Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:36


Az nt bõl váltak ki, nem rosszak, merem ajánlani õket. Igényes mûhely, minden felszerelés korszeû.
Majercsik /20-3450059

státusz danielt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:19


Tiba írta: A 10-es számú cucc az, de nem kell az egészet cserélni, csak a végén a csövet, de a BMW megveteti veled ugye az egész cuccot 10x ezerért.

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=40


Ugyanilyen motorral van a kocsim és nálam is ez van összeszívódva... azóta letekertem vele vagy 16,000 km-et... remélem nem nyírtam ki.

Egyébként az olajszûrõm apró cafatokra mállott, pedig intervallumon bõven belül cseréltem és a lejobb Castrol LL04 van benne...

A pomázi úti szerelõhoz elérhetõséget adnál? Mered ajánlani? Nem egy gányolós paraszt?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:08


én nem erre gondoltam

és a szûrõje melyik akkor? de rémlik melyik ez a csõ, de akkor hol a szûrõje?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:04


A 10-es számú cucc az, de nem kell az egészet cserélni, csak a végén a csövet, de a BMW megveteti veled ugye az egész cuccot 10x ezerért.

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 20:48


Tiba!

Hol van a kartergázszûrõ? nekem van egy tippem de konkrétan nem tudom... lehet nekem is cserélni kellene azt a csövet...

státusz danielt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 20:41


Tiba írta: Nem érzek változást, de gondolom biztos jobb így a mocinak
a Pomázi úton van egy BMW-s szerelõ, nála történt a mûtét.
Levágott egy vákumcsõböl egy ugyanakkora darabot, és azt tette be avab bilincsekkel. 2ezer ft körül volt.


Pedig úgy írtad, mintha a szörcsögés megszûnt volna. Én akkor hallok kellemetlen karcos hangját amikor lepadlózom. Pontos címet tudsz mondani? Esetleg telefonszámot? Mert a gyári csõ valami tizenX ezer forint, azért is hagytam múltkor a francba, mert épp feleslegesen cseréltettek felem 40,000 -ért motortartó bakot és mérges voltam.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 20:36


Nem érzek változást, de gondolom biztos jobb így a mocinak
a Pomázi úton van egy BMW-s szerelõ, nála történt a mûtét.
Levágott egy vákumcsõböl egy ugyanakkora darabot, és azt tette be avab bilincsekkel. 2ezer ft körül volt.


státusz danielt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2008. október 04. szombat, 20:23


Tiba! Nálam ugyanez van!!! A rohadt kartergáz csõ. A szerelõ azt mondta, hogy ettõl nem lesz semmi baja, de én is hallom, hogy erõlködik a moci. Ahogy kicseréltétek egybõl fasza lett? Hol cseréltetted, mennyibe került? Azonnal megyek hétfõn. Köszi!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2008. október 03. péntek, 23:13


Enkozpont74 írta: Tud valaki abban segíteni, amit már itt alul kérdeztem?
Most cseréltettem ékszíjtárcsát+szíjakat, de indításnál egy pici nyikkanást lehet hallani...


Milyen gyártmány a szíj?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. október 03. péntek, 22:55


Ma voltam olajcserén, és hallgatjuk a motort az új olajjal, valami szörcsögés hang van... A kartárgáz visszavezetõ csövem, az olajtól ami belekerült, összeszívodott. Az olaj felgyülemlett benne, (vagy valami juice) és olyan hangja volt mint a náthás kisgyereknek, amikor az orrát szívja Nem beszélve arról, hogy a motor emiatt nem nagyon kapott levegõt.
Azért megkérdezném a BMW-t, hogy miért raknak olyan csövet ide, ami nem bírja az olajat





státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 14. vasárnap, 13:42


Tud valaki abban segíteni, amit már itt alul kérdeztem?
Most cseréltettem ékszíjtárcsát+szíjakat, de indításnál egy pici nyikkanást lehet hallani...

