bimmerteam_hu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bimmerteam_hu

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 16:19


Robinson az a gumi mikor feltetted hány %-os volt? Ránézésre már akkor is kuka volt mikor felkerült a felnikre. Alig mentél párszáz kilométert ennyire nem terpeszthet a géped

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 15:30


Hori írta:
Tyetyi írta: Én személy szerint nem nagyon láttam olyan ültetett BMW-t amin normális dőlésértéket lehetett volna állítani.Szerintem az a lengőkar lehet a megoldás amit Bimmerteam Laca linkelt.


az a baj hogy olyat még én sem láttam ami 40mm-rel volt ültetve, az ET el volt tolva 15-20mm-rel és hozzá lehetett állítani a gyári futóművet, a másik gond viszont az ha beállítod rendesen a kereket hogy ne dőljön nincs az az isten hogy beférjen a kaszni alá


Ez egy haverom 330cD-je, 19-es kerekekkel,leültetve:



Ez meg egy telefonos kép:


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. április 05. hétfő, 15:38

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 14:42


Tyetyi írta: Én személy szerint nem nagyon láttam olyan ültetett BMW-t amin normális dőlésértéket lehetett volna állítani.Szerintem az a lengőkar lehet a megoldás amit Bimmerteam Laca linkelt.


az a baj hogy olyat még én sem láttam ami 40mm-rel volt ültetve, az ET el volt tolva 15-20mm-rel és hozzá lehetett állítani a gyári futóművet, a másik gond viszont az ha beállítod rendesen a kereket hogy ne dőljön nincs az az isten hogy beférjen a kaszni alá

Tyetyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz Tyetyi

BMWfanatic

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 406

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 14:01


Én személy szerint nem nagyon láttam olyan ültetett BMW-t amin normális dőlésértéket lehetett volna állítani.Szerintem az a lengőkar lehet a megoldás amit Bimmerteam Laca linkelt.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 13:51


Robinson írta: Sziasztok,

Kisebb viták vannak arról, hogy az E46 esetében, mondjuk egy olyan konfigurációnál mint az enyém, lehet-e állítani annyit a futóművön, hogy a hátsó kerekek ne a belső élükön guruljanak. Lehet egyáltalán a dőlésükön állítani, vagy csak az utánfutáson?

Az én esetemben:
45mm ültetés 19" ET35 felni

Ez most független attól, hogy a kaszniba bele ér-e vagy sem! Csak a kerekek dőlésszögének állíthatósága érdekes.



235/35/19-el minden gond nélkül beállítható jól a dőlés, olyan ültetés mellett, hogy már nem látszik ki a gumi a sárvédőből.
Nem fog az élén futni a gumi...



bimmerteam_hu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz bimmerteam_hu

Újonc

Elismertség: 9% (7 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 13:33


Sziasztok!

Én úgy tudom, valamennyit lehet állítani hátul is... Mivel van sima gyári futómű és gyári M futómű is és a kettő közötti ültetésből eredő különbség miatt kell, hogy állítható legyen a hátsó kerék dőlésszöge is. Főleg, mert gyáriban is van 16-17-18-as felni. Valószínű, ez az állítási lehetőség már nem alkalmas a 19-es kerekek és a 45mm ültetés korrekciójára, de ettől függetlenül van megoldás és nem csak az, hogy lecseréled kisebbre a kerekeket

Mivel a hátsó telók esetében a fenti állítási lehetőség (toronycsapágy) kizárt, ezért alsó állításban kell gondolkodni. Eldöntheted, hogy megveszed az után gyártott darabot, vagy megfelelő anyagból elkészíted a sajátod...




Gyárilag egy excenteres csavarral tudsz állítani a hátsó kerekek dőlésén...






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. április 05. hétfő, 13:45

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 13:21


Robinson írta:
Woockie írta:
Robinson írta:
Hori írta: nem lehet!!!!

Akkor viszont kifejezetten az e46-nál nem lehet? Mert ovlasgattam cikkeket, meg futóműállítási elmélet meg miegymás, és dőlésszöget is lehet állítani. Egy cikkben olvastam csak azt, hogy "nem minden tipusnál"

Lehet sokmindent, de csak egy hataron belul.. Valami azt sugja, a te konfigod eseteben mar messze tul lesz azon a hataron, amit rendesen be lehet allitani. Vidd el jo futomuveshez (az Ady E. uton van egy, ahol nekem korrektul meg csinaltak, de biztos van jopar Bpn), miutan sirogorcsot kapott , csinalja meg a legjobbra, ha nem sokat tud valtoztatni, lehet nem eri meg ekkora kerekekkel jarnod, nem olcso ez a meretu gumi. Gyanitom ha a szelen jarsz, nem is tapad tul jol. Esetleg hetkoznapra tegyel fel "normal" kereket, talikra meg feldobod ezt aztan kesz.


