jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 06. szombat, 18:18


De ha még valamennyire letud tömíteni akkor még elhalgat melegen.
Volt már rá példa!!!!!!!!!!!!!!! De hallani kéne, hogy mi szólhat, Írtam is hogy látatlanba!!!!!!!

YELLOW írta: a vanos ha rossz, annak általában folyamatosan van hangja...

jrtom írta: Szia!

Szerintem Vanos lesz, így látatlanba.
Van hozzá tömítés készletem ha kell.
hil írta:
YELLOW írta: hidrotõke?

pilgram írta: sziasztok!

mostanában azt vettem észre, hogy amint a motor hõmérséklete indítás után egy kicsit megemelkedik, és egészen addig, amíg be nem áll az üzemi hõmérsékletre (pont függõlegesen áll a hõmci), nos ebben a tartományban, gázadásra, 1000-3000 között kerregõ hangot ad a motor. amint eléri az üzemi hõmérsékletet, azonnal abbahagyja és újra csendes lesz.
99-es 320CI, 95 ezer km van benne. ötlet?

Üdv.
P.


Az nem annyira melegfüggõ


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 06. szombat, 18:11


a vanos ha rossz, annak általában folyamatosan van hangja...

jrtom írta: Szia!

Szerintem Vanos lesz, így látatlanba.
Van hozzá tömítés készletem ha kell.
hil írta:
YELLOW írta: hidrotõke?

pilgram írta: sziasztok!

mostanában azt vettem észre, hogy amint a motor hõmérséklete indítás után egy kicsit megemelkedik, és egészen addig, amíg be nem áll az üzemi hõmérsékletre (pont függõlegesen áll a hõmci), nos ebben a tartományban, gázadásra, 1000-3000 között kerregõ hangot ad a motor. amint eléri az üzemi hõmérsékletet, azonnal abbahagyja és újra csendes lesz.
99-es 320CI, 95 ezer km van benne. ötlet?

Üdv.
P.


Az nem annyira melegfüggõ


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 06. szombat, 17:58


Szia!

Szerintem Vanos lesz, így látatlanba.
Van hozzá tömítés készletem ha kell.
hil írta:
YELLOW írta: hidrotõke?

pilgram írta: sziasztok!

mostanában azt vettem észre, hogy amint a motor hõmérséklete indítás után egy kicsit megemelkedik, és egészen addig, amíg be nem áll az üzemi hõmérsékletre (pont függõlegesen áll a hõmci), nos ebben a tartományban, gázadásra, 1000-3000 között kerregõ hangot ad a motor. amint eléri az üzemi hõmérsékletet, azonnal abbahagyja és újra csendes lesz.
99-es 320CI, 95 ezer km van benne. ötlet?

Üdv.
P.


Az nem annyira melegfüggõ


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 06. szombat, 16:22


YELLOW írta: hidrotõke?

pilgram írta: sziasztok!

mostanában azt vettem észre, hogy amint a motor hõmérséklete indítás után egy kicsit megemelkedik, és egészen addig, amíg be nem áll az üzemi hõmérsékletre (pont függõlegesen áll a hõmci), nos ebben a tartományban, gázadásra, 1000-3000 között kerregõ hangot ad a motor. amint eléri az üzemi hõmérsékletet, azonnal abbahagyja és újra csendes lesz.
99-es 320CI, 95 ezer km van benne. ötlet?

Üdv.
P.


Az nem annyira melegfüggõ

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2010. március 06. szombat, 15:31


hidrotõke?

pilgram írta: sziasztok!

mostanában azt vettem észre, hogy amint a motor hõmérséklete indítás után egy kicsit megemelkedik, és egészen addig, amíg be nem áll az üzemi hõmérsékletre (pont függõlegesen áll a hõmci), nos ebben a tartományban, gázadásra, 1000-3000 között kerregõ hangot ad a motor. amint eléri az üzemi hõmérsékletet, azonnal abbahagyja és újra csendes lesz.
99-es 320CI, 95 ezer km van benne. ötlet?

Üdv.
P.


státusz pilgram

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2010. március 06. szombat, 15:29


sziasztok!

mostanában azt vettem észre, hogy amint a motor hõmérséklete indítás után egy kicsit megemelkedik, és egészen addig, amíg be nem áll az üzemi hõmérsékletre (pont függõlegesen áll a hõmci), nos ebben a tartományban, gázadásra, 1000-3000 között kerregõ hangot ad a motor. amint eléri az üzemi hõmérsékletet, azonnal abbahagyja és újra csendes lesz.
99-es 320CI, 95 ezer km van benne. ötlet?