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 13. szombat, 16:29


Zotyi30d írta:
Enkozpont74 írta: Basszus, mekkorát szívott a szerelõm...
Ékszíjtárcsát cserél, egy 8mm átmérõjû stiftet dugott a lentkerékhez, (valami lyukon). Az ékszíjtárcsa csavarja meg sem mozdult, a stift viszont szépen elgörbült. Úgy, hogy nem is jött ki. Váltó LESZED, stift elvág, kiszed, váltó vissza. Na mondom fasza...
Aztán egy másik módszerrel sikerült leszedni. Kicsit azért izgultam mi a szar lesz. De úgy néz ki minden oké.
A leállításnál csörrent valami, mostmár megszûnt, szép hangja van.

Egy valami viszont zavar, ha tudtok segítsetek. Indításkor egy pici pillanatra valami nyikkan, olyan szíjhang. Lehet ez azért mert újak a szíjak is és egy idõ után "bekopik".

Tanúlság: Soha ne dugjatok stiftet a lentkerékhez! Vigyétek olyan helyre ahol megvan erre a célszerszám. Bevallotta a szerelõ õszintén, hogy sokmindent csinált már, de konkrétan E46-on még ékszíjtárcsát nem cserélt. Gondoltam, hogy ezen többet nem is fogsz...!!!


Hi!

A feszítõpatronokat nem nézte meg a szerelõd?


Nem hiszem...
Az micsoda? Az miatt nyikkan indításnál (néha)??? Eddig nem nyikkant...

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. szeptember 13. szombat, 11:21


Enkozpont74 írta: Basszus, mekkorát szívott a szerelõm...
Ékszíjtárcsát cserél, egy 8mm átmérõjû stiftet dugott a lentkerékhez, (valami lyukon). Az ékszíjtárcsa csavarja meg sem mozdult, a stift viszont szépen elgörbült. Úgy, hogy nem is jött ki. Váltó LESZED, stift elvág, kiszed, váltó vissza. Na mondom fasza...
Aztán egy másik módszerrel sikerült leszedni. Kicsit azért izgultam mi a szar lesz. De úgy néz ki minden oké.
A leállításnál csörrent valami, mostmár megszûnt, szép hangja van.

Egy valami viszont zavar, ha tudtok segítsetek. Indításkor egy pici pillanatra valami nyikkan, olyan szíjhang. Lehet ez azért mert újak a szíjak is és egy idõ után "bekopik".

Tanúlság: Soha ne dugjatok stiftet a lentkerékhez! Vigyétek olyan helyre ahol megvan erre a célszerszám. Bevallotta a szerelõ õszintén, hogy sokmindent csinált már, de konkrétan E46-on még ékszíjtárcsát nem cserélt. Gondoltam, hogy ezen többet nem is fogsz...!!!


Hi!

A feszítõpatronokat nem nézte meg a szerelõd?

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. szeptember 12. péntek, 20:35


bmw320 írta: Üdv!
Az ékszíjtárcsát bizonyos km után kell cserélni vagy van valamilyen rendellenesség amibõl már látom hogy cserélni kellene mielõtt tönkremegy!
Esetleg nem fut síkban a szíj vagy hangot ad???


Csörgõ hangja lesz és ütni fog.Alapjáraton fõleg, ha forgatod elhallgat.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. szeptember 12. péntek, 19:26


Basszus, mekkorát szívott a szerelõm...
Ékszíjtárcsát cserél, egy 8mm átmérõjû stiftet dugott a lentkerékhez, (valami lyukon). Az ékszíjtárcsa csavarja meg sem mozdult, a stift viszont szépen elgörbült. Úgy, hogy nem is jött ki. Váltó LESZED, stift elvág, kiszed, váltó vissza. Na mondom fasza...
Aztán egy másik módszerrel sikerült leszedni. Kicsit azért izgultam mi a szar lesz. De úgy néz ki minden oké.
A leállításnál csörrent valami, mostmár megszûnt, szép hangja van.

Egy valami viszont zavar, ha tudtok segítsetek. Indításkor egy pici pillanatra valami nyikkan, olyan szíjhang. Lehet ez azért mert újak a szíjak is és egy idõ után "bekopik".

Tanúlság: Soha ne dugjatok stiftet a lentkerékhez! Vigyétek olyan helyre ahol megvan erre a célszerszám. Bevallotta a szerelõ õszintén, hogy sokmindent csinált már, de konkrétan E46-on még ékszíjtárcsát nem cserélt. Gondoltam, hogy ezen többet nem is fogsz...!!!