jons írta:
YELLOW írta:
bár lehet amúgy semmi baja az a gátlónak nekem nem himbálózik, csak az érték nem fain...
Az értéknek semmi baja. A kérdés a fentebb indézett mondattal el is van döntve. Nem kell csinálni semmit. Megint nagyon ráérsz nekem az a meglátásom.
tévedés. csak nem tudom mitévő legyek. mert oké lemérik a gátlókat, de gyári értéket mérnek, ami azt jelenti gyári kerék, gyári rugó. bár azt mondták a rugó nem befolyásolja a mérést. csak akkor azt nem értem, ha engedünk le a gumi nyomásából miért lesz jó? mert rugózik az is. tehát csak van köze. az si rendben hogy ezzek a kerékkel és ültető rugóval nem jó az egyik értéke, a másik is határon van. de vajon ha full új gátlókat kapna, akkor vajon jobb lenne-e az érték. egy új autót elviszel megmérni, az sem lesz 100%-os.
ugye ezt szokták nézni hogyhimbálózik-e. nekem nem. szoktam nézni kiemelt zebrákon való áthajtás és némelyik autó, mint valami ladik a vízen. anno a kadett-unk fara is ilyen volt, ha lenyomta az ember.
viszont ami mellé jön nekem hang, lehet csak szilentblokk, ami új lesz mindenképp, és poliuretán, csak attól tartok, hogy a gátló is. 2 éve műszakin csak a jobbos gátlóval volt gond, semmi másra nem mondta, pedig faszául átnézték, éás akkor is ilyen volt. na most ezek után hova vigyem el, ahol nekem konkrétan emgmondják, nem rábökve, hogy ez vagy az a baja. az a baj basszus, már nem tudom kinek higgyem el. viszont ha rossz a futómű, akkor cserélni kell és kész.
amúgymeg ha ráérek, az miért fáj? szabadnapos vagyok, el van borulva, esik az eső, veteményezni nem lehet, strandolni nem lehet... na meg most van gyereknap