létezhet.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 12. szombat, 12:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 08:09


anubisz írta:
Csak ezért írtam ezt a pár gondolatot,és lehet sokan ezek után, ha megjavították a kocsiját le írja hogy a hibára mi lett végül is a megoldás.


általában meg is szokták írni, mégpedig abban a topic-ban, ahol korábban kérdeztek. annyit valóban megtehetnének, hogy pont a saját kérdésüket válaszolják meg (azaz visszakeresnek, amikor kérdeztek). az, hogy egy adott szerelő mit mond, az egy dolog, a legtöbb pont a BMW-től idegenkedik, mert lövése nincs. saját tapasztalat, hogy "vóót máá nálunk béjemvé", de nekem kell megmutatni, hogy hol mit keressen. Sajnos nincs minden szerszámom, ezért rá vagyok kényszerülve. pl gyári BMW szervízben láttam a sok értetlen fejet. mondjuk ilyen minden márkánál van...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 08:04


Robinson írta:
YELLOW írta:
davech írta:
hil írta:

Azzal kiegészíteném, hogy tényleg jó lenne a nagyon gyakran keresett dolgokat kitenni valahová, a SI reset talán már fent van, az olaj kiválasztás, meg hogy mi is az a 0w,5w,10, szám az olajokon szintén jó lenne.


Esetleg akkor már lehetne egy GY.I.K (Gyakran Ismételt Kérdések) menüpont a fórumon belül.


felesleges...
GYÍK az oldal működésében való gyors segítségnyújtás.
ahhoz, hogy a gyakori hibák és azok megoldásai ki legyenek gyűjtve, ahhoz 100%-os megoldások kellenek, ahhoz pedig 100%-ig hozzáértő ember véleménye az alap.
itt sokan csak a tapasztalatait írja le, amiből lehet következtetni, de ezek sosem 100%-osok. hasonló hibákra, nem biztos, hogy a megoldások is hasonlók. ott a kereső tessék használni, és nem gyíkolni kell



Na mi van Yellow, odaengedet asszonyt a gép elé, hogy írja meg a nevedben az első igazán értelmes hozzászólást? Kapott is egy "köszönömöt"


ababn igazad van, hpgy tőle írtam a kommentet
azé biztos volt legalább még 1 értelmes hozzászólásom a 4000-ből...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 12. szombat, 04:15


Robinson írta:
YELLOW írta:
davech írta:
hil írta:

Azzal kiegészíteném, hogy tényleg jó lenne a nagyon gyakran keresett dolgokat kitenni valahová, a SI reset talán már fent van, az olaj kiválasztás, meg hogy mi is az a 0w,5w,10, szám az olajokon szintén jó lenne.


Esetleg akkor már lehetne egy GY.I.K (Gyakran Ismételt Kérdések) menüpont a fórumon belül.


felesleges...
GYÍK az oldal működésében való gyors segítségnyújtás.
ahhoz, hogy a gyakori hibák és azok megoldásai ki legyenek gyűjtve, ahhoz 100%-os megoldások kellenek, ahhoz pedig 100%-ig hozzáértő ember véleménye az alap.
itt sokan csak a tapasztalatait írja le, amiből lehet következtetni, de ezek sosem 100%-osok. hasonló hibákra, nem biztos, hogy a megoldások is hasonlók. ott a kereső tessék használni, és nem gyíkolni kell



Na mi van Yellow, odaengedet asszonyt a gép elé, hogy írja meg a nevedben az első igazán értelmes hozzászólást? Kapott is egy "köszönömöt"


Ez mind igaz.Én is arra gondoltam,hogy ha mondjuk egy szerelő,vagy szerviz,vagy esetleg az itteni tanácsokból végül is ki derül a hiba oka,és hogyan lett megjavítva.
Sok hibával kapcsolatos kérdést olvastam,és sok tipp lett vissza írva rá,de végül is,az egész itt meg is szakadt.Ha meg írta volna hogy igen kiderült,ez volt a gond,ezt kellett cserélni,az nagy segítség, főleg ha valakinek ugyanaz a problémája, és látja mi volt másnál a hiba,és hogyan lett javítva,mi lett kicserélve,nem fog újra kérdezgetni,hanem ellenőrzi nála nem e az a probléma,aztán persze ez nem garancia,de legalább egy 70,80 % os a találati arány,mármint ha korrektül le lett írva a megoldás.
Nekem is voltak régebbi hibáim,de ha olvastam némely topikba hasonló problémát,le írtam nekem mi volt a megoldás,hátha legalább ki indulási pontot adok,és én szinte mindig BMW márkaszervizbe szervizelek,.Itt mindig ugyan ahoz a szerelőhöz van kiadva a szerelés,aki még a legelején elkezdte évekkel ezelőtt,így már ismeri a kocsit.Mindig viszek 1-2 üveg bort,vagy néha adok 5000 ret neki.Nem sok mindenkit engednek be hátra,én bejárok,szeretek is kérdezgetni,nézem mit,hogy csinálnak a kocsin,persze ha nem egész napos meló.Úgyhogy hülyeségeket nem szoktam meg osztani,csak amit én tapasztaltam,mert látom,kérdezem,mit hogy csinálnak,és ha meg oldódott a probléma az már szinte 100% os tipp. Persze nem törvényszerű hogy másnál pont ez a megoldás.
Minden esetre ha más is meg írná hogy igen voltam szerelőnél,na ki cserélték ezt,azt,azóta minden oké,az már szinte száz százalék. Persze sokan meg írják,de jó pár dologra nem írták meg mi volt a hiba megoldása.
Csak ezért írtam ezt a pár gondolatot,és lehet sokan ezek után, ha megjavították a kocsiját le írja hogy a hibára mi lett végül is a megoldás.

« előző12következő »