A kérdést azért dobtam fel, mert ha lehet állítani rajta, akkor szélesítek, ha nem lehet, akkor nem, hanem berakok egy 2cm-es pogácsát a hátsó rugókhoz
Úgy nem akarom szétvágatni a sárvédőt, hogy kiderül a végén, nem is lehet beállítani a dőlést



nem lehet állítani rajta, sajna ez mindenkinek eldurran aki 19"on gurul sőőt néha még a 18" on is ha sokat van ültetve



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 13:13


Woockie írta:
Robinson írta:
Hori írta: nem lehet!!!!

Akkor viszont kifejezetten az e46-nál nem lehet? Mert ovlasgattam cikkeket, meg futóműállítási elmélet meg miegymás, és dőlésszöget is lehet állítani. Egy cikkben olvastam csak azt, hogy "nem minden tipusnál"

Lehet sokmindent, de csak egy hataron belul.. Valami azt sugja, a te konfigod eseteben mar messze tul lesz azon a hataron, amit rendesen be lehet allitani. Vidd el jo futomuveshez (az Ady E. uton van egy, ahol nekem korrektul meg csinaltak, de biztos van jopar Bpn), miutan sirogorcsot kapott , csinalja meg a legjobbra, ha nem sokat tud valtoztatni, lehet nem eri meg ekkora kerekekkel jarnod, nem olcso ez a meretu gumi. Gyanitom ha a szelen jarsz, nem is tapad tul jol. Esetleg hetkoznapra tegyel fel "normal" kereket, talikra meg feldobod ezt aztan kesz.


A kérdést azért dobtam fel, mert ha lehet állítani rajta, akkor szélesítek, ha nem lehet, akkor nem, hanem berakok egy 2cm-es pogácsát a hátsó rugókhoz
Úgy nem akarom szétvágatni a sárvédőt, hogy kiderül a végén, nem is lehet beállítani a dőlést

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 12:52


Robinson írta:
Hori írta: nem lehet!!!!

Akkor viszont kifejezetten az e46-nál nem lehet? Mert ovlasgattam cikkeket, meg futóműállítási elmélet meg miegymás, és dőlésszöget is lehet állítani. Egy cikkben olvastam csak azt, hogy "nem minden tipusnál"

Lehet sokmindent, de csak egy hataron belul.. Valami azt sugja, a te konfigod eseteben mar messze tul lesz azon a hataron, amit rendesen be lehet allitani. Vidd el jo futomuveshez (az Ady E. uton van egy, ahol nekem korrektul meg csinaltak, de biztos van jopar Bpn), miutan sirogorcsot kapott , csinalja meg a legjobbra, ha nem sokat tud valtoztatni, lehet nem eri meg ekkora kerekekkel jarnod, nem olcso ez a meretu gumi. Gyanitom ha a szelen jarsz, nem is tapad tul jol. Esetleg hetkoznapra tegyel fel "normal" kereket, talikra meg feldobod ezt aztan kesz.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 12:34


Hori írta: nem lehet!!!!


Akkor viszont kifejezetten az e46-nál nem lehet? Mert ovlasgattam cikkeket, meg futóműállítási elmélet meg miegymás, és dőlésszöget is lehet állítani. Egy cikkben olvastam csak azt, hogy "nem minden tipusnál"

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 08:06


Robinson írta: Sziasztok,

Kisebb viták vannak arról, hogy az E46 esetében, mondjuk egy olyan konfigurációnál mint az enyém, lehet-e állítani annyit a futóművön, hogy a hátsó kerekek ne a belső élükön guruljanak. Lehet egyáltalán a dőlésükön állítani, vagy csak az utánfutáson?

Az én esetemben:
45mm ültetés 19" ET35 felni

Ez most független attól, hogy a kaszniba bele ér-e vagy sem! Csak a kerekek dőlésszögének állíthatósága érdekes.




nem lehet!!!!


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. április 05. hétfő, 00:28


Sziasztok,

Kisebb viták vannak arról, hogy az E46 esetében, mondjuk egy olyan konfigurációnál mint az enyém, lehet-e állítani annyit a futóművön, hogy a hátsó kerekek ne a belső élükön guruljanak. Lehet egyáltalán a dőlésükön állítani, vagy csak az utánfutáson?

Az én esetemben:
45mm ültetés 19" ET35 felni

Ez most független attól, hogy a kaszniba bele ér-e vagy sem! Csak a kerekek dőlésszögének állíthatósága érdekes.