Üdv.
P.

státusz hcharlie

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. január 22. péntek, 10:54


Hellósztok!Nekem 316i-m van és 3000/ford-nál a szívócsõtõl jön csörgõ hang.Van benne 1 pillangó szelep amit vákuum vezérel.Esetleg tud valaki jav.készletet hozzá,vagy csak gyári létezik?Lenne még egy kérdésem.99-es a gépes E46,nem találok hozzá felsõ vízcsövet sehol.Mindenütt szerepel árral ellátva (4600Ft körül),de nem rendelhetõ.Gyári sza.11531436407.Elõre is köszi a segítséget.


státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2010. január 19. kedd, 21:59


bocika írta: Sziasztok!

Reggelente olyan csörgés jön a motortérbõl (nem a motorból, az mint a svájcióra..) mintha csörgõkígyók lakoznának benne. A szerelõm szerint az ékszíjtárcsák.

Tapasztaltatok már hasonlót?

Köszönöm elõre is!


Na, ma végre kiderült, hogy mi okozza a hangot: nem a motortérbõl jön!!!
A pillanatnyi fogyasztásmérõ mûszer kerreg a mészerfalban ))
Jó mi? Azt hiszem ezzel együtt tudok élni

státusz lali87

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2010. január 16. szombat, 10:16


Hello mindenki, segítséget szeretnék kérni van egy 94-es 325 TD szekerem beindítás után folyamatosan lehet hallani fordulattal egyenletesen gyorsuló egy ilyen csattogó hangot a motorból ha hátra a kipufogóhoz megyek akkor meg ugy höbög nem egyenletes na most az a kérdésem mi okozhatja ezt mert nekem mondtak egy pár dolgot porlasztócsúcs esetleg valamelyik dugó vezérmûtengely kopás vagy hidrotõke kérem ha valaki tud segítsen elöre is köszi mendenkinek ja és füstje egy deka nincs! :o

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. április 19. vasárnap, 06:50


Használd bal oldalon a menüben az alkatrész rendelés-t, csak ajánlani tudom másokkal együtt.

státusz Adam83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2009. április 18. szombat, 20:47


Nem tud vki segíteni, honnan lehet alkatrészt szerezni egy 316i nagyszervizéhez. (lánc, görgõk stb) Nemrég vettük a kocsit, zörög szegény, megérdemelne egy kis törõdést. Nem ragaszkodnék a gyári BMW tarifához, õszintén szólva.
Köszi a segítséget, elõre is

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2009. február 25. szerda, 13:05


Tapogatózós kérdés, a valvetronicnál - szelep vezérlés - nem lehet valami gond?

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. február 25. szerda, 12:26


Azt nem értem, hogy adja át a gázpedálnak.
Elvileg a mienkben ez már elektromos.
Van egy hozzáértõ BMW-s szerelõ, Bp-n. Esetleg megpróbálhatnád megmutatni nekik. Ha érdekel megadom a számukat.

státusz danielt

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2009. február 25. szerda, 10:05


Sziasztok! Nem tudnám pontosan csörgõkígyónak nevezni, egyszerûen hangos lett a motor és kellemetlen rezgéseket ad át a gázpedálnak és a váltónak is (ez minimális, de engem zavar). Autópálya tempónál egy rossz dízel hangja van(a motor 316i). Kb 65 ezer km nél kezdte a kocsi, most van benne 103 ezer. Elõtte olyan volt mint egy elektromotor, azóta viszont szinte meggyûlöltem miatta az autót. Rengeteg szervízbe vittem már el, senki nem tud mondani semmit, csak belebambul a motortérbe. Motortartó bakokat feleslegesen cseréltettek velem, a kipufogórendszer hibátlan, ékszíjat levéve sem javul a helyzet. Kigyorsításkor is kellemetlenül hangos. Olajat és szûrõket 10 ezrenként cseréltem, csak a legjobbat kapta mindenbõl, most vettem vadiúj gyertyákat, mind a 4 gyújtástrafó kicserélve, a lánc átugrás gátlót márkaszervízben beszerelték.

MEGÕRÜLÖK! Még hosszú évekig meg szeretném tartani az autót, mert egyébként hibátlan és imádom, de minden egyes megtett méteren csak erre tudok figyelni. Képzelhetitek milyen iszonyatosan bosszantó.

HILFE!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz zorics

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 43

Elküldve: 2009. január 10. szombat, 07:47


Urak, köszönöm a válaszokat!!! Hétfõn megyek és orvosolom.