Elküldve: 2012. november 27. kedd, 16:42
BMW_0902 írta:
Vicc az egész, paródia. Dehogy van ilyen, valami önjelölt mesterember megint kitalálta a tuti.Vakítja az amatőr sofőrt. Pont úgy van ahogy írjuk, gyári határérték van, ott a nyomtatott diag adat, minimum, maximum. Dehogy engedném, hogy nekem súlyokat pakoljanak a méréshez. BMW szervizbe is ráteszik a padra, rákötik a műszert, kidobja a gép az értéket, látszik hol az eltérés, beállítják, újra mérnek, megkapod a kinyomtatott paramétereket és mehetsz is.
Majd odaállnak egy 6-os kupéval, és telepakolják a hátsóülést, meg az elsőket 200 kilóval ezt elmondom a szervizbe, ha újra megyek, had röhögjenek ismét egy jót. Ha meg majd beül egy 40 kilós nő, úgy fognak állni a kerekek, mint a régi szénszállító TATRA billencseken, V alakba. Rettenet dolgokat lehet néha olvasni itt.
Én jövő héten megyek futóművet ellenőriztetni (vagy állíttatni - ez utóbbi majd kiderül.) Egy jó ismerősöm ajánlotta a helyet, ahova Ő is viszi (vitte) az M-es BMW-it. Ott is ilyen-olyan súlyokat pakolnak bele, de tudtommal nem cementes zsákokat!
(Amúgy azok tapasztalata szerint, akik már többször jártak ilyen helyeken azt mondják nem az a lényeg hogy pakolnak-e be súlyt vagy nem, hanem hogy megvannak-e a gyári értékeik. Mert amikor elvileg megvannak, gyakorlatban viszont nem akkor, úgy jártak, hogy a vadonatúj gumi egy hét alatt elkopott!!)[/quote]
Mindig tökéletesen koptak minden gumim, most is tavasszal 4 új Goodyear assimetric 2 raktam rá, gyönyörű mindnek a felülete, de évek óta semmi gondom nincs a gumi félrekopással, és sokszor állítottak futóművet szakszervizbe, sulyok nélkül. Aztán mindenki úgy csináltatja ahogy akarja. Én inkább hiszek egy Szakszerviznek. Se BMW-be, se más autótípusba nem állítanak súllyal futóművet egy szakszervizben sem.